marwitko Zgłoś #41 Napisano 7 Stycznia 2009 (edytowane) a przewody tez przykleiles do wystajacych tam stykuw na klej czy lutowales i na ile nug ,trzeba tylko na dwie moze kturys przewod podczas wyjmowania boku dzwi gdzies sie odizolowal i do masy lapie i zwarcie sie wytworzylo ja moje drzwi w poniedziałek bede robil bo troche zimno jak zrobie to bede mial na uwadze jakies wady w działaniu tyle ze ja wszystkie dzrzwi mam do roboty oprucz przednich pasazera. Edytowane 7 Stycznia 2009 przez marwitko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MateuszPe Zgłoś #42 Napisano 8 Stycznia 2009 a przewody tez przykleiles do wystajacych tam stykuw na klej czy lutowales sa przylutowane do stykow oczywiscie i na ile nug ,trzeba tylko na dwie do dwoch pinow, w ten sposob ze obwod jest zamkniety gdy guzik jest wcisniety moze kturys przewod podczas wyjmowania boku dzwi gdzies sie odizolowal i do masy lapie i zwarcie sie wytworzylo raczej nie powinno sie tak dziac bo nie zostawilem niezaizolowanych przewodow, rowniez odleglosc miedzy stykami jest dosc duza ja moje drzwi w poniedziałek bede robil bo troche zimno jak zrobie to bede mial na uwadze jakies wady w działaniu tyle ze ja wszystkie dzrzwi mam do roboty oprucz przednich pasazera. jakie objawy wystepuja u Ciebie? czy tylko brak oswietlenia itp czy rowniez nie da sie otworzyc calego auta przekrecajac kluczyk w jednych drzwiach? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #43 Napisano 8 Stycznia 2009 a przewody tez przykleiles do wystajacych tam stykuw na klej czy lutowales i na ile nug ,trzeba tylko na dwie moze kturys przewod podczas wyjmowania boku dzwi gdzies sie odizolowal i do masy lapie i zwarcie sie wytworzylo ja moje drzwi w poniedziałek bede robil bo troche zimno jak zrobie to bede mial na uwadze jakies wady w działaniu tyle ze ja wszystkie dzrzwi mam do roboty oprucz przednich pasazera. Az bola oczy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marwitko Zgłoś #44 Napisano 9 Stycznia 2009 dzwi sie zamykaja z pilota z kluczyka tylko ze strony pasazera z mojej kluczyk sie nieprzekreca a ogulnie brak swiatla pzez co alarm tez nie dziala po otwarciu drzwi brzeczyk od swiatel dioda ta w drzwiach i niewiem co tam jeszcze powinno dzialac, p.s jak bola oczy to prosze nie czytac . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekN Zgłoś #45 Napisano 11 Stycznia 2009 Jesli szukacie mikrowlacznikow to znajdzcie kogos kto bawi sie w przekladki anglikow.Oni wymieniaja zamki i zostaja im nie potrzebne.Wyciagnalem sobie dwa mikrowlaczniki za free,wiec chyba warto Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertAVF Zgłoś #46 Napisano 25 Stycznia 2009 dzwi sie zamykaja z pilota z kluczyka tylko ze strony pasazera z mojej kluczyk sie nieprzekreca a ogulnie brak swiatla pzez co alarm tez nie dziala po otwarciu drzwi brzeczyk od swiatel dioda ta w drzwiach i niewiem co tam jeszcze powinno dzialac, p.s jak bola oczy to prosze nie czytac . nie rozumiem, czemu zaden moderator nie reaguje na takie wypowiedzi. Jak ja kiedys napisalem posta nie uzywajac kilku znakow interpunkcyjnych, odrazu przedstawiono mi punkty regulaminu i prosbe o poprawe postu. Tutaj cisza. Takich wypowiedzi nie da sie czytac. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kamillo87 Zgłoś #47 Napisano 25 Stycznia 2009 mam problem z zmakiem w passku B5 jak zamkne drzwi kluczykiem to czasami dzrwi od kierowcy sie nie zamykaja wyskakuje rygielek ale przewaznie zamykaja ale jak zamkne dzwi od sodka to drzwi od kierowcy nie zamykaja sie rygielek wyskakuje zawsze nie wiem co zrobic boje sie ze zamkne auto i samo sie otworzy pomocy!!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertAVF Zgłoś #48 Napisano 26 Stycznia 2009 (edytowane) panowie mam do was pytanie i prosbe..jakimi kluczami mozna odkrecic te sroby ktore sa z boku i widac je po otwarciu drzwi??dzisiaj przez nie nie udalo mi sie dojsc do zamka.poprostu probowalem wszystkim i nie dalem rady ich odkrecic..wielka porazka..czasami jak chce cos zrobic w samochodzie to coraz czesciej mysle ze rozwiazania w dojsciu do niektorych elementow w passacie, to jedna wielka pomylka inzynierow. czy ktos mi moze pomoc z tym.tak samo ta sruba ktora jest glebiej i odpowiada chyba za trzymanie wkladu zamka..jej tez nie udalo mi sie ruszyc:( Edytowane 8 Lutego 2009 przez robertAVF Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marwitko Zgłoś #49 Napisano 10 Lutego 2009 czasami nie warto wycinac od razu mikrowyłacznik, ja kupilem a teraz beda lezec, okazało sie ze tylko zimne luty byly i mikrowylaczniki zostały oryginalne. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rambo Zgłoś #50 Napisano 17 Marca 2009 Witam. Ta śruba co jest głębiej to zwykły TORX 20 albo 25 a te dwie śruby co trzymaja zamek to klucz kupiłem za 18zł nie wiem jak on sie nazywa profesjonalnie ja poszedłem powiedziałem że taki jak torx tylko wiecej wcięć i mi dali. I już nie miałem problemów, Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
armus Zgłoś #51 Napisano 17 Marca 2009 Fachowa nazwa tego klucza to spline m8. to taki 12-to gwiazdkowy torx :634: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MateuszPe Zgłoś #52 Napisano 17 Marca 2009 Jesli sruba nie jest zapieczona i nie trzyma bardzo mocno to wystarczy imbus w odpowiednim rozmiarze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
armus Zgłoś #53 Napisano 17 Marca 2009 No niby tak ale jak jest zapieczona lub mocno zakręcona to imbusem chyba większych szkód narobisz niż odpowiednim kluczem. Nie podwazam tutaj Twojego sposobu, ale jak wyżej pisałem śruba może się obrobić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mar1 Zgłoś #54 Napisano 17 Marca 2009 Obrobisz i to na pewno, przerabiałem to. Takie klucze kupisz nawet w OBI Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nicckus Zgłoś #55 Napisano 17 Marca 2009 (edytowane) WItam! wczoraj kupilem paska 1,8t z 99r. Ogolnie wszystko ok, mam jednak kilka pytan, m.in. jedno zwiazane z zamkami Pasek nie mial zalozonego fabrycznego autoalarmu, w zwiazku z tym poprzedni wlasciciel zalozyl inny autoalarm( boxer) czy cos takiego. Z pilota moge otworzyc wszystkie drzwi, wszystko gra, ale podczas gdy chce zamknac auto, zamykaja sie wszystkie drzwi poza drzwiami pasazera za kierowca - te natomiast sie otwieraja. Chcial bym to zmienic - by po nacisnieciu klawisza autoalarmu, wszystkie drzwi sie zamykaly. Kolejna kwestia ktora mnie nurtuje jest brak mozliwosci otworzenia zamka z kluczyka.Probowalem otworzyc i drzwi od pasazera i od kierowcy, czy nawet bagarznik. Zadnego zamka po wlozeniu kluczyka nie mozna przekrecic, poza tym, do zamka w bagazniku nawet nie sposob wsadzic kluczyka. Jak myslicie, wystarczy prysnac wd40( wiem ze nie powinienem ale chce przeczekac do lata) zeby puscilo czy walczyc z zamkami w inny sposob? Poza tymi dwoma problemami mam problem z tylna wycieraczka - plastik ktory jest wewnatrz samochodu i kryje silniczek wycieraczki - odstaje, (mam kombi) poza tym, po wlaczeniu wycieraczki - raz dziala , raz nie. Myslicie ze to tylko kwestia wyczyszczenia silniczka ?Czytalem troche o tym ze trzeba cos przeszlifowac i powinno byc ok. Doradzcie. Dzieki! Edytowane 17 Marca 2009 przez Nicckus Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GICEK Zgłoś #56 Napisano 18 Marca 2009 Poza tymi dwoma problemami mam problem z tylna wycieraczka - plastik ktory jest wewnatrz samochodu i kryje silniczek wycieraczki - odstaje, (mam kombi) poza tym, po wlaczeniu wycieraczki - raz dziala , raz nie. Myslicie ze to tylko kwestia wyczyszczenia silniczka ? Ja miałem z tapicerką to samo-przy kupnie nie zwróciłem na to uwagi. Kolo pewnie coś grzebał (właśnie przy tej wycieraczce) i nie potrafił jej z powrotem poprawnie zamontować. A co do samej wycieraczki prawdopodobnie zaśniedziała kostka i nie dostaje +lub- Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sławek_wrz Zgłoś #57 Napisano 18 Marca 2009 cześć koledzy miałem podobny problem z tym mikrowłacznikiem, tylko że u mnie nadal nie działa ryglowanie z pilota ;/ problem pojawił się latem gdy coraz ciężej auto łapało sygnał z pilota, postanowiłem wymienić baterie jednak problem trwał nadal pojechałem do jednego mądrali podłączył passka pod vaga no i niby wszystko ok aż pewnego dnia pilot przestał działać całkowicie więc pojechałem do innego kolesia który mówił że dobrze się zna na VW stwierdził że to będzie wina mikrowłącznika, więc pojechałem do domu powalczyłem kilka godzin i udało mi się naprawić, vag czytał otwarcie i zamknięcie drzwi, jednak pilot nie działa nadal teraz chłopaki powiedzieli że to pewnie wina komfortu ;/ ehh.. tylko nie wiem jak tam się dostać i czy to również da się naprawić tak jak owe mokrowłączniki proszę o pomoc, pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nicckus Zgłoś #58 Napisano 18 Marca 2009 GICEK gdzie znajde ta "kostke" przeczyszcze ja wd40 i powinno pomuc. ps. z zamkami nic sie nie zmienilo, nawet wd40 nie dalo rady:/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #59 Napisano 18 Marca 2009 GICEK ps. z zamkami nic sie nie zmienilo, nawet wd40 nie dalo rady:/ WD40 to nie panaceum na wszystkie dolegliwości Passka związane z elektryką czy mechaniką; a tak niestety wynika z większości porad wielu użytkowników na tym Forum- skuteczny preparat do wszystkiego nie istnieje, a czasem może narobić większe szkody niż przed jego (WD40) zastosowaniem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GICEK Zgłoś #60 Napisano 19 Marca 2009 GICEK gdzie znajde ta "kostke" przeczyszcze ja wd40 i powinno pomuc. ps. z zamkami nic sie nie zmienilo, nawet wd40 nie dalo rady:/ chodzi mi o kostkę która jest wpięta do mechanizmu wycieraczki, rozłącz i sprawdź czy nie jest zaśniedziała, jeśli tak, to wyczyść ją najpierw z bródu a następnie możesz psiknąć wd40, kilkanaście razy poruszaj tzn złącz-rozłącz. Natomiast jeśli to nie będzie to, to mogą być też przetarte przewody między dachem a klapą. A jeśli to nie pomoże no to chyba jedynie elektryk. Aha, jeszcze jedno. Jak będziesz miał już mechanizm wycieraczki na wierzchu,( i o ile z niego nie wycieka płyn) to go nasmaruj, a najlepiej, to i tak go zdemontować, rozebrać, wyczyścić-szczególnie miejsce pracy dyszy-i posmarować, bo często się to g..o zaciera i leje wewnątrz tapicerki prosto na zamek. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach