Gość Sz@kal Zgłoś #1 Napisano 8 Listopada 2005 Witam! Problem jest taki jak w temacie czyli strasznie słabo palą się światła przednie Żarówki są nówki i lampy też a świecą się tak jakby gdzieś po drodze "gubił się" prąd dochodzący do nich. Jeżeli ktoś miał podobny problem i go rozwiązał lub wie jakie jest lekarstwo na to to pomóżcie. Bo chyba nie będzie to wina akumulatora ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedrus Zgłoś #2 Napisano 8 Listopada 2005 hmm.... czytałem w "Auto-świecie" swojego czasu artykuł o lampach.. Jeśli kupiłeś jakieś lampy "no name" typu 120zł / szt. to niestety tak będą świecić. One już tak po prostu mają... Chociaż mogę się mylić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sl@wek Zgłoś #3 Napisano 9 Listopada 2005 Siem!!! Zobacz jakie masz napiecie na kostce do zarowki!!! Sprawdz przekazniki,calkiem mozliwe ze juz swoje odchodzily i nie podaja takiego pradu jak powinny!!! Ps: jedrus...co masz na mysli No Name????na lewej stronie mam reflektor Depo i...swieci lepiej niz prawy Helli :mrgreen: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
endriu Zgłoś #4 Napisano 9 Listopada 2005 przede wszystkim czy pasek oryginalnie ma przekażniki na światłach,jeśli twój nie ma to nie czekaj,możesz już mieć nadpalone styki przełączników i stąd spadek napięcia na lampach.zrób test-na zapalonych św mijania podaj prąd do plusa św mijania/dodatkowy/od akumulatora.silnik powinien pracować.jeśli zauważysz znaczącą poprawę jasności to wiesz wszystko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jozek75 Zgłoś #5 Napisano 4 Grudnia 2005 przede wszystkim czy pasek oryginalnie ma przekażniki na światłach,jeśli twój nie ma to nie czekaj,możesz już mieć nadpalone styki przełączników i stąd spadek napięcia na lampach.zrób test-na zapalonych św mijania podaj prąd do plusa św mijania/dodatkowy/od akumulatora.silnik powinien pracować.jeśli zauważysz znaczącą poprawę jasności to wiesz wszystko. witam ciekawy sposób z tym sprawdzeniem musz wypruboeać bo mi też coś słabo świecą światełka :grin: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sl@wek Zgłoś #6 Napisano 4 Grudnia 2005 Siem!!! przede wszystkim czy pasek oryginalnie ma przekażniki na światłach To jest zastanawiajace???Zawsze mi sie wydawalo ze rocznik np:taki jak u mnie powinien je miec :shock: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant CL Zgłoś #7 Napisano 9 Grudnia 2005 Załóż przekaźniki i na mijania i na drogowe...zauważysz poprawe... Wystarczy taki od Malacza... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #8 Napisano 9 Grudnia 2005 Ja włąsnie takie przekazniki mam zakładać juz kupilem ale nigdzie nie ma wsówek na kable 4 mm a takie grube chce ciągnąć. Kolega tak zrobił i ma zajebiste światła na zwykłych zarówkach a ja chce włożyć 140/100W Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jozek75 Zgłoś #9 Napisano 9 Grudnia 2005 WITAM!!Sprawdziłem dzisiaj sobie światełka metodą "przewód z aku do żarówki przy włączonych światłach"i jak się spodziewałem zaczeły dużo jaśniej świecić .Mam prośbe może ktoś wie dokładnie jak podłączyś przekaźniki i jakie przekaźniki zastosować bo w elektryce jestem troszke "słabszy"może jakiś prosty schemacik ktoś mi przśle z góry dzięki .jak to wypali jak opisóje kolega JACU6X6 to niebęde sie bawił w zakładanie halogenów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #10 Napisano 18 Grudnia 2005 Zrobiłem instalacje kable 6mm do każdego światła przekaźnik na długie i mijania po niedzieli zakładam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jozek75 Zgłoś #11 Napisano 18 Grudnia 2005 Witam wszystkich zainteresowanych polepszeniem jakości świateł w pasku .Dziś właśnbie założyłem sobie przekaźniki na światełka i rewela 30% światła więcej .Do tego zadania wykoźystałem przekaźniki takie jak w pasku nr 18 są rewelacyjne 40A myśle że wystarczą na długo założyłem je przy leflektorach więc potrzebowałem 4 sztuki.Teraz juz niepotrzebuje zakładać halogenów tylko zastanawiałem się nad zakupem zaróweczek PHILPS-apodobno sa dobre może je ktoś uzywa z kolegów i coś o nich napisze :grin: pozdro polecam zakładanie przekaźników do pasków naprawde warto proste tanie a jak cieszy WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI ŚWIĄT I NOWEGO ROKU DLA WSZYSTKICH Z FORUM I NIETYLKO :grin: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eurobiznes Zgłoś #12 Napisano 29 Czerwca 2008 masakra mam taki sam problem gość na przeglądzie ledwo mi podbił kwit, bo jak jade w nocy na długich to tak jakby inny na krótkich jechał no szok, żarówki dobre i lampy oryginalne, podobno słyszałem ze ze starości sie tak mogło stać ale nie chce wydać kilka stówek na światła na razie jest lato a w jesieni pomyśle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #13 Napisano 29 Czerwca 2008 Kolego Jacu6x6, za takie żaróweczki możesz stracić dowód. Poza tym pomyślałeś o tym, że takie żarówki wydzielają więcej ciepła. Sprawność żarówek jest niewielka, zdecydowana część prądu idzie na ciepło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazio Zgłoś #14 Napisano 29 Czerwca 2008 Kolego Jacu6x6 Kolego slawekm65 - zerknij na datę posta, na którego odpowiedasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lechus Zgłoś #15 Napisano 14 Lipca 2008 Witam Muszę u siebie założyć przekaźniki przy reflektorach ( koło bezpieczników odpada, tam są już inne instalacje które poprzednik zakładał, alarmy itp) - i mam pytanko - czy cięliście przewody dochodzące do reflektorów, czy da się wpiąć jakimiś konektorkami w kostkę? Chciałbym uniknąć cięcia drutów jeśli to możliwe, czyli wpiąć się najpierw w kostkę na przewodzie a potem w styk na obudowie reflektora, i to wszystko uszczelnić koszulką termokurczliwą. Czy ktoś próbował takiej sztuki? U mnie już są świeczki zamiast świateł, spadek napięcia na instalacji to jakieś 2,8 V. Lech Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #16 Napisano 14 Lipca 2008 lechus, http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=4729 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tom69 Zgłoś #17 Napisano 14 Lipca 2008 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=306491#post306491 Gotowe rozwiązanie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregg Zgłoś #18 Napisano 14 Lipca 2008 Poza tym pomyślałeś o tym, że takie żarówki wydzielają więcej ciepła. Sprawność żarówek jest niewielka, zdecydowana część prądu idzie na ciepło. Jeśli ktoś nie miał 140/100W nie powinien się wypowiadać o ich sprawności. 4 lata w lampie i nic złego się nie działo. A co do wydajności REWELACJA - MOCNE BIAŁE ŚWIATŁO. Żadnych problemów z policją - poprostu trzeba mieć dobrze ustawione światła a nie w niebo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #19 Napisano 14 Lipca 2008 gregg, żarówki o mocy którą wymieniasz nie mają homologacji europejskiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregg Zgłoś #20 Napisano 14 Lipca 2008 nie mają homologacji europejskiej Zgoda ale przy dobrym ustawieniu świateł przez 4 lata nikt mi nie mrugał że go oślepiały. Moje świeciły tam gdzie powinny (a to jeżdźąc w nocy jest dla mnie najważniejsze) tylko że na biało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach