Skocz do zawartości

endriu

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O endriu

  • Urodziny 13.01.1968

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    dolnośląskie

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---
  1. endriu

    Skąd cieknie?

    u mnie jest AEB-bez elektryki na napinaczu-więc tam nie może cieknąć?
  2. endriu

    Skąd cieknie?

    Chodzi mi o to czy napinacz jest na zewnątrz silnika -czy może być żródłem wycieku i czy on sam cieknie czy spod niego.niewiele tam widać ,ciasno.wiem jedno,króciec od czujnika temp.znajdujący się poniżej jest cały w oleju.
  3. witam,silnik 1.8 AEB-wyciek oleju z tyłu silnika.Jest zauważalny wyciek spod nasady ale to nie to,wyciek jest nieco niżej ale z głowicy-czy napinacz łańcucha jest schowany pod pokrywą zaworów czy wystaje na zewnątrz i może z niego lub spod niego cieknąć.proszę o sugestie znawców tematu.
  4. spróbuj od nowa zaadoptować samoregulację.popuść linki od ręcznego,zdejmij bęben,dzwignię ręcznego przy szczęce cofnij max do szczęki,załóż bęben ,napompuj pedał ,wyreguluj ręczny i się przejedz.mając zdjęty bęben zobacz czy sprężyna klina samoregulacji jest oryginalna,może jest skrócona i za silna.
  5. to byl na pewno TDI -tam pompy były sterowane komputerem więc jeśli ktoś się tego podjął to chylę czoła.
  6. endriu

    Dodatek do oleju

    Już od kilku wymian oleju stosuję dodatek wspomnianej firmy o nazwie ADDITIV.jest to uszlachetniacz zawierający MOS2 taki sam jaki zawarty jest w oryginalnych olejach tej firmy.cena przystępna a czy działa?to wyjdzie tylko w sytuacji ekstremalnej .
  7. dołączę się do tematu z pytaniem,czy ktoś rozbierał skrzynię v-chodzi mi o dojście do kół wstecznego biegu-mam chyba wysypane.
  8. może należy już wymienić olej we wspomaganiu,fabryka zaleca specjalny -zielony a nie popularny czerwony ATF.
  9. przede wszystkim czy pasek oryginalnie ma przekażniki na światłach,jeśli twój nie ma to nie czekaj,możesz już mieć nadpalone styki przełączników i stąd spadek napięcia na lampach.zrób test-na zapalonych św mijania podaj prąd do plusa św mijania/dodatkowy/od akumulatora.silnik powinien pracować.jeśli zauważysz znaczącą poprawę jasności to wiesz wszystko.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności