adams Zgłoś #41 Napisano 6 Marca 2007 irek30 teflon w spreyu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dest Zgłoś #42 Napisano 21 Kwietnia 2007 ja uzylem silikonu w sprayu taki ktory nie jest tlusty i efekt taki ze pas od pasazera zwija sie rewelacyjnie a od kierowcy nie az tak super ale duzo lepiej niz kiedys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #43 Napisano 21 Kwietnia 2007 Kupilem TEFLON w spraju...wypsikalem swoj pas kierowcy. Zrobilem to w takiej ilosci ze az zaczol brudzic ubrania. Przetarlem kilka razy pas szmatka, zeby juz nie brudzil. SZCZERZE mooooze troszke lepiej sie zwija Sparaj kupilem w Gdanski w AUTO NORTH za chyba 20 zl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #44 Napisano 21 Kwietnia 2007 zuse, dest ale rozbieraliście te plastiki na progu?! czy tak tylko sobie psikaliście? myśle zająć się tym na majowym weekendzie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dest Zgłoś #45 Napisano 21 Kwietnia 2007 nie rozbieralem poprostu wyciagnalem caly pas przytrzasnalem go dzwiami i na zewnatrz auta psikalem i jeszcze napsikalem w to miejscie ( wejscie pasa) gdzie sie reguluje wysokosc:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #46 Napisano 14 Maja 2007 dzisiaj przyszła do mnie paczka, a w niej teflon w spreju poszedłem i popsikałem pas kierowcy, nie rozbierałem plastików bo nie miałem na to czasu, wyciągnąłem cały pas i popiskałem go z obu stron. Efekt natychmiastowy, dużo lepiej się zwija. Jak będe miał czas to rozbiore te plastiki i dopiero wtedy powinno być ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #47 Napisano 27 Maja 2007 No i wczoraj się zabrałem do tego... Robota na 15 minut teraz może pasy nie latają jak szalone, ale na pewno lepiej się zwijają... Należałoby oczyścić mechanizm zwijający pas ze wszystkich syfów które tam się znajdują i czymś to nasmarować (np teflonem w spreju) Krótki opis: -fota nr 1 - zaznaczona jest zaślepka którą zdejmujemy, pod nią mamy śrubę którą odkręcamy śrubokrętem krzyżakiem. U góry mamy nakrętkę (fota 2) którą odkręcamy kluczem 10 (o ile dobrze pamiętam). Na fotce nr 3 widzimy u dołu zatrzask podnóżka (żeby uwolnić podnóżek z tego zatrzasku trzeba go wypchać do góry) po prawej widzimy mocowanie pomiędzy podnóżkiem a tym plastikiem co osłania nam wtyczki po lewej stronie i u góry mamy otwór w którym siedzi śruba… na fotce nr 4 widać jak to wygląda po zdemontowaniu tych plastików -następnie zdejmujemy plastikową osłonę progu (uwaga żeby jej nie połamać osłony) trzyma się ona na trzech zatrzaskach (fota nr 5) ciągniemy to na siłę zatrzaski są z metalu, więc się nie połamią (fota nr6) -gdy już uporaliśmy się z progiem zabieramy się za rozbiórkę słupka środkowego, u dołu trzymają go dwa zatrzaski (fota nr 7), po jednym z każdej strony które trzeba popchnąć w stronę karoserii i w tym samym czasie przesunąć cały plastik do góry. Plastik ten tak samo zresztą jak zaślepka górna (ta część jasna na słupku) są zaciśnięte w uszczelce (rota nr 8) więc bez trudu to wyjmujemy - i już mamy wszystko jak na dłoni, fota nr 9 przedstawia mechanizm prowadzący pas, a fota nr 10 mechanizm zwijający pas -kolejność składania odwrotna EDIT widzę że po przeprowadzce na nowy skrypt moje foty "uciekły: więc dodaję jeszcze raz pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Navkol Zgłoś #48 Napisano 27 Maja 2007 adams, no i za foto-story. Można przesunąć to FAQ - co Wy na to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #49 Napisano 27 Maja 2007 adams, no i za foto-story. Można przesunąć to FAQ - co Wy na to Opis rewelacja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Makaj Zgłoś #50 Napisano 28 Maja 2007 Wszystko ładnie, pięknie, ale brakuje mi istoty problemu. Opis przygotowań bardzo przydatny, a gdzie opis samego czyszczenia? Robi się to rozbierając mechanizm, czy nie. Dmuchnąć sprążarką, piknąć teflonem i już? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #51 Napisano 31 Maja 2007 można rozebrać jeszcze bardziej sam ten mechanizm od zwijania pasów, ale ja nie chciałem pchać tam swoich łapek... oczyściłem bardzo dokładnie cały mechanizm i poprzez otwory zalałem częśći które odpowiadają za zwijanie się pasów TEFLONEM, cały pas też został popsikany... Ten mechanizm od zwijania był zaplombowany i dość dobrze zabezpieczony (jeśli dobrze pamiętam były to nity po bokach) więc już bardziej nie chciałem tego rozbierać... ale to co zrobiłem przyniosło oczekiwany efekt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam,K Zgłoś #52 Napisano 31 Maja 2007 Adams. A czy ta teflonowa modyfikacja nie zostawia śladu na ubraniu? Też mam lekko zamulone pasy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #53 Napisano 31 Maja 2007 wiadomo że nie można tak spsikać pasów żeby się aż po nich lało... ja zrobiłem to z głową i jest ok nie zauważyłem by coś pozostawało mi na ubraniach.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #54 Napisano 31 Maja 2007 popsikałem silikonem w sprayu jest lepiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dest Zgłoś #55 Napisano 31 Maja 2007 po pospikaniu na troche zostawic zeby wyschlo i nie bedzie brudzic ubran a u mnie ekefkt byl super pas pasazera sie zaczal zwijac jak nowka a kierowcy nie az tak ale tez bardzo dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaswu Zgłoś #56 Napisano 2 Sierpnia 2007 No i wczoraj się zabrałem do tego... Robota na 15 minut teraz może pasy nie latają jak szalone, ale na pewno lepiej się zwijają... Należałoby oczyścić mechanizm zwijający pas ze wszystkich syfów które tam się znajdują i czymś to nasmarować (np teflonem w spreju) pozdro W koncu na mnie trafilo tez. U mnie problem byl z rozwijaniem sie pasow. Musialem uzyc troche sily by wyciagnac podnozek- nie dalo sie go wysunac do gory. POza tym wszystko poszlo zgodnie z opisem- jestem "lajkonikiem w tej dziedzinie ale wszytko zajelo mi mniej niz 60 minut. Popryskalem tym silikonem w spray-iu i... pas jakby delikatnie gorzej sie chowa ale za to w koncu moge sie zapiac bez problemow. Przy okazji warto wyczyscic wszystkie prowadniki pasow z kurzu; jest go tam sporo i na pewno przyczynia sie to do kiepskiego zwijania pasow. Opis zamieszczony w tym watku smialo sie nadaje do dzialu porady. -- luk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #57 Napisano 2 Sierpnia 2007 Ja po 2 miesiącach od popryskania silikonem jestem zadowolony,zwijają się bez zarzutu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość AD Zgłoś #58 Napisano 2 Sierpnia 2007 Chlopaki nie smiejcie sie ale ja wykrecilem taki numer, bo mialem ten sam problem, gdy sprzatalem w srodku uzylem plaka na caly pas i... zwija sie od miesiaca tak szybko ze az boje sie o moja boczna szybe oczywiscie na ubraniach nie ma sladu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość maciej_pass Zgłoś #59 Napisano 5 Października 2007 Ja zastosowałem się do rady jednego z kolegów a mianowicie wyczyściłem i spryskałem mechanizm zwijania pasów teflonem w sprayu i faktycznie jest lepiej ale niestety tylko troszke. Zadawalającej rożnicy niestety niema a pasy pasażera wydaje mi się że wciągają sie jeszcze gorzej niż przed operacją. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam,K Zgłoś #60 Napisano 5 Października 2007 gdy sprzatalem w srodku uzylem plaka na caly pas i... zwija sie od miesiaca tak szybko ze az boje sie o moja boczna szybe Co to jest plaka? Pisz po polsku. Alt Ci się zaciął? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach