zima18 Zgłoś #101 Napisano 12 Czerwca 2009 Cieszymy się, że zamek w pełni działa A starego polutuj (jeżeli to była wina zimnych lutów) i sprzedaj, jako używany w bdb stanie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gebels Zgłoś #102 Napisano 13 Czerwca 2009 Witam Jaki jest sposob wyciagnięcia zamków oraz opuszczenia szyby, gdy cala instalacja jest odlaczona ? Chodzi mi o to zeby nie uszkodzic szyby, tylko ja opuścic. Wie ktos ktore kablelki odpowiadaja za to ? Mozna jakos napiecie podac siliniczkowi zeby opuscil szybe ? Pozdrawiam i dzieki za zainteresowanie sprawa jest dosc pilna. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #103 Napisano 13 Czerwca 2009 WYSZUKIWARKA ?? może TO pomoże ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gebels Zgłoś #104 Napisano 13 Czerwca 2009 Dzieki za posta na pewno sie przyda ALE JAK OPUŚCIĆ SZYBĘ ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #105 Napisano 13 Czerwca 2009 (edytowane) Dzieki za posta na pewno sie przyda ALE JAK OPUŚCIĆ SZYBĘ ? sprawa prosta , odkręcasz tapicerkę ( boczek drzwi ) będziesz miał srebrną blachę, następną rzeczą którą musisz odkręcić to obudowa silniczka podnoszenia/opuszczania szyb ( cztery śruby imbus ) foto : wyciągasz obudowę silniczka , przed oczami będziesz miał wirnik i teraz ważna sprawa przed jego całkowitym wykręceniem albo taśmą przymocuj szybę, albo skorzystaj z pomocy drugiej osoby aby przytrzymała szybę, co by szyba nagle nie spadła w dół i się nie stłukła. PozdraVWiam Edytowane 14 Czerwca 2009 przez johny x Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #106 Napisano 18 Czerwca 2009 witam potrzebuję schematu połączeń w kostce słupek-drzwi tylne lewe, nie działa mi central i wywala błędy 00930 i 01141 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mjuka Zgłoś #107 Napisano 19 Czerwca 2009 (edytowane) rozebrałem właśnie drzwi kierowcy, wyciągłem blachę i w ogóle nie mogę odczepić plastykowych kołków zeby odczepić zamek od tej blache, jest jakiś banalny sposób?? ps w momencie jak wyciągłem szybę zaczął padać deszcz REWELACJA zamek rozebrany i niestety nienaprawiony powód to brak mikrostyku na wymianę. wszyscy którzy rozbierają to po raz pierwszy lepiej kupcie mikrostyk wg porad kolegów. bo lepiej mieć jeden później za dużo niż drugi raz rozbierać w moim przypadku przetarta była gumeczka i wypadł ten cycek który jest przyciskany przez otwarty zamek. Doradzam również najpierw sprawdzić ten jeden styk w części z zamkiem (ten na kabelku) zanim rozkręci się część z silnikem. nie wiem czy to standard, ale w moim Pasku płytka drukowana zalana jest lakierem i zgaduję, że ma to wyeliminować pekanie lutów (zimne luty) druga sprawa nie trzeba wykręć w całości śrub mocujacych szybę, tylko na tyle, żeby dało się ją wyciągnąć. tak się wczoraj rozpędziłem, że również wziąłem się za niegrający głośnik w tylnych lewych drzwiach, ściągłem boczek i pomierzyłem i znalazłem zaśniedziały styk we wtyczce na słupku drzwi. Edytowane 20 Czerwca 2009 przez mjuka rozszeżony opis Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #108 Napisano 19 Czerwca 2009 rozebrałem właśnie drzwi kierowcy, wyciągłem blachę i w ogóle nie mogę odczepić plastykowych kołków zeby odczepić zamek od tej blache, jest jakiś banalny sposób?? tak na spokojnie podważaj śrubokrętem raz z jednej, raz z drugiej strony kołki puszczą nie ma bata Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #109 Napisano 19 Czerwca 2009 (edytowane) rozebrałem właśnie drzwi kierowcy, wyciągłem blachę i w ogóle nie mogę odczepić plastykowych kołków zeby odczepić zamek od tej blache, jest jakiś banalny sposób?? Najlepiej wybić je od drugiej strony.łatwiej będzie później na powrót umiejscowić plastik w otworach blachy! Pozdrawiam Edytowane 19 Czerwca 2009 przez Buszmen Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KRISANNA Zgłoś #110 Napisano 19 Czerwca 2009 proszę o pomoc przy otwieraniu z pilota w tylnych lewych drzwiach cycek wyskakuje za mało i niemożna otworzyć drzwi, po wyciągnięciu ręcznym wszystko działa czy jest jakaś regulacja tego cycka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panther2 Zgłoś #111 Napisano 19 Czerwca 2009 Cześć, z tego co mi wiadomo niema regulacji pionowej belki bezpieczeństwa (cycka ), ponieważ jest zainstalowana na stałe w dźwigni zwrotnej. Sprawdź czy: 1. czy blokada nie następuje na drodze belki bezpieczeństwa pionowej, poprzez dźwignię zwrotną i belkę bezpieczeństwa poziomą do zamka, 2. czy siłownik zamka odciąga zapadkę rygla w zamku do prawidłowej / pełnej pozycji otwarcia rygla, Niestety w związku z tym należy do pkt. 1 zdjąć tapicerkę, do pkt 2. rozebrać drzwi i dostać się do zamka. ---------- Post added at 21:14 ---------- Previous post was at 21:08 ---------- johnyX napisał: Cytat: Napisał mjuka rozebrałem właśnie drzwi kierowcy, wyciągłem blachę i w ogóle nie mogę odczepić plastykowych kołków zeby odczepić zamek od tej blache, jest jakiś banalny sposób?? tak na spokojnie podważaj śrubokrętem raz z jednej, raz z drugiej strony kołki puszczą nie ma bata johnyx jeśli masz dawać takie rady to nie pisz nic!!! Aby wyczepić zamek z blachy montażowej należy wybić kołki, a wówczas swobodnie można wypiąć zamek. Kołki należy założyć przy ponownym montażu. A grzebiąc śrubokrętem, zniszczy się plastikowe tulejki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #112 Napisano 20 Czerwca 2009 johnyx jeśli masz dawać takie rady to nie pisz nic!!! kolego jak bym tego nie przerabiał to bym nie pisał , oczywiście najlepszym sposobem jest wybicie tych kołków, lecz w moim przypadku zarówno w prawych jak i lewych drzwiach tylnych chciałem wybić te kołki, i lipa siedziały jak diabli ani rusz . A grzebiąc śrubokrętem, zniszczy się plastikowe tulejki. bzdura tulejek nie zniszczyłem , a kołki wybiłem gdy już zamki wyjąłem moim sposobem . Napisałem też żeby na spokojnie podważać , a nie siła razy gwałt . PozdraVWiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panther2 Zgłoś #113 Napisano 20 Czerwca 2009 johny x napisał:oczywiście najlepszym sposobem jest wybicie tych kołków Sam przyznajesz, że kolejność oddzielenia zamka od blachy jest taka a nie inna. Każdy ma swoje sprawdzone metody.... można też wszystko odkręcić ruskim kluczem ( czytaj młotek i przecinak). Z uwagi na to że nie jest to mój samochód tylko Twój, szanuję Twą decyzję w zakresie napraw i i rozbierania. Pozwolisz, że będę doradzał najpierw wybicie kołków niźli podważanie wkrętakiem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #114 Napisano 20 Czerwca 2009 ( czytaj młotek i przecinak). He,he Impulsownik Kinematyczny z Nastawnikiem Trzonkowym... Ja tez raczej preferuję mniej inwazyjne i destrukcyjne metody,aczkolwiek nerwus ze mnie i jak coś nie idzi to sprzęt j/w jak najbardziej pasuje:D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #115 Napisano 20 Czerwca 2009 Pozwolisz, że będę doradzał najpierw wybicie kołków niźli podważanie wkrętakiem Grzegorz zgoda w 100 % , może tak trochu z rozpędu napisałem bo u mnie nie dało rady ich wybić :583: , a wszystko musiałem przerzucić ze starych blach na nowe, gdyż dokładałem elektrykę szyb tylnych zakończoną sukcesem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KRISANNA Zgłoś #116 Napisano 20 Czerwca 2009 Witam. Grzegorz a przy zamku niema żadnej regulacji skracającej cięgno rygla.(wysówania się cycka) bo przy otwieraniu on zachowuje się inaczej jak pozostałe. Dziękuję za pomoc. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Camelo Zgłoś #117 Napisano 20 Czerwca 2009 Witam Panowie ponownie tak jak mówiłem wcześniej na poprzedniej stronie po dwóch tygodniach dopadłem swego paska i zabrałem się za naprawę podnośnika szyby oraz nieszczęsnego zamka który popsulem ostatnio. I co sie okazało! kupilem nowy zamek zalożyłem i jeszcze przed skręceniem wszystkiego sprawdziłem dla pewności czy działa i działał wyśmienicie. Central zamykał z pilota i otwierał tak jak powinien wiec poskładałem wszystko wsiadam do auta odpalam i szok!!! Zaraz po odpaleniu zamki się zamknely(bez ryglowania), mialem uchylone szyby przy tym i co najciekawsze Gdy zgasilem silnik i wyciagnelem kluczyk nie zamki się nie otworzyły ale klamka od wew. normalnie dało rade i jak wysiadłem trzasnąlem drzwiami usłyszałem ze zamek się zamknął (z ryglowaniem) i do tego gratis same się szyby domknely czego nigdy nie bylo wczesniej Wszystko bylo by ok gdyby nie to ze na pilota nie reaguje robi jak mu sie podoba zamyka otwiera... z kluczyka podobnie raz otworzy wszystkie a raz nie i z zamykaniem tak samo!? Dodam ze zamek jest nowy microwłicz sprawny brzeczyk normalnie brzeczy itp. tylko nie wiem co sie po robilo z tym centralnym wcześniej przed zepsuciem zamka wszystko było dobrze nie było domykania, zamykania po odpaleniu ale zamykał i otwierał wszystkie drzwi jak należy z pilota i kluczyka. Kto ma jakiś pomysł to chętnie wysłucham. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #118 Napisano 21 Czerwca 2009 zamek rozebrany i niestety nienaprawionypowód to brak mikrostyku na wymianę. wszyscy którzy rozbierają to po raz pierwszy lepiej kupcie mikrostyk wg A powiedz gdzie i w jakich kosztach można zakupić owy mikrostyk? druga sprawa nie trzeba wykręć w całości śrub mocujacych szybę, tylko na tyle, żeby dało się ją wyciągnąć. Oczywiście ze nie trzeba ,wystarczy jak się rozchylą uchwyty szyby ale dotyczy to tylko drzwi przednich!!! Czy możesz podesłac albo wrzucić zdjęcia mikrostyków o których piszesz? Pozdrawiam! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mjuka Zgłoś #119 Napisano 21 Czerwca 2009 (edytowane) A powiedz gdzie i w jakich kosztach można zakupić owy mikrostyk? na alledrogo widziałem bardzo podobne po około 17 zł za sztukę Czy możesz podesłac albo wrzucić zdjęcia mikrostyków o których piszesz? Pozdrawiam! prześlę Ci bo za bardzo nie umiem, lub nie mogę jeszcze wklejać zdjęć ja osobiście wjadę do sklepu elektronicznego i będę próbował sam coś dopasować Edytowane 21 Czerwca 2009 przez mjuka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #120 Napisano 21 Czerwca 2009 Witam Panowie ponownie tak jak mówiłem wcześniej na poprzedniej stronie po dwóch tygodniach dopadłem swego paska i zabrałem się za naprawę podnośnika szyby oraz nieszczęsnego zamka który popsulem ostatnio. I co sie okazało! kupilem nowy zamek zalożyłem i jeszcze przed skręceniem wszystkiego sprawdziłem dla pewności czy działa i działał wyśmienicie. Central zamykał z pilota i otwierał tak jak powinien wiec poskładałem wszystko wsiadam do auta odpalam i szok!!! Zaraz po odpaleniu zamki się zamknely(bez ryglowania), mialem uchylone szyby przy tym i co najciekawsze Gdy zgasilem silnik i wyciagnelem kluczyk nie zamki się nie otworzyły ale klamka od wew. normalnie dało rade i jak wysiadłem trzasnąlem drzwiami usłyszałem ze zamek się zamknął (z ryglowaniem) i do tego gratis same się szyby domknely czego nigdy nie bylo wczesniej Wszystko bylo by ok gdyby nie to ze na pilota nie reaguje robi jak mu sie podoba zamyka otwiera... z kluczyka podobnie raz otworzy wszystkie a raz nie i z zamykaniem tak samo!? Dodam ze zamek jest nowy microwłicz sprawny brzeczyk normalnie brzeczy itp. tylko nie wiem co sie po robilo z tym centralnym wcześniej przed zepsuciem zamka wszystko było dobrze nie było domykania, zamykania po odpaleniu ale zamykał i otwierał wszystkie drzwi jak należy z pilota i kluczyka. Kto ma jakiś pomysł to chętnie wysłucham. Pozdrawiam Moim zdaniem po zagaszeniu stacyjki powinno się samo również otworzyć(zamki),trudno powiedziec ,może zamek nieodpowiedni,albo posprawdzaj resztę krańcówek i przewodów między słupkiem a drzwiami...hmm.Masz alarm?Niefabryczny na przykład?Niektóre alarmy mają opcje do zaprogramowania że własnie ryglują zamki po odpaleniu,z tego co wiem z sygnałem z pilota można też tak pokombinować,żeby przy zamykaniu drzwi domykał szyby i t.p. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach