Skocz do zawartości
Gość rrhoads

Uszczelka pod głowicą ?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Zb.gniew

Pakafoto masz o tyle rację że z powodu innego spalania gazu (wyższa temperatura )częściej dochodzi do wydmuchania ,przegrzania uszczelki i wycieku płynu do komory spalania lub oleju i napewno zagazowani mają częściej z tym do czynienia ,ale przy dobrym stanie układu tym bardziej zamkniętego nie ma prawa ubywać płynu .rrhoads zrób to jak najszybciej oczywiście o ile wyeliminowałeś wycieki i wszystkie obawy uszczelki się potwierdzą bo naprawdę możesz przegrzać sobie głowicę.Ja nieświadomy konsekwencji ,i usterki dziwiłem się że przy polonezie na gazie temperatura wyskakiwała do 90paru stopni (parownik gazu zamarzał) a po otwarciu termostatu gwałtownie spadała do 50 . To zapowietrzony silnik nagrzewał się prawie na sucho a po otwarciu termostatu silnik dostawał zimny płyn z chłodnicy i głowica padła .Musiałem kupić na szrocie inną naprawić ją ,niby to tylko poldek ale kosztowało mnie to kilkaset złotych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ehh... poprawie sobie humor kawałem ;)

 

Leci facet na paralotni nad Warszawą...

tak leci i leci... posuwa na tej swojej rakiecie.... z dołu obserwowaly go 2 osoby...

i tak patrza... i widzą że ćwirek w rakiecie uderza w Pałca kultury!!!

 

BYM BUM BUM spadł, roztrzaskal sie... nie bylo co zbierac...

 

wtedy jeden afcet mowi do drugiego:

-widziałeś Stefan ? Jaka gospodarka takie tez zamachy terrorystyczne !

 

:rotfl: :rotfl:

 

słyszałem to wczoraj w tv :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rrhoads

miałem dzis byc u mechanika i mielismy sprawdzac kompresje ale niestety ma klopoty zdrowotne i nie dal rady...

 

a musiale dzis skorzystac z samochodu to hm... jak jechalem to tak po paru minutach mi skubany zgasnal... nie wiem,,, to akurat moze byc problem akumulatora bo faktyczie ostatnio malo jezdze a zima jest...

 

natomiast osttanio stwierdzilem ze Passat mi starsznie duzo pali... i pare razy braklo mi benzyny mimo ze na niej nie jezdze a sluzy mi tylko do odpalania...

 

wczesniej jak pisalem to stwierdzilem ze mam wiecej oleju bo plyn sie tam dostaje, ale cholera... jak teraz zblizylem bagnet do nosa to czuje benzyne... dotego cala ta rurowata obudowa bagnetu jest wilgotna i tak od polowy umazana czyms.

 

gdzies czytalem o tym na forum co moze byc przyczyna tego, musze jeszcze poszukac... ale skoro nie plyn chlodniczy zwieksza mi ilosc oleju to co sie z nim dzieje ? :zdziwko:

 

masakra z tym samochodem, ale i tak go chyba pokochalem :padam:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tedy11

Podepnę sie pod temat. Podobna dolegliwość. 3B RP 1800.

Po nagrzaniu silnka aż do momentu załaczenia się wentylatora zawsze wywalało płyn przez zbiorniczek,zauważyłem że przy mocnym nagrzaniu silnika jest również wyciek z plastikowego łącznika przy głowicy cieknie stróżką (jak jest zimny tego nie widać) prawdopodobnie do wymiany pęknięcie jest przy śrubie. Jak dotej pory to sprawcą z moich obserwacji jest korek , który po poluzowaniu nie wywala plynu wycieku z plastiku również mało cieknie.

Myślałem że to może być uszczelka lub głowica (oby tak nie było) być może to tylko wina korka. Płyn narazie nie ubywa przez tydzień nic nie dolałem.

A co do mazi to też mechanior stwierdził że przy małych przebiegach ( a takie są u mie) robi to się przy niedogrzanym silniku.

 

tedy1.......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam taki problemik, na bagnecie od olejku znalazłem tzw. śmietane. Nie wiem z kont tam, sie wzieła i jak długo jest bo niedawno kupiłem auto. Korek wlewu oleju czysty. Co mu dolega ktoś wie?.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie uszczelka pod głowicą puściła i płyn dostał sie do oleju, ale wczesniej bym sprawdził chłodniczkę oleju, która chłodzi olej płynem chłodniczym(o ile taka jest w twoim silniku).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(o ile taka jest w twoim silniku).
Tego nie wiem ale płynu ze zbiorniczka nie ubywa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy po kupnie wymieniałeś olej? Czy masło na bagnecie jest także po dłuższej jeździe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prosze was piszcie normalnie jak mozna napisac "z kont tam, sie wziela"?? przeciez to tak w oczy kuje ze masakra;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem problem z ubywaniem płynu i u mnie okazało się, że to uszczelka pod głowicą. Rzeczywisćie wymiana nie jest strasznym kosztem i problemem, ale nie radzę tego robić we Wrocławiu. U tutejszych mechaników koszt spokojnie przekroczy 1000 zł.

 

Nie jestem mechanikiem, ale wyczytałem, że dobrym testem na uszczelkę jest sprawdzenie, czy ze zbiorniczka wyrównawczego wydobywają się spaliny. Jeśli jest przedmuch między komorą a kanalikami płynu to za bulgotanie odpowiedzialne są spaliny z komory.

 

Czy bełkoczę ? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy bełkoczę ?

W tej kwestii

U tutejszych mechaników koszt spokojnie przekroczy 1000 zł
to na pewno....No chyba że wymieniają uszczelkę pod głowicą na pracującym silniku...;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja jestem ciekaw czemu zawsze wszyscy twierdzą że trzeba szlif robić, skoro jest ok przed wykręceniem a ja wykręcam po trochu każdą śrubę w odpowiedniej kolejności to po co mam robić szlif?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniałem bez planowania. Przeszlifowaliśmy tylko papierem głowicę i korpus i jak na razie (od roku) wszystko jest ok. Uszczelka byłą wcześniej z 3 otworami także założyliśmy taką samą.

Nie chodziło nawet o oszczędność, ale o to, żeby wymienić w jeden dzień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego gumisiek nie zapomnij że po przymrozku też coś takiego się robi z olejem, kiedyś czytałem na forum, bo tez się w tamtą zime przestraszyłem.

jeśli auto zbiera się i nie ucieka konkretnie płyn to nie wczuwaj się w wyrzucaniu kasy, pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolego gumisiek nie zapomnij że po przymrozku też coś takiego się robi z olejem, kiedyś czytałem na forum, bo tez się w tamtą zime przestraszyłem.

jeśli auto zbiera się i nie ucieka konkretnie płyn to nie wczuwaj się w wyrzucaniu kasy, pozdro

Tak zrobię po obserwuje. w razie czego wymiana uszczelki to dla mnie nie problem. Dzięki i pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie mam taki problemik, na bagnecie od olejku znalazłem tzw. śmietane. Nie wiem z kont tam, sie wzieła i jak długo jest bo niedawno kupiłem auto. Korek wlewu oleju czysty. Co mu dolega ktoś wie?.
kolego wszystko jest zależne jak używasz auta czy jest to jazda na krótkich odcinkach że auto się nie zdąży rozgrzać czy trasy.Jeśli jeździsz w mieście i na krótkich odcinkach nie ubywa ci płynu to wrzuć na luz bo to nie uszczelka tylko olej nie zdąży odparować skroplin wody które powodują że na bagnecie masz śmietankę.Kaskę przeznacz na dobrą zabawę a najlepiej napisz w dziale B5 o swoich problemach bo to dział B4/B3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy śruby głowicy muszą być nowe czy można stare użyć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a czy śruby głowicy muszą być nowe czy można stare użyć?

 

zawsze nowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zawsze nowe

nowe jak nowe ;) ja zapomniałem założyć nowe i nic się nie stało ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności