Desper Zgłoś #401 Napisano 1 Grudnia 2010 Z czytania forum, pamiętam że silniki 115ps (oba) maja na pewno pompkę podającą paliwo do pompowtrysków przy rozruchu. i o ile jest ciepło, to pompowtryski same bez problemu zasysają paliwo, ale problemy są właśnie wtedy kiedy temp spada i trzeba dluuugo kręcić, zanim pompki zassają paliwko. były tematy na forum, poszukajcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
89Bartezz Zgłoś #402 Napisano 1 Grudnia 2010 Ja mam silnik AFN 110 koni. Świece wszystkie 4 spalone ale palił normalnie przy minus 5 stopniach a że spalone zauważyłem przez przypadek więc wymieniłem. Jedynie co się dzieje to przy rozruchu bendix przepuszcza ale dziś (-12*C) i przy rozruchu przepuścił 2 razy i zapalił od razu bez żadnych kołatań silnikiem. Przebieg 233 tyś, paliwo BP ultimate plus dodatek diesel Xtream protector Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #403 Napisano 1 Grudnia 2010 To mówisz ze pompa vacum nie podaje dobrze paliwa w zimne temperatury ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #404 Napisano 1 Grudnia 2010 nie vacum, a pompka elektryczna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
widmoxxx Zgłoś #405 Napisano 1 Grudnia 2010 Nobel dla firmy Webasto miałem webasto mokre BW-50 w Audi 80 i odpalałem auto ostatniej zimy od strzała przy -32*C 15 min pracy (szklanka benzyny) i auto zagrzane do 50-60 stopni. BTW mój AWX też kuleje z odpalaniem. stało nocke przy -12 w Kraku i 3 razy swieczki grzałem i dopiero próbowałem odpalić. Zapalił od strzała ale na początku pracował na 2-3 cyl i szarpało silnikiem. po chwili tzn 3-4 sekundy zaczoł pracować równo. oczywiscie z rury poszła czarna chmura. Swiece nowe NGK (3 tyg) Filtr paliwa jest załozony stary (przebieg 10000-12000tys) bo nowy filtr Filtrona PP 850/2 odesłałem na gwarancje bo na nim auto miało problemy z wkręceniem sie na obroty powyżej 3000rpm i czekam na wymiane gwarancyjną na nowy. Paliwo lane na markowych stacjach (BP, Shell i Lotos) teraz pytanie ? Czy mam sie martwić czy to normalny objaw odpalania TDI na mrozie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #406 Napisano 1 Grudnia 2010 Ale co można zrobić z tym ??wymienić na taką ze 130 ps ?? gdzie ta pompka się znajduję ?? w baku ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #407 Napisano 1 Grudnia 2010 Ale co można zrobić z tym ?? przede wszystkim sprawdzić czy w ogóle działa było na forum: z tego co pamiętam, po przekręceniu stacyjki powinien być obieg paliwa w przewodach, ale jak dokładnie to sprawdzenie wyglądało i gdzie ta pompka się znajduje, to już koledzy od 115ps będą wiedzieli - ci co to przerabiali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #408 Napisano 1 Grudnia 2010 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=9798&highlight=pompa+paliwa+ajm tu piszą że nie ma a raz ze jest, kiedyś gdzieś wyczytałem że właśnie w AJM nie ma tylko ze w ATJ są . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PacoRamires Zgłoś #409 Napisano 1 Grudnia 2010 Vag pokazał że silnik jest ok OK - to znaczy że silnik nie miał błędów, czy pompo-wtryski mają odpowiednie wartości ? ? ? bo sprawdzenie błędów silnika i MK a sprawdzanie wartości pompo-wtryskiwaczy to 2 różne rzeczy Ok ale jeśli świece były zmienione na nowe dwa tyg. temu i było wszystko ok, a teraz jak sie pojawił mróz poniżej -5C jakiej firmy zostały założone ? ? ?, ostatnio zakładałem chłopakowi nowe świece made in kung-fu które można było sobie o kant d... rozbić przeglądałaś pewnie forum i wiesz że powodów kiepskiego odpalania diesla może być kilkadziesiąt poczynając od jakiejś pierdoły do wymiany nieszczęsnych pompek czy robienia głowicy, sorry za OT ale lepiej mieć 100% pewność do tego co się robiło żeby można stopniowo poszczególne przyczyny wykluczać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darusia Zgłoś #410 Napisano 2 Grudnia 2010 Świece były z Boscha założone.Pompowtryski miały dobre wartośći ( tak mówił facet) a co wtym prawdy to niewiem. Po przeglądnięciu całego forum i przeczytaniu możliwych awari, to aż mi włosy dęba staneły ( nie powiem gdzie ). A tak na serio dzisiaj było -2 i zapalił za drugim razem, pociesza mnie myśl że umówiłam się z mechanikiem, na sprawdzenie autka dopiro w następnym tyg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darusia Zgłoś #411 Napisano 6 Grudnia 2010 to znowu ja i mój problem. Poddaliśmy mojego paska eksperymentowi, tzn. przed zapaleniem go na mrozie podpielismy drugi akumulator za pomocą kabli rozruchowych (nie od drugiego zapalonego auta). Efekt! pasek zapalił za pierwszym razem przy -14C. Zaznaczam że aku był kupiony nowy dwa tyg temu. Czekam na sugestie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #412 Napisano 6 Grudnia 2010 Wszystko wskazuje, że akumulator ma słaby prąd rozruchowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bukalVeB Zgłoś #413 Napisano 6 Grudnia 2010 ciezko pali na mrozie i po odpaleniu sie telepie przez kilka sekund - 100% walnięte świece żarowe, sprawdzone na 3 vw tdi;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chworz Zgłoś #414 Napisano 6 Grudnia 2010 Zaznaczam że aku był kupiony nowy dwa tyg temu. Data sprzedaży nie jest tożsama z datą produkcji. W tamtym roku spotkałem się z sytuacją sprzedaży w promocji 3-letnich akumulatorów ze stanów magazynowych. A jak wiadomo, akumulator nie pracujący to martwy akumulator. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darusia Zgłoś #415 Napisano 7 Grudnia 2010 Dzisiaj oddałam mojeo paska do mechanika, zobaczymy co stwierdzi. Jedyny minus jest taki że niema minusowej temperatury, więc pasek zapalił dzisiaj od tyka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo87 Zgłoś #416 Napisano 7 Grudnia 2010 no najgorsze są aku z promocji. ojciec to kiedys przerabiał, kupił okazyjnie nowy, po obniżonej cenie, ja mówiłem nie rób tego a on po swojemu. po prawie pół roku przyznał mi racje:) ja tydzien temu swojego nie mogłem zakręcić, podłączyłem prostownik może na 15 min i odpalił jak latem. ( autko w te mrozy niestety stało 3 dni na zewnątrz). jak bardzo zimno jest to wożę z tyłu na podłodze drugi aku żeby o prąd się nie prosić- taka moja rada dla niektórych - zapakować aku i się nie martwić (chyba że mamy dobrą baterie w aucie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PacoRamires Zgłoś #417 Napisano 7 Grudnia 2010 to znowu ja i mój problem.Poddaliśmy mojego paska eksperymentowi, tzn. przed zapaleniem go na mrozie podpielismy drugi akumulator za pomocą kabli rozruchowych (nie od drugiego zapalonego auta). Efekt! pasek zapalił za pierwszym razem przy -14C. Zaznaczam że aku był kupiony nowy dwa tyg temu. Czekam na sugestie. no i widzisz Darusia, po prostu trzeba uważać co się kupuję i gdzie, tak jak pisałem wyżej sam się naciąłem już parę razy sugestie: reklamować akumulator jak najszybciej, najlepiej zażądać zwrotu gotówki (niezgodność towaru z umową) i dołożyć parę groszy i kupić porządne aku, ja mam na przykład Centra Futura 77 Ah z prądem rozruchowym 760 A i puki co nie narzekam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karus Zgłoś #418 Napisano 7 Grudnia 2010 Witam wszystkich,a ja że tak pozwólcie podłączę się do tematu.Ja mam problem również z paleniem mojego paska.Wymieniłem filtr paliwa bo myślałem że to on był przyczyną gaśnięcia mojego auta.Niestety problem nie ustał.Wygląda to tak że rano lub kiedy auto jest zimne zapali bez najmniejszych problemów(świece wszystkie grzeją),po czym chwilę pochodzi i gaśnie.Motor pracuje równo,nie kołata i nic nie wskazuje że za chwilę zgaśnie.Jest to tym bardziej niebezpieczne,gdyż potrafi zgasnąć nawet w trakcie jazdy nawet na biegu.Po czym zapali bez najmniejszych problemów.Gdy się rozgrzeje wszystko jest w porządku.Z rana średnio gaśnie dwa razy nieraz muszę mu pomóc dodaniem gazu bo nie chce zaskoczyć.Czy może być to spowodowane letnim jeszcze paliwem?Pomóżcie proszę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darusia Zgłoś #419 Napisano 9 Grudnia 2010 no i widzisz Darusia, po prostu trzeba uważać co się kupuję i gdzie, tak jak pisałem wyżej sam się naciąłem już parę razysugestie: reklamować akumulator jak najszybciej, najlepiej zażądać zwrotu gotówki (niezgodność towaru z umową) i dołożyć parę groszy i kupić porządne aku, ja mam na przykład Centra Futura 77 Ah z prądem rozruchowym 760 A i puki co nie narzekam sprawdziłam date produkcji, widnieje 25.10.2010. Więc akum jest dobry, tak myślę, chyba data sfiksowana. Mechanik jak dotej pory niewie co jest mojemu paskowi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #420 Napisano 9 Grudnia 2010 Co to za akumulator? Firma, pojemność, prąd rozruchowy? Kiedyś próbowałem reklamować nowy akumulator - jak dłużej postał, słabo kręcił przy większych mrozach. Pomiary testerem wykazywały, że akumulator jest w dobrej kondycji (miałem nawet wydruki). Co z tego, skoro słabo kręcił każdego ranka. W końcu dałem go znajomemu do benzyniaka - zadowolony jeździł kilka lat Ja kupiłem nowy (chyba centre future) i skończyły się moje problemy. Konkluzja: testy sobie - życie sobie. Podobnie jak amortyzatory - dopóki nie wymienisz na nowe, nie jesteś świadomy jakie gówno miałeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach