Vpuchaty Zgłoś #1461 Napisano 14 Maja 2013 Witam, Mam możliwość nabycia sprężyn czerwonych sportowych Super Sport, oznaczenia: 100023ha 100574 Szukałem już u wujka google ale nic mi nie podpowiedział, a są to jedyne opisy jakie na nich znalazłem.... Czy ktoś jest mi w stanie pomóc, wiem ze jeździły w passacie tdi kombi, ale chodzi mi o to ile obniżają, 40/40 czy 60/40 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #1462 Napisano 16 Maja 2013 Witajcie, ja założyłem eibacha pro kit i jestem mega zadowolony, ponieważ dalej jest komfort Obniżenie jest bez hardcoru 30-40 mm, ale w porównaniu do serii cieszy oko Ja wylicytowałem używki za 167 zł komplet, z tym że do sedana, a ja mam kombi i niestety ale tył siadł niżej, ale trochę pokombinowałem (wyższa guma pod sprężyne) i jest już spoko. Eibachy są dobierane na podstawie nacisku na oś, kombi jest z tyłu cięższe i dlatego siadł mi niżej. Kolego skąd i jaką gume wsadziłeś pod sprezyne ze masz wyzszą niz oryginalna ? Tył mi siadł troche za duzo i chciałem zrobić wlaśnie tak jak opisujesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #1463 Napisano 16 Maja 2013 Koledzy napiszcie bardzo proszę czy do ori sport sprężyn /- 20 mm/ muszę zakładać jakieś "krótsze" amory,czy czy mogą być "normalne" ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #1464 Napisano 31 Maja 2013 No i założyłem ori sport sprężyny od kombi lifta 1.9 TDI 130 KM. Koledzy powiedzcie mi karwasz twarz dlaczego mój Passek zamiast w dół to poszedł chyba w górę :rozpacz Czy ktoś z Was tak miał ??? Czy te springi jeszcze "siądą" czy muszę je wywalić ? Wprawdzie do mojego powinny być 1xnieb + 1xszary i tył 3xnieb + 1xpomarańcz , a ja założyłem 2xnieb + 1xszary i tył 2xnieb + 1xpomarańcz,ale żeby taka różnica była ???????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #1465 Napisano 1 Czerwca 2013 zmierz wysokość od podłoża do nadkola, z tyłu powinno być ok. 67cm na tych sprężynach (2 niebieskie + 1 pomarańcz + czerwone amorki SACHS)/ nie wiem jak z przodu, nie zmierzyłem. U mnie na standardowych amorkach + niskie sprężyny Eibacha jest 64-65cm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamwwl1 Zgłoś #1466 Napisano 1 Czerwca 2013 noi poszło. gwint ap zamówiony,teraz tylko znaleźć kupca na to co mam bo pójdę z torbami:loljak ktoś szuka niedrogo sprężyn obniżających około -30 i krótszych amorków to zapraszam na pw i na moją stronkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #1467 Napisano 1 Czerwca 2013 zmierz wysokość od podłoża do nadkola, z tyłu powinno być ok. 67cm na tych sprężynach (2 niebieskie + 1 pomarańcz + czerwone amorki SACHS)/ nie wiem jak z przodu, nie zmierzyłem. U mnie na standardowych amorkach + niskie sprężyny Eibacha jest 64-65cm. Pomierzyłem : Przód w standardzie miałem 69 cm - jest 69,5 cm. Tył był 68 cm - jest 70,5 cm :padaka Mierzone na 225/45/17 od asfaltu przez środek felgi do rantu błotnika. Co teraz radzicie Koledzy ? Szukać używek Sachsa ,czy zapodać może nowe MTS'y ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #1468 Napisano 1 Czerwca 2013 hmm, ja u siebie mam teraz koła 225/45/18 które są o 3 cm wyższe niż koła 17", do tego niepełną połowę baku i : z przodu - czerwone SACHS + sprężyny EIBACH i wysokość od ziemi do nadkola prawie 67cm z tyłu - Bilstein B4 + sprężyny EIBACH i wysokość 66cm wg katalogu SACHS Performance Set (czerwone amorki + sprężyny EIBACH) obniżają o 3cm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1469 Napisano 1 Czerwca 2013 Mierzone na 225/45/17 u siebie mam teraz koła 225/45/18 które są o 3 cm wyższe niż koła 17" Jeśli porównujesz swoje koła do kół Gegesa to trochę się stuknąłeś w obliczeniach Opony macie te same, koło różni się jedynie o cal. Cal to 2.56mm. Weź jednak pod uwagę, że to nie jest tak, że masz auto podniesione o ten cały cal, bo koło montuje się do auta w jego połowie a nie na wierzchołku. Czyli, żeby wiedzieć ile auto pójdzie wyżej, musisz wartość jednego i drugiego koła podzielić na pól. W tym przypadku różnią się one o cal, reszta parametrów taka sama - a zatem masz 12mm wyżej auto a nie 30mm... Nie wiem czy to dobrze wyjaśniłem, ale można to po prostu ogarnąć na logikę jak się bliżej przyjrzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #1470 Napisano 1 Czerwca 2013 Czyli biorąc czerwone Sachs'y powinno iść w dół i "dojść" do tego co wypuszczała fabryka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #1471 Napisano 1 Czerwca 2013 Jeśli porównujesz swoje koła do kół Gegesa to trochę się stuknąłeś w obliczeniachOpony macie te same, koło różni się jedynie o cal. Cal to 2.56mm. Weź jednak pod uwagę, że to nie jest tak, że masz auto podniesione o ten cały cal, bo koło montuje się do auta w jego połowie a nie na wierzchołku. Czyli, żeby wiedzieć ile auto pójdzie wyżej, musisz wartość jednego i drugiego koła podzielić na pól. W tym przypadku różnią się one o cal, reszta parametrów taka sama - a zatem masz 12mm wyżej auto a nie 30mm... Nie wiem czy to dobrze wyjaśniłem, ale można to po prostu ogarnąć na logikę jak się bliżej przyjrzy mierzyłem miarką wysokość koła swojego i kolegi obok, który miał 225/45/17, od ziemi do krawędzi opony Czyli biorąc czerwone Sachs'y powinno iść w dół i "dojść" do tego co wypuszczała fabryka ? tak mi się wydaje, większość osób podające wymiary ma seryjnie 1BE z czerwonymi amorkami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #1472 Napisano 2 Czerwca 2013 chyba jednak nie bardzo... wstawiając ori sprężyny sport bez zmiany amortyzatorów na czerwone Sachs'a uzyskałem wysokość ok 67 cm od ziemi do rantu błotnika na felgach 17'' 225/45 opona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #1473 Napisano 2 Czerwca 2013 No to co u mnie jest popierdzielone,że poszło w górę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #1474 Napisano 3 Czerwca 2013 Koledzy nikt z Was nie ma pomysłu czemu tak poszło w górę ???? Przecież nie ja pierwszy zakładałem same sprężyny "SPORT" i u wszystkich szło w dół a tylko u mnie nie. Mój Passek jest przed liftowy a springi po liftowe,ale tu chyba nie tkwi przyczyna ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #1475 Napisano 3 Czerwca 2013 jeżeli te sport są krótsze niż seria to coś źle założyłeś - nie ma innej opcji. Jeżeli nie są krótsze od oryginału to rolę odgrywa sprężyna z amorkiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #1476 Napisano 3 Czerwca 2013 Gwint FK,koło 18" 8 szerokie ET 35 z oponami 215/45.Od podłoża do rantu nadkola 61,5 cm.Ile mogę zejść jeszcze po wymianie opon na 215/35?Bo nie ukrywam że nadal jest za wysoko a na tych oponach już trze o nadkola przy skręcie (rant zaklepany). Z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1477 Napisano 3 Czerwca 2013 Patryk, ja mam ponad 3cm niżej na 255/40 ale trze (na suchym normalnie, na mokrym jak jest brud na oponie typu piasek,błoto itd trze niemiłosiernie). Teoretycznie na 215/35 nie powinno już trzeć, więc możesz obniżać ile wlezie, ale jest mała szansa, że coś tam przytrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #1478 Napisano 3 Czerwca 2013 Problem tkwi w tym,że bardzo często muszę "wrzucić" pełny skręt i to jadąc przodem w dół w zakręcie w którym prawie zawracam Czyli wymiana opon i będzie :ok Dzięki wielkie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1479 Napisano 3 Czerwca 2013 Ja pomimo dużego balonu i ciągłego tarcia przy skręcie kompletnie (oprócz walorów słuchowych) tego nie odczuwam. Błotnik mam lekko spolerowany i to tyle. Ani to nie płonie tak jak mi się palił tylny błotnik, ani to nie zjada opon jak masz zaklepane błotniki. Więc nawet jak coś przytrze to raczej nie ma co się o to stresować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #1480 Napisano 3 Czerwca 2013 jeżeli te sport są krótsze niż seria to coś źle założyłeś - nie ma innej opcji. Jeżeli nie są krótsze od oryginału to rolę odgrywa sprężyna z amorkiem. Mechanik powiedział mi,że jak przyłożyli te "Sport" do tego co miałem to były krótsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach