Skocz do zawartości
Gość stonao

[B5] Obniżenie zawieszenia - dyskusja

Rekomendowane odpowiedzi

prosze o opinie na temat takiego zestawu

 

zywkly FK AKX :) no coz mozna powiedziec = MTS :) sprzedalem kilka amorkow i sprzezyn z tego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chcę zaadoptować sprężyny weitec z B5 kombiaka do B5 sedana, podejdzie bez problemu? jak tył będzie stał? wszystko na seryjnym amorze

 

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tyl w kombi jest ciezy wiec moze opasc nizej lekko no i do kombi sa czasem sprezyny wzmacniane na wypadek przewozu ladunku..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chcę zaadoptować sprężyny weitec z B5 kombiaka do B5 sedana, podejdzie bez problemu? jak tył będzie stał? wszystko na seryjnym amorze

 

pozdro

będzie dużo wyżej ok 2cm ,jak wóz drabiniasty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tylko nie wiem w stosunku do czego są podawane te wymiary -35 czy -40 w przypadku np. zestawu MTSa ;) patrząc na to, jak auto idzie w dół na każdych weitecach, MTSach czy innych eibahach, to przy moim 1.8T różnica wynosi około 7-8cm... :|

 

Wizualnie - na seryjnym zawieszeniu wstawiam nad oponę puszkę po piwie w poprzek - wchodzi. Na obniżonym o "40mm" koło jest schowane w nadkole ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O kurde ja do swojego 1.8T też chcę max -40 mm a nie -80 mm.Właśnie zamówiłem u Mapeta MTS -35 mm ciekawe jak wyjdzie.Czy ktoś może potwierdzić tezę Marecka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zobacz np kolega burton bodajrze ma sprezyny -40 MTS

 

Tak to mi się podoba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak jest schowane? nie moze byc schowane... zobacz np kolega burton bodajrze ma sprezyny -40 MTS i jak to stoi

cos nie tak masz...

 

ok, racja, przesadziłem. Nie chowa się przód. Prześwitu jest na tyle, że da radę wsunąć linijkę ;)

 

opt1267104452d.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie lezy fajnie :D

 

i jak dla mnei to opadl z max 5 cm a nie jak pisales 8 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na bank to nie jest 8cm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakiś dzień narzekań wczoraj miałem, bo znów pourywałem mocowania osłony silnika... dobrze, że na codzień nie muszę nim jeździć... i - fakt - wygląda bardzo fajnie na tej wysokości, ale jest to kompletnie bez sensu jak się chce jeździć po nierównej drodze a już na pewno jeśli ktoś z Wami jedzie i jeszcze dobija auto ;) .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

eibach fajne sprezyny dosc komfortowe ma sprzedalem tego troche glownie do golfow 4 i zakladali sprezyny z amorkami MTS i byli bardzo zadowoleni ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
eibach fajne sprezyny dosc komfortowe ma sprzedalem tego troche glownie do golfow 4 i zakladali sprezyny z amorkami MTS i byli bardzo zadowoleni

Nie dosyć, że komfortowe to jednak jest to pierwsza liga wśród sprężyn i myślę, że warto zainwestować w Eibacha. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witajcie co powiecie o tym zestawie?

Latam na tym, trakcja bomba, komfort okej, jakość top. Polecam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

założyłem gwint MTS:lol no i przed założeniem ustawiłem na takiej wysokości że nakrętka kontrująca jest 2cm przed końcem gwintu.opuściłem auto i osiadł na brzuszku:zeco podkręciłem na 6 cm ale nie poszedł 4cm do góry.jak macie wy poobniżane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to normalne ze krecenie 4 cm wyzej nie podniesie auta o 4 cm wyzje bo sprezyna sie sciska wiec to nie idzie jak wykres liniowy w gore

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz rację.teraz tylko tak dobrać żeby nie ocierał brzuszkiem ale był jak najniżej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie,szybkie pytanko a mianowicie czy przy obniżeniu zawieszenia np. o 4 cm nie trzeba poluźniać wahaczy i dokręcić ich już jak auto stanie na kołach.Obniżenie o 4 cm powoduje ,że tuleja gumowa w wahaczach (wiecie o co mi chodzi)jest mocno skręcona i należało by ją poluźnić pobujać autem na kołach aby się przestawiła i docisnąć.Co wy na to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności