Skocz do zawartości

mfan

  • Liczba zawartości

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mfan

  • Urodziny 30.01.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    garaż

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Powitać, Panowie złapałem bakcyla na fabryczne granie. Możliwości są dwie: 1. MCD 2. Delta 6 I pytania. 1. Czy jest różnica w jakości dźwięku pomiędzy nimi? 2. Czy Delta 6 tak jak piszą na elektrodzie jest trochę niewypałem, jeżeli chodzi o trwałość (nagminne problemy z FM) 3. Czy do podłączenia MCD faktycznie wystarczy kostka za 30zł z allegro (klik), a do Delty trzeba emulator CAN-a za 200zł (klik) Powiem szczerze, że bardziej mi leży Delta (chodzi o wygląd), no ale MCD to też navi... A ceny używek bardzo zbliżone. Proszę o jakieś wskazówki. Pozdrawiam. PS. Komunikatów na FIS nie potrzebuję.
  2. Hej, pojawiły się takie zamienniki w dobrej cenie: http://allegro.pl/dekielki-zaslepki-kapselki-vw-64mm-hit-i2621024004.html Wygląda na to, że rozmiar będzie OK. Może komuś się przyda. Pozdrawiam. Jak będę miał chwilę to wstawię opis (niestety bez zdjęć) gruntownej regeneracji felg takich jak na powyzszym obrazku w domowych warunkach.
  3. Witam, Panowie potrzebuję pomocy, szukam zamienników dekielków do felgi 15". Nr katalogowy oryginału to: 7D0 601 165. Jest masa tego na allegro ale każdy jest inny. Rozmiary dekla jakie mnie interesują (w przyblizeniu: 63mm na zewnątrz, 58mm wewnątrz). Podaję niżej link do aukcji do oryginalnych dekli (są dla mnie za drogie): http://allegro.pl/nowe-dekielki-dekielek-vw-golf-passat-63mm-orygina-i2580226237.html Chodzi o taką felgę: Jeżeli ktoś orientuje się jakie zamienniki będą pasowały to proszę o namiary do aukcji, będę wdzięczny .
  4. Panowie poratujcie wiedzą odnośnie bata. Na śrubę M5 czy M6 do paska jak w opisie? Mój komuś się spodobał w nocy i muszę kupić nowy .
  5. Otóż mechanik może po części mieć rację, aby to sprawdzić spróbuj ustawić kąt lekko poniżej 0 (-1,5 max ). Sprawa jest prosta, jak to zrobić znajdziesz na forum.
  6. Witam, jak przebiega wymiana szklanek? Rozumiem, że trzeba zdemontować wałek i tym samym pasek rozrządu?
  7. Do gruszki idzie przewód z podciśnieniem. Zdejmij ten przewód i przyłóż palucha. Jeżeli poczujesz, że zasysa powietrze to przynajmniej wyeliminujesz fakt niepodłączenia tego przewodu do zaworka n75 - na co ja bym stawiał. Posprawdzaj dobrze przewody podciśnienia, czy nie są naderwane itp i czy są w ogóle wpięte. Według mnie tu leży problem braku turba.
  8. Hej, mam pytanie do osób, które wymieniały lub uszczelniały pompę vacuum. Czy łączenie pompy z wałkiem rozrządu w postaci kółeczka w sprawnej pompie jest ruchome? Tzn. czy to kółko rusza się w obu płaszczyznach: na boki i w górę i w dół?
  9. mfan

    Turbina padła?

    Jest taka ewentualność. Turbinka może puszczać olej po ciepłej stronie w wydech, co tłumaczyłoby zapach spalonego oleju. Warto jednak sprawdzić przewody na początek, tak jak kolega wyżej napisał. Jeżeli masz możliwość podłączenia pod kompa to sprawdziłbym ciśnienie doładowania.
  10. Mimo wszystko stawiałbym na blachę za tarczą. Spróbuj odgiąć ją długim śrubokrętem w kilku miejscach.
  11. Dzisiaj zauważyłem ciekawą rzecz. Po zdjęciu rurki z gruszki nad turbo efekt buczenia zniknął całkowicie . Więc u mnie powodem wszystkiego jest wysypujące się turbo, albo zawór N75, albo nieszczelnośc, albo grom wie co jeszcze. I teraz pytanie, czy uszkodzony N75 może powodować takie cuś? I jeszcze ciekawy filmik, który znalazłem przed chwilą w necie. Odgłosy biegnące z okolic turbiny są praktycznie takie jak u mnie: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=wDQiL-vuSMY&feature=related[/ame] Piszą pod filmem o jakiejś regulacji . Podpowiecie coś?
  12. Witam, Kilka dni temu wymieniłem plecionkę i wyrzuciłem katalizator (w puchę po kacie wspawana została rurka) i efekt buczenie w obudowie filtra powietrza nie zniknął. Także według mnie zapchany katalizator można śmiało skreślić z listy przyczyn tego buczenia. PS po wymrzuceniu kata, autko troszkę odżyło, jak na razie złych objawów nie widzę, nie jest głośniejszy silnik, troszkę bardziej słychać turbo.
  13. Też o tym myślałem, w PDkach wałki rozrządu są słabe. Jakie mogą inne skutki wytartego wałka poza buczeniem w obudowie filtra powietrza? Interesuje mnie też kosztorys wymiany wałka + szklanki.
  14. Jakby ktoś wiedział to by pewnie napisał... Na szmery z obudowy filtra wciąż nie ma sposobu... Skłaniam się coraz bardziej do tego, że wina leży po stronie silnika, a nie osprzętu. Może to wina któregoś zaworu. Ciężko powiedzieć, moi mechanicy rozkładają ręce.
  15. "Witam wszystkich, wydaje mi się że znalazłem problem z drganiem wszystkiego a nawet mrowienia w siedzeniu kierowcy. z przodu SILNIKA jest poduszka która ma regulację góra-dół 3 śruby na klucz 13 i trzeba ją wyregulowac tak aby nie spierała się ani na dole ani na górze. Proszę o opinie czy pomogło, bo u mnie rewelacja. " Witam, czy ktoś może nakierować mnie gdzie szukać tych 3 śrub? Może jakaś fotka by się znalazła ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności