dev14 Zgłoś #561 Napisano 1 Kwietnia 2013 tylko jedne małe ale jest przy tym, rozpuszczają syf z baku jak jest więc najlepiej po takim czymś jest filr paliwa zmienić po pierwszym zastosowaniu takie jest moje zdanie. A jak już to wątpliwe jest takie użycie do baku lepiej liquid moly i prosto z węża z puszki przepalić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trasek Zgłoś #562 Napisano 3 Kwietnia 2013 Byłem u znajomego co się trochę zna. Na komputerze nic nie wykazało, brak błędów. Znajomy sprawdził pod pompą i jest prawdopodobnie lekki wyciek , stąd ciężko odpala - polecił wymienić całą vacum pompe gdyż uszczelniacz może nic nie dać (sam u siebie próbował i po miesiącu było to samo) - stąd ten biały, charakterystycznie pachnący dym na zimnym silniku - brak ciśnienia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kucharz_86 Zgłoś #563 Napisano 3 Kwietnia 2013 No tak inwestycja nie wielka pytam z ciekawości bo już stosowałem coś takiego profilaktycznie no i akurat tak wyszło, że nie długo po tym wymieniałem olej to przy okazji i filtr paliwa poszedł nowy. I myślę teraz zalać jak będę jechał na Niemcy, a jak to odkurzy syf z baku to i może kupię i filtr na wymianę później, żeby nie trza było go potem lawetą zwozić. A ten liquid moly "dev14" proponujesz bezpośrednio do pompy podłaczyć? nie za hard korowe to rozwiązanie i nie za krotki efekt?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #564 Napisano 3 Kwietnia 2013 nic hardcorowego , sam producent tak zaleca , albo bak albo prosto - tylko filierek daj jakiś mały jak do benzyniaka (np. jak z malucha) za parę groszy, co by jakiś nieprzyjaciel się nie dostał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kucharz_86 Zgłoś #565 Napisano 4 Kwietnia 2013 Skoro tak radzą a z tym filterkiem to chodzi o to, żeby podłączyć pod ten środek przeczyszczający? A tak z drugiej beczki prawdopodobnie ujawniła się przyczyna nie równej pracy na zimnym silniku padły oringi na pompkach. W sobotę spuściłem około 720ml oleju i "ustawiłem" poziom tak ciut poniżej max-a, wczoraj sprawdzam olej i niestety przybyło z 2mm oleju na bagnecie i dzisiaj też jakby jeszcze więcej przybyło od wczoraj. I pójdą klucze w ruch po przyjeździe, a auto do garażu na ten czas:D i jeszcze będę musiał poszukać jakiejś literatury na necie jak to wymienić żeby nie spatolić Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #566 Napisano 4 Kwietnia 2013 uszczelki na PD albo uszczelka na vacum i ropa idzie wałkiem do środka. Siak cz czy owak nie jeździł bym tak tylko od razu garaż bo olej z ropą to nic dobrego, uwalisz przy okazji turbo, szklanki, wałek bo nie ma smarowania tylko " mieszanka" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kucharz_86 Zgłoś #567 Napisano 5 Kwietnia 2013 Wiem właśnie, że to nic dobrego gdzieś już właśnie czytałem jak gościu tak jeździł około miesiąca i musiał turbinę robić bo pluła olejem:D auto idzie w odstawkę na razie jak wrócę to pewnie wymienię oringi, a nad pompą się zastanowię bo w sumie nie zapowietrza się w ogóle. Myślę, że jakby ją szlak trafił to byłyby problemy z rozruchem. Tak czy tak nadal pozostają te dwie opcje trzeba będzie się nad tym poważnie zastanowić by nie wymieniać oleju dwa razy:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #568 Napisano 5 Kwietnia 2013 co tu się zastanawiać , komplet na PD 31 zł. allegro, uszczelka na vakum jak masz metalowa ta sama cena w sklepie ( sprowadzą oryginał - tak jak w moim przypadku bez problemowo). Wymiana całości i spokój Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kucharz_86 Zgłoś #569 Napisano 26 Maja 2013 Witam. Panowie wziołem się za wymianę oringów na pompowtryskach i jak je ściągnąłem to okazało się, że mam nadwerężone gniazda pompowtrysków w głowicy i trochę pompki:/ Miałem cichą nadzieję, że u mnie tego nie będzie, bo gdzieś czytałem o takich przypadkach. Co radzicie w tej beznadziejnej sytuacji:/ dodam, że przed odkręceniem docisku pompki sprawdziłem czy nie mają luzu i nie miały. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwy_223 Zgłoś #570 Napisano 26 Maja 2013 Skoro tak radzą a z tym filterkiem to chodzi o to, żeby podłączyć pod ten środek przeczyszczający? A tak z drugiej beczki prawdopodobnie ujawniła się przyczyna nie równej pracy na zimnym silniku padły oringi na pompkach. W sobotę spuściłem około 720ml oleju i "ustawiłem" poziom tak ciut poniżej max-a, wczoraj sprawdzam olej i niestety przybyło z 2mm oleju na bagnecie i dzisiaj też jakby jeszcze więcej przybyło od wczoraj. I pójdą klucze w ruch po przyjeździe, a auto do garażu na ten czas:D i jeszcze będę musiał poszukać jakiejś literatury na necie jak to wymienić żeby nie spatolićPozdro. czyszczenie pompowtryskiwaczy. liqui moly ..ja zrobiłem tak: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dumping Zgłoś #571 Napisano 16 Listopada 2013 Mam problem ze swoim passatem 1.9 tdi - problem polega na tym, że teraz gdy się oziębiło samochód nie chce mi odpalać (jak jest zimny silnik to muszę kręcić około 1 minuty by auto odpaliło). Rok temu miałem identyczny problem, a problem tkwił w tym że nie podgrzewały się świece. Stwierdziłem, że problem był w czujniku temperatury, a konkretnie z przewodami dochodzącymi do niego (po prostu nie łączyło). Teraz mam ten sam problem z odpalaniem, co rok temu, tylko, że teraz świece grzeją. Nie wiem gdzie szukać awarii, może ktoś mi pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #572 Napisano 16 Listopada 2013 Przez rok dużo się zmieniło -stan akumulatora i rozrusznika -filtr paliwa czy wymieniałeś -błędy na vagu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dumping Zgłoś #573 Napisano 16 Listopada 2013 -stan akumulatora i rozrusznika -filtr paliwa czy wymieniałeś -błędy na vagu -napięcie na akumulatorze podczas rozruchu 10,5V -rok temu filtr paliwa był wymieniony oraz czyszczony zbiornik paliwa -błędów za pomocą vagu nie wykryłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavvlo1988 Zgłoś #574 Napisano 16 Listopada 2013 rok temu filtr paliwa był wymieniony a wymienia się raz na rok więc może jego pora.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dumping Zgłoś #575 Napisano 16 Listopada 2013 A te wskazania z bloków pomiarowych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #576 Napisano 16 Listopada 2013 A te wskazania z bloków pomiarowych[ATTACH=CONFIG]110308[/ATTACH] to na zimnym czy ciepłym silniku robione ? tzn. po odpaleniu czy po zagrzaniu/jeździe by wykluczyć czujnik. W ciemno obstawiam zapowietrzanie się układu paliwa, postaw auto na noc z górki ( dość sporej) przodem w dół i zobacz czy jest poprawa, jak tak to 100% zapowietrzanie i szukać przyczyny ( w ciemno vacum obstawiam ) Swoją drogą przydały by się logi a nie scren jak stan silnika wygląda. Co z mocą , czy nie szarpie po odpaleniu, log grupy 018 podczas odpalania i do czasu aż wartości na 0 zejdą, co z przyśpieszaniem itd. za mało szczagółów by można pomóc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marianekkk Zgłoś #577 Napisano 20 Listopada 2013 (edytowane) Mój Passat b5 1999r. od ponad roku ma z tym problem. W lato palił na dotyk chyba, ze postał dłuższy czas niejeżdżony, a w zimę podczas mrozów tragedia Po nocy kręcił, aż akumulator padał i tak każdy ranek. (jak odpalił tylko raz to przez cały dzień nie było problemu) Zima przeszła, w lato problem znikł, teraz znów zima się zaczyna i od nowa Mechanicy bo było już ich sporo wymienili czujnik temp., sprawdzili świece, wymieniali filtry, podłączali pod komputer z 10 razy :)wszystko było dobrze, a dalej nic..potem następny, że na bank pompo wtryski. W końcu zacząłem prowadzać do serwisów napraw diesla, może bardziej doświadczeni. Sprawdzili pompo wtryski, kąt wtrysku i okazało się, że są dobre, układ paliwowy szczelny i dalej nic. Następny serwis przez tydz. czasu prześwietlił wszystko od nowa i na koniec stwierdził, że sprawdził ciśnienie na tłoku jest 20 a powinno być od 22 norma i takie tam..że nie opłaca się robić i duże koszty naprawy NOI że trzeba nowy silnik. Czy to możliwe? dodam że trzymali 2 tyg. samochód i może też nie znaleźli przyczyny i na koniec dla pozbycia każą mi wymienić silnik. Co robić???Od wymiany do wymiany nigdy oleju mi nie pobierał, nie zamulał, nieszarpał, obroty też miał ok. Jestem już troche zielony w tym temacie. Ręce opadają Edytowane 20 Listopada 2013 przez marianekkk dodatkowe zdanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #578 Napisano 20 Listopada 2013 Jeśli piszesz o aucie takim jak w podpisie to nie masz pompo wtrysków tylko zwykła pompę rotacyjną, A przyczyną ciężkiego odpalenia w okresie jesienno zimowym może być słabą kondycja silnika, rozrusznika, akumulatora, pompy wtryskowej... Spróbój po długim postoju odpalić z innego aku na tzw lejce (kable rozruchowe) i zobaczysz efekty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
duszkomaniak Zgłoś #579 Napisano 20 Listopada 2013 Witam,dzis przy odpalaniu mojego fl-1,9tdi 130 ps pojawil sie dziwny odglos,mysle ze to wina bendixa,jakies pomocne wiadomosci jak temat ogarnac?gdzie jest dokladnie rozrusznik,jak wyjac,pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #580 Napisano 20 Listopada 2013 Skoro twierdzisz, ze to wina bendixu a nie nawet nie wiesz, gdzie jest rozrusznik, to raczej odpowiedzi nie uzyskasz, dopóki nie wrzucisz filmiku z nagranym dźwiękiem. Bo to może być "pińcet" innych rzeczy :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach