kenor18 Zgłoś #1 Napisano 8 Stycznia 2008 chodziło ogrzewanie grzało jak w piecu nagle teraz grzeje ale słabiutko nie ma porównania do wczesniejszego grzania.Powodem tego moze byc termostat czy raczej nagrzewnice szlak trafił ??prosze o pomoc jak ktos juz to przezył nie chce mi sie rozbadziewiac całej deski aby nagrzewnice wymienic moze szukac gdzie indziej przyczyny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tom69 Zgłoś #2 Napisano 8 Stycznia 2008 Jeśli nie osiąga prawidłowej temp. to termostat Jeśli temp. jest prawidłowa a nie grzeje to: Sprawdź ilość płynu w zbiorniczku wyrównawczym, albo cięgno od sterowania ciepło/zimno - mocowanie pancerza linki lubi się ułamywać, ja już musiałem kleić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenor18 Zgłoś #3 Napisano 8 Stycznia 2008 nie temperatura srednio 90stopni a linki i wszycho ok ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość vander Zgłoś #4 Napisano 8 Stycznia 2008 U mnie jest podobny "problem". Choć nie wiem czy jest to problem......Wszystko jest Ok tyle, że jakby to powiedzieć silni ma chyba "za dobre chłodzenie" Temperatura silnika podczas jazdy to około 70 stopni. Gdy na postoju oczywiście podskoczy do 100 m/e i włącza się wentylator. Wszystko jest według mnie OK ale chyba temperatura silnika jest podczas jazdy ( zwłaszcza w zimę) za małą. Jak sądzicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tom69 Zgłoś #5 Napisano 8 Stycznia 2008 W takim razie sprawdź temperaturę węży zasilającego i powrotnego do nagrzewnicy, powinny być tak gorące jak reszta układu. Jeśli jesteś pewnien że sterowanie temperaturą na konsoli działa prawidłowo a nagrzewnica gorąca....to tylko jej płukanie albo wymiana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Varcan Zgłoś #6 Napisano 8 Stycznia 2008 vander - temperatura silnika po nagrzaniu powinna wynosić między 80 a 90 C. Jeżeli podczas jazdy spada ci do 70 a na postoju dochodzi normalnie do 100 to stawiał bym na to że masz cały czas otwarty termostat (o ile się nie myle). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tom69 Zgłoś #7 Napisano 8 Stycznia 2008 U mnie jest podobny "problem". Choć nie wiem czy jest to problem......Wszystko jest Ok tyle, że jakby to powiedzieć silni ma chyba "za dobre chłodzenie" Temperatura silnika podczas jazdy to około 70 stopni. Gdy na postoju oczywiście podskoczy do 100 m/e i włącza się wentylator. Wszystko jest według mnie OK ale chyba temperatura silnika jest podczas jazdy ( zwłaszcza w zimę) za małą. Jak sądzicie? Jeśli temp. silnika spada podczas jazdy poniżej 80C to bank termostat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenor18 Zgłoś #8 Napisano 8 Stycznia 2008 no bedzie nagrzewnica do wymiany sprawdzałem i mało tego jest zapchana albo zakamieniona ;/aj miła robota mnie czeka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tom69 Zgłoś #9 Napisano 8 Stycznia 2008 no bedzie nagrzewnica do wymiany sprawdzałem i mało tego jest zapchana albo zakamieniona ;/aj miła robota mnie czeka Może wystarczy przepłukać większym ciśnieniem od strony odpływu. W końcu to tylko pozwijana rurka:-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek40 Zgłoś #10 Napisano 8 Stycznia 2008 Może wystarczy przepłukać większym ciśnieniem od strony odpływu. W końcu to tylko pozwijana rurka:-) nie takie to proste jak piszesz , poszukaj postów było niedawno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenor18 Zgłoś #11 Napisano 8 Stycznia 2008 wiem ze nie proste śmieje sie sporo roboty teraz aby ustawic sie z kims na kanał na dzien albo dwa i do roboty.Nagrzewnice firmy"febi" dobra to firma ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek40 Zgłoś #12 Napisano 8 Stycznia 2008 ile za nią dałeś? bo ja kupiłem toprenu za 35 zł i działa pięknie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wojtas235 Zgłoś #13 Napisano 8 Stycznia 2008 kolego mialem ten sam problem zero cieplego powietrza, fura trzyma caly czas temperature 90 wszystkie weze cielputkie tak samo doprowadzenie do nagrzewnicy a po mimo tego zero cieplego powietrza bylem na kompie podobno wszystko /silniczki, klapki i h*$ wie co jeszcze/ diagnoza uwalona nagrzewnica - roboty na co najmniej jeden dzien sprobuj tego co ja zrobilem jak bedzie temperatura na dworze na + to 1. kup na CPN plyn do odkamieniania ukladu chlodzenia /uwaga eksperyment powinni robic tylko ci ktorzy NIGDY nie uzywali zadnych uszczelniaczy w plynie/proszku ani innych wynalazkow/ 2 spusc plyn chlodzacy z samochodu 3 zalej swierza woda i dodaj eliksiru do odkamieniania /ja dalem 2 buteleczki/ 4 wlacz fure i niech chodzi min 30 min /kontroluj caly czas stan wody oraz temperature/ 5 po tym okresie czasu powinno cale ustrojstwo zaczac dzialac i odkamieniac 6 po eksperymencie zpuszczasz wode i zalewasz swiezym koncentratem u mnie zadzialalo i leci juz cieple powietrze - nie jest idealnie ale wole poczekac przynajmniej do wiosny z rozbieraniem polowy auta zeby wymienic nagrzewnice mysle ze warto sprobowac powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość vander Zgłoś #14 Napisano 8 Stycznia 2008 Nie chodzi o to, że "że spada temperatura spada podczas jazdy" Gdy odpalam silnik wskazówka od temperatury po prostu cały czas "leży" Gdy włączam nawiew, leci ciepłe powietrze ale na ustawieniu max gorąco powietrze jest takie po prostu ciepłe a myślę, że powinno być gorętsze . Zastanawiałem się nad włożeniem kawałka tektury na chłodnicę z przodu. Jednak jeżeli uszkodzony jest termostat-to raczej to nic nie da. Tak ogólnie gdzie jest ten termostat? Drogie to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #15 Napisano 8 Stycznia 2008 Tylko nie przeplukuj ja kiedys w beczce tak przeplukalem elegancko dzialalo ogrzewanie.Plynu zawsze tam ubywalo ale mrozy byly zalalem borygiem i masa prary w aucie nei dalo sie jechac tylko jedna diagnoza za duze cisnienie z weza rozwalilo nagrzewnice bo przedtem byla szczelna ale zakamnieniona i czort wie czym jeszcze zabrudzona .A co myslicie jak mam nowy miesieczny termostat wahler i temperatura na dworzu byla jakas -15 i jechalem w trasie a do tego taki wiatr ze jak stalem na skrzyzowaniu az samochodem potrafilo podrygnac i temp w zyciu nie doszla wyzej niz 75 stopni? Czyzby termostat niemozliwe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pnajdowski Zgłoś #16 Napisano 16 Listopada 2008 Witam. Mam passata B4 z klimatronikiem. Ostatnio wymieniłem nagrzewnicę na nową a temp. w środku bez zmian czyli marnie. Temperaturę silnik trzyma idealną. Węże gorące - powrót i zasilanie. Co to może być? :confused:Proszę o rady bo na dworze robi się coraz zimniej. Z góry dziękuję! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #17 Napisano 16 Listopada 2008 Witam. Mam passata B4 z klimatronikiem. Ostatnio wymieniłem nagrzewnicę na nową a temp. w środku bez zmian czyli marnie. Temperaturę silnik trzyma idealną. Węże gorące - powrót i zasilanie. Co to może być? :confused:Proszę o rady bo na dworze robi się coraz zimniej. Z góry dziękuję! filtr kabinowy wymieniony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #18 Napisano 16 Listopada 2008 Odczytaj błędy z panelu klimatronika - poszukaj na forum jak to zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość irl78 Zgłoś #19 Napisano 17 Listopada 2008 A jak sprawa wygląda z nadmuchem na zakresach 1,2,3,4?Jeśli słabo dmucha to tak jak kolega poprzednik napisał do wymiany filtr pyłkowy.Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pnajdowski Zgłoś #20 Napisano 17 Listopada 2008 Szału z nadmuchem nie ma ale filtr jest nowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach