Skocz do zawartości

bober

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bober

  • Urodziny 01.01.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Adrian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Olkusz

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2004
  1. ta pierwsza nazwa już nie funkcjonuje (mobil wymienia etykiety dość często) ale 3 dni temu kupiłem Mobil Super 3000 5W-30 z normy 505.01 bo akurat do mojej fury taka norma jest zalecana tak że sprzedawca jest nie na czasie bo 5W-30 dalej produkują ---------- Post added at 22:58 ---------- Previous post was at 22:51 ---------- Valentain zgadzam się z kolegą zalej syntetyka (sam miałem niedawno golfa TDi 99r. i jeździłem na wspomnianym Castrol Magnatec- po poradzie mechanika przeszedłem na syntetyka Mobila. wg niego Castrol nie jest za dobra marką, zostawia więcej nagaru niż konkurencja tylko niestety grupa VW ma z nimi podpisaną umowę )
  2. najszczersze wyrazy współczucia
  3. Czasami zderzaki się różnią od koloru na stalowych elementach, najczęściej takie różnice zauważyłem na srebrnych i słomkowych kolorach... ale sam mam granat perła i kolor zderzaków i nadwozia jest taki sam. Jak auto bezwypadkowe to sprawdź grubość powłoki lakierniczej. Ja mam bezwypadkowy i jest 119 do 126 a w środku 70 do 90 mikronów. pozdrawiam
  4. dziś pierwszy raz robiłem logi dynamiczne (bo notlauf mnie prześladuje) podczas przygotowań z ulicy podporządkowanej wjechało we mnie stare, pokiereszowane, napędzane na nędzny gaz czarne z czerwonymi plamami od farby podkładowej BMW III. Młodzian wcześniej kręcił bączki na parkingu i wyleciał wprost na mnie z zakrętu. Drzwi kierowcy zarysowane, dalej tylnie wgniecione, dalej dłotnik wgnieciony, zderzak odstaje, kołpak zgnieciony. Wezwani stróże prawa sprawili się świetnie Sprawca- młodzian 21 lat, Be eM Wka pożyczana Tak że optyczny tuning w Koluszkach mi się nie podoba. Popadłem w zadumę -cacko moje nie miało najmniejszej rysy i zadrapania, lakier oryginał, wszystko oryginał (szukałem mego cud paska 2 lata), wujo handlarz mówił że jeszcze takiego cudu nie widział fotki porobiłem, popadłem w zadumę
  5. bober

    Grupowy ChipTuning

    znajdę się ja, oczywiście termin do uzgodnienia pozdrawiam
  6. też czekam na grupowy chip tuning- okolice łodzi, warszawy, katowic lub krakowa
  7. bober

    Pomoc - powódź

    przelewik zrobiłem (trochę mały, bo też pomagam powodzianom a kasiory już brak) pozdrawiam
  8. przedostatnia moja uwaga- może się komuś przydać. 1. Odpaliłem po południu samochód- zaświetliła się kontrolka nr21 2. Wprowadziłem delikatnie samochód na luzie w 3000 obrotów 3. Kontrolka zgasła i jest na razie o.k. Kolega powiedział mi, że po czyszczeniu przepływomierza (nie żałowałem benz. ekstrakcyjnej) za szybko go założyłem i rozpocząłem jazdę- NIE MIAŁEM CZYM GO PRZEDMUCHAĆ- był mokry (komputer dopiero po PÓŁ GODZINIE doszedł do wniosku, że odpiąłem przepływomierz elektrycznie i pokazał to) po weekendzie wrzucę skany z mojego wyglancowanego do połysku przepływomierza...
  9. tak wiem, że jest tego pełno, ale moje głupie pytanie polega na tym, czy mogę tak zajechać do domu?
  10. nie jestem pewien, choć chyba niepotrzebnie posłuchałem kolegi i z 10 min tarłem pędzelkiem blaszkę, był na niej brunatny nalot- teraz się metalicznie świeci... nic jutro odłączę przepływkę i podzielę się informacją
  11. drodzy koledzy proszę o radę, mianowicie: Po dwukrotnym zaliczeniu notlaufa (razem komunikatem kontrolki nr21) zdecydowałem się przeczyścić przepływomierz i wlać STP. Następnie jeździłem po A2 z pędkością 200km/h już bez notlaufów. Ostatnio jednak znowu miałem notlaufa i postanowiłem przeczyścić już solidnie benz. ekstrakcyjną i małym pędzelkiem przepływkę. Teraz cały czas świeci mi się kontrolka nr 21- LAMPKA OSTRZEGAWCZA SPALIN SILNIKA i turbina się nie włącza wcale. Powiedzcie czy: 1. przepływomierz właśnie padł 2. czy mogę dojechać tak 200km do mojego miejsca gdzie mam laptopa z VAGiem? (jestem na zadupiu) pozdrawiam wszystkich
  12. no to mam problem, za tydzień będę miał laptopa to wrzucę do odpowiedniego tematu logi i poproszę o diagnozę liczę, że ktoś się wypowie, bo sam nie mam doświadczenia. P.S. ktoś zaufany wprowadził mnie w błąd przepraszam zatem
  13. po zakupie paska 2004 rok 140tyś. (1,9 TDi 101 kM machniętego w Niemczech w serwisie na 115kM) z Belgi, (jeździła nim kobieta) auto miało objawy podobne do zatarcia kierownic, lub niesprawnej przepływki (na 4 i 5 biegu powyżej 3 tyś. obrotów spadek mocy) a w rzeczywistości było zamulone. Zatankowałem V-power i STP. Następnie odbyłem jazdę A2 Stryków- Konin kilka razy w kółko z prędkościami do 230km/h (zapas jeszcze był pod pedałem) z wysokimi obrotami na każdym biegu. Efekt od tamtego czasu baardzo rzadko występuje notlauf. (Nie oszukujmy się w tych silnikach z pompkami notlauf od czasu do czasu będzie występował zwłaszcza w momencie przyśpieszania na 4 lub 5 biegu z niskich obrotów). u mnie więc STP: 1. obniżyło poziom ciśnienia akustycznego silnika (choć przy mocniejszym przyśpieszaniu nieco zwiększył się od turbiny- na bardziej mruczący i przyjemny a nie niepokojący 2. ograniczyło zjawisko notlauf 3. wyraźnie zwiększyło osiągi silnika. polecam do zamulonych silników. "z prędkościami do 230km/h (zapas jeszcze był pod pedałem)" - było już to omawiane, trzymajcie się tematu /Majcin
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności