Skocz do zawartości

Darusia

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Darusia

  • Urodziny 08.11.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Daria
  • Płeć
    Kobieta
  • Miejscowość
    Świętokrzyskie

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Pytanko do kolegów: do świec nie dochodzi prąd, wogóle nie grzeją. Jaka jest przyczyna? Czujnik temp. albo przekażnik 202????
  2. Tylnia klapa w kombi to porażka. Ale sądze że to wina tego dupnego plastiku w którym jest zamontowana klamka otwierajaca klape
  3. Witam! Ja miałam taki sam problem. Samochód ciężko palił na zimnym silniku ,przy minusowych temp. Vag nic nie pokazał, po wymianie podstawowych podzespołów żadnej poprawy. Okazało się się że winowajcą jest pompa mechaniczna (wstępna ), znajduje się ona przy głowicy. Po wymianie na używaną autko pali od tyka. Koszt pompy używanej ok 250zł, nowa w serwisie ok 1400zł.
  4. Nowa pompa kosztuje 450 zł (Bosch) plus koszt wymiany 150zł. Ja na wymiane musze czekać miesiąc, takie kolejki. Jak wymienie chyba bedzie ok.
  5. miałam podobny problem, po wymianie podstawowych elementów zero porawy, mądry mechanik stwierdził że to pompa mechaniczna (vacum-tandem). Może pomoge....
  6. Ja mam podobny a raczej taki sam problem. Wymienione świece, nowy aku, nowy filtr paliwa, dodatek do ropy i żadnej poprawy. Podpięcie auta do Vaga nie dało żadnej podpowiedzi. Ale pojawiło się światełko w tunelu, tzn. kolega z forum podpowiedział że to może jest wina pompy mechanicznej ( inna nazwa vacum, tandem). Pojechaliśmy do mechaników którzy pracuję w warsztacie naprawy samochodów powypadkowych. I odziwo po założeniu używanej pompy, pasek zapalił mi dzisiaj za pierwszym razem przy -18. Koszt nowej pompy to 450 zł. Także problem chyba rozwiązany. Może ta mała podpowiedz i tobie pomoże. ---------- Post added at 22:14 ---------- Previous post was at 22:11 ---------- .......
  7. Kolega w innym temacie miał podobny problem. Też mu pasek nie palił za pierwszym razem, a następne palenie normalne. Także wymienił tą pompe i było ok. Fajnie jakby była to feralna pompa a nie pompowtryskiwacze.
  8. Sama nie kupowłam, kupował mój mąż w sklepie motoryzacyjnym. A co do pytanka, to aku jest firmy Banner, pojemność 74Ah, prąd rozruchowy 640 A Mój mechanik nie znalazł żadnego wycieku, żadnej widocznej usterki. Doradził jedynie żeby udać się na Vaga do panów którzy zajmują się tylko Pompowtryskami. Mają sprzęt to sprawdzą wartośći pompowtrysków. Natomiast z ciekawośći zapytaliśmy się fachowca z innej miasta co o tym sądzi, po zastanowieniu się stwiedził że to wina rozrusznika. Także niewiemy co o tym sądzić. ---------- Post added at 18:26 ---------- Previous post was at 17:48 ---------- czy inna nazwa tej pompy to pompa vacum?
  9. sprawdziłam date produkcji, widnieje 25.10.2010. Więc akum jest dobry, tak myślę, chyba data sfiksowana. Mechanik jak dotej pory niewie co jest mojemu paskowi
  10. Dzisiaj oddałam mojeo paska do mechanika, zobaczymy co stwierdzi. Jedyny minus jest taki że niema minusowej temperatury, więc pasek zapalił dzisiaj od tyka.
  11. to znowu ja i mój problem. Poddaliśmy mojego paska eksperymentowi, tzn. przed zapaleniem go na mrozie podpielismy drugi akumulator za pomocą kabli rozruchowych (nie od drugiego zapalonego auta). Efekt! pasek zapalił za pierwszym razem przy -14C. Zaznaczam że aku był kupiony nowy dwa tyg temu. Czekam na sugestie.
  12. Świece były z Boscha założone.Pompowtryski miały dobre wartośći ( tak mówił facet) a co wtym prawdy to niewiem. Po przeglądnięciu całego forum i przeczytaniu możliwych awari, to aż mi włosy dęba staneły ( nie powiem gdzie ). A tak na serio dzisiaj było -2 i zapalił za drugim razem, pociesza mnie myśl że umówiłam się z mechanikiem, na sprawdzenie autka dopiro w następnym tyg.
  13. Vag pokazał że silnik jest ok. Podstawowe częsći wymenione i żadnej poprawy. Porzedni właściciel wymienił dwa pompowtryskiwacze (niestety nie pamięta które bo wymieniał serwis). Ogólnie autko sprawowało się super do tej pory. Posiadam też Audi 80 B4 z 93r B+Gaz Dzisiaj przy -18 zapaliło od tyka. Stare ale jare, nie zawodny samochód, moja perła nad perłami. Nigdy jej nie sprzedam. Passat się nie umywa do niego.
  14. Ok ale jeśli świece były zmienione na nowe dwa tyg. temu i było wszystko ok, a teraz jak sie pojawił mróz poniżej -5C i nie mogłam zapalić za pierwszym razem, to już się spaliły? Jak podgrzałam je trzy razy? Chyba nie. A tak ogólnie widze że zakup Passata z 115KM silnikiem to porażka, a myślałam że pojeżdze nim ze dwa lata. Cieszyłam się że trafiłam na bezwypadkowe auto a tu lipa.
  15. Świece dobre, a paliwo tankuje na Orlenie Verwe. Czytając poprzednie posty widze że większość urzytkowników ma ten sam problem, tylko prawie żaden nie wie co jest nie tak.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności