Gość a_r_t_i Zgłoś #1 Napisano 25 Stycznia 2008 (edytowane) Witam, Jadę do znajomego do garażu aby wymienić tarcze i klocki z tyłu - wiecie może jakich kluczy będę potrzebował do tej zabawy ? Nie chciałbym aby na miejscu się okazało że któregoś z narzędzi brakuje... Przy okazji chciałbym wymienić świece żarowe - czy tam jest trudny dostęp czy powinniśmy sobie poradzić no i czy potrzene do tego jakieś wymyślne narzędzia ? Silnik to 1.9 TDI AWX. Dzięki i pozdrawiam, Artur Edytowane 3 Listopada 2016 przez rainman777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szefomaciek22 Zgłoś #2 Napisano 25 Stycznia 2008 witam ja u siebie wymieniałem cały zacisk i używałem takich kluczy na pewno: 15; 17 ,10, , na zapas wez 19 i,13i 16 powinno być oki , jeśli sie myle niech ktoś mnie poprawi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość a_r_t_i Zgłoś #3 Napisano 25 Stycznia 2008 Dzięki bardzo Może jeszcze jakiś weteran się wypowie ? Pozdrawiam, Artur Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy Zgłoś #4 Napisano 25 Stycznia 2008 arti ,ztylu potrzebny jest specjalny przyzad do wciskania-wkrecania tloczkow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #5 Napisano 25 Stycznia 2008 Z tego co pamietam to trzeba miec jeszcze klucz IMBUS aby odkrecic jazmo zacisku. PAMIETAJ !! tloczek tylnego zacisku sie WKRECA !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #6 Napisano 25 Stycznia 2008 zuse z tyłu żeby wyciągnąć tarcze nie trzeba odkręcać jarzma ale z tłoczkiem się zgodzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość a_r_t_i Zgłoś #7 Napisano 26 Stycznia 2008 Dzięki...dzisiaj operacja....mam nadzieję że pacjent przeżyje Pozdros Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #8 Napisano 26 Stycznia 2008 ten przyrząd do tłoczków wygląda tak (chłopaki wybaczcie mi wkleiłem czyjeś zdjęcie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość a_r_t_i Zgłoś #9 Napisano 26 Stycznia 2008 Już po wymianie..kolega miał na szczęście klucz do tłoczków...wymiana tarcz i klocków z tyłu przebiegła bezproblemowo - 40 min i po sprawie. Nad świeczkami posiedzieliśmy trochę dłużej - prawie godzinę - wyjęliśmy filtr z obejmy i obyło się bez wyjmowania wężyków/przewodów z filtra - ale za dostęp do 4 świecy konstruktorom VW należy się po prostu Złota Malina Za komplet tarcz Brembo i klocków Ferodo oraz za 4 świeczki żarowe Beru zapłaciłem 300 zł a za wymianę 0,7 Wyborowej Dla potomności: Kod świec żarowych firmy Beru do silnika 1.9 TDI AWX z 2001 roku to 0 100 226 227 Pozdrawiam, Artur Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #10 Napisano 26 Stycznia 2008 na przyszlosc 15 - 13 to wszystko(no i do cofniecia przyzad) imbusy sa z przodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ManiekTDI Zgłoś #11 Napisano 28 Stycznia 2008 Mam zamiar zajzeć do hamulców latem i mam pytanko - czy ten specjalny przyrząd do tłoczków tylnego zacisku jest konieczny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #12 Napisano 28 Stycznia 2008 pewnie;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #13 Napisano 28 Stycznia 2008 Są fachmani którzy to robią bez tych kluczy ale komus kto się na tym nie zna nie radziłbym samemu tego robic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #14 Napisano 28 Stycznia 2008 Moj kumpel wracajac z UK do Polski robil to w Holandi na polu. Mowi ze walil wlotem w tloczki az sie cofnely Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #15 Napisano 28 Stycznia 2008 WHAT:eek: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarod Zgłoś #16 Napisano 28 Stycznia 2008 cze ten przyrząd do tłoczków wygląda tak(chłopaki wybaczcie mi wkleiłem czyjeś zdjęcie) moje ... spoko, ważne że się komuś przydało, bo widze że kolega uporał się w 40min, ja niestety nie miałem tyle szczęścia i dlatego że nie wiedziałem o tym kluczu zeszło mi dłużej.... Moj kumpel wracajac z UK do Polski robil to w Holandi na polu. Mowi ze walil wlotem w tloczki az sie cofnely umówmy sie.... pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #17 Napisano 29 Stycznia 2008 Moj kumpel wracajac z UK do Polski robil to w Holandi na polu. Mowi ze walil wlotem w tloczki az sie cofnely I roz...ił zacisk albo jeszcze coś przy okazji. Nie polecam tej metody nikomu . Gwarantuję że zacisk potem już nie chodził jak powinien. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #18 Napisano 29 Stycznia 2008 Ile czasu zajmie wymiana tarcz i klockow tyl i przod (majac narzedzia)? Wymieniac bede z kuzynem, ale ani ja ani on nie wymiatamy w tej dziedzinie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarod Zgłoś #19 Napisano 29 Stycznia 2008 cze. jak masz narzędzia i podnośnik (ew.lewarek) to powinieneś w 2 - 2,5h się wyrobić pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek664 Zgłoś #20 Napisano 29 Stycznia 2008 Ja też używałem młoteczka ale przed uderzaniem odkreciłem odpowietrznik i nawet mocno nie trzeba uderzac a zacisk sie ladnie chowa i to byl 2 raz jak wymienialem pierwszty raz okolo 2 lat temu a zaciski wciaz OK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach