tasior69 Zgłoś #1981 Napisano 10 Kwietnia 2015 Tez myślami byłem blisko gwintu nawet testowałem u kumpla jakis Niemiecki zestaw z regulacja twardości to nie powiem całkiem nisko było i komfortowo ....brak efektu taczki A zestaw Weitec ST do paska ???? Nadają sie na ori amory - przerabial to ktoś ??? - mam kpl nowy w garazu i sie wacham bo nie wiem czy chce niżej bo auto jest do roboty Chyba ze chętny kto to sprzątnąć ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #1982 Napisano 10 Kwietnia 2015 Trudno mi powiedzieć ile wytrzyma.... ja zaczynam 3 sezon letni na gwincie z obniżeniem 6-6.5 cm od serii i jeszcze przejeździłem 2 zimy z podniesionym na max czyli obniżenie ok 2,5-3 cm. Łącznie ok 40 tys km na gwincie i nie wykazuje śladów zużycia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #1983 Napisano 10 Kwietnia 2015 Dobra namówiliście mnie Brać tego MTS'a czy rzucicie jakąś alternatywą opcją? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #1984 Napisano 10 Kwietnia 2015 Do 1000 pln MTS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misior1993 Zgłoś #1985 Napisano 10 Kwietnia 2015 Miał ktoś z was styczność ze spężynami H&R (-30, 29795) ? Jak wygląda kwestia komfortu ? Nie moge znaleźć sprężyn z tym oznaczeniem ale mam w swoim 3bg H&Ry 29794 które pochodzą z 3b. Siadł ~35-40mm a co do komfortu to zarówno ja i moi pasażerowie nie odczuli żadnego spadku komfortu. U mnie sprężyny współpracują wraz z amorkami KYB Excel-G. Smiało POLECAM:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #1986 Napisano 11 Kwietnia 2015 Panowie, macie jakąś rade na zbyt niski tył? Od momentu kupna tył siedział niższej. Myślę sobie pewnie seryjne sprężyny są już "zmęczone". Zmieniłem springi na Eibachy Pro-Kit, przód usiadł, tył niestety też. Wyrównać go gumami podwyższającymi pod sprężyny? Zmienić fabryczne gumy pod sprężynami z tyłu? Czy może założyć fabryczne sprężyny na tył? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #1987 Napisano 11 Kwietnia 2015 Panowie, macie jakąś rade na zbyt niski tył? Od momentu kupna tył siedział niższej. Myślę sobie pewnie seryjne sprężyny są już "zmęczone". Zmieniłem springi na Eibachy Pro-Kit, przód usiadł, tył niestety też.Wyrównać go gumami podwyższającymi pod sprężyny? Zmienić fabryczne gumy pod sprężynami z tyłu? Czy może założyć fabryczne sprężyny na tył? Wymiana samych gum z tylu pod i nad sprężyną na nowe dużo da jeśli twoje są juz spracowane.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #1988 Napisano 11 Kwietnia 2015 Ciekawe czy uzyskam brakujące 2 cm. W ogóle jest różnica 1 cm między tylnym lewym i prawym kołem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzych_MetFuk Zgłoś #1989 Napisano 12 Kwietnia 2015 Temat mnie zmotywował, zmierzyłem i też mam nierówno. Przód jeszcze koza. Do błotnika z przodu 66,5cm, z tyłu 63cm z hakiem. Springi Eibacha 30mm. Sachs tylko na przodzie, z tyłu seria. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #1990 Napisano 12 Kwietnia 2015 (edytowane) Nie wiem o co z tym chodzi. Jednym auto stoi równo, a innym tył siedzi. Jutro odbieram komplet gum pod sprężyny z tyłu. Jak nic nie da nowy komplet gum, to trzeba będzie podłożyć dodatkową pod sprężynę. Edytowane 12 Kwietnia 2015 przez Jankus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #1991 Napisano 14 Kwietnia 2015 Jak brakuje 2-3 cm to można dołożyć jeszcze jedną gumę pod sprężynę. U mnie się wyrównało do 66 cm od ziemi do nadkoli. Springi Eibach pro kit. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #1992 Napisano 15 Kwietnia 2015 Jak brakuje 2-3 cm to można dołożyć jeszcze jedną gumę pod sprężynę. U mnie się wyrównało do 66 cm od ziemi do nadkoli. Springi Eibach pro kit. z tyły powinny być 2 gumy na sprężynę jedna u góry a druga pod sprężyną Temat mnie zmotywował, zmierzyłem i też mam nierówno. Przód jeszcze koza. Do błotnika z przodu 66,5cm, z tyłu 63cm z hakiem. Springi Eibacha 30mm. Sachs tylko na przodzie, z tyłu seria. z przodu masz kit -30mm z tyłu seria i tył niżej o ~3cm......coś tu nie tak jest ewidentnie, sprężyny zbite/zniszczone, może gum już nie ma w ogóle, dziwne generalnie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #1993 Napisano 15 Kwietnia 2015 63 cm na serii? prawie jak na gwincie:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #1994 Napisano 15 Kwietnia 2015 Temat mnie zmotywował, zmierzyłem i też mam nierówno. Przód jeszcze koza. Do błotnika z przodu 66,5cm, z tyłu 63cm z hakiem. Springi Eibacha 30mm. Sachs tylko na przodzie, z tyłu seria. A nie ma Kolega przypadkiem sprężyn od sedana ? Wtedy w kombiku kufer pójdzie niżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzych_MetFuk Zgłoś #1995 Napisano 15 Kwietnia 2015 z tyły powinny być 2 gumy na sprężynę jedna u góry a druga pod sprężyną z przodu masz kit -30mm z tyłu seria i tył niżej o ~3cm......coś tu nie tak jest ewidentnie, sprężyny zbite/zniszczone, może gum już nie ma w ogóle, dziwne generalnie.... Z tyłu seryjne tylko amory muszę sprawdzić co tam mechanik podziałał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #1996 Napisano 15 Kwietnia 2015 Ja bym sprawdził dokładnie czy tylne springi są do kombika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzych_MetFuk Zgłoś #1997 Napisano 15 Kwietnia 2015 Ja bym sprawdził dokładnie czy tylne springi są do kombika. Przy zarzucaniu letnich kół sprawdzę dokladnie. A przy okazji, bo nie mogę nigdzie znaleźć: na serii, jakie są odległości do blotników. Na zalecanym kole i felgach? Ciężko tutaj o standardowego 3bg [emoji14] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #1998 Napisano 15 Kwietnia 2015 z przodu masz kit -30mm z tyłu seria i tył niżej o ~3cm......coś tu nie tak jest ewidentnie, sprężyny zbite/zniszczone, może gum już nie ma w ogóle, dziwne generalnie.... Źle mnie zrozumiałeś. Od samego początku tył siedział niżej. Na seryjnych sprężynach i na Eibachach Pro kit. Przecież pisałem wyżej, "Myślę sobie pewnie seryjne sprężyny są już "zmęczone". Zmieniłem springi na Eibachy Pro-Kit, przód usiadł, tył niestety też." Na serii było żeby wam nie skłamać tak po zdjęciach, 67 cm. Przód koza. Po zmianie na Eibachy tył na około 63 cm przód 66cm. Dołożyłem 3 gumę pod tylne sprężyny przód 66cm tył 66cm. Wątpię aby Mapet ściągnął mi sprężyny do sedana. Wyraźnie pisałem że mam kombi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #1999 Napisano 15 Kwietnia 2015 Krzych mój kombi awx na serii miał ok 68-69 cm od błotników do ziemii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kapsun Zgłoś #2000 Napisano 15 Kwietnia 2015 U mnie podobnie, teraz 62, a marcin u ciebie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach