Skocz do zawartości

jimi

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jimi

  • Urodziny 05.11.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ruda Śląska

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2002
  1. u mnie też świece niby działały, jednak po wykręceniu okazało się że palił na jednej, po wymianie znaczna poprawa, nie kopci i nie trzęsie silnikiem co może powodowć iż w garażu pali gorzej niż na mrozie, problem opisywałem wyżej, stawiam na wilgoć w garażu, na który z czujników może mieć ona wpływ ???
  2. Witam. Co może być przyczyną iż auto po postoju na dworze 16 godzin w temp. -18 stopni pali od strzału, tyle że na sekundę zapalają się kontrolki abs i esp, natomiast w blaszanym garażu przy ok. -6/7 stopniach zapala po ok. 3-4 sek. kręcenia. (bez zapalających się kontrolek abs i esp). Już w tamym roku przy temp. 0 stopini, zauważyłem że po postoju w nocy na dworze lepiej zapala niż po nocy w garażu. Jest to kwestia różnicy rzędu 2-3 sek. jednak denerwująca. Auto po wymianie pompy vaccum, świec i sprzęgle alternatora. Filtr paliwa z września ubiegłego roku. Mam wrażenie że ma to związek z wilgocią jaką łapie w garażu. Dajcie ludzie jakieś sugestie.
  3. miałem luka o nr 038 145 209 A, zamontowałem bosch 038 145 209 M z uszczelką blaszaną i krućcem mocowanym na gwint jest ok. 1 cm grubsza ale wszystko pasuje, chyba że masz świece w układzie chłodzenia wtedy jest ciasno, jest o tym temat na forum zrobiłem już ponad 100 km, nic nie cieknie jest OK poza tym na rynku nie są dostępne nowe pompy z uszczelkami gumowymi oryginał który oferuje serwis za ponad tysiąc zł. również ma uszczelkę blaszaną luknij na ten temat http://forum.vw-passat.pl/threads/75494-Zamienniki-pompy-vacuum-tandem-bosch-nr-038-145-209-C powodzenia
  4. Do mojego avb założyłem pompę z tej aukcji z końcówką M http://allegro.pl/show_item.php?item=2045462519 miałem pompę z oznaczeniem A, jest OK, nic nie cieknie, podciśnienie jest
  5. Pompę wymieniłem na Bosch 038 145 209 M, oraz zaworek N75 który również był padnięty. Po wymianie turbo kręci aż miło i auto szybciej się nagrzewa, po ok. 5 km mam już 80 stopi (tyle mam do roboty). Zatanawia mnie egr, który poprzednio, gdy stara pompa dawała jeszcze jakieś podciśnieni oraz przy starym zaworku N75, lubił sobie pokwakiwać na wolnych obrotach. Teraz go nic nie słychać. Co do samej wymiany pompy, rzeczywiście gdybym miał świece żarowe w układzie chłodzenia to pompa Bosch by nie weszła. Sama wymiana dosyć prosta z wyjątkiem prawej dolnej śruby imbusowej do której nie mogłem dotrzeć. Dzięki za pomoc odnośnie pompy.
  6. Jutro zamawiam pompę o nr 038 145 209 M z firmy Bosch, mam nadzieję że wszystko spasuje i turbina zakręci. Dzięki za pomoc.
  7. Chodzi mi generalnie o to czym różnia się pompy oznaczone N i M. Do silnika AVB katalogi przewidują K N H E, i nie ma mowy o M. Obawiam się żę wywalę tyle kasy a coś nie spasuje. Czy ktoś montował do AVB pompę z oznaczeniem M ???
  8. Witam. Mam prośbę do ludzi oriętujących się w temacie. Mam paska z silnikiem AVB z 2002 roku. Do wymiany pompa vaccum. Na mojej jest nr 038 145 209 A. Znalazłam na necie w rozsądnych pieniądzach pompę Bosch z nr 038 145 209 M. Kilka postów wyżej widzę że się zamieniają, jednak sprzedwca poinformował mnie że może być problem z kanałami olejowymi. Jak ktoś może mnie oświecić czy do mojego silnika taka spasuje. Podaję nr budy WVWZZZ3BZ2E374357. Dzięki za ew. informacje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności