Skocz do zawartości
Carrey

Rozbiórka drzwi i naprawa zamka - Almannah dla potomnych :)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem nowym użytkownikiem forum i nie wiem czy ten temat/problem był już poruszany czy nie.. Jednak chciałbym o tym napisac bo nie wiem co jest grane.. Mam problem z tylną klapą w pasku B5 (2001). Od wczoraj nie mogę otworzyc klapy i za cholerę nie wiem o co chodzi.. Nie bylo słychać żeby linki strzeliły czy coś w tym stylu ale jakbym nie otwieral pilotem samochodu to klapa ani rusz.. Pomocy :(
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=50948&highlight=klapa+tylna

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=735&highlight=klapa+tylna

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=24224&highlight=klapa+tylna

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=29407&highlight=klapa+tylna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Buszmen:

czyli trzeba było by jeszcze posprawdzać czy nie ma jakiś zimnych lutów np. w tylnych drzwiach?:)

mielke:

Też tak coś podejrzewam czy jakiś przewód nie jest przerwany.

riccardoa:

Od ok. miesiąca jestem posiadaczem passata i od początku mi alarm nie działa.

 

Dodam jeszcze, że na samym początku może po tygodniu od tego kiedy stałem się posiadaczem passata, gdy przyjechałem do domu i zamknąłem paska to alarm zaczął mrugać, więc jeszcze raz otworzyłem samochód zamknąłem jeszcze raz i już nigdy się to nie powtórzyło.

To w takim razie jesteś pewny że masz alarm?Sprawdzałeś czy masz syrenę od niego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LshineG przy roku produkcji 1999, to raczej na pewno reszta będzie nadawała się do przelutowania;)

"Myk" z brakiem alarmu, jest bardzo prawdopodobny a z przerwanymi przewodami tym bardziej:D

Zacznij od sprawdzenia przewodów i sprawdzenia czy w ogóle posiadasz alarm;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samochód napewno posiada alarm bo jest syrena tak samo jak sa czujki w progach przedniej szyby:) Czyli czeka mnie dokładne sprawdzenie przewodów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Witajcie ponownie. Drzwi naprawione uszkodził się sterownik podnośnika szyby. Bez wyciągania go z drzwi, udało mi się ściągnąć plastikową osłonę, Pod nią znajduje się płytka sterownika. Nawet jej demontaż jest prosty, wystarczy płytkę szarpnąć jest na zaciskach. Drugą, nową zamontowałem w odwrotnej kolejności. Na uszkodzonej płytce nie było śladów jakiegokolwiek uszkodzenia, czy przepalenia. Teraz drzwi działają bez zarzutu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No więc tak:

Kupiłem na allegro za 5 zł mikrostyk, który przykleiłem do kawałka obudowy odciętego ze starego mikrostyku. Zmontowałem wszystko, przyglądając się wnikliwie i szukając miejsca na tą moją czarną tulejkę. Niestety nie pasuje ona nigdzie! Nie pasowała też do montowania w blasze. Mimo wszystko po zmontowaniu zamka bez tulei wszystko działa prawidłowo. Tak więc tajemnicza tulejka wciąż pozostaje dla mnie zagadką, ale nie będę się tym dalej zajmowal.

Dzięki za pomoc BUSZMEN i maly3310. Pozdrawiam

Edytowane przez Preston

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

muszę się powtórzyć

 

mam pytanie, w moim pasku mam centralny ale bez pilota, z drzwi pasarzera i z klapy tylniej zamek dziala jak powinien ale u kierowcy otwiera i zamyka tylko drzwi kierowcy(czasem zaskoczy ze dziala ale jest to 1,2 na 10 razy) pozatym lampka progowa nie zawsze dziala i ostatnio nie dziala buzzer ostrzegawczy o zalaczonych swiatlach,

pozatym od momentu kupna nie dziala skladanie lusterek zewnetrznych,

 

naczytalem sie duzo ale ciezko mi znalezc przypadek taki jak moj, jak moge sprawdzic czy to mikrostyk czy inna usterka, gdzie ten mikrostyk się znajduje i jakie inne punkty nalezy sprawdzic oraz na co musze zwrocic jeszcze uwage???

 

czy przy zimnych lutach sygnal moze zanikac tylko sporadycznie, ktore styki mam czycic by to cos pomogla, musze wyjmowac caly zamek czy to ten tryk przy bębenku??(na zdjeciach widzialem cos podobnego do styku)

 

z gory dziekuje za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mialem taki sam przypadek i u mnie byly zimne luty w zamku u kierowcy (te od mikro styku) po przelutowaniu wszystkie usterki jak reka odjal. Powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
muszę się powtórzyć

 

mam pytanie, w moim pasku mam centralny ale bez pilota, z drzwi pasarzera i z klapy tylniej zamek dziala jak powinien ale u kierowcy otwiera i zamyka tylko drzwi kierowcy(czasem zaskoczy ze dziala ale jest to 1,2 na 10 razy) pozatym lampka progowa nie zawsze dziala i ostatnio nie dziala buzzer ostrzegawczy o zalaczonych swiatlach,

pozatym od momentu kupna nie dziala skladanie lusterek zewnetrznych,

 

naczytalem sie duzo ale ciezko mi znalezc przypadek taki jak moj, jak moge sprawdzic czy to mikrostyk czy inna usterka, gdzie ten mikrostyk się znajduje i jakie inne punkty nalezy sprawdzic oraz na co musze zwrocic jeszcze uwage???

 

czy przy zimnych lutach sygnal moze zanikac tylko sporadycznie, ktore styki mam czycic by to cos pomogla, musze wyjmowac caly zamek czy to ten tryk przy bębenku??(na zdjeciach widzialem cos podobnego do styku)

 

z gory dziekuje za pomoc

 

Nie masz za co dziękować,wszystko jest po sto razy opisane-włącznie ze zdjęciami.Zamek do demontażu,przelutowania i zmiany mikrostyków-bo to właśnie jest odpowiedzialne za Twoje problemy z zamkiem.Takich przypadków są tysiące,na forum paręset chyba :hyhy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale ja klekam, nie moge odkrecic zamka, a raczej nie umiem nigdzie znalezc klucza, moze mi ktos podac rozmiar,

 

sloneczko 6 za male a 8 za duze, 7 nigdzie nie umiem znalezc :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale ja klekam, nie moge odkrecic zamka, a raczej nie umiem nigdzie znalezc klucza, moze mi ktos podac rozmiar,

 

sloneczko 6 za male a 8 za duze, 7 nigdzie nie umiem znalezc :(

 

M8 na 100%;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

noi problem bo nie idzie 8... przekreca sie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jest za duże, czy się przekręca...? Bo mówimy o 2 śrubach trzymających sam zamek...?Jeśli się obraca wewnątrz, to albo masz obrobione i musisz naciąć i odkręcić płaskim albo coś było pokombinowane i masz wikszy rozmiar ;) Ale stawiam na pierwszą opcję;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
noi problem bo nie idzie 8... przekreca sie

 

Skoro się przekręca to jest śruba "objechana".Poza tym to na klucz torx :hyhy

Jak napisał Buszmen-możesz naciąć i spróbować odkręcić,ale nie gwarantuję super efektu bo zamek jest dosyć mocno przykręcony.Jak się nie uda to jedynie rozwiercić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Poza tym to na klucz tor

to nie jest torx tylko taka gwiazdka - ma wiecej "zabkow" niz torx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to nie jest torx tylko taka gwiazdka - ma wiecej "zabkow" niz torx

 

Pięć czy sześć? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pięć czy sześć? :)

 

TORX ma 6 a to faktycznie jest "gwiazdka" czy "słoneczko"...;) i ma 12 ząbków i rozmiar M8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TORX ma 6 a to faktycznie jest "gwiazdka" czy "słoneczko"...;) i ma 12 ząbków i rozmiar M8

 

Torx ma akurat 5 lub 6 :hyhy Wujek

 

 

Dobra,nie wkurzam Cię-sześć :lol

 

:564:

Edytowane przez Patryk_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Torx ma akurat 5 :hyhy Wujek

 

No to są w takim razie 6 nietypowe a myślałem, że one własnie mają 5

Kufa zaraz zobaczę w garażu:-D

 

:lol Jeszcze są z dziurką:haha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ma 12 zabków, problem w tym ze nie mam garazu i wszysko robie pod blokiem, narazie zamek wypsikalem i wyruszalem i wszystko jest niby ok ale nie wiem na jak dlugo,

 

ale problem jest z oswietleniem drzwi, tzn, pasarzer i tylne drzwi, w jednych z tylu za kierowca nie ma wogole a u pasarzera i w lewych tylnich czasem jest a czasem nie

 

rozwiercanie zostawie i jak bede w pl to bede mial dostep do warsztatu, a sruby w zamku byly nieruszane, jednak tak zapieczone ze sie zjerzdrzaja ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności