Jump to content

waldek40

  • Content Count

    653
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About waldek40

  • Birthday 07/15/1964

Informacje osobiste

  • Imię
    Waldek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (APU)
  • Rok produkcji
    2000

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. zrób zdjęcie temu napisowi po niemiecku i przetłumacz sobie w Google, mi za taki napis wyświetlał jak miałem uszkodzona kostkę stacyjki
  2. podepnę się pod temat aby nie zakradać nowego wątku,prosił bym o analizę logów statycznych passat 1.8T APU auto na zimnym silniku czasami się przydusza a gdy się rozgrzeje to też czuć że silnik nie pracuje równo http://vaglogi.pl/log-000_YY1TYgf.html
  3. taśma zwijka kierownicy tak szoruje
  4. Objaw jak przy padnięty czujniku wałka rozrządu lub wału korbowego,wyjmij czujnik podłącz to pod miernik i podgrzewaj czujnik suszarką lub opalarką,jak się nagrzeje czujnik i na mierniku pokaże pusty ekran to masz już winowajce w postaci czujnika o znalazłem filmik https://www.youtube.com/watch?v=yYqhg9spjfU
  5. Ja tam nigdynie byłem fanem ani świec bosza ani produktów janmora,bosz ma bardzo dużo wadliwyh świec,a janmorem zraziłem sie na przewodach zapłonowych ,wymień świece jeśli popękana jest cewka to tym bardziej do wymiany
  6. A regulator ciśnienia paliwa?
  7. Ja wlaśnie wymieniłem simering na wybieraku 15x24x7 oraz dolałem 800ml oleju do skrzyni firmy K2,przejechalem dzis 300km i jak na razie jest wszystko ok
  8. Ale z ciebie archeolog,odkopałeś post z 2013 roku,chodzi o prowadnice i osłonu prowadnic zacisku hamulcowego
  9. Jeśli nie możesz otworzyć drzwi kluczykiem ani od środka klamką to raczej czeka ciebie prucie calego boczka drzwi aby dostać sie do mechanizmu zamka
  10. raczej coś jest nie tak z licznikiem,np zimne luty, na przykład w moim liczniku nie działa podświetlanie zegarka oraz licznika kilometrów
  11. Spróbuj podmienić włącznnik świateł awaryjnych,może jest zablokowany na zwarciu, jest to wlącznik razem z przerywaczem
  12. można dołożyć dodatkowa pompkę elektryczną jak to jest w niektórych autach
  13. no tak jeśli jakiś fragment oderwie się tej gąbki i zablokuje klapkę to klapka się nie domknie ale wątpię żeby to było przyczyną musiała by się całkiem nie zamknąć A kolega kupił chłodniczke nagrzewnicy nową czy może poskąpił kupił ze szrotu?? i jeszcze raz napisze i dobrze żeby wszyscy wiedzieli z racji takiej budowy nagrzewnicy ( wiem bo sam ją rozbierałem) nawet jak nagrzewnica będzie zakamieniała to wąż wchodzący i wychodzący będzie gorący (woda przepływa spokojnie w górnej plastikowej części nagrzewnicy ale nie przez aluminiowe rurki nagrzewnicy ) także dotykanie węży i sprawdzanie czy są gorące nie jest żadnym wskaźnikiem do tego że nagrzewnica jest sprawna
  14. hm,zawory wlotowe i wylotowe abs-u są usytuowane na pompie hamulcowej ,natomiast cała elektronika abs-u jest pod tylnym siedziskiem za kierowcą kanapy tylnej, ale już nie pamiętam którędy przebiega wiązka elektryczna,czy progiem czy pod spodem auta(ale chyba progiem)sprawdź tą wiązkę czy przypadkiem nie są przetarte kable, sprawdź wtyczki na pompie hamulcowej i w sterowniku pod siedzeniem,w moim byłym aucie gdy rano odpalałem silnik to paliła się kontrolka abs jak temperatura silnika ogrzała pompę hamulcowa i zgasiłem silnik i jeszcze raz odpaliłem go to kontrolka gasła, Vag pokazywał błąd ...zawór wylotowy koła prawego
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy