marpol Zgłoś #1041 Napisano 15 Kwietnia 2012 no wlasnie tu jest problem bo czasem dostane wscieku i se za szybko polece.no ja zalozylem komplet springi i amorki.a najgorsze jest to ze w tych samochodach nic nie ochrania miski.bedzie jeden strzal i olej wyleci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MlodyS53 Zgłoś #1042 Napisano 15 Kwietnia 2012 Panowie gdzieś w necie znalazłem opis różnic między gwintem TA-Technix a MTS. Gro ludzi twierdzi że to jest to samo ale jeśli mnie pamięć nie myli to MAPET pokazał, że to nie to samo. Szukam tego opisu ale nie mogę znaleźć. Jeśli ktoś znajdzie ten opis to prosiłbym podać link tutaj lub na PW. Dzięki wielkie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #1043 Napisano 17 Kwietnia 2012 o to ci chodzi? http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=116&t=67180&hilit Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmurex Zgłoś #1044 Napisano 18 Kwietnia 2012 Powiedzcie czy jest jakis sposob na obnizenie auta gdy juz reg. na gwincie zostala skrecona na maxa ;p brakuje mi 1,5cm do ideau ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
phanteon Zgłoś #1045 Napisano 18 Kwietnia 2012 Powiedzcie czy jest jakis sposob na obnizenie auta gdy juz reg. na gwincie zostala skrecona na maxa ;p brakuje mi 1,5cm do ideau ;/ Ideału, jeśli już. Co Ty masz za gwint - ja na przedzie mam do końca gwintu parę centymerów a przy kole 215/40/18 feldzie 8J et 35 już mi obciera na szybkich zakrętach. Jeśli chodzi o tył to niektórzy wywalają podkładkę pod sprężyne, żeby spuścić maksymalnie w dół - u mnei zostało 2,5 cm gwintu z tyłu - jak to wygląda możesz sobie zobaczyć zdjęcia w temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1046 Napisano 18 Kwietnia 2012 Powiedzcie czy jest jakis sposob na obnizenie auta gdy juz reg. na gwincie zostala skrecona na maxa ;p brakuje mi 1,5cm do ideau ;/ Pozostaje chyba jedynie wymiana gwintu. Na przodzie raczej nie da sie nic zrobic, z tylu mozna ewentualnie wyciągnąć nakretke regulacyjna, co da niewiele ponad pól centymetra. A jaki masz gwint? ---------- Dodano o 12:02 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:59 ---------- Phanteon, ja tez mam z tylu skrecony do konca na MTSie i mi tez za malo. Z przodu faktycznie, tez mam pare cm gwintu jeszcze, ale to nie znaczy ze do konca mozna kręcić choc w jedynym masz racje, dziwne ze na przodzie brakuje gwintu :hmm chyba ze koledze chodziło o tył. P.S. A masz ori błotniki? Nigdy nie walone? Bo W TEORII w FLu nie ma prawa z takimi parametrami dotknąć nadkola. Ewentualnie na AIRze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #1047 Napisano 18 Kwietnia 2012 gdybyśmy mieli zawieche jak w a4 z tyłu to by się fajnie dupe regulowało a tak trzeba się męczyć przód nie jest możliwością skręcić na sam dół i jechać a tył wywala się gumy, góra i dół i nakrętkę z regulacją tak żeby została sama sprężyna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmurex Zgłoś #1048 Napisano 18 Kwietnia 2012 Tak chodzilo mi o tyl. Przod mam jeszcze 2cm gwintu ale i tak gdy skrece na maxa to mam max 2mm opony do blotnika ;p ( jest dobrze) Zalezy mi na tyle. Ma gwint FK i skrecilem na maxa i brakuje 1,5cm by ladnie spasowalo kolo z blotnikiem. Jutro zobacze odboje bo wydaje mi sie ze opieraja mi sie juz i przez nie nie schodzi tak nisko jakbym chcial... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #1049 Napisano 19 Kwietnia 2012 może to i nie najlepsze rozwiązanie ale zawsze mozna delikatnie obciąć odboje jak na nich się opiera ale niech się wypowie ktoś kto się lepiej na tym zna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1050 Napisano 19 Kwietnia 2012 Łukasz, a z tyłu masz zamontowaną pod regulacją gwintu tą poduchę co jest w serii? Bo ona nie jest potrzebna, więc jak tak to ją wyciągnij. Odbój może zawadzać jedynie jak jest źle zamontowany, bo ani ja ani wielu moich znajomych nigdy nie mieli problemu z tym... Odbój (chodzi mi o tą twardą część) nie jest chyba na tyle duży, aby od mogło się na nim coś opierać. Amortyzator nawet przy do końca skręconym gwincie ma jednak trochę "luzu" aby mógł pracować, więc według mnie to jest coś z tym dziwnego jeśli to jego wina :hmm Ale ja tylko mówię to, co mi się wydaję - bo mechanikiem nie jestem i się niezbyt znam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmurex Zgłoś #1051 Napisano 19 Kwietnia 2012 Faktycznie mam te gumowe talerzyki pod i nad sprinngiem. To mowicie zeby je usunac ?? nie bedzie to halasowalo ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #1052 Napisano 19 Kwietnia 2012 ja je wywaliłem, każdy ma chyba z centymetr usuniesz 2 także siądzie tyle co chcesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #1053 Napisano 19 Kwietnia 2012 jak mozesz miec pod i nad? jak przy regulacji nie moze bcy tej gumy z 2 strony powinna byc mozesz ja wywalic jesli nie bedzie latac sprezyna lub wywalic regulacje na odboju napewno nie wisi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmurex Zgłoś #1054 Napisano 19 Kwietnia 2012 Dzisiaj jak bede to robil to Cykne fote. Normlanie mam gumowe odboje u gory i na dole. Wywale je i zobacze co sie bedzie dzialo;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #1055 Napisano 19 Kwietnia 2012 jak mozesz miec pod i nad? jak przy regulacji nie moze bcy tej gumyz 2 strony powinna byc no nie da się bardzo kręcić ale niektórzy mają to założone, widziałem dla tego kolega może też ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hubero Zgłoś #1056 Napisano 19 Kwietnia 2012 Witam Ja w swoim bolidzie równiez mam gwinty, ale strasznie mnie to wkurza...progi zwalniające czuję Tak wygląda moja strzała: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmurex Zgłoś #1057 Napisano 19 Kwietnia 2012 Fajne felgi to 17" troche jak PORSCHE CUP II a jak Cie wkurza to podnies ;p;p;p sory za OT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FERMON Zgłoś #1058 Napisano 19 Kwietnia 2012 Koledyz to mowicie by regulacje stawiac bezposrednio na blache nie na ta gume?? jak tak to temu mi sie wsio kupy nie trzymalo:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leon666 Zgłoś #1059 Napisano 21 Kwietnia 2012 (edytowane) Ja tez włąśnie jestem po montazu FK Konigsport. Wczesniej miałem spręzyny H&R -40. Efekt taki że max skrecony gwint w dół i stoi tak samo jak nie ciut wyzej. Podkładka gumowa pod regulacją,podkładka nad sprezyna do wywalenia i wywalic nakrętki od regulacji http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=15069&d=1249244164 tak to powinno wyglądać, tyle ze tu sa jeszcze nakrętki. No i chyba najlepiej przykrecic tależyk od dołu na śrube. Zamontowanie 2 gum z talerzykami jest trudne bo sprezyna staje bokiem. Dopiero po opuszczeniu belka zaczyna sie składac i układa sie sprezyna. Jutro bede testował to co napisałem bo z tymi gumami i nakretkami to bez sensu zakładac gwint Edytowane 21 Kwietnia 2012 przez leon666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leon666 Zgłoś #1060 Napisano 22 Kwietnia 2012 wczoraj wyrzuciłem nakrętki i na 225/40/18 stoi równo z błotnikiem . po wyjeciu nakretek -2cm guma tez da z -2 cm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach