Jump to content
rysio

Nie zwijające się pasy (B5 3BG)

Recommended Posts

Mam passata z 2001 roku i mam problem z niezwijaącym sie pasami a dokładnie zwijają sie bardzo wolno wiec czasami gdy trzeba szybciej wyskoczyć z auta zdarza mi sie je przytrzasnąć. Miał ktoś taki problem?

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mnie tez rewelacji nie ma i nieraz jak sie szybko rozepnie to wywiaja sie na druga strone. tak uroda tych pasów

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest passatwv

Nie to nie uroda pasów gdyż uwazam że to raczej wstyd VW. Pasy jako takie powinny się "z tego co mi wiadomo :grin: : same zwijać a nie żeby trzeba było czekaći czekać aż sie łaskawie zwiną. Uważam ze na pewno jest to do rozwiązania. Tylko nie wiem jak :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie sie wszystko ladnie zwija. Moze pomoze komus maly rysunek pogladowy

belt.jpg

Mocowanie pasow przy przednich fotelach i tylniej kanapie roznia sie miedzy soba.

Tak wyglada odpalenie napinaczy:

belt2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kubelt a po czym poznać czy napisanacze nie sa wystrzelone? Czy one dopiero strzela w chwili jak poducha strzeli ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A komp nie wykryje ze ładunek jest odpalony i pasy są już szrotem?

IMHO nie powinny już wtedy działać po takim czymś wogóle.

 

 

A tu przy okazji jeszcze trochę znaleźnej teorii :-)

http://airbag.com.pl/systemy/artykul.htm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poduszki i pasy dzialaja niezaleznie - moze tak byc, ze zostana odpalone napinacze a poduchy nie wypala. Wszystko zalezy od sily i rodzaju uderzenia.

Zazwyczaj mocowania pasow z odpalonym napinaczem sa oznakowane zolta albo czerwona tasma, ktory zostaje wysunieta z mechanizmu w chwili, gdy napinacz zostaje odpalony.

Tutaj jeszcze obrazek ukladu samoklinowania sie pasa.

belt3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

kubelt Tzn jak ? Pasy wyciagnać do końca ?? I zobaczyć czy jest jakiaś żółta/czerwona tasma?? Bo nie rozumiem..

Share this post


Link to post
Share on other sites
kubelt Tzn jak ? Pasy wyciagnać do końca ?? I zobaczyć czy jest jakiaś żółta/czerwona tasma?? Bo nie rozumiem..

Nie rozumiesz,jak jest przycisk gdzie wypinasz pas to jest przerwa 1mm i jeśli masz wystrzelony napinacz to wysunie sięz tej szczeliny na wysokość ok.4cm zółta plastikowa karta.(chyba z narysowanym wykrzyknikiem)To jest widoczne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadal nie rozumiem ;) No przycisk nie jest polaczony w zaden sposob z reszta wiec z tamtad nic sie nie moze wysunać :) Ale wytłumacz mi to łopatologicznie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szukalem po necie ale nie moge znalezc zadnej fotki przykladowej. W momencie, gdy odpalony zostaje napinacz to przy guziku, ktorym zwalniasz zapiety pas wysuwa sie taki kartonik w jaskrawym kolorze. Ma to na celu pokazanie, ze napinacz zostal odpalony i pasy sa generalnie do wymiany.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest markus227

A da się sprawdzić czy ta kartka jest,że nie była wystrzelona ??--będzie widoczna, bo czy po wyskoczeniu można ją wyrwać i będzie nigdy nie osiągalna czy widoczna??czy zostaną jakieś inne ślady??

 

1,9AFN

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest widoczne i by to usunac trzebaby wlozyc wiele pracy, gdyz samo uciecie przy podstawie zapewne nie pomoze - bedzie widac zagladajac do tej szpary, ze sa resztki karty. Polak jednak potrafi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest doroszpawel

Nie martwcie się ten typ tak ma. U mnie jest to samo poprostu wolno się zwijają. Myśle że temperatury też po części mają na to wpływ. passat 2000r

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest markus227

W sumie jak się je do końca rozwinie {a jest trochę tego może ,że tyle tego jest później ciężko} to cisną nieżle,ale tak już powyżej wiekszej połowy to już powolutku,spokojnie mają czas porostu na to wygląda że trzeba wcześniej odpinać pasy,,,,,,,

 

 

 

1,9AFN

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam tak samo,wada wrodzona,wymieniłem na gwarancji i znowu tak jak było.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a co zrobić jak wogóle jeden pas nie działa?????? Ja tak mam na tylnej kanapie, dziś nawet rozbierałem, ale generalnie nici. Bardzo ciężko się wysuwa i nie ma zamiaru się wsunąć, jest zablokowany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu raczej Coshi naprawa nie wchodzi w grę- pasy to zbyt poważna sprawa. Nie słyszałemteż o regenarcji pasów czy mechanizmów naciągania. Podobnie jak po dzwonie nie powinno się tych samych pasów użytkować (osłabienie) tak razej gmeranie w mechaniźnie równiez odpada. Obawiam się że trzeba po prostu kupic nowy(lub używany "niewypadkowy") i zamontować. Jakie koszta nie mam pojęcia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy