the.wolf Zgłoś #41 Napisano 23 Maja 2008 imo sprezyny powinny byc inne do dizla i inne do benzy. przynajmniej kiedys jak szukalem do siebie to tak bylo np w Eibachu i Weitecu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gr0szek20vt Zgłoś #42 Napisano 23 Maja 2008 Jeszcze jedno ... przepraszam za gradobicie postow i zasmiecanie forum, ale nie mam pojecia jakie mam oznaczenie silnika dalem AWT ale tak naprawde nie wiem co to znaczy ...czy moglbys opisac te skroty ???thx pozdrawiam owszem ,zdaje sobie z tego sprawe wolf'ie ,ale czy te wersje do diesla i do pb roznia sie na tyle zeby efekt byl taki sam ..??!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #43 Napisano 23 Maja 2008 chyba chodzi o tego forumowicza ze srebrnego paska na 19 od audi RS6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gr0szek20vt Zgłoś #44 Napisano 23 Maja 2008 tak kolo od rs'a...napisze maila do eibacha jak to jest ze sringami do ON i PB ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #45 Napisano 23 Maja 2008 jak założysz od diesla to będziesz miał wyżej niż od benzyny,a jak od benzyny do diesla to oczywiście niżej ,ja mam od benzyny H&R z przdu i jest spoko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gr0szek20vt Zgłoś #46 Napisano 24 Maja 2008 obawiam sie, ze w przypadku beny i eibachow 30 moze byc troszke za malo ...musze zwrocic sie z tym pyt. do forumowicza o ktorym wczesniej wspominalismy jak Panowie z tymi oznaczeniami ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #47 Napisano 24 Maja 2008 jak Panowie z tymi oznaczeniami ?szukajcie a znajdziecie search!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #48 Napisano 24 Maja 2008 Moje sprężyny -30 Eibacha jeżdżą u naszego forumowicza Prezia,możesz poprosić o fotki.Zależy co oczekujesz ,ja na 19 zakładałbym co najmniej -40 na przód Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gr0szek20vt Zgłoś #49 Napisano 25 Maja 2008 poprosze,poprosze....PAWELB6 bardzo mi sie podoba zestrojenie zawieszenia wojtka (3bg tdi pd kombi silver)...zebym mial pewnosc ze wersja do beny bedzie tak samo obnizac woz, to bylbym zdecydowany....;-)thx pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #50 Napisano 25 Maja 2008 JAk znajdziesz jego temat to poczytasz że sam się dziwiłem że tak nieźle usiadł na tym -30,może to było od benzyny że tak ładnie obniżyło,ja nie miałem takich efektów na -40 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość maciej21i Zgłoś #51 Napisano 25 Maja 2008 Jak już jesteśmy przy sprężynach to może ktoś się orientuje czy sprężyny od 3b pasują do 3bg? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #52 Napisano 25 Maja 2008 oczywiście że pasują Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
apol Zgłoś #53 Napisano 26 Maja 2008 panowie ktore sprezyny wziasc Jamex -40 czy koni -40 do seryjnych amorkow narazie roznica w cenie to 30funtow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kovens Zgłoś #54 Napisano 26 Maja 2008 o Jamexach nic dobrego nie slyszalem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #55 Napisano 26 Maja 2008 Koni -35 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doc Zgłoś #56 Napisano 26 Maja 2008 Wybaczcie, nie powinienem zabierać głosu, bo jakby nie było to dział Tuning, ale naprawdę mocno Was podziwiam. Albo poruszacie się po doskonałych drogach poza Polską, albo macie Wasze Passki, jako, drugie, trzecie auto w domu. Ja przyprowadziłem swojego z Niemiec na H&R. Uciekłem z tym zawieszeniem szybciej niż myślałem. Teraz poruszam się na nowych Sachs amorach i KF sprężynach seryjnych i powiem jedno - nigdy więcej wojny. Pozdrowienia i omijania dziur, torowisk, kolein szlifujących osłonę silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #57 Napisano 26 Maja 2008 To wszystko zależy od tego kto jak postrzega choć minimalny komfort. Jeździłem po mieście i przyzwyczaiłem sie do dziur, nierówności itp...teraz zrobiłem ok.1500km po polskich drogach -raktycznie same trasy, było miejscami ciężko, ale ogólnie to jestem zadowolony w 99%. Powrót do miasta i na nowo trzeba sie przyzwyczaić do nierówności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doc Zgłoś #58 Napisano 26 Maja 2008 Jednego mi brakuje bardzo. Trzymania się auta w łukach na równej drodze. To była bajka, no ale cóż. Gdyby takich dróg było więcej w tym kraju. Ja codziennie jeżdząc po Warszawie mogę zapomnieć o sportowym zawiasie. Boje się, że deska rozdzielcza mi odpadnie Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Patryk Zgłoś #59 Napisano 27 Maja 2008 Jednego mi brakuje bardzo. Trzymania się auta w łukach na równej drodze.To była bajka, no ale cóż. Gdyby takich dróg było więcej w tym kraju. Ja codziennie jeżdząc po Warszawie mogę zapomnieć o sportowym zawiasie. Boje się, że deska rozdzielcza mi odpadnie Pozdrawiam Widzę ,żę mamy identyczne odczucia dotyczące sportowego zawiasu w polskich warunkach! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aras86 Zgłoś #60 Napisano 27 Maja 2008 jezdzil ktos moze na fk highsport?zastanawiam sie miedzy gwintem a kitem.ale nie wiem jak z twardoscia gwintu.pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach