Skocz do zawartości
Ziewal

Dziwny nalot przy rozrządzie

Rekomendowane odpowiedzi

Gość podlasiak_vw
należy wymienić po tylu km ile zaleca producent samochodu

 

własnie o to mi chodziło- mówiąc terminów miałem na mysli km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Garrett
ale ludzie jak mozna oceniać po tym ze pasek wyglada dobrze?! pasek rorzadu to taki pasek którego zużycie da sie okreslic w minimalnym stopniu.... tu poprostu trzeba trzymać terminów.

 

ale podlasiak, trzymac sie przebiegow, jednak czasem pasek jest tak wyciorany ze trzeba przyspieszyc wymiane - to proste przeciez jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość podlasiak_vw

no od reguły zawsze są odstepstwa ale napewno nie mozna zwlekac. ale te 90 tkm to na dobrych jakosciowo czesciach powinien wytrzymać, inna sprawa ze czas tez pasek niszczy i chyba 3lata bezpieczna zywotnośc paska niezaleznie od km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość abes_sg

Muszę potwierdzić wasze opinie na temat rozrządu, właśnie byłem u mechanika zdjął pokrywę rozrządu i również zobaczyłem taki sam nalot na pasku jak pisaliście. Dlatego nie zastanawiam się i udaję się na wymianę całego kompletu rozrządu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może to was uspokoi. Rozrząd wymieniałem 30tys.km temu i też mam nalot rudawy na obudowie paska. W drugim aucie z 2002 też.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może to was uspokoi. Rozrząd wymieniałem 30tys.km temu i też mam nalot rudawy na obudowie paska. W drugim aucie z 2002 też.

 

no to fajnie ja ten nalot widziałem juz w kilku autach gdzie do wymiany jeszcze było troche czasu :)

 

P.S. nakonr masz jakiegoś wirusa w aucie że wyszło Ci 129 koników ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
P.S. nakonr masz jakiegoś wirusa w aucie że wyszło Ci 129 koników

 

Raczej seria wypluła bo co to byłby za chips na 129 kuca z AJM ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ziewal - od takich pytań masz PW. Trzymajcie się tematu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ten nalot no normalna sprawa w każdym tak jest.Nie dajmy sie zwarjowac :] ja bym sie martwił jak olejem by był zalany hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Skąd się pojawił ten rdzawy nalot?

PICT3252.jpg

PICT3298.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to jest rdza? Bo mi to na farbę podkładową wygląda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak wymieniałem rozrząd to pod obudową miałem taki nalot z paska był nasączony jakimś barwnikiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak wymieniałem rozrząd to pod obudową miałem taki nalot z paska był nasączony jakimś barwnikiem

 

Może to oznaczać, np: jego zużycie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a przypadkiem to nie barwnik z płynu chłodzącego ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdzieś na forum był poruszany już ten temat... wynikało z niego że w wielu silnikach takie coś występuje

 

u mnie też tak jest w B5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym stawiał na "wypłukaną" w jakiś sposób zawartośc łożyska rolki prowadzącej/napinajacej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Groźne, czy nie groźne trzeba będzie się temu przyjrzeć dokładniej. Dzięki Panowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ,doszedl ktos do przyczyny powstawania tego nalotu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

U mnie był ten sam problem.

Po zakupie auta pod maską było czyściutko.

Jakiś czas temu podczas jazdy coś stuknęło, zatrzymałem się.

Otwieram maskę a tam właśnie taki nalot ......

Okazało się, że ukręciła się rolka od alternatora.

Ot, tyle. Także nalot powstał albo od paska albo od rolki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności