Ziewal Zgłoś #1 Napisano 3 Marca 2008 Witam. Po zdjęciu osłony rozrządu widac pomarańczowy nalot, czy to normalne ? Rozrząd miałem wymieniony przy 180.000 zgodnie z książką serwisową a teraz mam 230.000. Silnik 1.9 TDI-PD 2000 rok ATJ. http://img177.imageshack.us/my.php?image=zdjcie017cv3.jpg http://img256.imageshack.us/my.php?image=zdjcie004jb4.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruzi Zgłoś #2 Napisano 3 Marca 2008 Witam.Po zdjęciu osłony rozrządu widac pomarańczowy nalot, czy to normalne ? Rozrząd miałem wymieniony przy 180.000 zgodnie z książką serwisową a teraz mam 230.000. Silnik 1.9 TDI-PD 2000 rok ATJ. http://img177.imageshack.us/my.php?image=zdjcie017cv3.jpg http://img256.imageshack.us/my.php?image=zdjcie004jb4.jpg a wcześniej zaglądałeś?? może to auto po jakiś kapielach??(powodziach) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #3 Napisano 3 Marca 2008 kupiłem go miesiąc temu a po kąpielach to raczej nie, auto w super stanie wewnątrz jak i na zewnątrz, 100% nie bite od pierwszego właściciela i z książka serwisową a sprawuje się bez problemów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Garrett Zgłoś #4 Napisano 3 Marca 2008 Co masz na mysli piszac "zgodnie z ksiazka serwisowa" bo chyba nie to ze kupiles Passka i uwierzyles na slowo sprzedajacemu kiedy to wymienial rozrzad:confused: Wydaje mi sie ze to nie jest normalne - wystepowanie takiego nalotu - ale tez nie przejmowalbym sie nim zbytnio, to jakby rdzawy nalot na kolach rozdmuchiwany ich obracaniem. Kapiele.... daj spokoj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #5 Napisano 3 Marca 2008 Co masz na mysli piszac "zgodnie z ksiazka serwisowa" bo chyba nie to ze kupiles Passka i uwierzyles na slowo sprzedajacemu kiedy to wymienial rozrzad:confused: Wydaje mi sie ze to nie jest normalne - wystepowanie takiego nalotu - ale tez nie przejmowalbym sie nim zbytnio, to jakby rdzawy nalot na kolach rozdmuchiwany ich obracaniem. Kapiele.... daj spokoj auto kupiłem z książka serwisową o to mi chodził może źle to napisałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruzi Zgłoś #6 Napisano 3 Marca 2008 Co masz na mysli piszac "zgodnie z ksiazka serwisowa" bo chyba nie to ze kupiles Passka i uwierzyles na slowo sprzedajacemu kiedy to wymienial rozrzad:confused: Wydaje mi sie ze to nie jest normalne - wystepowanie takiego nalotu - ale tez nie przejmowalbym sie nim zbytnio, to jakby rdzawy nalot na kolach rozdmuchiwany ich obracaniem. Kapiele.... daj spokoj no ja takiego nalotu nie mam i nie uwazam ze by to było normalne... ale moge sie mylic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #7 Napisano 3 Marca 2008 dwa tygodnie temu wymieniałem pasek wielorowkowy, rolke i napinacz bo dwa "ząbki" w rolce się skruszyły i cieły mi pasek i moż eto od tego ten nalot ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Garrett Zgłoś #8 Napisano 3 Marca 2008 Napisales dobrze, tylko ja nie moge w to uwierzyc. Pierwsza rzecza jaka robisz po zakupie uzywanego samochodu, to wlasnie zmieniasz rozrzad, paski, olej i filtry. Nie wazne jaka masz ksiazke serwisowa (zobacz ile tego jest do sprzedania na allegro, jakie chcesz jezyki, nowe, bez wpisow) zmieniasz rozrzad bez apelacyjnie. U ciebie pasek, nie wyglada tak zle (zmierz grubosc o ile tego nie robiles i dlatego sciagneles oslone), jednak moze w kazdej chwili , ODPUKAC, strzelic. Dokladnie na to bym stawial (dobrze ze zmieniles, to ci sie upieklo:D) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #9 Napisano 3 Marca 2008 nie wymieniałem rozrządu tylko wszystko od paska wielorowkowego a przebieg mam oryginalny i zgodny z książka serwisową Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kemot__ Zgłoś #10 Napisano 3 Marca 2008 u mnie jest podobnie autko sprowadzone powymieniane tarcze,klocki,amortyzarory po 85% paski klinowe ale pod osłoną jest nalot mechanik twierdzi że pasek jest nowy jeszcze widać napisy WV ale ja mam obiekcje co do tego rudego nalotu myśle ze to rolka ale może się myle w tym modelu debiutuje więc jak macie dla mnie jakieś rady to dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość podlasiak_vw Zgłoś #11 Napisano 3 Marca 2008 ja tez miałem może nie intensywny ale taki zdeka pomaranczowy nalot pod pokrywą paska rozrządu- jak sie pasek starzeje i traci elastyczność to smigając po tych rolkach taki pył daje, czytałem to na innych forach, to miedzy innymi daje do zrozumienia ze rozrzad sie zbliza do wymiany.... u mnie taki nalot był po kupnie, wymieniłem rozrzad wytarłem i narazie czysto. Nie polecam sprawdzania przydatnosci paska rozrzadu wzgledem napisów- to badzo zawodna metoda.... czesto napisy czytelne a człowiek nawet nie wie ze pasek sie szykuje "strzelic" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #12 Napisano 3 Marca 2008 kurcze no po 50.000 pasek do wymiany az mi sie nie chce wierzyc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #13 Napisano 3 Marca 2008 Wiele razy widziałęm taki rdzawy nalot podczas wymiany rozrzadu w autach klientów. Widziałem to tylko w TDI-PD w rocznikach 2000 i 2001. Wg. mnie to jakaś norma z paskami z tamtych lat. Może pasek rozrządu jest rodem z produkcji z tamtych lat. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Garrett Zgłoś #14 Napisano 3 Marca 2008 Rozrzad co 90kkm na oryginalnych lub jakosciowo identycznych z oryginalnymi czesciami w zupelnosci wystarczy. Jednak na zywotnosc pasta duzy wplyw ma styl jazdy, jeden pojezdzi 90kkm, drugi po 50kkm bedzie musial sie do wymiany szykowac. Dlatego ocena stanu paska (nie po napisach:D), powinna dac poglad na dalsza eksploatacje i termin wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #15 Napisano 4 Marca 2008 u mnie było to samo więc to chyba normalne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #16 Napisano 4 Marca 2008 u mnie było to samo więc to chyba normalne a czy wymieniales po tym pasek po tym jak to zauważyłeś ? u mnie pasek wygląda bardzo dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #17 Napisano 4 Marca 2008 a czy wymieniales po tym pasek po tym jak to zauważyłeś ? u mnie pasek wygląda bardzo dobrze wymieniłem bo i tak zbliżał się czas wymiany mimo wymiany nalot jest dalej ( nie wiem czy nowy bo starego nalotu nie ścierałem) ale nie przejmuję się tym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość podlasiak_vw Zgłoś #18 Napisano 4 Marca 2008 ale ludzie jak mozna oceniać po tym ze pasek wyglada dobrze?! pasek rorzadu to taki pasek którego zużycie da sie okreslic w minimalnym stopniu.... tu poprostu trzeba trzymać terminów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artuj Zgłoś #19 Napisano 4 Marca 2008 Sam osobiście ignorując handlarza od którego kupowałem samochód wymieniłem pasek rozrządu jako pierwszą rzecz w kilka dni po zakupie. Zrobiłbym to nawet gdyby mi machał przed nosem książką serwisową oraz fakturami że pasek był wymieniany 10k temu. Ale to tylko moje zdanie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #20 Napisano 4 Marca 2008 ale ludzie jak mozna oceniać po tym ze pasek wyglada dobrze?! pasek rorzadu to taki pasek którego zużycie da sie okreslic w minimalnym stopniu.... tu poprostu trzeba trzymać terminów. należy wymienić po tylu km ile zaleca producent samochodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach