Jump to content
rysio

Nie zwijające się pasy (B5 3BG)

    Recommended Posts

    Samochód: B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2001

    Mam passata z 2001 roku i mam problem z niezwijaącym sie pasami a dokładnie zwijają sie bardzo wolno wiec czasami gdy trzeba szybciej wyskoczyć z auta zdarza mi sie je przytrzasnąć. Miał ktoś taki problem?

    Pozdrawiam

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Guest Dziadek

    Kurcze ja mam to samo w swoim pasku 1.9 TDI 98r.

    Troche to irytujące :x

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2017

    u mnie tez rewelacji nie ma i nieraz jak sie szybko rozepnie to wywiaja sie na druga strone. tak uroda tych pasów

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Guest passatwv

    Nie to nie uroda pasów gdyż uwazam że to raczej wstyd VW. Pasy jako takie powinny się "z tego co mi wiadomo :grin: : same zwijać a nie żeby trzeba było czekaći czekać aż sie łaskawie zwiną. Uważam ze na pewno jest to do rozwiązania. Tylko nie wiem jak :?:

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B8 2.0 TDI 150KM DSG6
    Rok prod: 2015

    U mnie sie wszystko ladnie zwija. Moze pomoze komus maly rysunek pogladowy

    belt.jpg

    Mocowanie pasow przy przednich fotelach i tylniej kanapie roznia sie miedzy soba.

    Tak wyglada odpalenie napinaczy:

    belt2.jpg

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Ale też VW ;)
    Rok prod: ---

    Kubelt a po czym poznać czy napisanacze nie sa wystrzelone? Czy one dopiero strzela w chwili jak poducha strzeli ?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
    Rok prod: 1998

    A komp nie wykryje ze ładunek jest odpalony i pasy są już szrotem?

    IMHO nie powinny już wtedy działać po takim czymś wogóle.

     

     

    A tu przy okazji jeszcze trochę znaleźnej teorii :-)

    http://airbag.com.pl/systemy/artykul.htm

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B8 2.0 TDI 150KM DSG6
    Rok prod: 2015

    Poduszki i pasy dzialaja niezaleznie - moze tak byc, ze zostana odpalone napinacze a poduchy nie wypala. Wszystko zalezy od sily i rodzaju uderzenia.

    Zazwyczaj mocowania pasow z odpalonym napinaczem sa oznakowane zolta albo czerwona tasma, ktory zostaje wysunieta z mechanizmu w chwili, gdy napinacz zostaje odpalony.

    Tutaj jeszcze obrazek ukladu samoklinowania sie pasa.

    belt3.jpg

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Ale też VW ;)
    Rok prod: ---

    kubelt Tzn jak ? Pasy wyciagnać do końca ?? I zobaczyć czy jest jakiaś żółta/czerwona tasma?? Bo nie rozumiem..

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2002
    kubelt Tzn jak ? Pasy wyciagnać do końca ?? I zobaczyć czy jest jakiaś żółta/czerwona tasma?? Bo nie rozumiem..

    Nie rozumiesz,jak jest przycisk gdzie wypinasz pas to jest przerwa 1mm i jeśli masz wystrzelony napinacz to wysunie sięz tej szczeliny na wysokość ok.4cm zółta plastikowa karta.(chyba z narysowanym wykrzyknikiem)To jest widoczne.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Ale też VW ;)
    Rok prod: ---

    Nadal nie rozumiem ;) No przycisk nie jest polaczony w zaden sposob z reszta wiec z tamtad nic sie nie moze wysunać :) Ale wytłumacz mi to łopatologicznie :)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B8 2.0 TDI 150KM DSG6
    Rok prod: 2015

    Szukalem po necie ale nie moge znalezc zadnej fotki przykladowej. W momencie, gdy odpalony zostaje napinacz to przy guziku, ktorym zwalniasz zapiety pas wysuwa sie taki kartonik w jaskrawym kolorze. Ma to na celu pokazanie, ze napinacz zostal odpalony i pasy sa generalnie do wymiany.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Guest markus227

    A da się sprawdzić czy ta kartka jest,że nie była wystrzelona ??--będzie widoczna, bo czy po wyskoczeniu można ją wyrwać i będzie nigdy nie osiągalna czy widoczna??czy zostaną jakieś inne ślady??

     

    1,9AFN

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B8 2.0 TDI 150KM DSG6
    Rok prod: 2015

    To jest widoczne i by to usunac trzebaby wlozyc wiele pracy, gdyz samo uciecie przy podstawie zapewne nie pomoze - bedzie widac zagladajac do tej szpary, ze sa resztki karty. Polak jednak potrafi.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Guest doroszpawel

    Nie martwcie się ten typ tak ma. U mnie jest to samo poprostu wolno się zwijają. Myśle że temperatury też po części mają na to wpływ. passat 2000r

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Guest markus227

    W sumie jak się je do końca rozwinie {a jest trochę tego może ,że tyle tego jest później ciężko} to cisną nieżle,ale tak już powyżej wiekszej połowy to już powolutku,spokojnie mają czas porostu na to wygląda że trzeba wcześniej odpinać pasy,,,,,,,

     

     

     

    1,9AFN

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2002

    ja mam tak samo,wada wrodzona,wymieniłem na gwarancji i znowu tak jak było.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9TDI-PD 115KM (ATJ)
    Rok prod: 2000

    a co zrobić jak wogóle jeden pas nie działa?????? Ja tak mam na tylnej kanapie, dziś nawet rozbierałem, ale generalnie nici. Bardzo ciężko się wysuwa i nie ma zamiaru się wsunąć, jest zablokowany.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9TDI-PD 115KM (AJM)
    Rok prod: 1999

    Tu raczej Coshi naprawa nie wchodzi w grę- pasy to zbyt poważna sprawa. Nie słyszałemteż o regenarcji pasów czy mechanizmów naciągania. Podobnie jak po dzwonie nie powinno się tych samych pasów użytkować (osłabienie) tak razej gmeranie w mechaniźnie równiez odpada. Obawiam się że trzeba po prostu kupic nowy(lub używany "niewypadkowy") i zamontować. Jakie koszta nie mam pojęcia...

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy