J@ceq Zgłoś #61 Napisano 22 Grudnia 2010 orginalnie mam serwo o numerze 8e0 612 105 j, I takie samo sprzedaje allegrowicz. Tak że będzie pasowało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genzo7 Zgłoś #62 Napisano 22 Grudnia 2010 I takie samo sprzedaje allegrowicz. Tak że będzie pasowało. skad wiesz ze to samo?numeru czesci nie ma, koles pisze ze to jakis zamiennik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #63 Napisano 22 Grudnia 2010 skad wiesz ze to samo?numeru czesci nie ma, koles pisze ze to jakis zamiennikPrzecież jest w nazwie aukcji. No chyba że napisał w nazwie że chodzi o zamiennik o tym numerze. ---------- Post added at 23:01 ---------- Previous post was at 22:53 ---------- Zamiennik ma numer 8E0 612 107 J który jest stosowany zamiast 8E0 612 105 J lub 8E0 612 105 M Na tym rysunku masz oznaczone twoje serwo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bakulinek Zgłoś #64 Napisano 25 Grudnia 2010 Witam. Wymieniłem serwo i hamulce są ok(rozebrałem serwo i o losie w środku serwa woda z błotem, czarna maź w ilości ok 1 litra) ale po wymianie zgasły światła stop wymieniłem żarówki i teraz zapalają mi się kontrolki:miga kontrolka świec żarowych, po pewnym czasie zapala się ABS i ESP.Proszę kolegów o poradę w temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bakulinek Zgłoś #65 Napisano 27 Grudnia 2010 Witam. Wymieniłem serwo i hamulce są ok(rozebrałem serwo i o losie w środku serwa woda z błotem, czarna maź w ilości ok 1 litra) ale po wymianie zgasły światła stop wymieniłem żarówki i teraz zapalają mi się kontrolki:miga kontrolka świec żarowych, po pewnym czasie zapala się ABS i ESP.Proszę kolegów o poradę w temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #66 Napisano 27 Grudnia 2010 Witam.Wymieniłem serwo i hamulce są ok(rozebrałem serwo i o losie w środku serwa woda z błotem, czarna maź w ilości ok 1 litra) ale po wymianie zgasły światła stop wymieniłem żarówki i teraz zapalają mi się kontrolki:miga kontrolka świec żarowych, po pewnym czasie zapala się ABS i ESP.Proszę kolegów o poradę w temacie. sprawdź błędy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cyrax Zgłoś #67 Napisano 27 Grudnia 2010 Też tak miałem, ja musiałem wymienić serwo bo wodą zalało już drugi raz oraz pompe vacuum bo i tak była już robiona silikonem i poxiliną. Natomiast po wymianie migała mi kontrolka świec żarowych, szybko okazało się że świateł stopu nie mam. Razem z mechaniorem pokombinowaliśmy tak że światła działały ale nie dało się błędu na Vacu wykasować. Czujnik stop chodź na pozór sprawny, sprawiał że kontrolka żarowych migała. Po wymianie czujnika, koszt śmieszny jakieś 40 złoty, wszystko nareszcie w najlepszym porządku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bakulinek Zgłoś #68 Napisano 27 Grudnia 2010 Dzięki "Cyrax" Wymienie czujnik stopu.Myślę że trzeba pomyśleć o przeczyszczeniu odpływów wody pod akumulatorem i serwem(pewnie zapchane na amen)czytałem kilka postów jak to zrobić ale nikt nie opisał jak to fachowo przeprowadzić.Może ktoś z kolegów to robił bardzo proszę o poradę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #69 Napisano 27 Grudnia 2010 Wymienie czujnik stopu.Myślę że trzeba pomyśleć o przeczyszczeniu odpływów wody pod akumulatorem i serwem(pewnie zapchane na amen)To teraz dywanik do góry bo masz basen pod fotelem kierowcy chociaż w warunkach zimowych lodowisko bo skutkiem zapchanych odpływów jest woda w aucie, co za tym idzie zalany moduł komfortu. Stąd błędy typuzapalają mi się kontrolki:miga kontrolka świec żarowych, po pewnym czasie zapala się ABS i ESP. które mogą sie pojawiać ponownie, jeśli serwo zaciągnęłow środku serwa woda z błotem, czarna maź w ilości ok 1 litra. Co do oczyszczenia odpływów to są one pod akumulatorem na ten temat napisano na forum troszeczkę a w dziale "warsztat" jest dokładny opis proszę poczytaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #70 Napisano 27 Grudnia 2010 Gdziez widzialem temat o zamarzajacym servo, ale jak wpisalem w wyszukiwarke to nic nie pkazala wiec zapytam. Koleszka ma audi a4, podstawil mi je do sprawdzenia hamulcow oraz ich wymiany w razie koniecznosci. Zmienilem plyn, rozebralem poczyscilem i zlozylem chamulce.Przejechalem sie i sprawdzilem, efekt nieciekawy, jak jest okolo -3-6 stopni chamulec lapie i po okolo 6 sekundach ciaglego chamowania zaczyna sztywniec i chamulce sie ''szkla'' tak jak by sie gotowaly i przezstaja chamowac. Abs w takim przypadku nie dziala. Jak jest cieplej to wszystko dziala abs robi halas i szarpie, zatrzymuje sie natychmiastowo. Czy dobrze zdjagnozowalem ze w servie moze byc woda ktora marznie? Czy servo da sie rozebrac, wyczyscic i zlozyc do kupy tak by dzialalo? Jezeli tak to czy to robota na popoludnie czy raczej na weekend? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radziomarko Zgłoś #71 Napisano 27 Grudnia 2010 (edytowane) Gdziez widzialem temat o zamarzajacym servo, ale jak wpisalem w wyszukiwarke to nic nie pkazala wiec zapytam.Koleszka ma audi a4, podstawil mi je do sprawdzenia hamulcow oraz ich wymiany w razie koniecznosci. Zmienilem plyn, rozebralem poczyscilem i zlozylem chamulce.Przejechalem sie i sprawdzilem, efekt nieciekawy, jak jest okolo -3-6 stopni chamulec lapie i po okolo 6 sekundach ciaglego chamowania zaczyna sztywniec i chamulce sie ''szkla'' tak jak by sie gotowaly i przezstaja chamowac. Abs w takim przypadku nie dziala. Jak jest cieplej to wszystko dziala abs robi halas i szarpie, zatrzymuje sie natychmiastowo. Czy dobrze zdjagnozowalem ze w servie moze byc woda ktora marznie? Czy servo da sie rozebrac, wyczyscic i zlozyc do kupy tak by dzialalo? Jezeli tak to czy to robota na popoludnie czy raczej na weekend? diagnoza słuszna lecz możliwe jest też to że vacum pompa lub przewód podciśnienia do niej jest strzelony(najczęściej przeciera się w podszybiu między akumulatorem a ścianą).miałem to samo -woda w serwie a raczej błoto a po złamaniu gumy kamień jak w czajniku.zamieniłem na servo od skody superb jest ulepszone nie ma prawa zassać wody z podszybia.proponuje wy.....ać gwiazdkowe gumki z pod aku i serva i zostawić duże dziury napewno się nie zasyfii.uwaga na zaworek zwrotny przy servie łatwo go połamać.jak poszukasz to znajdzie mase porad na forum w tym temacie.powodzenia p.s. servo nie ma sensu rozbierać bo pewnie masz walniętą już membrane w środku a bez demontażu wyciągniesz wode tylko z pierwszej komory jeśli jest dwudzielne a poza tym chyba się nie rozbiera Edytowane 27 Grudnia 2010 przez radziomarko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tofana Zgłoś #72 Napisano 27 Grudnia 2010 zamieniłem na servo od skody superb jest ulepszone nie ma prawa zassać wody z podszybia Podeszło bez przeróbek ? jaki Part Number ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #73 Napisano 27 Grudnia 2010 podszybie i przegrode wyszorowalem na blysk, gumy wywalilem, kabel do serva dalem nowy i na silikon poskladalem tak zeby nie bylo lewych zasysan. Servo jest 2 misowe. Czy to od skody superb jest p&p bez zadnych kombinacji? Z ktorego roku to servo po ulepszeniu? Wm1.8t mialem inne waz podlaczony byl na gurze misy a w tym audi i u mnie w tdi jest na dole. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genzo7 Zgłoś #74 Napisano 30 Grudnia 2010 jak sie nazywa i jaki ma numer moze ktos wie jakas czesc przy serwie co sie potrafi czesto urwac przy jego demontazu, znajduje sie chyba gdzie przy pedale hamulca, lanczy to i urywa sie w 95% przypadkow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #75 Napisano 30 Grudnia 2010 uporalem sie, kabel mial zalamanie i jak bylo zimno tak sztywnial ze przesfit sie zaklejal i nie bylo wspomagania przy ostrym chamowaniu. Zalamania kabla zastapilem kolankami i jest git. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bojownik Zgłoś #76 Napisano 16 Stycznia 2011 (edytowane) Witam, mam podobny problem. Jakieś 3 tyg. temu wymieniano mi wężyki hamulcowe z przodu. Pedał hamulca ładnie wchodził po odpaleniu samochodu. Niedawno, wchodzę do auta, odpalam, a mam automat i on wymaga do zmiany z trybu P na D wciśniętego hamulca. No i nie zmienię biegu... chwile pochodził i się udało. Otwarłem maskę, patrzę, płynu hamulcowego pod korek (dolewali mi jak wymieniali wężyki), odessałem z 60ml, tak ze jest nieco poniżej max. Ale nie zauważyłem za bardzo różnicy. Samochód hamuje, ale pedał jest twardy, tak, że wciskam go max 5 cm a im więcej wciskam tym bardziej twardy się robi. Nie zauważyłem też różnicy w jakości hamowania pomimo twardego hamulca. I teraz pytanie, gdzie szukać tego serwa i vacum pompy aby sprawdzić przewody. Podniosłem maskę, ale w mojej v6 tak wszystko jest napchane, że nie mogłem się odnaleźć. Chciałbym chociaż sprawdzić czy układ jest szczelny, jak się do tego zabrać? EDIT: Przypomniało mi się, że raz lub dwa razy w trakcie jazdy zapaliły mi się kontrolki ABS ASR z sygnałem dzwiękowym chyba (w każdym razie wyglądało to inaczej niż przy zwykłym załączeniu się ABS-u). O ile się nie mylę to pompa też się tym zajmuje no nie? Edytowane 16 Stycznia 2011 przez bojownik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bojownik Zgłoś #77 Napisano 25 Stycznia 2011 Witaj, raczej tak, bo zaraz po wymianie było wszystko ok. Dopiero później po ok 2 tyg. zaczęły się problemy Teraz też chyba wszystko wróciło do normy po odessaniu płynu hamulcowego. Może było za duże ciśnienie w układzie, bo jest odczuwalnie lepiej. Zmieniłem też wężyk od zaworka (biało czarnego) który idzie od serwo, byćmoże też miało to wpływ na poprawę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romikruz Zgłoś #78 Napisano 1 Lutego 2011 Witam, też miałem ten problem że po 3 naciśnięciach pedał robi się twardy, a stało mi się tak jak przy hamowaniu zablokował mi się pedał hamulca po w ciśnięciu. Wtedy wymieniłem serwo i wszystko wróciło do normy. Lecz teraz znów mi się zablokował pedał tak samo jak wcześniej i znów jest ten sam problem. Sprawdziłem i wykluczyłem już wszystko od strony silnika, oprócz samego serwa pompki hamulcowej i pompy ABS, jeśli serwo było wymienione i dalej jest to samo to może przyczyna jest w pompce hamulcowej lub pompie ABS. Co o tym sądzicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pioters Zgłoś #79 Napisano 16 Marca 2011 a co jeśli jest twardy tylko po postoju? Tzn. jak wsiądę po jakimś czasie i wciskam hamulec (i sprzęgło) przy odpalaniu (taki mam zwyczaj) pedał jest twardy. Po odpaleniu po jakichś 2sek wchodzi głębiej. W czasie jazdy nic się ogólnie nie dzieje - hamuje normalnie (nie twardnieje, nie wpada w podłogę). Tylko po postoju. Gdzie szukać przyczyny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #80 Napisano 16 Marca 2011 a co jeśli jest twardy tylko po postoju? Tzn. jak wsiądę po jakimś czasie i wciskam hamulec (i sprzęgło) przy odpalaniu (taki mam zwyczaj) pedał jest twardy. Po odpaleniu po jakichś 2sek wchodzi głębiej. W czasie jazdy nic się ogólnie nie dzieje - hamuje normalnie (nie twardnieje, nie wpada w podłogę). Tylko po postoju. Gdzie szukać przyczyny? ja mam podobnie i nic z tym nie robię auto hamuje ok zaraz po odpaleniu pedał działa super a przed mogę raz wcisnąć a potem twardnieje już Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach