Suruwa Zgłoś #1621 Napisano 30 Października 2013 Panowie mam pytanko, Czy te sprężyny będą pasować do Passata ? Prawdopodobnie są od Astry Pozdrawiam Mateusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #1622 Napisano 30 Października 2013 przed wprowadzeniem kogoś w błąd należałoby najpierw określić: jakie sprężyny, jakie amorki z tym były, jakie koła... Nie wiem dlaczego mówisz że wprowadzam kogoś w błąd? Piszę swoje odczucia gdy jeździłem na takich zestawach. Amory KYB + sprężyny eibach -30 zawieszenie całe lemfoldera + koła 17". A skoro dla Ciebie na takim zestawie nie ma komfortu to ciekawe co byś powiedział gdybyś założył gwint? Tylko pamiętaj ze gwint a GWINT to też różnica i nie na każdym się jeździ źle. Jak dla mnie to jedyny dobry kompromis dla tych co nie chcą gwintu ale chcą obniżyć troszkę swoje autko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #1623 Napisano 30 Października 2013 (edytowane) Amory KYB + sprężyny eibach -30 zawieszenie całe lemfoldera + koła 17".A skoro dla Ciebie na takim zestawie nie ma komfortu to ciekawe co byś powiedział gdybyś założył gwint? Tylko pamiętaj ze gwint a GWINT to też różnica i nie na każdym się jeździ źle. dokładnie o takie odpowiedzi prosiłbym gdybym zadał tu pytanie, szkoda że każdy z nas ma subiektywne odczucia i trudno porównać mój brak komfortu do oczekiwań np. kolegi Grześka dla którego mogłoby być np. mięciuchno :beach: Moim skromnym zdaniem samo zakładanie kół o szerokości opony pow. 215-tek i obręczy ponad 17" to już jest nieodwracalna utrata komfortu w tym aucie, jak dołoży się niskie sprężyny, krótsze amorki, gwint...jest tragedia na drogach innych niż asfalcik. Edytowane 30 Października 2013 przez serek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #1624 Napisano 30 Października 2013 Większość raczej zakłada niższe sprężyny ze względu na wygląd auta, bo niewątpliwie po założeniu ich auto lepiej się prezentuje. A dopiero później jeżdżąc myśli się o tym że pozbyliśmy się komfortu jazdy itp. Każdy ma inne odczucia i większość napisze co innego najlepiej założyć pojeździć i przekonać się samemu jak to na prawdę jest. I wtedy zdecydować co się chce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #1625 Napisano 30 Października 2013 Panowie nie chciałem wywoływać burzy.Dajcie na luz. Koła mam 17-ki z oponami 225/45 /może na wiosnę jak kasa pozwoli to by 18 cali zapodać/.Tak jak Kolega wyżej pisze chciałem obniżyć furkę żeby troszkę lepiej wyglądała,a i twardziej żeby było.Zdaję sobie sprawę,że na zawieszeniu wielowahaczowym będzie bardziej miękko niż na zwykłym,takim jakie mam w Beetle'u,czyli Golfie IV zakładając np. H&R'y .Beetle na 16 calowej feli i oponie 205/55 w standardowym zawieszeniu jest DUŻO twardszy niż Passat. No ale nie o tym tu mamy pisać. Zostanę pewno na wymianie sprężyn na krótsze,bo gwintu,wstyd się przyznać,ale troszkę się boję. Mam na oku H&R'y, Weitec'i, Supersport'y i te "oryginały",które zostały wyjęte z niemieckiego Passka,bo dla właściciela było za nisko.Niby mechanik powiedział gościowi,że obniżały o 5 cm,ale za bardzo nie chce mi się w to wierzyć,żeby tak dużo szły w dół sprężyny kupione w salonie. Ciągnie mnie w stronę H&R'ów,ale są jeszcze Weitec'ki wyciągnięte z takiego Passka jak mój - w dół o 3-3,5 cm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #1626 Napisano 30 Października 2013 Tak czytam i widze ze tu fachowe rozmowy to zapytam ... Mam w piwnicy gwint od a4 b5 czy jak zapodam przód a na tyle wyjme podkładki z pod spreżyn to bedzie dobrze???? EW znaleść na tył jakies springi z okazji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #1627 Napisano 30 Października 2013 Każdy ma inne odczucia i większość napisze co innego najlepiej założyć pojeździć i przekonać się samemu jak to na prawdę jest. I wtedy zdecydować co się chce i to jest prawda, podpisuję się obiema rękami i lewą nogą Gegas przecież ty już masz tam jakieś 1BE wsadzone i co, dalej za wysoko ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #1628 Napisano 30 Października 2013 Panowie nie chciałem wywoływać burzy.Dajcie na luz. Przecież tu się nikt nie kłóci ani nic Kupując sprężyny zwracaj koniecznie uwagę na to czy są z takiego auta jak Twoje (tzn kombi i TDI) bo w innych przypadkach może nie polecieć na ziemie tak jak byś chciał... Mam w piwnicy gwint od a4 b5 czy jak zapodam przód a na tyle wyjme podkładki z pod spreżyn to bedzie dobrze???? Chcesz na przód dać gwint a na tyle z pod ori sprężyn wyjąć same podkładki i zostawić te seryjne sprężyny + amory? Nie wiem czy to dobry pomysł... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #1629 Napisano 30 Października 2013 Gegas przecież ty już masz tam jakieś 1BE wsadzone i co, dalej za wysoko ? 1BE mam z tyłu a z przodu progresywne AP od Audi A4 i tył stoi troszkę wyżej,więc chciałbym sobie zapodać takie springi jak mają być i mieć spokój /tak mi się wydaje,że będzie spokój/. Acha - obserwuję jeszcze KONI / - 4cm /.Nóweczki właśnie do mojego Passka. Podpowiedzcie Koledzy co założyć. Możecie napisać w kolejności jak jest z twarością tych wszystkich sprężyn? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #1630 Napisano 30 Października 2013 przecież nie nazwa czyni je twardymi/miękkimi tylko indeks katalogowy, pod którym producent zawarł te dane możesz różnie trafić w zależności od przeznaczenia danych sprężyn i niekoniecznie sprawdzi się nasza klasyfikacja napiszę tak - miałem pełen SPS i zeszło niżej niż przewidywane 3cm (ułożone sprężyny i amorki po jakimś przebiegu), założyłem na tył nówki B4 + sprężyny z 1BE i jest inaczej niż ktokolwiek mógł by mi podpowiedzieć jaka będzie wysokość tego set'upu KUPUJ TAKIE CO MAJĄ -4CM I SAM SIĘ PRZEKONAJ CO WYJDZIE, chociaż żal mi tych amorków seryjnych na takim ścisku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #1631 Napisano 30 Października 2013 (edytowane) He,he.Też miałem różne cuda z wysokościami po oznaczeniach kolorowych maziaków na sprężynach 1BE.Miało być tyle,a tyle ,a i tak wychodziło co innego. Amorki mam te czerwone,krótsze od 1BE, a byłem przekonany,że najbardziej twarde sprężyny robi H&R Edytowane 30 Października 2013 przez Gegas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #1632 Napisano 3 Listopada 2013 witam czy springi na tył 1 be kolor niebieski - pomarańczowy do b5 kombi bedzie ok ??? Gegas jakie ty masz kolory ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #1633 Napisano 3 Listopada 2013 chłopaki pomożecie mi z tym fantem? Czytam i czytam i za dużo tego prosiłbym o jakąś podpowiedz co najlepiej założyć Mam 18"/ 225/40 Chciałbym autko właśnie obnizyć o jakieś 30-50mm i teraz pytanko Czy warto kupować gwint czy nie warto. Dodam że chciałbym pozostać przy komforcie, mógłby by lekko sztywniejszy i niższy, wygodnie mi sie takim jeździ, ale nie podoba mi się jak tak wysoko stoi ;/ chciałbym wydać coś około 1000zł i to najlepiej za gwint że jak gdzieś wybierałbym się w las to żeby go unieść np ;P Mógłby ktoś coś mi podpowiedzieć? BARDZO BYŁBYM WDZIĘCZNY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #1634 Napisano 3 Listopada 2013 witam czy springi na tył 1 be kolor niebieski - pomarańczowy do b5 kombi bedzie ok ??? Gegas jakie ty masz kolory ??? Mam 2xnieb + 1xpomarańcz,a powinienem mieć 3xnieb,ale tył poszedł w dół ok 2,5 cm. 1xnieb + 1xpomarańcz to chyba od sedana więc teoretycznie w kombi powinno zejść troszkę niżej niż 2,5 cm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #1635 Napisano 3 Listopada 2013 Spoko dzieki ale jak ogladałem ogłoszenie i zdjecia to dopatrzylem sie ze jedna sprezyna ma uszkodzną ta czarna powłoke i nie wiadomo czy nie ma tam rdzy .... bo nie chcail by pękła poprosilem o wiecej zdjec trafilem tez na 4 springi MTS cena nawet znaośna komplet po sezonie warto sie tym interesowac???? dodam ze cena to prawie polowa nowych wiec do przyjecia tylko czy efekt..... miał ktos stycznosc???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #1636 Napisano 3 Listopada 2013 Do tej pory nie było mi to potrzebne ale teraz zacząłem sie interesować obniżeniem zawieszenia . Rozumiem że 1BE to oznaczenie fabryczne sprężyn sportowych ? O ile auto obniżają i czy były do 4x4 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #1637 Napisano 3 Listopada 2013 Zchodza ok 20-30 mim chyba nie wiecej i 4x4 tez były Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #1638 Napisano 3 Listopada 2013 Zchodza ok 20-30 mim chyba nie wiecej i 4x4 tez były No to czas zacząć poszukiwania Oznaczenie kropkowe to 3xniebieskie i 1xpomarańczowa ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #1639 Napisano 3 Listopada 2013 co prawda jestem dopiero na etapie rozgladania ale musisz Kuczi rozszyfrowac swoje masy ciezkosci z wlepy i dopasowac cos po wadze bo widzisz jak kolega Gegas kombinuje 4x4 ma tez inne springi z tyłu jak oska ogólnie patrze ogloszenia i jest z czego wybierac a ze idzie zima i dopiero na next sezon cos sie załozy jest sporo czasu na szukanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #1640 Napisano 3 Listopada 2013 ogólnie patrze ogloszenia i jest z czego wybierac Chyba nie mówisz o 4x4 i masy ciezkosci z wlepy i dopasowac cos po wadze bo widzisz jak kolega Gegas kombinuje Do tej wersji silnikowej i napędu samych spręzyn używanych praktycznie nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach