Gość podlasiak_vw Zgłoś #21 Napisano 4 Marca 2008 należy wymienić po tylu km ile zaleca producent samochodu własnie o to mi chodziło- mówiąc terminów miałem na mysli km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Garrett Zgłoś #22 Napisano 4 Marca 2008 ale ludzie jak mozna oceniać po tym ze pasek wyglada dobrze?! pasek rorzadu to taki pasek którego zużycie da sie okreslic w minimalnym stopniu.... tu poprostu trzeba trzymać terminów. ale podlasiak, trzymac sie przebiegow, jednak czasem pasek jest tak wyciorany ze trzeba przyspieszyc wymiane - to proste przeciez jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość podlasiak_vw Zgłoś #23 Napisano 4 Marca 2008 no od reguły zawsze są odstepstwa ale napewno nie mozna zwlekac. ale te 90 tkm to na dobrych jakosciowo czesciach powinien wytrzymać, inna sprawa ze czas tez pasek niszczy i chyba 3lata bezpieczna zywotnośc paska niezaleznie od km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość abes_sg Zgłoś #24 Napisano 9 Lipca 2008 Muszę potwierdzić wasze opinie na temat rozrządu, właśnie byłem u mechanika zdjął pokrywę rozrządu i również zobaczyłem taki sam nalot na pasku jak pisaliście. Dlatego nie zastanawiam się i udaję się na wymianę całego kompletu rozrządu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #25 Napisano 9 Lipca 2008 Może to was uspokoi. Rozrząd wymieniałem 30tys.km temu i też mam nalot rudawy na obudowie paska. W drugim aucie z 2002 też. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #26 Napisano 10 Lipca 2008 Może to was uspokoi. Rozrząd wymieniałem 30tys.km temu i też mam nalot rudawy na obudowie paska. W drugim aucie z 2002 też. no to fajnie ja ten nalot widziałem juz w kilku autach gdzie do wymiany jeszcze było troche czasu P.S. nakonr masz jakiegoś wirusa w aucie że wyszło Ci 129 koników ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #27 Napisano 10 Lipca 2008 P.S. nakonr masz jakiegoś wirusa w aucie że wyszło Ci 129 koników Raczej seria wypluła bo co to byłby za chips na 129 kuca z AJM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #28 Napisano 10 Lipca 2008 Ziewal - od takich pytań masz PW. Trzymajcie się tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szogun2007 Zgłoś #29 Napisano 8 Marca 2009 Panowie ten nalot no normalna sprawa w każdym tak jest.Nie dajmy sie zwarjowac ja bym sie martwił jak olejem by był zalany hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_B5 Zgłoś #30 Napisano 15 Listopada 2009 Witajcie. Skąd się pojawił ten rdzawy nalot? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #31 Napisano 15 Listopada 2009 A to jest rdza? Bo mi to na farbę podkładową wygląda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiolkor Zgłoś #32 Napisano 15 Listopada 2009 jak wymieniałem rozrząd to pod obudową miałem taki nalot z paska był nasączony jakimś barwnikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_B5 Zgłoś #33 Napisano 15 Listopada 2009 jak wymieniałem rozrząd to pod obudową miałem taki nalot z paska był nasączony jakimś barwnikiem Może to oznaczać, np: jego zużycie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #34 Napisano 15 Listopada 2009 a przypadkiem to nie barwnik z płynu chłodzącego ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #35 Napisano 15 Listopada 2009 gdzieś na forum był poruszany już ten temat... wynikało z niego że w wielu silnikach takie coś występuje u mnie też tak jest w B5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej 77 Zgłoś #36 Napisano 15 Listopada 2009 Ja bym stawiał na "wypłukaną" w jakiś sposób zawartośc łożyska rolki prowadzącej/napinajacej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #37 Napisano 15 Listopada 2009 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=22178&highlight=dziwny+nalot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_B5 Zgłoś #38 Napisano 15 Listopada 2009 Groźne, czy nie groźne trzeba będzie się temu przyjrzeć dokładniej. Dzięki Panowie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris22bln Zgłoś #39 Napisano 2 Września 2010 Witam ,doszedl ktos do przyczyny powstawania tego nalotu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelekm Zgłoś #40 Napisano 2 Września 2010 Witam, U mnie był ten sam problem. Po zakupie auta pod maską było czyściutko. Jakiś czas temu podczas jazdy coś stuknęło, zatrzymałem się. Otwieram maskę a tam właśnie taki nalot ...... Okazało się, że ukręciła się rolka od alternatora. Ot, tyle. Także nalot powstał albo od paska albo od rolki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach