Skocz do zawartości

21Przemcio21

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O 21Przemcio21

  • Urodziny 07.10.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemysław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Legnica

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1997

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. ja tez miałem lewe powietrze przez co zle palił na mrozie. Przyczyną była pęknięta obudowa filtra paliwa. Przerobił mi na filtr od golfa. Teraz pali normalnie.
  2. Witam. Posiadam B5 1.9TDI AHU 1998, interesuje mnie kabelek i program żeby można był sprawdzić/ustawić kąt wtrysku, dawkę paliwa no i sprawdzić termostat oraz czujnika temperatury. Z góry dzięki.
  3. przy tych temp załączają się świece żarowe płynu chłodniczego i dlatego czasami tak mrugają światła np. mijania
  4. ustaw sobie zapłon bo masz opóżniony i sprawdz kompresje.
  5. Ja ostatnio wymieniałem błotnik bo miałem to samo tylko w zaawansowanym stopniu, takiego już z niemiec sprowadziłem. Moim zdaniem był już naprawiany tylko nie profesjonalnie. Wymieniłem na ori tylko musiałem go malować bo nie znalazłem w takim kolorze. Wszystko pasuje idealnie.
  6. Mam kombi 1.9 tdi 90km i zalewam 70 z hakiem pod sam korek. Pozdro
  7. w AHu nie ma na rozrządzie na 100% Pozdro
  8. Mnie skłoniły do wymiany następujące objawy: - pierwszym było huczenie w skrzyni - po jakimś czasie nie mogłem wbić ani wybić biegu musiałem wtedy gasić silnik i na nowo zapalać żeby wbić bieg Wymieniłem na nowe sprzęgło i używany dwu mas bo na nowy nie było mnie stać. W dwu masie urwał się nit który haczył w skrzyni i dlatego nie można było biegów wrzucać. Efekt dobry tylko czasami lekko zrywa dwu mas - wiadomo nie nowy( mechanik mówił mi o tym) , głownie jak się rusza z miejsca. Trzeba umiejętnie operować sprzęgłem żeby nie zrywało. Mechanik także radził mi, żeby nie wariować autem, nie ciągnąć kogoś i nie próbować wyjeżdżać z zasp, bo sprzęgło jest na dotarciu (około 10 tys. km) Ogólnie jestem zadowolony
  9. Sprowadziłem z niemiec passata kombi 1.9 tdi 90 km z przebiegiem 193 tys. Po zrobieniu 1 tys. słyszałem, że coś jest nie tak z dwu masem. Pojezdziłem do 197 tys. i nie mogłem biegów zmieniać. Dopiero jak zgasiłem silnik i jeszcze raz zapaliłem to mogłem. Zamówiłem nowe sprzęgło koszt około 700zł + dwumas używany z silnika 130 km koszt 500zł + robocizna koszt 300zł. Od wymiany wszystko gra Pozdrawiam
  10. B5 Kombi 1.9 tdi ahu 90ps Q1 1300kg, Q2 650kg, hak fabrycznie montowany.
  11. Witam! A umnie sprawa przedstawia się następująco: - mruganie panelu climatronik na biegu jałowym, jak dodam gazu tak do 1500 tys obrotów to już mniej mruga - światła mijania czasami zaczynają jaśniej świecić i co dziwne to przy zmianie biegów kiedy obroty spadają. Nie wiem dokładnie jaka jest przyczyna ale podejrzewam alternator i od czasu do czasu koło alternatora coś popiskuje. Mam aku 65AH 600a. Co o tym sądzicie? Proszę o pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności