Grimson Zgłoś #301 Napisano 20 Sierpnia 2009 Zawsze leje do odbicia a potem dolewam ze 7 litrów. Co do 4x4 i automat to jest najbardziej paliwożerne rozwiązanie dla V6 TDI. Dlatego i 10 wciągnie bez problemów. STP na razie spisał się na medal. Pomijając spalanie innych korzyści nie zauważyłem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #302 Napisano 21 Sierpnia 2009 Czy ów pracownik mógł mieć rację? Ja leje vpowera na shelu i zalewam STP i żadnych negatywnych wrażeń mi ta mieszanka nie dostarcza. Moim zdaniem pracownik nie ma racji Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
quki2007 Zgłoś #303 Napisano 21 Sierpnia 2009 (edytowane) Witam, Obyś derlysy miał rację, w końcu to my JUŻ jesteśmy posiadaczami pasków, a wspomniany pracownik jeszcze nie . Pozdrawiam Edytowane 21 Sierpnia 2009 przez Łysy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #304 Napisano 21 Sierpnia 2009 Spalanie na tej 440km to 5.4. A przy jakiej sredniej predkosci z kompa?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grimson Zgłoś #305 Napisano 22 Sierpnia 2009 Jakieś 70km/godz. Z tym, że jadąc nocą przez miejscowości raczej nie zwalniałem... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #306 Napisano 23 Sierpnia 2009 Załamka... Przejrzyj wątek od początku!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #307 Napisano 24 Sierpnia 2009 Wczoraj zalałem STP, zrobilem logi grupy 13 i 23 zobaczymy co bedzie za 900km. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarol Zgłoś #308 Napisano 31 Sierpnia 2009 Cytat:Napisał Jarol Ja też ostatnio stosowałem ten preparat w swoim aucie a to dlatego bo niepodobały mi się korekcje na pompowtryskiwaczach. Przed wlaniem były takie: -0,23 +0,68 -0,15 -0,08 No bez przesady mały OT toć to prawie idealny dawki. Ostatnio zmieniłem satcje paliw i teraz tankuje na BP, zalałem jeszcze jedną butelke płynu STP i korekcje są jeszcze lepsze -0,10 +0,26 -0,12 -0,03 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Guguś Zgłoś #309 Napisano 31 Sierpnia 2009 Jarol Osobiście słyszałem z kilku źródeł, że na BP jest najgorsze paliwo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #310 Napisano 31 Sierpnia 2009 To nie temat o jakości paliwa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomery Zgłoś #311 Napisano 31 Sierpnia 2009 (edytowane) Ale mimo wszystko, może kolega dałby ze 2 zdania wyjaśnienia. Wielu z nas uważa BP za markowe stacje (polecane) i często tam tankuje. Problem kiepskiej jakości ON na BP dotyczy być może jednego ajenta a nie całej sieci. Nie ma mowy, są wątki o stacjach tam proszę dyskutować / derlysy Edytowane 31 Sierpnia 2009 przez Łysy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarol Zgłoś #312 Napisano 1 Września 2009 (edytowane) Ja powiem tyle że w zeszłym roku wymieniłem pompki na nowe AL bo wzmacniam auto i korekcje miałem idealne bardzo bliskie 0. Po roku tankowania na stacji SHELL ( trzy różne stacje w moim mieście) rozjechały się doś znacnie, na najgorszym było + 0,83 pozostałe na minusie. Zmieniłem stacje na BP i zalałem 2 butelki STP i korekcje bardzo się poprawiły. Więc ja jak narazie na paliwo z BP nie narzekam w porównaniu do Shela. Co do prepartu STP to też moge powiedzieć tyle że napewno dział. Ja jestem sz niego zadowolony. Edytowane 1 Września 2009 przez Jarol Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramirez1 Zgłoś #313 Napisano 1 Września 2009 Mi z kolei w serwisie u Dudojcia w Sz-nie odradzono lac ten specyfik,tankuje ultimate na BP i lata az milo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #314 Napisano 1 Września 2009 (edytowane) Zacytuje wypowiedz z forum Vectry: "Witam. Kupiłem Vectre C 2.2 DTI. Po jakims czasie zaczęła dymić na czarno i to mocno. Dolałem tego g..wna STP i nie pomogło. Auto sprawdził mi Bosch Polska i okazało sie że to rura od intercoolera. Wymieniłem rure i auto dostało w prenencie kilka kucyków wiecej hehe. Wspomniałem im róznież że dolałem magicznego napoju o nazwie STP. Powiedzieli mi ze mam szczęsie ze moja pompa sie na mnie nie obraziła. Mieli podobno kilka pomp do regeneracji po tym g..wnie. Powiedzieli mi ze STP jest dobre do Stara 200 lub do wojskowego MTLB hehe . Nie do Opla. Pisze po to, aby sie podzielić tą informacją z osobami, ktore to stosuja lub zamierzają. To skraca żywotność pomp do minimum. " Sam wczesniej mialem przed paskiem viki b w dieslu DTi i stosowalem STP. Najbardziej ropowszechniony srodek na forum vectry do przedluzenia zywonosci felernych pomp VP-44 byl mixol, ktorego nigdy nie uzylem. Przy przebiegu ok 140tyskm moja pompka sie wysrala . Ale w krazacej opinii te pompy maja wade fabryczna, ktora jak zostanie usunieta po awarii juz dziala dozywotnio . Edytowane 1 Września 2009 przez Jericho Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bober Zgłoś #315 Napisano 5 Września 2009 (edytowane) po zakupie paska 2004 rok 140tyś. (1,9 TDi 101 kM machniętego w Niemczech w serwisie na 115kM) z Belgi, (jeździła nim kobieta) auto miało objawy podobne do zatarcia kierownic, lub niesprawnej przepływki (na 4 i 5 biegu powyżej 3 tyś. obrotów spadek mocy) a w rzeczywistości było zamulone. Zatankowałem V-power i STP. Następnie odbyłem jazdę A2 Stryków- Konin kilka razy w kółko z prędkościami do 230km/h (zapas jeszcze był pod pedałem) z wysokimi obrotami na każdym biegu. Efekt od tamtego czasu baardzo rzadko występuje notlauf. (Nie oszukujmy się w tych silnikach z pompkami notlauf od czasu do czasu będzie występował zwłaszcza w momencie przyśpieszania na 4 lub 5 biegu z niskich obrotów). u mnie więc STP: 1. obniżyło poziom ciśnienia akustycznego silnika (choć przy mocniejszym przyśpieszaniu nieco zwiększył się od turbiny- na bardziej mruczący i przyjemny a nie niepokojący 2. ograniczyło zjawisko notlauf 3. wyraźnie zwiększyło osiągi silnika. polecam do zamulonych silników. "z prędkościami do 230km/h (zapas jeszcze był pod pedałem)" - było już to omawiane, trzymajcie się tematu /Majcin Edytowane 6 Września 2009 przez Majcin Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bober Zgłoś #316 Napisano 5 Września 2009 no to mam problem, za tydzień będę miał laptopa to wrzucę do odpowiedniego tematu logi i poproszę o diagnozę liczę, że ktoś się wypowie, bo sam nie mam doświadczenia. P.S. ktoś zaufany wprowadził mnie w błąd przepraszam zatem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #317 Napisano 5 Września 2009 to nie wiem czemu mój z 113 km leci tylko 200 mój też chyba zepsuty bo tyle nie pojedzie a ma troche wiecej kuni,a wracając do tematu,znowu zalałem STP i znowu czuje że lepiej auto idzie,nie ma problemu ze skaczącymi obrotami na zimnym silniku i przy odpalaniu nawet na ciepłym silniku nie ma chmury dymu,jak wyjeżdzę zbiornik to problem znowu wszystko powraca Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marwitko Zgłoś #318 Napisano 6 Września 2009 czytam ten watek ,, stp ,, od pewnego czasu i niewiem co panowie chca od tego preparatu ,on niema wplywu na jakosc paliwa, tylko ewentualnie brod z filtra sie rozpusci i pojdzie w obieg ,leje czerwone i biorac pod uwage, wasze wypowiedzi negatywne o stp , to powinienem juz kilka pomp wymienic dla mnie stp to srodek nic dodac ,nic ujac zawsze mozna nie stosowac. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #319 Napisano 6 Września 2009 1,9 TDi 101 kM machniętego w Niemczech w serwisie na 115kM .........kilka razy w kółko z prędkościami do 230km/h (zapas jeszcze był pod pedałem) A swistak siedzi i zawija sreberka Wersja 13O PS tyle nie poleci, a tu taki rodzynek. ---------- Post added at 15:25 ---------- Previous post was at 15:23 ---------- Nie oszukujmy się w tych silnikach z pompkami notlauf od czasu do czasu będzie występował zwłaszcza w momencie przyśpieszania na 4 lub 5 biegu z niskich obrotów Skad taki wniosek? Przeciez taki niespodziewany notlauf stwarza niebezpieczne sytuacje podczas wyprzedzania gdy auto zamiast przyspieszac zwalnia. Notlauf wystepuje tylko gdy cos nie gra w osprzecie silnika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #320 Napisano 6 Września 2009 A niech sobie chłopak popisze, tyle jego Równie dobrze mógł jechać 190 km/h a że licznik zawsze przekłamuje, do tego zły rozmiar opon i wyszło mu 230 km/h no chyba że z GPS jechał Co do tematu to w benzyniaku raz lałem i teraz do obecnego tez zaleje, nie wiadomo co jest w układzie paliwowym, może nie zaszkodzi Mam troszkę ponad pół baku to akurat buteleczka wejdzie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach