Skocz do zawartości
Ojciec

zawór EGR w AWX - konkretnie (proszę o pozostawienie wątku)

Rekomendowane odpowiedzi

zawsze można programowo wyciąć działanie egr , lepsze to niż błędy

No to wiem, tylko w mojej okolicy nie ma magika, który by to zrobił tak jak należy. Wszyscy pseudo tunerzy by tylko gotowca wgrywali a na tym to nie polega.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a skąd jesteś ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z podkarpacia, niestety u nas pełno magików co potrafią wgrać gotowca i nazywaja sie tunerami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam problem od paru tygodnia.

Mianowice wyswietla mi sie czasami (jak mu sie podoba jakby zyl swoim zyciem ;) ) błąd

19586 nie znay kod bledu brak osprzetu / nie zwiazany ze sprzetem - Blad sporadyczny na blok nr 25 tak mi pokazal vag 4.9 i do tego zapala sie caly czas abgas werkstatt czyli zolka kontrolka silnika.

Zaworek n18 wymieniony ale nic nie dalo.

Fakt ze cieknie EGR i teraz pytanie z czym to moze byc zwiazane?? Bo ja juz nie mam nerwow na to ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak tak to EGR Ci sie poci, normalna rzecz w naszych autach ;), w sumie to nic groźnego ale jeżeli chcesz mieć sucho i spokój to kup nowy na allegro widziałem albo wstaw zamiennik, taką rurkę tylko że wtedy nie będziesz miał klapy gaszącej silnik i delikatnie będzie telepało przy gaszeniu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo zaspawaj egr i zostaw klape. Taniej i lepiej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to mam tak zrobione i śmiga aż miło, egr-a nie ma i mam spokówj bo silnik zawsze ciągnie sobie świeże powietrze ;)

 

Trzpień- ten stożek którym spaliny dostawały się do silnika został całkowicie wycięty, otwory które w ten sposób się zrobiły po usunięciu niepotrzebnych elementów nagwintowałem i wkręciłem śruby;) już nie pamiętam jaki rozmiar ale siedzą na tyle sztywno że nie ma mowy o jakichkolwiek przedmuchach ;), problem z wyciekami usunięty, egr-a nie ma, klapa gasząca dalej działa i nie telepie przy gaszeniu i co najważniejsze z zewnątrz wszystko wygląda jak w oryginale i nie widać żadnych "modów" ;) ;) ;)

 

 

 

Oto fotki:

 

http://zapodaj.net/9cab11f081103.jpg.html

http://zapodaj.net/67f928c00552e.jpg.html

http://zapodaj.net/e3777e0c28429.jpg.html

http://zapodaj.net/4a43cec031762.jpg.html

http://zapodaj.net/db4386e2384a0.jpg.html

 

 

Jak widać egr jest całkowicie "przelotowy" później go jeszcze doczyściłem lepiej bo na fotkach to nie robi wrażenia ale według mnie jest to lepsza opcja bo mamy tą klapę gaszącą ;) mam nadzieję że fotki w miarę dokładne i że mój opis jest zrozumiały ;)

Edytowane przez piotrg1991

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja to mam tak zrobione i śmiga aż miło, egr-a nie ma i mam spokówj bo silnik zawsze ciągnie sobie świeże powietrze ;)

 

Trzpień- ten stożek którym spaliny dostawały się do silnika został całkowicie wycięty, otwory które w ten sposób się zrobiły po usunięciu niepotrzebnych elementów nagwintowałem i wkręciłem śruby;) już nie pamiętam jaki rozmiar ale siedzą na tyle sztywno że nie ma mowy o jakichkolwiek przedmuchach ;), problem z wyciekami usunięty, egr-a nie ma, klapa gasząca dalej działa i nie telepie przy gaszeniu i co najważniejsze z zewnątrz wszystko wygląda jak w oryginale i nie widać żadnych "modów" ;) ;) ;)

 

 

 

Oto fotki:

 

http://zapodaj.net/9cab11f081103.jpg.html

http://zapodaj.net/67f928c00552e.jpg.html

http://zapodaj.net/e3777e0c28429.jpg.html

http://zapodaj.net/4a43cec031762.jpg.html

http://zapodaj.net/db4386e2384a0.jpg.html

 

 

Jak widać egr jest całkowicie "przelotowy" później go jeszcze doczyściłem lepiej bo na fotkach to nie robi wrażenia ale według mnie jest to lepsza opcja bo mamy tą klapę gaszącą ;) mam nadzieję że fotki w miarę dokładne i że mój opis jest zrozumiały ;)

 

Dodaj fotki jak to wyglada juz na aucie:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piękna robota :) Pomysł na pewno wcześniej czy później się przyda :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dodaj fotki jak to wyglada juz na aucie

 

 

W samochodzie wygląda to normalnie, tak jak ori, tylko wężyk od góry został zaślepiony ;)

Edytowane przez piotrg1991

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

żabol

 

mój też tak wyglądał ale po wyczyszczeniu i przejechaniu 30 tkm dalej czysto.

więc może najpierw wyczyścić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w swoim mam tylko wezyk od tej gruszki z egr wyciagniety i wkrecona mam tam srube. Pocic sie dalej poci ale syfu juz nie ciagnie do silnika. Auto mi nie dymi, zadnego bledu nie mam. I wydaje mi sie ze jest zrywniejsze od dolu a przy gaszeniu nie telepie wogole buda. Tylko nie wiem czy tak moge jezdzic czy dac tam te slawne zaslepki. Przejechalem tak juz ok. 10k km co sodzicie ? Auto jak w opisie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Telepać Ci nie będzie bo klapa gasząca nie jest w żaden sposób zależna od zaworu egr, owszem jest razem w jednej obudowie z egr-em ale do klapy jest osobny wężyk sterujący a do zaworu jest osobny :lol

 

Jeżeli wyciek Ci nie przeszkadza, to można tak jeździć dalej ze ściągniętym wężykiem zawór wtedy jest zamknięty cały czas ;), na bank nie będziesz miał żadnego błędu w kompie ;), zdarzało się że były błędy ale to chyba w rocznikach 2004 w górę :fajny, jeżeli natomiast wkurza Cię takie zapocone olejem to albo zamiennik "rurka" albo taki patent jaki opisałem wyżej- ja tak mam zrobione i śmiga no i trzecie wyjście to nowy egr ale to nie tania sprawa ;)

Edytowane przez piotrg1991

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

c) co z tymi zaślepkami? Bawić się w to czy olać? Jednym pomaga, innymi nie pomaga.

 

....Ja ci napisze tak, jak zaczął mi cieknąć gadałem z kolegą HHA i on mi odradził zaslepnie zaworu, że w PD się nie zaślepia:( ...

 

Cześć.

Koledzy jak to w końcu jest z tymi egr w AWX? Zaślepiać czy nie zaślepiać? Czy wywalanie błędów zależy od rocznika czy od czego? Mam passka z końca 2003 ( kierunki w lusterkach) i pełny FIS .

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cześć.

Koledzy jak to w końcu jest z tymi egr w AWX? Zaślepiać czy nie zaślepiać? Czy wywalanie błędów zależy od rocznika czy od czego? Mam passka z końca 2003 ( kierunki w lusterkach) i pełny FIS .

 

Pozdrawiam

 

Wywali Ci błąd na desce przy tym roczniku ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:doh A ja już zamówiłem zaślepki :bezzebow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja już zamówiłem zaślepki

 

to teraz sobie zamów interfejs do zgrania softu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak jest w końcu z tym wyłączaniem tego w sofice? Każdy pisze, że po 2003/2004r. trzeba to w sofice wyłączyć, ale jak to zrobić?

20tys km temu go czyściłem, po logach wychodzi na to, że znowu jest zasyfiony i nie chce się zamykać :sciana

Edytowane przez tomek1192

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak jest w końcu z tym wyłączaniem tego w sofice? Każdy pisze, że po 2003/2004r. trzeba to w sofice wyłączyć, ale jak to zrobić?

 

Vagiem czy innym tego typu programem tego nie zrobisz.

 

Trzeba zgrać zawartość ECU, edytować mapę egr i wgrać ponownie do sterownika. Sama edycja jest bardzo prosta bo jest dostępny darmowy program do tego celu, natomiast trzeba dysponować interfejsem do zgrania/wgrania softu. Koszt kabelka mpps to ok. 70-100zł

Edytowane przez dtambor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności