_pączek_ Zgłoś #581 Napisano 12 Lutego 2012 koledzy u mnie też problem z odpalaniem bateria ma 2 miesiące(Centra Futura 77Ah),filtr z października,mechanik mówił że świece grzeją,rozrusznik robiony w tym tygodniu,ropa OKi,pozakładane zaworki na przewody paliwowe i dalej kicha kręcę go nieraz po 2-3 minuty kąt wtrysku skacze w zakresie 64-69 macie jakieś pomysły bo ręce mi już opadają pomału Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
21Przemcio21 Zgłoś #582 Napisano 12 Lutego 2012 (edytowane) ustaw sobie zapłon bo masz opóżniony i sprawdz kompresje. Edytowane 12 Lutego 2012 przez 21Przemcio21 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gonzi111 Zgłoś #583 Napisano 12 Lutego 2012 tak siedze na elektrodzie i cztam i nie wiem czy na kompie wyjdzie np czy pompowtryski sa zle czy cos z zapłonem jest nie tak ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #584 Napisano 12 Lutego 2012 Na Vagu można sprawdzić pompki czy działają tak jak należy w tej chwili nie pamiętam gdzie to sprawdzić ale zaraz ktoś się pewnie odezwiei Ci podpowie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gonzi111 Zgłoś #585 Napisano 12 Lutego 2012 w starachowicach jest konkretny gosc ale czy moze to byc to bo wiecie koszty rosna a wyplaty zaczyna brakowac i nie chce wszystkiego wymienic bo w koncu napewno sie poprawi ale nie takim kosztem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #586 Napisano 12 Lutego 2012 Masz zadużo wolnego czasu jak mój kolega już nie powiem o kogomi chodzi :lol3 Najpierw wymień filtr paliwa i zobaczysz co jest jak nie ustąpi to wtedy będziesz szukał dalej Podwyższone obroty po odpaleniu na mrozie tonormalna sprawa a że klekoce to jest diesel a nie benzyna Idż chłopie walnij browara klepnij żone (jak masz) i wyluzuj:beach: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gonzi111 Zgłoś #587 Napisano 12 Lutego 2012 ok ide:spie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #588 Napisano 12 Lutego 2012 Idż chłopie walnij browara klepnij żone (jak masz) i wyluzuj Tak jest Kolego,ponoć nadchodzi odwilż... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rashid Zgłoś #589 Napisano 12 Lutego 2012 Moje zapytanie nie dotyczy odpalania diesla, ale chciałem nawiązać do postów o zaświecających się kontrolkach przy odpalaniu - w moim AHL odkąd mrozy nastały, aku wyraźnie osłabł, więc przy odpalaniu zapala mi kontrolki: żółta ABS na zegarze km/h, czerwona hamulec (wykrzyknik w kółeczku) na panelu środkowym oraz 3-krotnie piszczy buzzer. Dobrze myślę, że to wina chwilowego zbyt małego napięcia zasilania układu ABS i dlatego wrzeszczy? Po odpaleniu wszystko milknie i ABS działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
david1881 Zgłoś #590 Napisano 12 Lutego 2012 Moje zapytanie nie dotyczy odpalania diesla, ale chciałem nawiązać do postów o zaświecających się kontrolkach przy odpalaniu - w moim AHL odkąd mrozy nastały, aku wyraźnie osłabł, więc przy odpalaniu zapala mi kontrolki: żółta ABS na zegarze km/h, czerwona hamulec (wykrzyknik w kółeczku) na panelu środkowym oraz 3-krotnie piszczy buzzer. Dobrze myślę, że to wina chwilowego zbyt małego napięcia zasilania układu ABS i dlatego wrzeszczy? Po odpaleniu wszystko milknie i ABS działa. To oznacza że masz aku do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rashid Zgłoś #591 Napisano 12 Lutego 2012 (edytowane) david1881, eh, od paru dni ów nieszczęsny aku spoczywa na stoliku w domu po kuracji prostownikiem.:dupablada Cóż, ma tylko 44 Ah i parę latek już. Póki co, wozi mnie "diaduszka" B3, niezmordowany Edytowane 12 Lutego 2012 przez Rashid Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_pączek_ Zgłoś #592 Napisano 13 Lutego 2012 kąt wtrysku skacze w zakresie 64-69 ustaw sobie zapłon bo masz opóżniony zabiorę się za to w tym tygodniu, tylko czy tak niewielkie w sumie odchylenie może mieć duży wpływ na odpalanie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gonzi111 Zgłoś #593 Napisano 13 Lutego 2012 ktoś mówił o odwilży i dzis prosze palił jak nie mój samochód :hmm ale i tak filtr paliwa muszę zmienić ale to w sobotę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jimi Zgłoś #594 Napisano 14 Lutego 2012 Witam. Co może być przyczyną iż auto po postoju na dworze 16 godzin w temp. -18 stopni pali od strzału, tyle że na sekundę zapalają się kontrolki abs i esp, natomiast w blaszanym garażu przy ok. -6/7 stopniach zapala po ok. 3-4 sek. kręcenia. (bez zapalających się kontrolek abs i esp). Już w tamym roku przy temp. 0 stopini, zauważyłem że po postoju w nocy na dworze lepiej zapala niż po nocy w garażu. Jest to kwestia różnicy rzędu 2-3 sek. jednak denerwująca. Auto po wymianie pompy vaccum, świec i sprzęgle alternatora. Filtr paliwa z września ubiegłego roku. Mam wrażenie że ma to związek z wilgocią jaką łapie w garażu. Dajcie ludzie jakieś sugestie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maison1986 Zgłoś #595 Napisano 14 Lutego 2012 U mnie też już jest wiadomo:/:Niestety szlak trafił nastawnik pompy wtryskowej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DanielM Zgłoś #596 Napisano 14 Lutego 2012 Witam Mam nastepujący problem, od jakiegoś czasu po postoju przez noc passat nie odpala jak należy, muszę go kręcić kilka razy aby zaskoczył, potem bardzo poddymia.Pompę w zbiorniku słychać, czujnik tem. cieczy na kompie wyszedl ,że ok .Filtr paliwa dziś zmieniony, nowe aku.Swiece sprawdzone ,grzeją.Macie jakieś pomysły co może być przyczyną? Dodam, że jak już odpali i zaraz go zgaszę i odpale to startuje od strzału. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kEru Zgłoś #597 Napisano 14 Lutego 2012 Daniel to, że świece grzeją nie znaczy, iż poprawnie działają. Sprawdź oporność świec omomierzem (dla poszczególnego modelu auta jest dokładna skala oporności) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DanielM Zgłoś #598 Napisano 14 Lutego 2012 Ale czy przez świecę nie było by problemu z paleniem za każdym razem?? jeżeli przyjadę nim do pracy i po 5h pojde odpalić ,to bez problemu, ale po 10 już jest nie ciekawie.Postawię go jeszcze do mechanika na sprawdzenie świec, może coś wynajdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jimi Zgłoś #599 Napisano 15 Lutego 2012 (edytowane) u mnie też świece niby działały, jednak po wykręceniu okazało się że palił na jednej, po wymianie znaczna poprawa, nie kopci i nie trzęsie silnikiem co może powodowć iż w garażu pali gorzej niż na mrozie, problem opisywałem wyżej, stawiam na wilgoć w garażu, na który z czujników może mieć ona wpływ ??? Edytowane 15 Lutego 2012 przez jimi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robcyk Zgłoś #600 Napisano 15 Lutego 2012 (edytowane) Witam wszystkich i mój srodek pomógł mi oczyścił układ paliwowy temp.spadła -10 pali od strzała czyli moje podejrzenie pada na filtr paliwa zapomniałem wymienić przed zima a mam juz 35tyś km nanim zrobione takze niebawem wymienie Pozdrawiam wszystkich. Edytowane 15 Lutego 2012 przez Robcyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach