Skocz do zawartości

malczak

  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O malczak

  • Urodziny 21.02.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tychy

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dziękuje wielkie za to odpowiedź właśnie miałem się pytać jak ustawić światła przeciwmgielne jako światła do jazdy dziennej.
  2. Witam Wszystkich Chciałem zmienić sobie w vag-u tryb świateł z skandynawskich na amerykańskie lecz zamiast tego mam komunikat że nie są obsługiwane bity jak na zdj. niżej czy to jest winna vag-a czy modułu komfortu? Dodam jeszcze że jest to passat cc z 2011r. Pozdrawiam
  3. Wlasnie problem jest w tym ze to silnik CFGB auto rocznik 2011 i tam nie ma czerwonego koloru jak teraz sobie przypominam to jedna strona miala pelne cztery kolory a druga dwie polowki i dwa pelne byl kolor fioletowy brazowy zolty itp.. jak masz dostep do prosze podpowiedz bo mamy to teraz zle podlaczone i swieci sie kontrolka swiec ...
  4. Szwagra passat cc 2.0 tdi 170 km mial ostnio przygode z betonowym koszem zostala urwana wtyczka od cisnienia doladowania ale nie od strony czujnika tylko ta przy lewej podluznicy (od kierowcy) ktora laczy sie ze skrzynka bezpiecznikow pod maska. Nie wiem jaka jest kolejnosc kolorow kabelkow damskiej i zenskiej wtyczki. Wtyczka jest 4 pinowa. Prosze o pomoc bo na internecie nigdzie nie moge tego znalesc.
  5. Tez z tym kupe czasu walczylem. U mnie jak sie silnik nagrzal to ruszajac tylko z jedynki szarpalo na polsprzegle. Najczesciej jak sprzeglo bylo dogrzane tzn czeste ruszanie w korku. Mialem pewne podejrzenia co sie stalo bo kapal olej spod silnika. Wyjelem skrzynie i wylal sie olej silnikowy z laczenia skrzynia-silnik. Powodem oczywiscie byl uszczelniacz na wale. Czy szarpanie wystepowalo przez ten olej to niw wiem bo tarcza i dwumasa byla sucha. Wymienilem komplet sprzegla + dwumasa sachsa(330 tys na orginale) i problem ustapil i z olejem i z szarpaniem na cieplym przy ruszaniu.
  6. Ja mam uzywke z allegro ale jesli zamieniasz na boscha to jest nie do zarzniecia. Dalem 150 zl razem z uszczelka. Ale spokojnie idzie znalesc juz za 100zl
  7. Dokladnie tak samo mialem cala skrzynia biegow uwalona olejem i na srodku pod silnikiem plamka oleju. Mi na dobe jak stal to plama miala srednice 3cm teraz mam boscha i narazie sucho.
  8. Pompa LUKa ma gumowa uszczelke ale podobno te z konca produkcji maja metalowa a olej jesli nie leci z silnika to pewnie leci z laczenia pompa - silnik tak mialem u siebie. Dostepne sa metalowe uszczelki do BOSCHa w intercarsie 33zl a w ASO podobna cena. Co do gumowych LUKa to nie wiem nie pytalem. Ale jak chcesz wymieniac uszczelke do LUKa to lepiej kupic calą pompe BOSCHa nie sa drogie uzywki stoja od 100zl
  9. Nie wiem jakie mam oznaczenie tego LUKa ale mam na oku BOSCHa z koncowką C. Podejdzie mi do AWXa ? Koleś sprzedaje razem z metalową uszczelką do niej za 150zl a uszczelka podobno nowa.
  10. Odświeżę trochę ten temat. Mam pompę LUKa i klejąc ten nieszczęsny kruciec zauważyłem w wężykach podciśnienia sporo oleju. Teraz pytanie czy pompa jest zajechana tzn. uszczelka od niej czy coś innego. Dodam ze przez gruszkę od EGR nie zaciąga oleju bo mam go odłączonego tzn. wypięty i zaślepiony śrubą wężyk podciśnienia. Aha i paliwo to nie jest tylko 100% olej. Poradźcie coś koledzy bo mam przejechane 2000 km od wymiany oleju a już na bagnecie jest połowa
  11. Dzisiaj sprawdzalem te wezyki i raczej sa ok ale zastanawia mnie ten kruciec od pompy vaccu. Jak nim poruszam to spierdziela tamtedy powietrze. Hamulce normalnie dzialaja. Odpielem wezyk od gruszki z turbo i na wolnych obrotach cos tam na jezyku mi zaciagalo ale nie wiem czy to wystarczy do poruszania sztanga. Gruszka chodzi w pelnym zakresie 1,5 cm sprawdzalem swoim wlasnym podcisnieniem i nie trzeba do tego dobrych pluc wiec to wykluczam. Jakie powinno byc podcisnienie na pompie zeby to dzialalo? Czy cisnienie sie zwiekszy jak dodam gazu i wtedy sprawdze ten wezyk od gruszki? Czy ten zaworek n75 moze miec cos wspolnego z tym ze hamulce chodza dobrze a turbo sie nie zalancza?
  12. Witam Mam problem z paskiem awx. Nie ma mocy. Podlaczylem vaga i nie ma zadnych bledow na silniku. Wydaje mi sie ze to przeplywka. W notlaufa nie wchodzi, auto sie rozpedza ale nie ma kopa. Przy odpieciu wtyczki od przeplywki chodzi prawie tak samo jak z podpieta moze ciut lepiej. Mam tylko logi grupy 10 i 11 chcialem zrobic jeszcze 3 i 8 ale bateria w lapku nie wytrzymala Czy da rade ocenic co jest grane po tych logach dynamicznych? : Grupa 10 Grupa 11 Dziekuje za pomoc.
  13. a nie da sie wbic jakiejs nasadki na ta srube np 17 ? a potem powoli odkrecic ?
  14. mi sie tez takie cos przytrafilo to zalezy czy masz stalowe kola czy alusy bo jak stalowki to nasadke spiluj kontowka pod jakis klucz i odkrec. ja mialem ciezej bo mam alusy i sruba wchodzi cala do felgi i kontowka nie dojdziesz. ja zrobilem tak ze dopasowalem stalowa rurke do sruby zabezpieczajacej i w srodku rurki dospawalem ja do nakretki zabezpieczajacej potem znaazlem jakas duza srube wlozylem do tej rurki i tez zaspawalem. na koncu to tylko zostala formalnosc z odkreceniem :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności