wrocek66 Zgłoś #21 Napisano 23 Marca 2010 To trochę tak , jakbyś do 126P chciał zamontować ABS ... niby się da , ale po co ? W monowtrysku bez problemu funkcjonuje instalacja II generacji , jest tańsza w montażu i chodzi bezproblemowo . Jeśli masz za dużo kasy to zainwestuj w lepsze opony , albo sprzet audio/video albo nie wiem .. szyberdach , będziesz miał więcej zadowolenia , ale sekwencja w monowtrysku ? przerost formy nad treścią . Szkoda kasy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #22 Napisano 23 Marca 2010 (edytowane) a dlaczego ma się nie dać? Skąd weźmiesz sterowanie wtryskiwaczami? Chcesz sterować jako full group? Powodzenia z szukaniem wtryskiwaczy o tak krótkim czasie otwarcia.... Edytowane 23 Marca 2010 przez pszemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
papencjusz Zgłoś #23 Napisano 24 Maja 2010 Panowie a co sądzicie o takim zestawie naprawczym? http://www.allegro.pl/item1041901558_zestaw_naprawczy_reduktor_podcisnienie_lovato.html Jest sens się w to bawić czy kupić całkiem nowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #24 Napisano 24 Maja 2010 Jest sens,gdyż za nowy zapłacisz 5 razy tyle,a efekt ten sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
papencjusz Zgłoś #25 Napisano 24 Maja 2010 to jak jest sens to ok kupuję to. Samemu dam radę wymienić, robił to ktoś z was trudne zadanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #26 Napisano 24 Maja 2010 Prosta sprawa,rozbierając rób zdjęcia żebyś wiedział jak złożyć i co którą stroną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emenek Zgłoś #27 Napisano 24 Maja 2010 sam ostatnio rozbierałem reduktor i jest prosty jak budowa cepa byle pamietac jak co było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
papencjusz Zgłoś #28 Napisano 25 Maja 2010 Adrian trzeba spuścić płyn chłodzący? A po wymianie lepiej ci hula? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #29 Napisano 25 Maja 2010 Wystarczy zacisnąć węże.Wiadomo,że jeżeli membrany są już sztywne i porwane to nie trzyma ciśnienia,więcej pije. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emenek Zgłoś #30 Napisano 25 Maja 2010 Adrian trzeba spuścić płyn chłodzący? A po wymianie lepiej ci hula? nie nie trzeba spuscic płynu, troche Ci zleci, ale jak dasz weze do gory to bedzie ok. u mnie nic sie nie zmieniło ( ja nie regenerowałem go) bo sie parownik skonczył całkowicie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
papencjusz Zgłoś #31 Napisano 26 Maja 2010 Niestety z zakupu nić ponoć nie pasuje do mojego parownika. Macie może jakiś link do sklepu internetowego gdzie taki zestaw można kupić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #32 Napisano 26 Maja 2010 Niestety z zakupu nić ponoć nie pasuje do mojego parownika. Macie może jakiś link do sklepu internetowego gdzie taki zestaw można kupić? A może podał byś nazwę swojego parownika lub zrobił jego zdjęcie i wkleił jeśli nazwy nie znasz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #33 Napisano 26 Maja 2010 http://www.drypa.pl/pkategoria232,2,MEMBRANY_REDUKTORA_-_Do_wtrysku_-_.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #34 Napisano 26 Maja 2010 http://www.drypa.pl/pkategoria232,2,...trysku_-_.html 45 ZŁOTY hehehe, kalectwo językowe czasami mnie powala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
papencjusz Zgłoś #35 Napisano 26 Maja 2010 Taki ten mój parownik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #36 Napisano 26 Maja 2010 (edytowane) Taki ten mój parownik. Lovato "elektronik" http://www.allegro.pl/item1044073670_oryginal_lovato_zestaw_naprawczy_rge92_elektronik.html A tu wymiana http://www.mondeoklubpolska.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=70718 wystarczy wpisać w google. Edytowane 26 Maja 2010 przez pszemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
19pawell90 Zgłoś #37 Napisano 29 Stycznia 2011 Witam! Jaki parownik do mojego paździocha 1.8 (75km)? Miałem Zavoli, ale niestety "skończył się". Jaki polecacie parownik? Myślicie, że Lovato będzie pasował? Czy lepiej kupić taki jak miałem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #38 Napisano 29 Stycznia 2011 Lovato będzie jak najbardziej ok. Ważne tylko czy to wersja elektroniczna czy na podciśnienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
19pawell90 Zgłoś #39 Napisano 29 Stycznia 2011 (edytowane) Lovato będzie jak najbardziej ok. Ważne tylko czy to wersja elektroniczna czy na podciśnienie A po czym poznać czy to elektronik? Wydaje mi się, że miałem wersję elektroniczną http://allegro.pl/nowy-reduktor-parownik-zavoli-ge-elektronik-136km-i1417715092.html#gallery był taki sam jak ten, chyba że nie widać różnicy między podciśnieniowym a elektronicznym. Edytowane 29 Stycznia 2011 przez 19pawell90 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #40 Napisano 29 Stycznia 2011 Błąd z mojej strony, bo podciśnieniowe są tylko przy autach gaźnikowych. Więc u Ciebie na pewno był elektronik. Sorry za zamieszanie, coś mi przyćmiło umysł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach