bifu Zgłoś #61 Napisano 11 Marca 2011 (wtedy się go zakleja bo rozbieranie pompy nie ma sensu -za dużo roboty), . Mam rozumieć, że zakleja się część w której ten króciec wchodzi do pompy bez jego wyjmowania czyli na zewnątrz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #62 Napisano 11 Marca 2011 Mam rozumieć, że zakleja się część w której ten króciec wchodzi do pompy bez jego wyjmowania czyli na zewnątrz ? tak :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bifu Zgłoś #63 Napisano 11 Marca 2011 Tylko proszę doradź czym to skleić bo tak po zewnątrz to byle czym nie posmarka, żeby dobrze trzymało i ciśnienie nie uciekało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejek73 Zgłoś #64 Napisano 11 Marca 2011 wiem, że kleją to na poxipol ja kleiłem na loctite dwu składnikowy pisałem już wcześniej i trzyma pięknie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaGD Zgłoś #65 Napisano 11 Marca 2011 Ja skleiłem poxiliną i mam tak ponad pół roku i na razie jest ok, tylko wcześniej trzeba dobrze wyczyścić i odtłuścić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bifu Zgłoś #66 Napisano 11 Marca 2011 (edytowane) Wiem, że dupę zawracam, ale chłopaki jak możecie to proszę wrzućcie jakąś fotkę z już sklejonym króćcem. Może przyda się jeszcze komuś niż mnie. Zawsze to lepiej coś zobaczyć przez zrobieniem niż nie widzieć. A skoro piszecie, że sklejenie pomaga i uszczelnia to może i u mnie zadziała. W któryś z wolnych wieczorów zabraliśmy się do klejenia tego nieszczęsnego króćca. Operacja przebiegła sprawnie i teraz problemu "betonowego" hamulca już nie ma. Nie pozostaje nic innego jak polecić wszystkim ten sposób "naprawy" . Edytowane 31 Marca 2011 przez bifu Wrażenia po operacji klejenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mfan Zgłoś #67 Napisano 7 Czerwca 2011 Hej, mam pytanie do osób, które wymieniały lub uszczelniały pompę vacuum. Czy łączenie pompy z wałkiem rozrządu w postaci kółeczka w sprawnej pompie jest ruchome? Tzn. czy to kółko rusza się w obu płaszczyznach: na boki i w górę i w dół? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Winterfresh24 Zgłoś #68 Napisano 26 Czerwca 2011 Witam. ja mam nastepujacy problem. ten krociec zaraz obok kolektora z taka druciana opaska i harmonijka tuz nad turbo jest mokry od spodu z oleju.. jaka moze byc tego przyczyna? mial ktos z tym do czynienia??? ---------- Post added at 12:44 ---------- Previous post was at 12:35 ---------- Witam. ja mam nastepujacy problem. ten krociec zaraz obok kolektora z taka druciana opaska i harmonijka tuz nad turbo jest mokry od spodu z oleju.. jaka moze byc tego przyczyna? mial ktos z tym do czynienia??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
omaral Zgłoś #69 Napisano 29 Lipca 2011 Wiem, że dupę zawracam, ale chłopaki jak możecie to proszę wrzućcie jakąś fotkę z już sklejonym króćcem. Może przyda się jeszcze komuś niż mnie. Zawsze to lepiej coś zobaczyć przez zrobieniem niż nie widzieć. Ruszał się i waliło olejem z pod tego króćca. Zalepiłem poxyliną - tak dość dużo i docisnąłem stalową podkładką nałożoną na króciec. Później że miałem czas to oszlifowałem trochę papierem żeby estetyczniej wyglądało. Odłączyłem dzisiaj wąż biegnący do serwo z tego króćca i było w nim dość dużo oleju - czy to znaczy że pompa pada lub jest niesprawna? Czy przy sprawnej pompie jest tam sucho? Zastanawia mnie też jakie powinno być podciśnienie na jałowym biegu u wyjścia z pompy - mierzyłem dzisiaj u mnie jest -0,9 bara, a dodam że hamulec mam twardy po trzech naciśnięciach na jałowym biegu. Czy -0,9 bara na wyjściu z pompy to za mało na obsługę serwo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
omaral Zgłoś #70 Napisano 17 Września 2011 Nawiązując do poprzedniego mojego posta niestety zaklejenie nie wiele pomogło na wyciek gdyż lało się jeszcze na łączeniu pompy z blokiem silnika - gumowe oringi które lubią podobno puszczać. Postanowiłem więc wymienić pompę na używaną tyle że z nieruszającym się króćcem i blaszaną podkładką. Ale lipa bo ta używka słabe podciśnienie wytwarzała. Teraz mam nówkę i muszę wymienić raz jeszcze. Pytanie do orientujących się w temacie czy tą metalową uszczelkę muszę kupić nową raz jeszcze czy mogę użyć poprzedniej jeżeli na niej przejechałem po założeniu pompy może ze 100 km. Dzięki za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #71 Napisano 17 Września 2011 Nowa za każdym razem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
omaral Zgłoś #72 Napisano 17 Września 2011 Tak czułem - cholera ASO 60km drogi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lizarr26 Zgłoś #73 Napisano 24 Kwietnia 2016 Po wymianie pompy LUK na BOSCH (z wkręcanym króćcem) i zapodaniu nowej uszczelki metalowej mam wyciek ropy. Ktoś poradzi? Nie jestem pewien ale możliwe, że nie do końca starannie dokręciłem ostatnią, ciężko dostępną śrubę na imbus No.5. W sensie dokręciłem starannie ale nie wiem, czy należycie mocno. Wiadomo, że w takich wypadkach śruby dokręca się w miare możliwości i z głową ale skoro nie najmocniej jest ona dokręcona może być również winna. Czy to może być powodem wycieku, czy raczej loteria zakupionej używki nie była dla mnie szczęśliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
techno100 Zgłoś #74 Napisano 24 Kwietnia 2016 Po wymianie pompy LUK na BOSCH (z wkręcanym króćcem) i zapodaniu nowej uszczelki metalowej mam wyciek ropy.Ktoś poradzi? Nie jestem pewien ale możliwe, że nie do końca starannie dokręciłem ostatnią, ciężko dostępną śrubę na imbus No.5. W sensie dokręciłem starannie ale nie wiem, czy należycie mocno. Wiadomo, że w takich wypadkach śruby dokręca się w miare możliwości i z głową ale skoro nie najmocniej jest ona dokręcona może być również winna. Czy to może być powodem wycieku, czy raczej loteria zakupionej używki nie była dla mnie szczęśliwa? Ale wyciek kolego w którym miejscu jest miedzy pompa a głowica czy leci po prostu w ktoryms miejscu na pompie??? Jesli wyciek miedzy pompa a głowica i dawałes nowa uszczelke to moze uszczelka dobrze nie doszła bo tam jest metalowa uszczelka i zakaldałes uszczelke na sucho czy dawałes na nia jakis uszczelnaicz dodadtkowo np dirko ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lizarr26 Zgłoś #75 Napisano 24 Kwietnia 2016 Ale wyciek kolego w którym miejscu jest miedzy pompa a głowica czy leci po prostu w ktoryms miejscu na pompie???Jesli wyciek miedzy pompa a głowica i dawałes nowa uszczelke to moze uszczelka dobrze nie doszła bo tam jest metalowa uszczelka i zakaldałes uszczelke na sucho czy dawałes na nia jakis uszczelnaicz dodadtkowo np dirko ?? Wyciek jest trudny do zlokalizowania ale wydaje mi się, że jest on między pompą a głowicą. Uszczelkę założyłem na czystą powierzchnię bez żadnych uszczelniaczy, silikonów, etc. Słyszałem, że niedobrze jest czymkolwiek smarować bo zanieczyszczenia mogą się przedostać do układu wtryskowego. Jest opcja, że nie trzyma gdzie indziej i przez to puszcza? Ktoś słyszał o podobnym przypadku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
techno100 Zgłoś #76 Napisano 24 Kwietnia 2016 Słuchaj jesli dasz z glowa dirko i delikatnie a przedewszystkich w najgorszych miejscach to nie ma prawa sie dostac nic do układu wtryskowego ale to dajesz doslownie delikatnie dirko na cala powierzchnie i musi byc ok... ewentualnie mogła pompa nie dosjc dobrze do glowicy bo kiedys czytałem ze ja trzeba specyficznie wlozyc tzn wydaje sie ze jest dobrze ale nie doszła dobrze do głowicy chodzi cos o ten "wałek" co wchodzi w głowice juz z niej to on jedna strona tylko dobrze wchodzi i tam zatrybia cos takiego czytalem tutaj na forum moze troszke przekrecilem cos ale dokladnie o cos takiego chodzi najwyzej ktos z koelgów mnie poprawi... i po prostu jak dokrecasz ona dobrze nie siedzi i nie dociska odpowiednio uszczelki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach