Gość UkasHel Zgłoś #1 Napisano 3 Stycznia 2008 Witam! Od jakiegos czasu mam spory problem z hamulcami..tz podczas parokrotnego nacisniecia pedała hamulca robi sie on strasznie twardy i auto praktycznie nie hamuje..Zdarza sie rowniez ze poprostu hamulce jakby cały czas trzymaja i ciezko sie jedzie.Nie dzieje sie to cały czas ale jest bardzo uciazliwe... Wymieniłem juz płyn hamulcowy, mechanik cos tam poluznił w serwie ale dalej jest to samo.. co to moze Byc?? Moje auto to Passat 3bg 1,9 TDI 101km. Dodam jeszcze ze byłem na VAGu i zero bledów.. co jakis czas zapala sie kontrolka hamulców...płynu hamulcowego mam po sam korek..takze watpie zeby było za mało... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtkn Zgłoś #2 Napisano 3 Stycznia 2008 wyglada jakby byly hamulce zapowietrzone i byly probelmy z odpowietrzeniem. ja talk czesto mam zanim odpale samochód (twardy pedał i nie hamuje) ale po odpaleniu automatycznie sie odpowietrzaja. nie mam pojecia co jest odpowiedzialne za odpowietrzanie. moze ktos jeszcze cos wniesie do tej dyskusji i pomozemy wspolnie tobie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość UkasHel Zgłoś #3 Napisano 3 Stycznia 2008 Tylko ze niby mechanik jak wymieniał płyn to odpowietrzym...no i przeciez nie dzieje sie to cały czas tylko czasami...np jechałem jakies 150km i nic potem jakies 60 km nic...a po nastepnych 70 juz mam problemy...wczesniej np jechałem z Hamburga...jakies 900km i nic wszystko grało i a to przeciez nie taki krotki odcinek... i jechany tylko z małymi przerwami... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #4 Napisano 3 Stycznia 2008 Podepnij się pod vaga mi to sie widzi usterka na pompie wspomagania . Bodajże nazywa to sie vacum pumpe. Tutaj jest opisany podobny przypadek http://www.forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=6149 tylko w tym przypadku chodziło o serwo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #5 Napisano 3 Stycznia 2008 J@ceq pompa vacum to pompa podciśnienia czyli co innego, ale link dobry dałeś koledze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil1890 Zgłoś #6 Napisano 3 Stycznia 2008 a co mam pompa vacum z Hamulcami J@ceq HEHEHEHEHE wymień płyn hamulcowy a nailepiej podjedz do ASO tam ci sprawdzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
colednik Zgłoś #7 Napisano 3 Stycznia 2008 wczoraj wlasnie bylo o tym w Turbo Kamerze na tvn turbo tyle z w nowym passacie prosto z salonu:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość UkasHel Zgłoś #8 Napisano 3 Stycznia 2008 tak tylko ze pod vaga juz sie podpinałem i wszystko ok a płyn hamulcowy tez wymieniłem na ate..i dalej...a nawet gorzej... i nie chodzi tylko o samo blokowanie sie pedału hamulca bo juz tego nie mam ale o to ze robi sie on twardy i praktycznie nie hamuje...po chwili wsystko wraca do normy..raz nacisne na hamulce a jak za chwile chce znow to juz znow jest twardy.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #9 Napisano 4 Stycznia 2008 u mnie tak samo,czasem jest tak jak zachamuje kilka razy w jednym momencie to się zapowietrza,byłem z tym 4 lata temu w serwisie na gwarancji to oczywiście nic nie wiedzieli,na wakacje stawałem na kresce z kolegą paskiem za 3 razem nie miałem hamulców,pedał twardy a po kilku sek znowu ok,miałem nowy płyn(motul),został odpowietrzony układ(nawet pedał sprzęgła lżej chodzi),nie miałem ostatnio takiego przypadku żeby musiał zachamować kilka razy w ciągu 2-3 sek i dlatego nie ma problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemas32 Zgłoś #10 Napisano 4 Stycznia 2008 a co mam pompa vacum z Hamulcami J@ceq HEHEHEHEHE wymień płyn hamulcowy a nailepiej podjedz do ASO tam ci sprawdzo ano ma, jak vacum ci nie zrobi podcisnienia w serwie to o wpomaganiu hamulcow mozesz sobie tylko pomarzyc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #11 Napisano 4 Stycznia 2008 płynu hamulcowego mam po sam korek.. takze watpie zeby było za mało... Odlej tego płynu strzykawką, oznaczenie MAX na zbiorniczku chyba ma jakieś swoje znaczenie? Ja jak miałem za dużo płynu hamulcowego to dziwnie działał mi system ESP... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #12 Napisano 5 Stycznia 2008 dla mnie to pompa podcisnienia. znajoma miala to samo, ale serwis twierdzil, ze jest ok. dopiero jak skasowala dwa samochody zabrali sie za naprawianie! ( nie obylo sie bez walki i interwemcji znajomych). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość UkasHel Zgłoś #13 Napisano 5 Stycznia 2008 no coz.. wczoraj byłem na sprawdzeniu cisnienia w serwie i w pompie..s serwisie bosha.. stwierdzili jednoznacznie ze to serwo... miałem straszny problem zeby dostac je bo nigdzie nie ma..na poniedziałek ma byc serwo juz u mechanika wymieni....i mam nadzieje ze wkoncu bedzie dobrze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matwiejko Zgłoś #14 Napisano 6 Stycznia 2008 Mam to samo przy kilkokrotnym wciśnięciu pedału chamulca twardnieje i prawie nie chamuje, kolego jeźeli będzie to servo na 100% to prosze o info w tym poście bo wkurza mnie to ! Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość UkasHel Zgłoś #15 Napisano 6 Stycznia 2008 na dzien dzisiejszy moge powiedziec ze to na 99% serwo.... u mnie tez sie zaczynało tak niewinnie..blokowanie pedała hamulca, to ze robił sie twardy po parokrotnym wcisnienciu...a teraz praktycznie wcale nie mam hamulcow...sprawdzali cisnienie w serwie i okazało sie ze to jest to...jutro bede wiedział na 100% to dam znac:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #16 Napisano 6 Stycznia 2008 Witam Podciśnienie to bardzo ważna sprawa przy wspomaganiu hamowania. Koledze ostatnio przy wymianie akumulatora uszkodzili plastikową rurkę idącą od pompy vacum do serwa i miał taki sam objaw jak wy. Warto sprawdzić pompę vacum, połączenia (zwłaszcza też ten wężyk plastikowy w którym jest zawór zwrotny) i serwo. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #17 Napisano 6 Stycznia 2008 Czy nie zauważyliście że jest podobny temat lecący równolegle http://www.forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=18296 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #18 Napisano 6 Stycznia 2008 jest ,ale póżniej utworzony,więc......... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość s.l.o.w.i.k Zgłoś #19 Napisano 9 Stycznia 2008 na dzien dzisiejszy moge powiedziec ze to na 99% serwo.... u mnie tez sie zaczynało tak niewinnie..blokowanie pedała hamulca, to ze robił sie twardy po parokrotnym wcisnienciu...a teraz praktycznie wcale nie mam hamulcow...sprawdzali cisnienie w serwie i okazało sie ze to jest to...jutro bede wiedział na 100% to dam znac:) No i jak tam wymiana serva pomogła ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość UkasHel Zgłoś #20 Napisano 9 Stycznia 2008 jak narazie to nie moge dostac takiego serwa...miało niby byc okazało sie ze to nie takie..i cały czas czekam....a to moje stare podobno całe zgnite w srodku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach