Skocz do zawartości
Charakterek

Preparat do czyszczenia wtryskiwaczy

Rekomendowane odpowiedzi

Zawsze leje do odbicia a potem dolewam ze 7 litrów.

 

Co do 4x4 i automat to jest najbardziej paliwożerne rozwiązanie dla V6 TDI. Dlatego i 10 wciągnie bez problemów.

 

STP na razie spisał się na medal. Pomijając spalanie innych korzyści nie zauważyłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ów pracownik mógł mieć rację?

 

Ja leje vpowera na shelu i zalewam STP i żadnych negatywnych wrażeń mi ta mieszanka nie dostarcza. Moim zdaniem pracownik nie ma racji ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Obyś derlysy miał rację, w końcu to my JUŻ jesteśmy posiadaczami pasków, a wspomniany pracownik jeszcze nie :D. Pozdrawiam

Edytowane przez Łysy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spalanie na tej 440km to 5.4.

A przy jakiej sredniej predkosci z kompa??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakieś 70km/godz. Z tym, że jadąc nocą przez miejscowości raczej nie zwalniałem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Załamka...

Przejrzyj wątek od początku!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zalałem STP, zrobilem logi grupy 13 i 23 zobaczymy co bedzie za 900km.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat:

Napisał Jarol

Ja też ostatnio stosowałem ten preparat w swoim aucie a to dlatego bo niepodobały mi się korekcje na pompowtryskiwaczach. Przed wlaniem były takie:

-0,23 +0,68 -0,15 -0,08

No bez przesady mały OT toć to prawie idealny dawki.

 

Ostatnio zmieniłem satcje paliw i teraz tankuje na BP, zalałem jeszcze jedną butelke płynu STP i korekcje są jeszcze lepsze

 

-0,10 +0,26 -0,12 -0,03

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jarol

Osobiście słyszałem z kilku źródeł, że na BP jest najgorsze paliwo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie temat o jakości paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale mimo wszystko, może kolega dałby ze 2 zdania wyjaśnienia.

Wielu z nas uważa BP za markowe stacje (polecane) i często tam tankuje.

Problem kiepskiej jakości ON na BP dotyczy być może jednego ajenta a nie całej sieci.

 

Nie ma mowy, są wątki o stacjach tam proszę dyskutować / derlysy

Edytowane przez Łysy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem tyle że w zeszłym roku wymieniłem pompki na nowe AL bo wzmacniam auto i korekcje miałem idealne bardzo bliskie 0. Po roku tankowania na stacji SHELL ( trzy różne stacje w moim mieście) rozjechały się doś znacnie, na najgorszym było + 0,83 pozostałe na minusie. Zmieniłem stacje na BP i zalałem 2 butelki STP i korekcje bardzo się poprawiły. Więc ja jak narazie na paliwo z BP nie narzekam w porównaniu do Shela.

Co do prepartu STP to też moge powiedzieć tyle że napewno dział. Ja jestem sz niego zadowolony.

Edytowane przez Jarol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi z kolei w serwisie u Dudojcia w Sz-nie odradzono lac ten specyfik,tankuje ultimate na BP i lata az milo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacytuje wypowiedz z forum Vectry:

"Witam. Kupiłem Vectre C 2.2 DTI. Po jakims czasie zaczęła dymić na czarno i to mocno. Dolałem tego g..wna STP i nie pomogło. Auto sprawdził mi Bosch Polska i okazało sie że to rura od intercoolera. Wymieniłem rure i auto dostało w prenencie kilka kucyków wiecej hehe. Wspomniałem im róznież że dolałem magicznego napoju o nazwie STP. Powiedzieli mi ze mam szczęsie ze moja pompa sie na mnie nie obraziła. Mieli podobno kilka pomp do regeneracji po tym g..wnie. Powiedzieli mi ze STP jest dobre do Stara 200 lub do wojskowego MTLB hehe . Nie do Opla. Pisze po to, aby sie podzielić tą informacją z osobami, ktore to stosuja lub zamierzają. To skraca żywotność pomp do minimum. "

 

Sam wczesniej mialem przed paskiem viki b w dieslu DTi i stosowalem STP. Najbardziej ropowszechniony srodek na forum vectry do przedluzenia zywonosci felernych pomp VP-44 byl mixol, ktorego nigdy nie uzylem.

Przy przebiegu ok 140tyskm moja pompka sie wysrala :). Ale w krazacej opinii te pompy maja wade fabryczna, ktora jak zostanie usunieta po awarii juz dziala dozywotnio ;).

Edytowane przez Jericho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po zakupie paska 2004 rok 140tyś. (1,9 TDi 101 kM machniętego w Niemczech w serwisie na 115kM) z Belgi, (jeździła nim kobieta) auto miało objawy podobne do zatarcia kierownic, lub niesprawnej przepływki (na 4 i 5 biegu powyżej 3 tyś. obrotów spadek mocy) a w rzeczywistości było zamulone. Zatankowałem V-power i STP. Następnie odbyłem jazdę A2 Stryków- Konin kilka razy w kółko z prędkościami do 230km/h (zapas jeszcze był pod pedałem) z wysokimi obrotami na każdym biegu. Efekt od tamtego czasu baardzo rzadko występuje notlauf. (Nie oszukujmy się w tych silnikach z pompkami notlauf od czasu do czasu będzie występował zwłaszcza w momencie przyśpieszania na 4 lub 5 biegu z niskich obrotów).

u mnie więc STP:

1. obniżyło poziom ciśnienia akustycznego silnika (choć przy mocniejszym przyśpieszaniu nieco zwiększył się od turbiny- na bardziej mruczący i przyjemny a nie niepokojący

2. ograniczyło zjawisko notlauf

3. wyraźnie zwiększyło osiągi silnika.

polecam do zamulonych silników.

 

 

 

 

"z prędkościami do 230km/h (zapas jeszcze był pod pedałem)" - było już to omawiane, trzymajcie się tematu /Majcin

Edytowane przez Majcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to mam problem, za tydzień będę miał laptopa to wrzucę do odpowiedniego tematu logi i poproszę o diagnozę

liczę, że ktoś się wypowie, bo sam nie mam doświadczenia.

 

P.S.

ktoś zaufany wprowadził mnie w błąd

przepraszam zatem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to nie wiem czemu mój z 113 km leci tylko 200

mój też chyba zepsuty bo tyle nie pojedzie a ma troche wiecej kuni,a wracając do tematu,znowu zalałem STP i znowu czuje że lepiej auto idzie,nie ma problemu ze skaczącymi obrotami na zimnym silniku i przy odpalaniu nawet na ciepłym silniku nie ma chmury dymu,jak wyjeżdzę zbiornik to problem znowu wszystko powraca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czytam ten watek ,, stp ,, od pewnego czasu i niewiem co panowie chca od tego preparatu ,on niema wplywu na jakosc paliwa, tylko ewentualnie brod z filtra sie rozpusci

i pojdzie w obieg ,leje czerwone i biorac pod uwage, wasze wypowiedzi negatywne o stp , to powinienem juz kilka pomp wymienic dla mnie stp to srodek nic dodac ,nic ujac zawsze mozna nie stosowac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1,9 TDi 101 kM machniętego w Niemczech w serwisie na 115kM .........kilka razy w kółko z prędkościami do 230km/h (zapas jeszcze był pod pedałem)
A swistak siedzi i zawija sreberka :)

Wersja 13O PS tyle nie poleci, a tu taki rodzynek.

 

---------- Post added at 15:25 ---------- Previous post was at 15:23 ----------

 

Nie oszukujmy się w tych silnikach z pompkami notlauf od czasu do czasu będzie występował zwłaszcza w momencie przyśpieszania na 4 lub 5 biegu z niskich obrotów

Skad taki wniosek? Przeciez taki niespodziewany notlauf stwarza niebezpieczne sytuacje podczas wyprzedzania gdy auto zamiast przyspieszac zwalnia. Notlauf wystepuje tylko gdy cos nie gra w osprzecie silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A niech sobie chłopak popisze, tyle jego :D Równie dobrze mógł jechać 190 km/h a że licznik zawsze przekłamuje, do tego zły rozmiar opon i wyszło mu 230 km/h no chyba że z GPS jechał :D

 

Co do tematu to w benzyniaku raz lałem i teraz do obecnego tez zaleje, nie wiadomo co jest w układzie paliwowym, może nie zaszkodzi ;) Mam troszkę ponad pół baku to akurat buteleczka wejdzie :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności