Skocz do zawartości
Gość stonao

[B5] Obniżenie zawieszenia - dyskusja

Rekomendowane odpowiedzi

no wlasnie tu jest problem bo czasem dostane wscieku i se za szybko polece.no ja zalozylem komplet springi i amorki.a najgorsze jest to ze w tych samochodach nic nie ochrania miski.bedzie jeden strzal i olej wyleci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie gdzieś w necie znalazłem opis różnic między gwintem TA-Technix a MTS.

Gro ludzi twierdzi że to jest to samo ale jeśli mnie pamięć nie myli to MAPET pokazał, że to nie to samo.

Szukam tego opisu ale nie mogę znaleźć.

Jeśli ktoś znajdzie ten opis to prosiłbym podać link tutaj lub na PW.

 

Dzięki wielkie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie czy jest jakis sposob na obnizenie auta gdy juz reg. na gwincie zostala skrecona na maxa ;p brakuje mi 1,5cm do ideau ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powiedzcie czy jest jakis sposob na obnizenie auta gdy juz reg. na gwincie zostala skrecona na maxa ;p brakuje mi 1,5cm do ideau ;/

 

Ideału, jeśli już.

 

Co Ty masz za gwint - ja na przedzie mam do końca gwintu parę centymerów a przy kole 215/40/18 feldzie 8J et 35 już mi obciera na szybkich zakrętach. Jeśli chodzi o tył to niektórzy wywalają podkładkę pod sprężyne, żeby spuścić maksymalnie w dół - u mnei zostało 2,5 cm gwintu z tyłu - jak to wygląda możesz sobie zobaczyć zdjęcia w temacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powiedzcie czy jest jakis sposob na obnizenie auta gdy juz reg. na gwincie zostala skrecona na maxa ;p brakuje mi 1,5cm do ideau ;/

 

Pozostaje chyba jedynie wymiana gwintu. Na przodzie raczej nie da sie nic zrobic, z tylu mozna ewentualnie wyciągnąć nakretke regulacyjna, co da niewiele ponad pól centymetra. A jaki masz gwint?

 

---------- Dodano o 12:02 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:59 ----------

 

Phanteon, ja tez mam z tylu skrecony do konca na MTSie i mi tez za malo. Z przodu faktycznie, tez mam pare cm gwintu jeszcze, ale to nie znaczy ze do konca mozna kręcić :P choc w jedynym masz racje, dziwne ze na przodzie brakuje gwintu :hmm chyba ze koledze chodziło o tył.

 

P.S. A masz ori błotniki? Nigdy nie walone? Bo W TEORII w FLu nie ma prawa z takimi parametrami dotknąć nadkola. Ewentualnie na AIRze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdybyśmy mieli zawieche jak w a4 z tyłu to by się fajnie dupe regulowało a tak trzeba się męczyć :) przód nie jest możliwością skręcić na sam dół i jechać :) a tył wywala się gumy, góra i dół i nakrętkę z regulacją tak żeby została sama sprężyna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak chodzilo mi o tyl. Przod mam jeszcze 2cm gwintu ale i tak gdy skrece na maxa to mam max 2mm opony do blotnika ;p ( jest dobrze)

Zalezy mi na tyle. Ma gwint FK i skrecilem na maxa i brakuje 1,5cm by ladnie spasowalo kolo z blotnikiem. Jutro zobacze odboje bo wydaje mi sie ze opieraja mi sie juz i przez nie nie schodzi tak nisko jakbym chcial...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może to i nie najlepsze rozwiązanie ale zawsze mozna delikatnie obciąć odboje jak na nich się opiera ale niech się wypowie ktoś kto się lepiej na tym zna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łukasz, a z tyłu masz zamontowaną pod regulacją gwintu tą poduchę co jest w serii? Bo ona nie jest potrzebna, więc jak tak to ją wyciągnij. Odbój może zawadzać jedynie jak jest źle zamontowany, bo ani ja ani wielu moich znajomych nigdy nie mieli problemu z tym... Odbój (chodzi mi o tą twardą część) nie jest chyba na tyle duży, aby od mogło się na nim coś opierać. Amortyzator nawet przy do końca skręconym gwincie ma jednak trochę "luzu" aby mógł pracować, więc według mnie to jest coś z tym dziwnego jeśli to jego wina :hmm

Ale ja tylko mówię to, co mi się wydaję - bo mechanikiem nie jestem i się niezbyt znam :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie mam te gumowe talerzyki pod i nad sprinngiem. To mowicie zeby je usunac ?? nie bedzie to halasowalo ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja je wywaliłem, każdy ma chyba z centymetr ;) usuniesz 2 także siądzie tyle co chcesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak mozesz miec pod i nad? jak przy regulacji nie moze bcy tej gumy

z 2 strony powinna byc

mozesz ja wywalic jesli nie bedzie latac sprezyna lub wywalic regulacje

 

na odboju napewno nie wisi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj jak bede to robil to Cykne fote. Normlanie mam gumowe odboje u gory i na dole. Wywale je i zobacze co sie bedzie dzialo;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak mozesz miec pod i nad? jak przy regulacji nie moze bcy tej gumy

z 2 strony powinna byc

no nie da się bardzo kręcić ale niektórzy mają to założone, widziałem ;) dla tego kolega może też ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja w swoim bolidzie równiez mam gwinty, ale strasznie mnie to wkurza...progi zwalniające czuję:dodupy

Tak wygląda moja strzała:

66906296.jpg

39099791.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajne :) felgi to 17" troche jak PORSCHE CUP II a jak Cie wkurza to podnies ;p;p;p sory za OT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledyz to mowicie by regulacje stawiac bezposrednio na blache nie na ta gume?? jak tak to temu mi sie wsio kupy nie trzymalo:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez włąśnie jestem po montazu FK Konigsport.

Wczesniej miałem spręzyny H&R -40. Efekt taki że max skrecony gwint w dół i stoi tak samo jak nie ciut wyzej. Podkładka gumowa pod regulacją,podkładka nad sprezyna do wywalenia i wywalic nakrętki od regulacji

http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=15069&d=1249244164 tak to powinno wyglądać, tyle ze tu sa jeszcze nakrętki. No i chyba najlepiej przykrecic tależyk od dołu na śrube.

Zamontowanie 2 gum z talerzykami jest trudne bo sprezyna staje bokiem. Dopiero po opuszczeniu belka zaczyna sie składac i układa sie sprezyna.

 

 

Jutro bede testował to co napisałem bo z tymi gumami i nakretkami to bez sensu zakładac gwint

Edytowane przez leon666

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wczoraj wyrzuciłem nakrętki i na 225/40/18 stoi równo z błotnikiem . po wyjeciu nakretek -2cm guma tez da z -2 cm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności