skwaros Zgłoś #2141 Napisano 1 Kwietnia 2017 Aktualnie posiadam spręzyny H&R -40, myślę o gwincie, aktualnie przy feldze 9x18 i oponce 215/40 sa luki w nadkolach i felga jest od zwrotnicy o grubośc włosa;), wrzucając gwint i obniżając niżej auto niż aktualnie zrobi się większy negatyw i automatycznie felga zbliży się bardziej do zwrotnicy? Ostatnio ustawiałem zbieznośc komputerowo i chciałem wyregulować kąty pochylenia kół na przodzie to powiedział że nie darady i tak jak się ułożył na spręzynach to tak musi zostać . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #2142 Napisano 1 Kwietnia 2017 w pasztetach kątów się nie da ustawić tylko zbierzność Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #2143 Napisano 1 Kwietnia 2017 Aktualnie posiadam spręzyny H&R -40, myślę o gwincie, aktualnie przy feldze 9x18 i oponce 215/40 sa luki w nadkolach i felga jest od zwrotnicy o grubośc włosa;), wrzucając gwint i obniżając niżej auto niż aktualnie zrobi się większy negatyw i automatycznie felga zbliży się bardziej do zwrotnicy? Ostatnio ustawiałem zbieznośc komputerowo i chciałem wyregulować kąty pochylenia kół na przodzie to powiedział że nie darady i tak jak się ułożył na spręzynach to tak musi zostać .[ATTACH=CONFIG]152371[/ATTACH] Jak nie trze o zwrotnice to nie bedzie tarlo jak zglebisz. Katy pochylenia jedynie da sie regulować sankami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaros Zgłoś #2144 Napisano 1 Kwietnia 2017 w pasztetach kątów się nie da ustawić tylko zbierzność No ok, czyli ew. przy wiekszym obniżeniu zwrotnica pochyli się razem z kołem i położenie felgi względem zwrotnicy pozostanie takie same. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleosuza Zgłoś #2145 Napisano 1 Kwietnia 2017 Panowie podpowie ktoś jakąś alternatywę amortyzatorów do sprężyn eibach -30 lub -40, zamiast mts? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbc85 Zgłoś #2146 Napisano 2 Kwietnia 2017 Aktualnie posiadam spręzyny H&R -40, myślę o gwincie, aktualnie przy feldze 9x18 i oponce 215/40 sa luki w nadkolach i felga jest od zwrotnicy o grubośc włosa;), wrzucając gwint i obniżając niżej auto niż aktualnie zrobi się większy negatyw i automatycznie felga zbliży się bardziej do zwrotnicy? Ostatnio ustawiałem zbieznośc komputerowo i chciałem wyregulować kąty pochylenia kół na przodzie to powiedział że nie darady i tak jak się ułożył na spręzynach to tak musi zostać .[ATTACH=CONFIG]152371[/ATTACH] Jakie ty tam masz ET że tak blisko masz felgę przy zwrotnicy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol180 Zgłoś #2147 Napisano 2 Kwietnia 2017 myślę że et coś koło 55. Jak mierzyłem do przed lifta Artecki z et 65 to musiałem dać dystans coś koło 12mm żeby był taki efekt: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbc85 Zgłoś #2148 Napisano 2 Kwietnia 2017 Pytam bo mam skrzywioną zwrotnicę i przy 9.5j i et35 ja musiałem szlifować zwrotnice żeby koło weszło. Jutro wymieniam ją na mam nadzieję prostą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaros Zgłoś #2149 Napisano 2 Kwietnia 2017 Jakie ty tam masz ET że tak blisko masz felgę przy zwrotnicy? ET 52 koła + dystans 5mm i jest ok, w sensie na styk;). A Podpowie ktoś czym może być to spowodowane, ze na prostych kołach i przy lekkim skręcaniu nic nie obciera o zwrotnice, ale jak się skręci koła do oporu plus ew. jakieś wzniesienie na drodze to potrafi obcierać i to tylko lewa strona? Przecież to wszystko jest na stałe i nie powinna się zmieniać odleglość koła do zwrotnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbc85 Zgłoś #2150 Napisano 2 Kwietnia 2017 Felga też pracuje na zakrętach. Jak się ma naciąg konkretny do tego to coś musi lekko się poddać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darof Zgłoś #2151 Napisano 2 Kwietnia 2017 Panowie, proszę o pomoc bo już zgłupiałem :cisza Pacjent B5tka FL. Ori zawiecha 1BE, czerwone amory Sachs. Po założeniu eibacha -30 nic się nie zmieniło, może nawet wyżej siedzi jeszcze? Aktualnie na eibach mam 68.5 przód i 69 tył. Następnie założone H&R -40 i to samo co na eibach. Nic nie siedzi niżej. Pojeździłem, żeby się ułożyło wszystko. Nic. Jakieś sugestie ? Co zrobić bt springami siedział niżej? Może amory mnie trzymią? PS. Potrzebuje wysokość samej przedniej sprężyny co ma -30 i -40mm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #2152 Napisano 3 Kwietnia 2017 Panowie, proszę o pomoc bo już zgłupiałem Pacjent B5tka FL. Ori zawiecha 1BE, czerwone amory Sachs. Po założeniu eibacha -30 nic się nie zmieniło, może nawet wyżej siedzi jeszcze? Aktualnie na eibach mam 68.5 przód i 69 tył. Następnie założone H&R -40 i to samo co na eibach. Nic nie siedzi niżej. Pojeździłem, żeby się ułożyło wszystko. Nic. Jakieś sugestie ? Co zrobić bt springami siedział niżej? Może amory mnie trzymią? PS. Potrzebuje wysokość samej przedniej sprężyny co ma -30 i -40mm. Wszystko przez to że nie wziąłeś sprężyn ode mnie A tak poważnie Może masz sprężyny od benzyny ? A sprzedający tylko ściemnili że to do diesla ... Amory nie mają nic do obniżenia , ważna jest tylko sprężyna . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #2153 Napisano 3 Kwietnia 2017 ET 52 koła + dystans 5mm i jest ok, w sensie na styk. A Podpowie ktoś czym może być to spowodowane, ze na prostych kołach i przy lekkim skręcaniu nic nie obciera o zwrotnice, ale jak się skręci koła do oporu plus ew. jakieś wzniesienie na drodze to potrafi obcierać i to tylko lewa strona? Przecież to wszystko jest na stałe i nie powinna się zmieniać odleglość koła do zwrotnicy. felga raczej nie pracuje, ale opona na pewno tak, przy tej odległości od zwrotnicy wystarczy że profil opony odegnie się odrobinę i przytrze o zwrotnicę... jedyne wyjście to dystans jak najcieńszy dać i po problemie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaros Zgłoś #2154 Napisano 3 Kwietnia 2017 jedyne wyjście to dystans jak najcieńszy dać i po problemie... Mam 5mm, więcej nie mogę dac bo będą wystawac za bardzo, a i automatycznie z tyłu musiał bym dołożyc szerszy. Zwrotnice się troszkę zjedzie i z felgi tak samo, bo to ori koła i mają strasznie grube te rany na który opona siedzi. Wytłumaczy mi ktos jak to jest z gwintem do 4 motion. Aktualnie z tyłu mam osobno sprężyny i amortyzatory, a w gwincie do 4wd jest w całości tak jak na przedniej osi, to jest normalne i tak ma być? W Passtach fwd zwykłe zawieszenie z tyłu jest oddzielne i chyba tak samo zrobili jesli chodzi o gwint. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B5 K Zgłoś #2155 Napisano 4 Kwietnia 2017 Siemka pytanko ma ktoś sprężyny obnizajace o -30 Na sprzedaż Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbc85 Zgłoś #2156 Napisano 5 Kwietnia 2017 felga raczej nie pracuje, ale opona na pewno tak, przy tej odległości od zwrotnicy wystarczy że profil opony odegnie się odrobinę i przytrze o zwrotnicę... jedyne wyjście to dystans jak najcieńszy dać i po problemie... Puchaty ja mam 20" i powiem Ci że u mnie lekko przycierała. Inaczej słychać oponę jak trze o zwrotnicę a inaczej jak felga po niej jedzie. U mnie na naciągu nie ba opcji żeby opona tarła a gdy zdjąłem koło to rant felgi widać było że jest przytarty lekko o zwrotnicę. Wiadomo to nie są odchyły rzędu 1cm ale okolice 0.5mm luzu jak było u mnie już pokazało że jest taka możliwość. Wszystko zależy też od marki czy wzoru felgi. Jeśli jest ona bardziej wypełniona np jak twoja gdzie masz kilkanaście ramion to pewnie nie ma takiego efektu bo ma ona podparcie w większej ilości miejsc. Takie jest moje rozumowanie i można się śmiało z nim nie zgadzać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #2157 Napisano 5 Kwietnia 2017 Wytłumaczy mi ktos jak to jest z gwintem do 4 motion. Aktualnie z tyłu mam osobno sprężyny i amortyzatory, a w gwincie do 4wd jest w całości tak jak na przedniej osi, to jest normalne i tak ma być? W Passtach fwd zwykłe zawieszenie z tyłu jest oddzielne i chyba tak samo zrobili jesli chodzi o gwint. w passacie FWD z tyłu jest belka i amortyzator jest osobno ze sprężyną, w AWD (4 motion) nie ma belki tylko są półosie, więc amortyzator jest razem ze sprężyną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaros Zgłoś #2158 Napisano 5 Kwietnia 2017 w passacie FWD z tyłu jest belka i amortyzator jest osobno ze sprężyną, w AWD (4 motion) nie ma belki tylko są półosie, więc amortyzator jest razem ze sprężyną Gamoń jestem, ubzdurało mi się coś ze mam osobno ze wzgledu ze w passatach tak widziałem, ale były to fwd, dzis sprawdziłem i mam wszystko razem;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleosuza Zgłoś #2159 Napisano 11 Kwietnia 2017 A co panowie sądzą o eibach -30 i amorach blistein b6? Myślałem o B6 ale sporo drozej wyjdzie, a w sumie jeździłem u kumpla na takim zestawie i było ok, no i jeździ tak już 3 rok i nic się nie wylało, a jakie jest Wasze zdanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #2160 Napisano 11 Kwietnia 2017 my tu możemy ci doradzać w nieskończoność jeden powie kup gwint co było by najlepszym rozwiązaniem drugi powie kup cały kit trzeci same sprężyny, a co ty kupisz i co chcesz to zależy od ciebie no pozostaje jeszcze kwestia ile chcesz wydać siana na to ja osobiście już 6 rok jeżdżę na używanym gwincie kw v1 ale wyższe krawężniki omijam z daleka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach