Skocz do zawartości
Gość majkb

Problem z odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

koledzy u mnie też problem z odpalaniem

bateria ma 2 miesiące(Centra Futura 77Ah),filtr z października,mechanik mówił że świece grzeją,rozrusznik robiony w tym tygodniu,ropa OKi,pozakładane zaworki na przewody paliwowe i dalej kicha

kręcę go nieraz po 2-3 minuty

kąt wtrysku skacze w zakresie 64-69

macie jakieś pomysły bo ręce mi już opadają pomału

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ustaw sobie zapłon bo masz opóżniony i sprawdz kompresje.

Edytowane przez 21Przemcio21

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak siedze na elektrodzie i cztam i nie wiem czy na kompie wyjdzie np czy pompowtryski sa zle czy cos z zapłonem jest nie tak ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na Vagu można sprawdzić pompki czy działają tak jak należy w tej chwili nie pamiętam gdzie to sprawdzić ale zaraz ktoś się pewnie odezwiei Ci podpowie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w starachowicach jest konkretny gosc ale czy moze to byc to bo wiecie koszty rosna a wyplaty zaczyna brakowac i nie chce wszystkiego wymienic bo w koncu napewno sie poprawi ale nie takim kosztem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz zadużo wolnego czasu jak mój kolega już nie powiem o kogomi chodzi :lol3

Najpierw wymień filtr paliwa i zobaczysz co jest jak nie ustąpi to wtedy będziesz szukał dalej

Podwyższone obroty po odpaleniu na mrozie tonormalna sprawa a że klekoce to jest diesel a nie benzyna

Idż chłopie walnij browara klepnij żone (jak masz) i wyluzuj:beach:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok ide:spie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Idż chłopie walnij browara klepnij żone (jak masz) i wyluzuj

Tak jest Kolego,ponoć nadchodzi odwilż...:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje zapytanie nie dotyczy odpalania diesla, ale chciałem nawiązać do postów o zaświecających się kontrolkach przy odpalaniu - w moim AHL odkąd mrozy nastały, aku wyraźnie osłabł, więc przy odpalaniu zapala mi kontrolki: żółta ABS na zegarze km/h, czerwona hamulec (wykrzyknik w kółeczku) na panelu środkowym oraz 3-krotnie piszczy buzzer. Dobrze myślę, że to wina chwilowego zbyt małego napięcia zasilania układu ABS i dlatego wrzeszczy? Po odpaleniu wszystko milknie i ABS działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moje zapytanie nie dotyczy odpalania diesla, ale chciałem nawiązać do postów o zaświecających się kontrolkach przy odpalaniu - w moim AHL odkąd mrozy nastały, aku wyraźnie osłabł, więc przy odpalaniu zapala mi kontrolki: żółta ABS na zegarze km/h, czerwona hamulec (wykrzyknik w kółeczku) na panelu środkowym oraz 3-krotnie piszczy buzzer. Dobrze myślę, że to wina chwilowego zbyt małego napięcia zasilania układu ABS i dlatego wrzeszczy? Po odpaleniu wszystko milknie i ABS działa.

 

To oznacza że masz aku do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

david1881, eh, od paru dni ów nieszczęsny aku spoczywa na stoliku w domu po kuracji prostownikiem.:dupablada

Cóż, ma tylko 44 Ah i parę latek już.

Póki co, wozi mnie "diaduszka" B3, niezmordowany :D

Edytowane przez Rashid

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kąt wtrysku skacze w zakresie 64-69
ustaw sobie zapłon bo masz opóżniony

zabiorę się za to w tym tygodniu, tylko czy tak niewielkie w sumie odchylenie może mieć duży wpływ na odpalanie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ktoś mówił o odwilży i dzis prosze palił jak nie mój samochód :hmm ale i tak filtr paliwa muszę zmienić ale to w sobotę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Co może być przyczyną iż auto po postoju na dworze 16 godzin w temp. -18 stopni pali od strzału, tyle że na sekundę zapalają się kontrolki abs i esp, natomiast w blaszanym garażu przy ok. -6/7 stopniach zapala po ok. 3-4 sek. kręcenia. (bez zapalających się kontrolek abs i esp). Już w tamym roku przy temp. 0 stopini, zauważyłem że po postoju w nocy na dworze lepiej zapala niż po nocy w garażu. Jest to kwestia różnicy rzędu 2-3 sek. jednak denerwująca.

Auto po wymianie pompy vaccum, świec i sprzęgle alternatora. Filtr paliwa z września ubiegłego roku.

Mam wrażenie że ma to związek z wilgocią jaką łapie w garażu.

Dajcie ludzie jakieś sugestie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też już jest wiadomo:/:Niestety szlak trafił nastawnik pompy wtryskowej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam nastepujący problem, od jakiegoś czasu po postoju przez noc passat nie odpala jak należy, muszę go kręcić kilka razy aby zaskoczył, potem bardzo poddymia.Pompę w zbiorniku słychać, czujnik tem. cieczy na kompie wyszedl ,że ok .Filtr paliwa dziś zmieniony, nowe aku.Swiece sprawdzone ,grzeją.Macie jakieś pomysły co może być przyczyną? Dodam, że jak już odpali i zaraz go zgaszę i odpale to startuje od strzału.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daniel to, że świece grzeją nie znaczy, iż poprawnie działają. Sprawdź oporność świec omomierzem (dla poszczególnego modelu auta jest dokładna skala oporności)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale czy przez świecę nie było by problemu z paleniem za każdym razem?? jeżeli przyjadę nim do pracy i po 5h pojde odpalić ,to bez problemu, ale po 10 już jest nie ciekawie.Postawię go jeszcze do mechanika na sprawdzenie świec, może coś wynajdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie też świece niby działały, jednak po wykręceniu okazało się że palił na jednej, po wymianie znaczna poprawa, nie kopci i nie trzęsie silnikiem

 

co może powodowć iż w garażu pali gorzej niż na mrozie, problem opisywałem wyżej, stawiam na wilgoć w garażu, na który z czujników może mieć ona wpływ ???

Edytowane przez jimi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich i mój srodek pomógł mi oczyścił układ paliwowy temp.spadła -10 pali od strzała czyli moje podejrzenie pada na filtr paliwa zapomniałem wymienić przed zima a mam juz 35tyś km nanim zrobione takze niebawem wymienie Pozdrawiam wszystkich.

Edytowane przez Robcyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności