Skocz do zawartości
olko25

problem z odpalaniem na mrozie w tdi ....

Rekomendowane odpowiedzi

Ja swojemu wlałem litr benzyny i stoi na dworze bo b2 ma problemy z odpalaniem rano więc stoi w garażu i po nocy podchodze 2 razy grzeje swiece przy tym mi mruga kontrolka od świec wiem że któraś jest walnięta ale odpala normalnie zaś w b2 juz mam do wymiany aku;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi tak samo przy -12 kręci z 5-6 sekund nim odpali.

 

Przy ok -6 pali na dotyk.

 

Trzeba będzie zamówić świeczki :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
filtr paliwa przejechał 3,5-4 tyś km

postanowiłem że w sylwestra jeszcze z rana podjadę do znajomego i pomoże ni ten filtr zmienić. kupie mann'a zeby na pewno mył dobrej jakości

To niewiele przejechał.
jak się odpowietrza układ??
po odpaleniu auta zdejmujesz przewód oprowadzający paliwo i wypuszczasz nadmiar powietrza z układu. Jeśli nie ma go w układzie nie powinien bomblować.
mam jeszcze pół zbiornika tego syfu wiec wyjeżdżę to do końca w święta i zaleję na Statoilu w Łomży coś takiego:
Ja bym ci radził jak najszybciej zatankować lepsze paliwo, chociaż na święta zapowiadają temp w okolicach zera. Edytowane przez J@ceq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam dzis radno mrozik - 22 C a tu pasat pali jak na + 20 elegacko
A co to ma do tytułu wątku? Tutaj rozmawiamy o niepalących na mrozie autach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie, u mnie podobny problem, z tym ,ze auto stoi juz od piątku.

w piątek rano odpalił praktycznie bez problemu, podjechałem do sklepu ,zgasiłem go, przychodze po 2 min. ,kręcę kręcę ,a tu nic ,nawet nie czmychnął.

przycholowany do domu, wymieniony filtr paliwa[zalany ropą] i dalej nie pali, tylko że przy kręceniu miga i pipczy kontrolka oleju na czerwono, olej w normie, świece dobre.

dziś po odłączeniu czujnika oleju zapalił, wysiadłem ,podpiołem z powrotem i zgasł.

teraz przy odłączonym czujniku podczas uruchamiania przynajmniej dymki puszcza, i prawie odpala, ale chyba jest zapowietrzony, jak go odpowietrzyć, zeby zapalil?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat:

Napisał kaczord

jak się odpowietrza układ??

 

po odpaleniu auta zdejmujesz przewód oprowadzający paliwo i wypuszczasz nadmiar powietrza z układu. Jeśli nie ma go w układzie nie powinien bomblować.

Cytat:[/quote

nie wiem jak w twoim modelu ,ale u mnie jest układ samoodpowietrzajacy i dziala, sprawdzałem ,nic nie zdejmowałem z filtra ,spuszczone, zakręcone i działa, po pewnym czasie odpalania.

to nie moja teoria ,w ksiazce od passata tak napisane jest.

 

---------- Post added at 21:49 ---------- Previous post was at 21:42 ----------

 

panowie, u mnie podobny problem, z tym ,ze auto stoi juz od piątku.

w piątek rano odpalił praktycznie bez problemu, podjechałem do sklepu ,zgasiłem go, przychodze po 2 min. ,kręcę kręcę ,a tu nic ,nawet nie czmychnął.

przycholowany do domu, wymieniony filtr paliwa[zalany ropą] i dalej nie pali, tylko że przy kręceniu miga i pipczy kontrolka oleju na czerwono, olej w normie, świece dobre.

dziś po odłączeniu czujnika oleju zapalił, wysiadłem ,podpiołem z powrotem i zgasł.

teraz przy odłączonym czujniku podczas uruchamiania przynajmniej dymki puszcza, i prawie odpala, ale chyba jest zapowietrzony, jak go odpowietrzyć, zeby zapalil?

 

parafina jak zgestnieje ,to musi sie rozpuscic, nic jej nie przepchnie

ja tam śmigam na opale i takich ropnych objawów nie posiadam, temperatura krzepnięcia -35 stopni i nie ma parafiny, nie stosuje sie jej w takim stopniu jak w ropie, takie jest wasze extra paliwo na stacjach , sam na własne oczy widziałem ON verva jak parafina sie ścięła na -10stopni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja tam śmigam na opale i takich ropnych objawów nie posiadam, temperatura krzepnięcia -35 stopni i nie ma parafiny

 

No widzę że opał to same zalety ma.. tani, właściwości lepsze niż ropa na stacji, juz prawie się przekonałem do tego alternatywnego paliwa :o:rolleyes:

 

Przy następnym tankowaniu chyba wezmę trochę ropy w butelkę żeby sprawdzić jak się zachowuje na mrozie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie wiem jak w twoim modelu ,ale u mnie jest układ samoodpowietrzajacy i dziala, sprawdzałem ,nic nie zdejmowałem z filtra ,spuszczone, zakręcone i działa, po pewnym czasie odpalania.

to nie moja teoria ,w ksiazce od passata tak napisane jest.

Masz rację układ powinien sam się odpowietrzyć ale w skrajnych przypadkach sztywniejące przewody na mrozie zaciągają powietrze, wówczas aby nie męczyć motorka i rozrusznika lepiej odpowietrzyć układ. Co doopału to mam swoje zdanie i napisałem je w odpowiednim wątku. Tak ku przypomnieniu Mariusz ty masz motor napędzany pompą paliwową a my pompowtryskami, gdzie opał może zaszkodzić gdyz nie ma takich właściwości smarnych jak ON. Ale niektórzy leją oranżadkę i sobie chwalą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odpalił :)

dziś było w warszawie tylko 2.5 na minus i odpalił jak w wakacje. wniosek więc nasuwa się jeden. złe paliwo. tak wiec dziękuje stacji Auchan za paliwo w zimę na wiosnę tam wrócę. póki co jakieś lepsze 3ba zalać.

 

co do odpowietrzania układu to obejrzałem wszystko koło filtra i wygląda na to, że samo-odpowietrzenie działa i raczej nie ma lewego powietrza.

 

dodatkowo jestem ciekawy waszej opinii o biodiesel'u.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich też mam problem z odpaleniem przy ujemnej temp. wymieniłem wszystkie filtry olej i świece na beru akumulator jest dobry bo kręci jak głupi i nic nie pomogło po nocy kręci około 3-5 sekund (jak by nie mógł zaskoczyć) i zapala gdy go zgasze i za chwile ponownie odpale to zapala od razu. Czy tak powinno być (dłużej kręcić na mrozie) czy zawsze powinien palić od pierwszego razu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

marcin98

1. sprawdź, czy do nowych świec dochodzi napięcie. to bardzo ważne!!! większość użytkowników, w tym ja:), zapomina to sprawdzić. a wystarczy zwykły miernik uniwersalny za 10 zł.

2.paliwo, paliwo i jeszcze raz paliwo. teraz rozumiem jak ważne jest w dieslu paliwo. czy aby na pewno masz dobrej jakości paliwo?? jeśli nie to wytraca się parafina i nie odpali. wczoraj się o tym przekonałem.

3.generalnie to powinien odpalać bez problemu łaski nie robi.

4. jakie masz napięcie na aku w 3 chwilach:

a) w stanie spoczynku samochodu tj. bez kluczyka w stacyjce?

b) gdy grzejesz świece?

c) gdy kręcisz rozrusznikiem?

Edytowane przez kaczord
interpunkcja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prąd na świecahch jest było sprawdzane napięcia na akumulatorze nie mierzyłem ale jak kręci jak głupi to myślę że jest dobry sprubuje jeszcze zmienić paliwo bo tankuje na stacjach carfura wleje teraz z szela lub bp może i to jest żeczywiście wina paliwa. Latem nie ma żadnych problemów pali od pierwszego razu. jak wyprubuje paliwo to się odezwe POZDRAWIAM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ja mam problem z paliwem z Auchana wiec na Carrefourze może być podobnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mjuka ja ich nie mam z allegro ale ze sklepu ale kolega kupił na allegro i póki co (2-miesiąc) jakoś się sprawują działają wszystkie.

Pewnie jak bym znalazł je to może bym się wtedy skusił na nie a nie tak przepłaciłem i to sporo w sklepie:eek::confused:

choć myślę że na tym nie ma co oszczędzać!!!!!

ps. koledzy główną przyczyną naszych problemów z odpalaniem Pasków jest zła jakość paliwa:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

]Witam serdecznie , bardzo proszę o pomoc ! Sam już nie wiem gdzie się mam udać !

Mianowicie : mój pasek , TDI 1,9 , rok 2001 tracił moc , po wielu diagnozach i wymianie czujnika doładowania postanowiłem -po namowach- wymienić całą turbawkę ! Było to w zeszłym roku . Po wymianie było ok . Przejechałem sporo ( teraz nie powiem dokładnie ile , bo nie pamiętam ?) Byłem na Słowacji i nad morzem ! Nie dawno nagle znów moje autko straciło moc !!!! Gdy pojechałem do specjalisty , wymienił mi zawór turbiny i jeszcze inne zawory (teraz dokładnie nie pamiętam które !? )AAA jeszcze przepływkę ! Ale ku memu zdziwieniu , podczas jazdy gdy go na zinmym silniku przygazuje nagle GAŚNIE ! Nie mogę go dokładnie sprawdzić bo w czasie takiej pogody ( jest mróz i ślisko ! ) nie mam gdzie ! Sam nie wiem co i gdzie mam szukać ???? Czytałem jeszcze o pompowtryskach ! Ale tyle kasy już w niego utopiłem , że nie wiem co mam robić dalej !!!????????

Proszę o POMOC !!!!!!

Bardzo , ale to bardzo z góry dziękuje za jakiekolwiek sugestie i podpowiedzi !!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
podczas jazdy gdy go na zinmym silniku przygazuje nagle GAŚNIE

 

Filtr paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:638: No i co wy na to moi Drodzy , dziś rano idę do autka przekręcam kluczyk ,wyświetlacz pokazuje - 6stopni ,czekam około 5 sek.gaśnie kontrolka świecy żarowej i rozrusznik kręci jak głupi autko odpala od pierwszego strzału :),żadnego dymu, nic nie trzęsie ,lux , 3 dni temu rozrusznik nawet nie tykną, nie ruszany od tamtej pory ,i co ma ktoś jakiś pomysł ,może to wersja na kraje południowe gdzie temp. nie spada poniżej 0 stopni:D p.s. a :638:jak tam u ciebie ZAROWA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki , ale jak mi wiadomo to w zeszłym roku przy wymianie turbawki miałem też wymieniony filtr paliwa ????? Tak mi mówiono , a ja za to też płaciłem !!!!!!

Myślę , że przez okres 1 roku aż tak bardzo się nie zabrudził ?????

Tankuje tylko na orlenie , paliwko VERVA !

Podpowiedzcie mi jeszcze co mam robić !???????????????

Pozdrawiam i życze zdrowia z okazji Świąt !!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wielkie dzięki , ale jak mi wiadomo to w zeszłym roku przy wymianie turbawki miałem też wymieniony filtr paliwa ????? Tak mi mówiono , a ja za to też płaciłem !!!!!!

Myślę , że przez okres 1 roku aż tak bardzo się nie zabrudził ?????

Tankuje tylko na orlenie , paliwko VERVA !

Podpowiedzcie mi jeszcze co mam robić !???????????????

Pozdrawiam i życze zdrowia z okazji Świąt !!!!!!!

 

podłączony był pod vaga ... jakie błędy, co pokazywały błędy przed topieniem kasy we wszelkie części, czy ktoś logował go w czasie jazdy... od tego zacznij bo wymienią pół samochodu i dalej będziesz narzekał.

 

a tak na koniec znając tych specjalistów to 90% wymienili to były dobre części.... a potem ludzie psioczą na VW zamiast na fachowców-kowali.

Edytowane przez kujon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech wreszcie ktoś mądry powie jakie najlepiej lać paliwo ? - a raczej z jakiej stacji ??????? :confused: A co do vaga....... pokazywał podobno za duże ciśnienie doładowania ????? Nie widziałem tego , tyle tylko co mi mówiono ! Nawet gdy bym widział to i tak na tym się nie znam ! Dlatego szukam mąndrej GŁOWY na tym <forum >

Edytowane przez ansmig

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności