Skocz do zawartości

phanteon

  • Liczba zawartości

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O phanteon

  • Urodziny 22.01.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Ja
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    3miasto

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2005
  1. Mam to sami u siebie - zaraz będzie 5 miesięcy co daje ok 10 tys km. Zbieżność ustawiona - fakt, że ustawili mi rozbieżność na poziomie 3 st - czyli górna granica. Do tego jest negatyw się zrobił delikatny, auta niżej się już nie da, bo i tak szoruje o błotnik przy szybszym zakręcie. Strona kierowcy opona od środka "zeżarta" od strony pasażera nadgryziona. Dodać trzeba, że opony to jakies tandety plastikowe, które kręcą kilometry (215/40/18 na 8 calach). Obstawiam, że tai urok tjuningów...się chciało to się ma.
  2. phanteon

    Kod lakieru

    Cześć Pilne pytanie - mam auto 3BG, 2005 rok, LC9Z. Szukam błotnika - znalazłem, który mnie interesuje, ale sprzedawca twierdzi, że to czarny akryl a nie czarna perła. Pytanie - czy w B5FL były inne czarne niż takie jak mój? Szczerze mówiąc nie widziałem. Na pierwszej stronie jest w rozpisce inny czarny, tylko pytanie czy dotyczy to też 3BG. Dzięki za odpowiedź.
  3. Totalnie zapomniałem - za dużo na łbie ostatnio. jak będziecie mnie molestować na maila albo tutaj to w końcu zrobię.
  4. Jedź do A-Z Serwis Gdańsk. Za 2-3 stówki opierdziela Ci auto profesjonalnie vagiem, miernikiem lakieru, wsadzą na podnośnik, zrobia dynamiczne logi. Szefo ma miernik lakieru w palcach i potrafi rozpoznać wszystko. http://az.gda.pl/
  5. Niestety to prawda - loteria z używkami. Zastanawia mnie kto sprzedaje po 4 miesiącach gwint, który kosztuje na ebay'u ok 600 ojro.
  6. Jak sprawny i nakrętki się kręcą to cena dobra. To nie jest seria AK. Germańska technologia, choć i tak pewnie przypływa w kontenereach z Tajwanu albo Indonezji.
  7. Ja mam to samo i jeszcze jeden z forum. To chyba highsport, ale głowy nie dam, bo nie zagłębiałem się w temacie. Gwint komfortowy. Za swój, z zapieczonymi nakrętami (ktoś raz ustawił i jeździł) ale zestaw wyglądał jak nowy - dałem 550zł + dwie stówki z groszem za komplet nakrętek.
  8. Możesz pokazać wnętrze, jak zawieszenie, buda, powiedzieć co się działo/dzieje z silnikiem?
  9. Jak mi się jutro przypomnisz to zrobię Ci zdjęcie z metrówką. Tylko musisz to zrobić do godziny 15, bo potem oddaje auto do polerki.
  10. Witam Z mojej strony polecam AZ Serwis w Gdańsku. Chłopaki mają pojęcie co robią - robią od pierdół do swapów (i to konkretnych). Auta z całej Polski u nich stoją. Jak pilna potrzeba to potrafią pomóc "już", ceny bardzo wporządku, dostęp do części w dobrych cenach (nie opłaca sie samemu załatwiać, no chyba, że ktoś ma tzw "szwagra w hurtowni), fachowcy, mają narzędzia, wiedzę i fajne podejście. W tym samym budynku stacja diagnostyczna, wyważarkę do kół też mają, chyba nie nabijają klimy (ale pewny nie jestem). Ja swoje auto robię tylko tam i tak już zostanie. http://az.gda.pl/
  11. Ideału, jeśli już. Co Ty masz za gwint - ja na przedzie mam do końca gwintu parę centymerów a przy kole 215/40/18 feldzie 8J et 35 już mi obciera na szybkich zakrętach. Jeśli chodzi o tył to niektórzy wywalają podkładkę pod sprężyne, żeby spuścić maksymalnie w dół - u mnei zostało 2,5 cm gwintu z tyłu - jak to wygląda możesz sobie zobaczyć zdjęcia w temacie.
  12. Nie sztuką jest nie mieć porysowanych wahaczy i walić ostatnim tłumikiem po zjeździe z policjanta. Postaram się podjechać, chyba, że zabalujemy za mocno w nowym stawie.
  13. Sztrum z aku, przełącznik i na lato będzie chodził wiatrak non stop, na zimę się wyłączy. Nie zaszkodzi silnikowi a z kilmą będzie spokój. Jak się trafi sterownik to się kupi. U mnie też zalany - zgnilizna, syf i ubóstwo.
  14. Dziękuję bardzo. Będzie trzeba o tym pomyśleć - na postoju się wyłączyła parę razy klima, ale wcześniej ją wyłączam a w czasie jazdy ma chłodzenie. Będę kombinował z załączeniem wentylatora na krótko na lato.
  15. Czy na drodze panel climatronica - wentylator jest jeszcze coś oprócz tego? Powiedzieli mi w warsztacie, że opornica/sterownik wentylotora jest uszkodzona - miało się to znajdować gdzieś w okolicy podłużnicy. Tyle się dowiedziałem i od roku nadal nie mam tego zrobionego. Mógłbyś podać numer części albo jakiś linka na allegro?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności