indyczes Zgłoś #61 Napisano 2 Maja 2013 zawsze można programowo wyciąć działanie egr , lepsze to niż błędy No to wiem, tylko w mojej okolicy nie ma magika, który by to zrobił tak jak należy. Wszyscy pseudo tunerzy by tylko gotowca wgrywali a na tym to nie polega. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #62 Napisano 2 Maja 2013 a skąd jesteś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #63 Napisano 3 Maja 2013 Z podkarpacia, niestety u nas pełno magików co potrafią wgrać gotowca i nazywaja sie tunerami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maci3j Zgłoś #64 Napisano 7 Października 2013 Witam. Mam problem od paru tygodnia. Mianowice wyswietla mi sie czasami (jak mu sie podoba jakby zyl swoim zyciem ) błąd 19586 nie znay kod bledu brak osprzetu / nie zwiazany ze sprzetem - Blad sporadyczny na blok nr 25 tak mi pokazal vag 4.9 i do tego zapala sie caly czas abgas werkstatt czyli zolka kontrolka silnika. Zaworek n18 wymieniony ale nic nie dalo. Fakt ze cieknie EGR i teraz pytanie z czym to moze byc zwiazane?? Bo ja juz nie mam nerwow na to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żabol1505732874 Zgłoś #65 Napisano 21 Października 2013 Czy to napewno wyciek z EGR? mozna z tym jezdzic czy lepiej wymienic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrg1991 Zgłoś #66 Napisano 21 Października 2013 Tak tak to EGR Ci sie poci, normalna rzecz w naszych autach , w sumie to nic groźnego ale jeżeli chcesz mieć sucho i spokój to kup nowy na allegro widziałem albo wstaw zamiennik, taką rurkę tylko że wtedy nie będziesz miał klapy gaszącej silnik i delikatnie będzie telepało przy gaszeniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
durki Zgłoś #67 Napisano 21 Października 2013 Albo zaspawaj egr i zostaw klape. Taniej i lepiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrg1991 Zgłoś #68 Napisano 21 Października 2013 (edytowane) Ja to mam tak zrobione i śmiga aż miło, egr-a nie ma i mam spokówj bo silnik zawsze ciągnie sobie świeże powietrze Trzpień- ten stożek którym spaliny dostawały się do silnika został całkowicie wycięty, otwory które w ten sposób się zrobiły po usunięciu niepotrzebnych elementów nagwintowałem i wkręciłem śruby;) już nie pamiętam jaki rozmiar ale siedzą na tyle sztywno że nie ma mowy o jakichkolwiek przedmuchach , problem z wyciekami usunięty, egr-a nie ma, klapa gasząca dalej działa i nie telepie przy gaszeniu i co najważniejsze z zewnątrz wszystko wygląda jak w oryginale i nie widać żadnych "modów" ;) Oto fotki: http://zapodaj.net/9cab11f081103.jpg.html http://zapodaj.net/67f928c00552e.jpg.html http://zapodaj.net/e3777e0c28429.jpg.html http://zapodaj.net/4a43cec031762.jpg.html http://zapodaj.net/db4386e2384a0.jpg.html Jak widać egr jest całkowicie "przelotowy" później go jeszcze doczyściłem lepiej bo na fotkach to nie robi wrażenia ale według mnie jest to lepsza opcja bo mamy tą klapę gaszącą mam nadzieję że fotki w miarę dokładne i że mój opis jest zrozumiały Edytowane 21 Października 2013 przez piotrg1991 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żabol1505732874 Zgłoś #69 Napisano 22 Października 2013 Ja to mam tak zrobione i śmiga aż miło, egr-a nie ma i mam spokówj bo silnik zawsze ciągnie sobie świeże powietrze Trzpień- ten stożek którym spaliny dostawały się do silnika został całkowicie wycięty, otwory które w ten sposób się zrobiły po usunięciu niepotrzebnych elementów nagwintowałem i wkręciłem śruby;) już nie pamiętam jaki rozmiar ale siedzą na tyle sztywno że nie ma mowy o jakichkolwiek przedmuchach , problem z wyciekami usunięty, egr-a nie ma, klapa gasząca dalej działa i nie telepie przy gaszeniu i co najważniejsze z zewnątrz wszystko wygląda jak w oryginale i nie widać żadnych "modów" ;) Oto fotki: http://zapodaj.net/9cab11f081103.jpg.html http://zapodaj.net/67f928c00552e.jpg.html http://zapodaj.net/e3777e0c28429.jpg.html http://zapodaj.net/4a43cec031762.jpg.html http://zapodaj.net/db4386e2384a0.jpg.html Jak widać egr jest całkowicie "przelotowy" później go jeszcze doczyściłem lepiej bo na fotkach to nie robi wrażenia ale według mnie jest to lepsza opcja bo mamy tą klapę gaszącą mam nadzieję że fotki w miarę dokładne i że mój opis jest zrozumiały Dodaj fotki jak to wyglada juz na aucie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kajtek82 Zgłoś #70 Napisano 22 Października 2013 Piękna robota Pomysł na pewno wcześniej czy później się przyda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrg1991 Zgłoś #71 Napisano 22 Października 2013 (edytowane) Dodaj fotki jak to wyglada juz na aucie W samochodzie wygląda to normalnie, tak jak ori, tylko wężyk od góry został zaślepiony Edytowane 22 Października 2013 przez piotrg1991 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merc Zgłoś #72 Napisano 25 Października 2013 żabol mój też tak wyglądał ale po wyczyszczeniu i przejechaniu 30 tkm dalej czysto. więc może najpierw wyczyścić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malczak Zgłoś #73 Napisano 26 Października 2013 Ja w swoim mam tylko wezyk od tej gruszki z egr wyciagniety i wkrecona mam tam srube. Pocic sie dalej poci ale syfu juz nie ciagnie do silnika. Auto mi nie dymi, zadnego bledu nie mam. I wydaje mi sie ze jest zrywniejsze od dolu a przy gaszeniu nie telepie wogole buda. Tylko nie wiem czy tak moge jezdzic czy dac tam te slawne zaslepki. Przejechalem tak juz ok. 10k km co sodzicie ? Auto jak w opisie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrg1991 Zgłoś #74 Napisano 27 Października 2013 (edytowane) Telepać Ci nie będzie bo klapa gasząca nie jest w żaden sposób zależna od zaworu egr, owszem jest razem w jednej obudowie z egr-em ale do klapy jest osobny wężyk sterujący a do zaworu jest osobny Jeżeli wyciek Ci nie przeszkadza, to można tak jeździć dalej ze ściągniętym wężykiem zawór wtedy jest zamknięty cały czas , na bank nie będziesz miał żadnego błędu w kompie , zdarzało się że były błędy ale to chyba w rocznikach 2004 w górę :fajny, jeżeli natomiast wkurza Cię takie zapocone olejem to albo zamiennik "rurka" albo taki patent jaki opisałem wyżej- ja tak mam zrobione i śmiga no i trzecie wyjście to nowy egr ale to nie tania sprawa Edytowane 27 Października 2013 przez piotrg1991 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nero2313 Zgłoś #75 Napisano 11 Sierpnia 2014 c) co z tymi zaślepkami? Bawić się w to czy olać? Jednym pomaga, innymi nie pomaga. ....Ja ci napisze tak, jak zaczął mi cieknąć gadałem z kolegą HHA i on mi odradził zaslepnie zaworu, że w PD się nie zaślepia:( ... Cześć. Koledzy jak to w końcu jest z tymi egr w AWX? Zaślepiać czy nie zaślepiać? Czy wywalanie błędów zależy od rocznika czy od czego? Mam passka z końca 2003 ( kierunki w lusterkach) i pełny FIS . Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #76 Napisano 11 Sierpnia 2014 Cześć.Koledzy jak to w końcu jest z tymi egr w AWX? Zaślepiać czy nie zaślepiać? Czy wywalanie błędów zależy od rocznika czy od czego? Mam passka z końca 2003 ( kierunki w lusterkach) i pełny FIS . Pozdrawiam Wywali Ci błąd na desce przy tym roczniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nero2313 Zgłoś #77 Napisano 11 Sierpnia 2014 :doh A ja już zamówiłem zaślepki :bezzebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #78 Napisano 11 Sierpnia 2014 A ja już zamówiłem zaślepki to teraz sobie zamów interfejs do zgrania softu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1192 Zgłoś #79 Napisano 17 Sierpnia 2014 (edytowane) Jak jest w końcu z tym wyłączaniem tego w sofice? Każdy pisze, że po 2003/2004r. trzeba to w sofice wyłączyć, ale jak to zrobić? 20tys km temu go czyściłem, po logach wychodzi na to, że znowu jest zasyfiony i nie chce się zamykać :sciana Edytowane 17 Sierpnia 2014 przez tomek1192 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #80 Napisano 17 Sierpnia 2014 (edytowane) Jak jest w końcu z tym wyłączaniem tego w sofice? Każdy pisze, że po 2003/2004r. trzeba to w sofice wyłączyć, ale jak to zrobić? Vagiem czy innym tego typu programem tego nie zrobisz. Trzeba zgrać zawartość ECU, edytować mapę egr i wgrać ponownie do sterownika. Sama edycja jest bardzo prosta bo jest dostępny darmowy program do tego celu, natomiast trzeba dysponować interfejsem do zgrania/wgrania softu. Koszt kabelka mpps to ok. 70-100zł Edytowane 17 Sierpnia 2014 przez dtambor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach