Skocz do zawartości
Carrey

Rozbiórka drzwi i naprawa zamka - Almannah dla potomnych :)

Rekomendowane odpowiedzi

Cieszymy się, że zamek w pełni działa :) A starego polutuj (jeżeli to była wina zimnych lutów) i sprzedaj, jako używany w bdb stanie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jaki jest sposob wyciagnięcia zamków oraz opuszczenia szyby, gdy cala instalacja jest odlaczona ? Chodzi mi o to zeby nie uszkodzic szyby, tylko ja opuścic.

Wie ktos ktore kablelki odpowiadaja za to ? Mozna jakos napiecie podac siliniczkowi zeby opuscil szybe ?

 

Pozdrawiam i dzieki za zainteresowanie sprawa jest dosc pilna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WYSZUKIWARKA ??

 

może TO pomoże ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za posta na pewno sie przyda ALE JAK OPUŚCIĆ SZYBĘ ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzieki za posta na pewno sie przyda ALE JAK OPUŚCIĆ SZYBĘ ?

sprawa prosta , odkręcasz tapicerkę ( boczek drzwi ) będziesz miał srebrną blachę, następną rzeczą którą musisz odkręcić to obudowa silniczka podnoszenia/opuszczania szyb ( cztery śruby imbus ) foto :

6061e355b2b6a9c8m.jpg

wyciągasz obudowę silniczka , przed oczami będziesz miał wirnik i teraz ważna sprawa przed jego całkowitym wykręceniem albo taśmą przymocuj szybę, albo skorzystaj z pomocy drugiej osoby aby przytrzymała szybę, co by szyba nagle nie spadła w dół i się nie stłukła.

PozdraVWiam :vw:

Edytowane przez johny x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

potrzebuję schematu połączeń w kostce słupek-drzwi tylne lewe, nie działa mi central i wywala błędy 00930 i 01141 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozebrałem właśnie drzwi kierowcy, wyciągłem blachę i w ogóle nie mogę odczepić plastykowych kołków zeby odczepić zamek od tej blache, jest jakiś banalny sposób??

 

 

ps w momencie jak wyciągłem szybę zaczął padać deszcz REWELACJA

 

zamek rozebrany i niestety nienaprawiony

powód to brak mikrostyku na wymianę. wszyscy którzy rozbierają to po raz pierwszy lepiej kupcie mikrostyk wg porad kolegów. bo lepiej mieć jeden później za dużo niż drugi raz rozbierać

w moim przypadku przetarta była gumeczka i wypadł ten cycek który jest przyciskany przez otwarty zamek. Doradzam również najpierw sprawdzić ten jeden styk w części z zamkiem (ten na kabelku) zanim rozkręci się część z silnikem. nie wiem czy to standard, ale w moim Pasku płytka drukowana zalana jest lakierem i zgaduję, że ma to wyeliminować pekanie lutów (zimne luty)

 

druga sprawa nie trzeba wykręć w całości śrub mocujacych szybę, tylko na tyle, żeby dało się ją wyciągnąć.

 

tak się wczoraj rozpędziłem, że również wziąłem się za niegrający głośnik w tylnych lewych drzwiach, ściągłem boczek i pomierzyłem i znalazłem zaśniedziały styk we wtyczce na słupku drzwi.

Edytowane przez mjuka
rozszeżony opis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
rozebrałem właśnie drzwi kierowcy, wyciągłem blachę i w ogóle nie mogę odczepić plastykowych kołków zeby odczepić zamek od tej blache, jest jakiś banalny sposób??

tak na spokojnie podważaj śrubokrętem raz z jednej, raz z drugiej strony kołki puszczą nie ma bata :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
rozebrałem właśnie drzwi kierowcy, wyciągłem blachę i w ogóle nie mogę odczepić plastykowych kołków zeby odczepić zamek od tej blache, jest jakiś banalny sposób??

 

Najlepiej wybić je od drugiej strony.łatwiej będzie później na powrót umiejscowić plastik w otworach blachy!

Pozdrawiam

monta? zamka do blachy.JPG

Edytowane przez Buszmen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

proszę o pomoc przy otwieraniu z pilota w tylnych lewych drzwiach cycek wyskakuje za mało i niemożna otworzyć drzwi, po wyciągnięciu ręcznym wszystko działa czy jest jakaś regulacja tego cycka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, z tego co mi wiadomo niema regulacji pionowej belki bezpieczeństwa (cycka :D), ponieważ jest zainstalowana na stałe w dźwigni zwrotnej.

Sprawdź czy:

1. czy blokada nie następuje na drodze belki bezpieczeństwa pionowej, poprzez dźwignię zwrotną i belkę bezpieczeństwa poziomą do zamka,

2. czy siłownik zamka odciąga zapadkę rygla w zamku do prawidłowej / pełnej pozycji otwarcia rygla,

 

Niestety w związku z tym należy do pkt. 1 zdjąć tapicerkę, do pkt 2. rozebrać drzwi i dostać się do zamka.

 

---------- Post added at 21:14 ---------- Previous post was at 21:08 ----------

 

johnyX napisał:

Cytat:

Napisał mjuka viewpost.gif

rozebrałem właśnie drzwi kierowcy, wyciągłem blachę i w ogóle nie mogę odczepić plastykowych kołków zeby odczepić zamek od tej blache, jest jakiś banalny sposób??

 

tak na spokojnie podważaj śrubokrętem raz z jednej, raz z drugiej strony kołki puszczą nie ma bata :)

johnyx jeśli masz dawać takie rady to nie pisz nic!!!

Aby wyczepić zamek z blachy montażowej należy wybić kołki, a wówczas swobodnie można wypiąć zamek. Kołki należy założyć przy ponownym montażu. A grzebiąc śrubokrętem, zniszczy się plastikowe tulejki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
johnyx jeśli masz dawać takie rady to nie pisz nic!!!

kolego jak bym tego nie przerabiał to bym nie pisał , oczywiście najlepszym sposobem jest wybicie tych kołków, lecz w moim przypadku zarówno w prawych jak i lewych drzwiach tylnych chciałem wybić te kołki, i lipa siedziały jak diabli ani rusz .

A grzebiąc śrubokrętem, zniszczy się plastikowe tulejki.

bzdura tulejek nie zniszczyłem , a kołki wybiłem gdy już zamki wyjąłem moim sposobem :) .

Napisałem też żeby na spokojnie podważać , a nie siła razy gwałt .

PozdraVWiam :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
johny x napisał:

oczywiście najlepszym sposobem jest wybicie tych kołków

Sam przyznajesz, że kolejność oddzielenia zamka od blachy jest taka a nie inna. Każdy ma swoje sprawdzone metody.... można też wszystko odkręcić ruskim kluczem ( czytaj młotek i przecinak).

Z uwagi na to że nie jest to mój samochód tylko Twój, szanuję Twą decyzję w zakresie napraw i i rozbierania.

Pozwolisz, że będę doradzał najpierw wybicie kołków niźli podważanie wkrętakiem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
( czytaj młotek i przecinak).

 

He,he Impulsownik Kinematyczny z Nastawnikiem Trzonkowym...

 

Ja tez raczej preferuję mniej inwazyjne i destrukcyjne metody,aczkolwiek nerwus ze mnie i jak coś nie idzi to sprzęt j/w jak najbardziej pasuje:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pozwolisz, że będę doradzał najpierw wybicie kołków niźli podważanie wkrętakiem

Grzegorz zgoda w 100 % :ok: , może tak trochu z rozpędu napisałem bo u mnie nie dało rady ich wybić :583: , a wszystko musiałem przerzucić ze starych blach na nowe, gdyż dokładałem elektrykę szyb tylnych :) zakończoną sukcesem :super:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Grzegorz a przy zamku niema żadnej regulacji skracającej cięgno rygla.(wysówania się cycka) bo przy otwieraniu on zachowuje się inaczej jak pozostałe. Dziękuję za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie ponownie tak jak mówiłem wcześniej na poprzedniej stronie po dwóch tygodniach dopadłem swego paska i zabrałem się za naprawę podnośnika szyby oraz nieszczęsnego zamka który popsulem ostatnio. I co sie okazało! kupilem nowy zamek zalożyłem i jeszcze przed skręceniem wszystkiego sprawdziłem dla pewności czy działa i działał wyśmienicie. Central zamykał z pilota i otwierał tak jak powinien wiec poskładałem wszystko wsiadam do auta odpalam i szok!!! Zaraz po odpaleniu zamki się zamknely(bez ryglowania), mialem uchylone szyby przy tym i co najciekawsze :D Gdy zgasilem silnik i wyciagnelem kluczyk nie zamki się nie otworzyły ale klamka od wew. normalnie dało rade i jak wysiadłem trzasnąlem drzwiami usłyszałem ze zamek się zamknął (z ryglowaniem) i do tego gratis same się szyby domknely czego nigdy nie bylo wczesniej :P Wszystko bylo by ok gdyby nie to ze na pilota nie reaguje robi jak mu sie podoba zamyka otwiera... z kluczyka podobnie raz otworzy wszystkie a raz nie i z zamykaniem tak samo!? Dodam ze zamek jest nowy microwłicz sprawny brzeczyk normalnie brzeczy itp. tylko nie wiem co sie po robilo z tym centralnym wcześniej przed zepsuciem zamka wszystko było dobrze nie było domykania, zamykania po odpaleniu ale zamykał i otwierał wszystkie drzwi jak należy z pilota i kluczyka. Kto ma jakiś pomysł to chętnie wysłucham. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zamek rozebrany i niestety nienaprawiony

powód to brak mikrostyku na wymianę. wszyscy którzy rozbierają to po raz pierwszy lepiej kupcie mikrostyk wg

A powiedz gdzie i w jakich kosztach można zakupić owy mikrostyk?

 

druga sprawa nie trzeba wykręć w całości śrub mocujacych szybę, tylko na tyle, żeby dało się ją wyciągnąć.

 

Oczywiście ze nie trzeba ,wystarczy jak się rozchylą uchwyty szyby ale dotyczy to tylko drzwi przednich!!!

 

Czy możesz podesłac albo wrzucić zdjęcia mikrostyków o których piszesz?

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A powiedz gdzie i w jakich kosztach można zakupić owy mikrostyk?

 

 

na alledrogo widziałem bardzo podobne po około 17 zł za sztukę

 

 

 

Czy możesz podesłac albo wrzucić zdjęcia mikrostyków o których piszesz?

Pozdrawiam!

prześlę Ci bo za bardzo nie umiem, lub nie mogę jeszcze wklejać zdjęć

 

 

ja osobiście wjadę do sklepu elektronicznego i będę próbował sam coś dopasować

dlm_16_apart.jpg

dlm_20_pcb.jpg

Edytowane przez mjuka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Witam Panowie ponownie tak jak mówiłem wcześniej na poprzedniej stronie po dwóch tygodniach dopadłem swego paska i zabrałem się za naprawę podnośnika szyby oraz nieszczęsnego zamka który popsulem ostatnio. I co sie okazało! kupilem nowy zamek zalożyłem i jeszcze przed skręceniem wszystkiego sprawdziłem dla pewności czy działa i działał wyśmienicie. Central zamykał z pilota i otwierał tak jak powinien wiec poskładałem wszystko wsiadam do auta odpalam i szok!!! Zaraz po odpaleniu zamki się zamknely(bez ryglowania), mialem uchylone szyby przy tym i co najciekawsze Gdy zgasilem silnik i wyciagnelem kluczyk nie zamki się nie otworzyły ale klamka od wew. normalnie dało rade i jak wysiadłem trzasnąlem drzwiami usłyszałem ze zamek się zamknął (z ryglowaniem) i do tego gratis same się szyby domknely czego nigdy nie bylo wczesniej :P Wszystko bylo by ok gdyby nie to ze na pilota nie reaguje robi jak mu sie podoba zamyka otwiera... z kluczyka podobnie raz otworzy wszystkie a raz nie i z zamykaniem tak samo!? Dodam ze zamek jest nowy microwłicz sprawny brzeczyk normalnie brzeczy itp. tylko nie wiem co sie po robilo z tym centralnym wcześniej przed zepsuciem zamka wszystko było dobrze nie było domykania, zamykania po odpaleniu ale zamykał i otwierał wszystkie drzwi jak należy z pilota i kluczyka. Kto ma jakiś pomysł to chętnie wysłucham. Pozdrawiam

Moim zdaniem po zagaszeniu stacyjki powinno się samo również otworzyć(zamki),trudno powiedziec ,może zamek nieodpowiedni,albo posprawdzaj resztę krańcówek i przewodów między słupkiem a drzwiami...hmm.Masz alarm?Niefabryczny na przykład?Niektóre alarmy mają opcje do zaprogramowania że własnie ryglują zamki po odpaleniu,z tego co wiem z sygnałem z pilota można też tak pokombinować,żeby przy zamykaniu drzwi domykał szyby i t.p.:confused:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności