kajos Zgłoś #961 Napisano 13 Września 2016 a czym bak wypłukać? wykrecasz zbiornik wlewasz z 10l ropy i trzesiesz w wszystkie strony zbiornikiem pozniej wyjmujesz smok z czujnikami,przechylasz tak zeby wezykiem wyssac ta rope Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamek1113 Zgłoś #962 Napisano 18 Listopada 2016 Witam. Panowie mam problem z moim passatem b5 1.9 afn. Mam problem z paleniem tzn auto po jeździe po ok godzinie nie chce zapalić. Gdy psikne plakiem to pali odrazu jak by nigdy nic siadam i jade. Po całej nocy nie ma problemu z paleniem (chociaż nie zawsze, ale napewno jest lepiej niż po tej godzinie czy dwóch). Co może być przyczyną? Byłem już z nim u pompiarza który ok. 4miesiecy temu robił mi pompe i wtryski. Pompiarz ogólnie u nas polecany przez wszystkich. Stało teraz u niego auto mówi że z pompa wszystko ok mowił że zapowietrzal się przy podstawie filtra paliwa oraz w różnych innych miejscach (auto było po małym wypadku). Zrobił to wszystko uszczelinił, sprawdzil całe zasilanie paliwa wymienił jakiś dławik oraz świece żarowe. Twierdził że auto jest już sprawne. Po powrocie do domu problem nie zniknął autem przyjechalem postało 2 godziny i znów bez plaka nie pali.. Panowie może miał ktoś podobny problem, może być coś z elektryką? Mam z nim małe problemy przy module komfortu (zalany) ale czy przy problemie z elektryką palil by od razu na plaka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin123q Zgłoś #963 Napisano 14 Grudnia 2016 Witam.Mam problem z odpalaniem passata b5 1.9 tdi 115km 2000r. Założyłem przezroczyste wężyki paliwowe żeby zobaczyć czy jest gdzieś powietrze i zauważyłem że przewód zasilający paliwo ze zbiornika do filtra po zgaszeniu robi sie pusty(czy tak powinno być ?) mam elektryczną pompę w zbiorniku.Czy w tej pompie jest jakiś zaworek zwrotny żeby paliw nie cofało sie do zbiornika ? Proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasiorTDI Zgłoś #964 Napisano 7 Stycznia 2017 (edytowane) witam jestem tu nowy i odrazu przepraszam ze tu pisze ale nie wiem jak założyć nowy temat nawet nie wiem czy mam taka mozliwość przeszukałem chyba cały internet i skończyły mi sie pomysły prosze o pomoc. 1.9 tdi afn 110. 1998 rok po postoju słabo odpala a teraz w mrozy to coraz gorzej kreci jakby łapał i po 3 kręceniu i około 20 sekundach odpali gdy odrazu zgasze go i znowu zapale to pięknie z pół obrotu pali. ręce mi opadaja zregenerowana pompa paliwa wtryski wymienione filtr paliwa powietrza pompa ustawiana kąt wtrysku ok. potem poprawiony ustawiony na zegar czujnik temperatury nowy świece beru zalany olejem valvoline 10 w 40 przewody nowe układ paliwowy wyczyszczony cisnienie 27 bar na każdym cylindrze co może byc jeszcze nie tak? prosze o pomoc dodam że rozrusznik regenerowany z miesiąc temu a aku varta blue 72 ah 680 amp roczny Edytowane 7 Stycznia 2017 przez pasiorTDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #965 Napisano 7 Stycznia 2017 moze ci sie paliwo cofa,grzebane bylo ostro to wszystko ruszane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasiorTDI Zgłoś #966 Napisano 7 Stycznia 2017 układ sprawdzony wszedzie nowe opaski i szlaufiki zaworek w filtrze nowy kreci na obrotomierzu widac ze tak w połówie od 0 do 1 tys obrotów i tak jakby łapał moze akumulator za mały? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krackers Zgłoś #967 Napisano 7 Stycznia 2017 Aku dobry, sam używam od 7 lat takiej samej wielkości tylko że artica. Sprawdź tylko czy jest sprawny. Podłącz pod prostownik i po naładowaniu zmierz jakie daje napięcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasiorTDI Zgłoś #968 Napisano 7 Stycznia 2017 byłem na sprawdzeniu i gość mówił ze ok jest nie wiem czemu może tak sie dziać rano jak odpalam a może to ciśnienie zbyt małe.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Smigiel Zgłoś #969 Napisano 7 Stycznia 2017 Witam a uzywal ktos dodatkow do ON jak tak to jakie z gory dzieki B5 FL 2003 1,9 TDI 101KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #970 Napisano 7 Stycznia 2017 (edytowane) Witam a uzywal ktos dodatkow do ON jak tak to jakie z gory dzieki B5 FL 2003 1,9 TDI 101KM używam BLACK ARROW DIESEL SKYDD - - - - - aktualizacja - - - - - pasiorTDI ; jaką masz wartość czujnika RSW ? Edytowane 7 Stycznia 2017 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brodazen Zgłoś #971 Napisano 27 Lutego 2017 Witam panowie , mam mega problem z konwencjonalnym odpalaniem Pacjent to passat 1.9 tdi 90km ahu z 1998 roku. Problem zaistniał wczoraj gdy okazało się ze akumulator jest doszczętnie rozładowany. Po odpaleniu na kable i ponownym zgaszeniu silnik kręcił lecz nie odpalał. Dostrzegłem ze włącznik podgrzewanej tylniej szyby podświetla się nawet przy wyłączonym zapłonie , po jego wciśnięciu usłyszałem ze elektrozawor w pompie się odezwał i auto po przekręceniu kluczyka odpaliło ?. Po wyłączeniu zapłonu silnik nadal pracuje a żeby go wyłączyć trzeba wyłączyć podgrzewanie szyby wiadomo ze to zwarcie ale macie jakiś pomysł gdzie szukać przyczyny ? Mi ręce opadają i w ogóle nie wiem co łączy podgrzewanie szyby z pompa wtryskowa ?! Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #972 Napisano 27 Lutego 2017 sprawdz mase przy wlaczniku bo moze ona powoduje te anomalie ale na poczatek odlacz wtyczke z wlacznika szyby i zobacz co sie bedzie dziac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #973 Napisano 27 Lutego 2017 Jeśli chodzi o grzanie szyby to kiedyś miałem Polo i tam przed odpaleniem trzeba było włączyć grzanie szyby, jak odpalił można było wyłączyć. Ktoś miał zrobione odcięcie zaplonu na 2 przekaźnikach. Może i tu coś jest modzone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro38 Zgłoś #974 Napisano 2 Marca 2017 witam mam problem z passatem b5fl 1,9 tdi avb po nocy ciezko pali trzeba dlugo krecic pozniej chodzi i odpala od strzala aku nowy swiece nowe czujnik temp nowy pompka ze zbiornika podaje filtr pelny tak jakby sie zapowietrzal dodam ze uszczelnienia pd tez nowe co to moze byc bo rece opadają - - - - - aktualizacja - - - - - witam mam problem z passatem b5fl 1,9 tdi avb po nocy ciezko pali trzeba dlugo krecic pozniej chodzi i odpala od strzala aku nowy swiece nowe czujnik temp nowy pompka ze zbiornika podaje filtr pelny tak jakby sie zapowietrzal dodam ze uszczelnienia pd tez nowe co to moze byc bo rece opadają wygląda na to ze zapowietrza sie na odcinku od filtra do pd moze to vacum bo juz nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
widmoxxx Zgłoś #975 Napisano 3 Marca 2017 Sprawdź czy nie cieknie ON z pompy tandemowej z tyłu głowicy, nawet minimalna nieszczelność takie coś może powodować. Jeśli ciapie ropą to uszczelka blaszana lub uszczelki gumowe do wymiany. Drugą rzeczą to zaparkuj na noc na jakiejś górce tak aby silnik był niżej, bo może się okazać, że zaworki w pompie tandemowej są już zużyte i dlatego paliwo się cofa/zapowietrza się. Lub sama sekcja tłocząca paliwo na magistralę w głowicy jest już zużyta. Pomiar ciśnienia paliwa na pompie tandemowej może dużo powiedzieć o jej kondycji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro38 Zgłoś #976 Napisano 3 Marca 2017 ok dzieki jutro wymienie pompe vac dla pewnosci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
widmoxxx Zgłoś #977 Napisano 4 Marca 2017 ok dzieki jutro wymienie pompe vac dla pewnosci Tylko po co od razu wymieniać jak moim zdaniem łatwiej jest na początku sprawdzić? Chyba że masz pod ręką zapasową pompę lub auto dawcę, ale i tak za każdym razem trzeba nowe uszczelki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro38 Zgłoś #978 Napisano 13 Marca 2017 wymiana pompy vac bylo strzałem w 10!!!Szkoda ze metodą prób i bledow ale trudno wazne ze pomoglo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomask74 Zgłoś #979 Napisano 18 Marca 2017 Dzień dobry, mam problem z odpaleniem zimnego silnika w Passacie rocznik 1999, 1.8 agr bez turbo i gazu. Jak go odpalę to tak jakby nie pracował na wszystkich cylindrach ale większość to przy odpalaniu to wchodzi na obroty i zaraz gaśnie.Wymieniłem już świece, czujnik temperatury cieczy, przewody filtr paliwa,filtr powietrza. Co może być przyczyną tego stanu, proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomekLca Zgłoś #980 Napisano 19 Marca 2017 Witam,mam problem tego typu Passat B5 fl,1.9 TDI AVF 215kkm,automat. Auto zimne pali na szczała. Po rozgrzaniu go do temp. 90*C i zgaszeniu, ok 15-20 min. (po 30min w górę jest ok) od momentu zgaszenia nie można go odpalić. Jak się kręci rozrusznikiem dłużej (ok 30s) to auto odpali,ale tak jakby na 3 cylindry a po chwili normalnie chodzi. Jak się od razu go zgasi po tym jak odpali to już normalnie pali od szczała. - pompki spr ok - czujnik temp. zmieniony - pod kompem żadnego błędu nie ma - czujnik obrotów silnika zmieniony (podobno) Jakieś pomysły ? pozdrawiam i mam nadzieję że jakoś to opisane zrozumiale Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach