Skocz do zawartości

papencjusz

  • Liczba zawartości

    209
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O papencjusz

  • Urodziny 17.03.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sandomierz

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (ABS)
  • Rok produkcji
    1992

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki Bartek, ale lakier musi już być wyschnięty i dopiero wtedy polerować, czy zaraz po malowaniu?
  2. Musiałem koniecznie pomalować część błotnika wokół kierunkowskazu. Wyszło jak wyszło, najważniejsze że nie jest już spuchnięte i ruda nie szaleje. Pytanie jak to wygładzić teraz. Mechanicy używają papieru wodnego, ale gdzie to kupić, jaka grubość i jak tym pocierać, lekko mocno? No i po jakim czasie od lakierowania?
  3. I ja się podepnę pod temat. Jakiś dobrodziej kilka dni temu przerysował mi bok samochodu. Drzwi i błotnik widać że jest niezbyt głęboko, ale czuć pod palcem, natomiast tylny błotnik zdarty jest do blachy. Da się to jakoś samemu usunąć żeby przyzwoicie to wyglądało czy czeka mnie lakiernik? Kolor srebrny.
  4. Silnik jest na wielopunkcie, a instalacja to nie sekwencja. Układ elektroniczny i centralka to STAG 2-L, zawór tankowania i wielozawór to Tomasetto. Tam też jest jakiś silniczek krokowy.
  5. Problem pojawił się dość niedawno i szukam przyczyny. Gdy silnik jest zimny to niema najmniejszych problemów. Ciągnie równo, bez szarpnięć no może czasem. Natomiast im bardziej silnik się nagrzeje to zaczyna szarpać i strzały są coraz częstsze. Szczególnie gdy np jadę wolno na 2 i 3 biegu, a i czasem na 4 i chciałbym pzyspieszyc. Zbyt gwałtowne dodane gazu powoduje szarpanie i chyba strzał. Co moze byc powodem takiej sytuacji ?? Dodam ze na Pb ten problem nie istnieje silnik cały czas pracuje równo i bez żadnych szarpnięć. Acha czasem jak chce przełączyć z benzyny na gaz to zgaśnie. Samochód Rover 1.4 8V. Instalacja Stag.
  6. A ewentualna naprawa to jest droga? Raczej nie są to awaryjne silniki? Jak spalanie w trasie, bo to mnie interesuje najbardziej.
  7. Przymierzam się da zakupu Fiata Punto II właśnie z tym silnikiem. I tu mam pytanko, czy to dobre silniki? Nie są awaryjne, a jeśli już to naprawy drogie? Miał ktoś z was styczność z tym silnikiem?
  8. Nie możliwe żeby ktoś sobie pożyczył paliwo, no chyba, że w dzień na ulicy ktoś podszedł do niego otworzył wlew i spuścił paliwo. A w czasie jazdy może przełączyć się na benzynę?
  9. Właśnie wracam od mechanika. Wszystko mi posprawdzał i niby jest dobrze, jest odcinany dopływ benzyny i pracuje na gazie. Pytanie co się stało z prawie 20litrami benzyny? Sprawdziliśmy bak i przewody i wszystko jest ok. A powiedzcie czy jeśli na wolnych obrotach jest przełączane na gaz, to w czasie jazdy na wysokich obrotach może z powrotem przestawić na benzynę? Acha co zauważyłem że kiedyś jak przełączałem na gaz to z tyłu z butli było takie metaliczne pstryknięcie, teraz nie ma. I jestem w kropce. Może muszę gazownika odwiedzić?
  10. Dobra dzięki za podpowiedź jutro luknę bo dopiero co odczytałem posta. A powiedz mi jeszcze co się stanie gdy bezpieczniki są nie na swoim miejscu i np w miejsce niebieskiego włoże czerwony itp. Jest jakaś rozpiska, bo grzebie na forum i jakoś nie znajduję.
  11. Witam. Odświeżam temat. Doszedłem do sedna problemu, ale nie co mam robić dalej. Otóż skończyła się benzyna:), i wygląda na to że po przełączeniu na gaz samochód dalej jeździł na benzynie, mimo że kontrolka przełączyła się na gaz, albo jednocześnie spalał i gaz i benzynę. Instalacja jest I gen na śrubę. Co tu teraz zadziałać?
  12. Podpinam się pod temat. Samochód przestał odpalać. Iskra jest, paliwo też jest, świece suche, pompa pracuje, a nie odpala. Samochód umarł w czasie jazdy. Co się stało?
  13. No i znowu awaria. Po przejechaniu 7km, samochód zdechł i nie odpala ani na benzynie ani na gazie. Wczoraj zauważyłem że zimny bardzo nierówno pracował, przerywał i gasł na gazie, a na paliwie nie miał ochoty na wkręcanie się na obroty. Może mam uszkodzony czujnik temperatury?
  14. Jak gaśnie silnik hmm spróbuje opisać. Zaczynają spadać obroty i zachowuje się tak jakby paliwa brakło(mówię o gazie), słabnie, obroty spadają aż do zera i kaplica, nie jest to gwałtowne zakończenie pracy silnika, gdy w tym momencie przełączę na benzynę to nic nie daje objawy są takie same. pomaga ale nie zawsze i to na krótką metę, zdjęcie klemy z akumulatora Co do tej lambdy, to jadąc na gazie będzie więcej palił, duże są to różnice, czy tylko chodzi o benzynę? Ten tryb awaryjny to coś złego?
  15. Ktosiu a doczytałeś mojego posta? Pisze w nim że iskra jest, nawet w momencie awarii.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności