Skocz do zawartości

tdi1982

  • Liczba zawartości

    212
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tdi1982

  • Urodziny 08.03.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Lukas
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gomunice

Samochód

  • Silnik
    B4 2.0 115KM (ADY)
  • Rok produkcji
    1995

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. i oto chodzi.Jeździsz krótko i silnik się dostatecznie nie nagrzewa i dzięki temu możesz iść spokojnie na balety.Powodzenia.
  2. kolego wszystko jest zależne jak używasz auta czy jest to jazda na krótkich odcinkach że auto się nie zdąży rozgrzać czy trasy.Jeśli jeździsz w mieście i na krótkich odcinkach nie ubywa ci płynu to wrzuć na luz bo to nie uszczelka tylko olej nie zdąży odparować skroplin wody które powodują że na bagnecie masz śmietankę.Kaskę przeznacz na dobrą zabawę a najlepiej napisz w dziale B5 o swoich problemach bo to dział B4/B3.
  3. kolego niektórych nie przekonasz poczytaj sobie od 4 strony.Niektórzy nie wiedzą ile nawet to ma koni a co dopiero jakie osiągi.
  4. OK panowie jutro o tej godzinie wrzucę zdjęcia ale tego trochę jest ze 20stron
  5. no właśnie .Wszyscy piszą lub prawie wszyscy że wymienili plecionki ale ja jej nie mam i oryginalnie jej u mnie w silniku 1.8 RP nie było.Sami to sobie przerabialiście czy ja mam coś nie tak?.Obejrzałem kilka katalogów producentów tłumików i nigdzie nie ma plecionki do silnika 1.8 benz. u mnie jest odwrotnie jak ciepło guma jest miększa więc lepiej właśnie powinna tłumić ale mogę się mylić. kolego nie mam jak zeskanować ale jak byś chciał to moge ci zdjecia porobić i na maila wrzucić.Jak coś podaj maila na PRIVA
  6. u mnie są portki ok a i tak buczy więc to odrzucam.Jeśli by to było przyczyną to buczenie nie powinno mijać jak zabuja autem a mija.Na bank mocowanie silnika belki. to co wkleiłem pochodzi z katalogu-folderu Passata gdy B-3 wyjeżdżały z salonów jako nowe.
  7. no nie widzę innej możliwości.Czyli u ciebie pomogły te 4 gumki?.Mnie chodzi o to buczenie bo wibracji raczej nie ma tak jak w dieslach.
  8. Witam Panowie.Czytam od początku cały wątek i co mogę powiedzieć to tyle że też mam to buczenie tylko że przy 100km/h a potem przy 140km/h.Jeśli chodzi o sprawę katalizatora odrzucam tę teorię gdyż miałem u siebie kata który się stopił zatykał ujście spalin a buczenie było mniejsze wtedy jak teraz.Wspawałem tłumik od Passata z 1988r oczywiście chodzi mi o rok modelowy bo tłumik był nowy i buczenie z katem czy bez-nie widzę różnicy.Dwa to tłumiki końcowy i środkowy firmy Marix nie mają wpływu na buczenie-założyłem te tłumiki jak oryginalne się skończyły i buczenie jak było tak jest może mniejsze bo nowe sa szczelne.Po trzecie masa anty-wibrująca w Passatach 1.8 benzyna RP silniki nie ma nic do rzeczy-miałem dwa Passaty i w dwóch nie było tej masy została wycięta przy okazji wymiany sprzęgła i wymiany rury wydechowej i jeden Passek buczy a drugi nie.Nie wiem jak u was ale u mnie jak się auto gdzieś bujnie na gładkim asfaldzie to to buczenie znika na chwilę.Wieszaki tłumików mam wymienione tłumiki też żadnych dziur-wymieniłem też przednia poduszkę silnika a buczenie jest dalej.Moim zdaniem przyczyną są poduszki silnika-tylna pasażera oraz takie małe gumki na belce 4 szt.Mam katalog niemiecki a w nim właśnie pokazane te gumy oraz poduszki pod silnikiem jako elementy najistotniejsze w tłumieniu więc może to warto by zbadać.I następna sprawa to że poduszki są starego typu w B-3(w B-4 są takie okrągłe poduszki cylindryczne podziurkowane jak ser na nich się łatwo buja silnik i jest znacznie miękko) a po drugie nawet jeśli poduszka nie jest oberwana to guma jest stara sztywna i to moim zdaniem jest przyczyną.W załączniku daje zdjęcie katalogu i pozdrawiam oraz zapraszam do dalszej dyskusji http://www11.speedyshare.com/files/24544224/download/1.jpg
  9. nie wiem czy każdy automat tak działa ale ja też tak miałem że działał jak piszesz to też może być w oryginale że saobie odparowuje szyby i wraca do poprzednich ustawień.Miałem kiedyś Crismę i tam też tak było nawet w czasie jazdy sobie potrafiło zmienić nawiew i moc wiatraka np.jedziesz przez las gdzie jest chłodniej czujniki to wyczuwają i climatronic dąży do zadanej temp. to może być przyczyna źle działającego czujnika np. w kabinie lub czujnik znajduje się blisko jakiegoś ciepła np. jakieś żarówki i ta go ogrzewa stąd niewłaściwa tem.To tyle odemnie więcej nie pomogę bo pierwszy raz to widzę na oczy.
  10. kolego jak sobie samemu zrobisz to wiesz co masz a myślisz że blacharz i lakiernik włożą w to tyle serca i sie będą bawić?.Wspawają najwyżej szpachli nałożą więcej i polakierują i tyle.Ten element co zaznaczyłeś KRES do wycięcia bedzię idealny byle by rdzę dobrze wyczyścić i oszczędzać szpachlę bo jak za dużo dasz na falernie zrobiony spaw to będzie pękać, zgadzam się kolego z tobą w 100% jesli ktoś ma pojecie o spawaniu lakierowaniu i blacharce zrobi to lepiej sam bo powoli i dokładniej a dwa że kasa w kielni zostanie.
  11. te co sa właśnie w pojedynczych oprawach one są od el. szyb ,lusterek i innych bajerów te posprawdzaj.
  12. zamiast linki masz impulsator odkręcasz element który wchodzi linka a przykręcasz impulsator. wiązka od impulsatora to 3 kable + i - oraz impuls prędkości raczej sam dasz rade. oczywiście ze były bez MFA w młodszych rocznikowo Passatach wyświetlacz elektroniczny to standard ale MFA już nie koniecznie.Ogólnie rzecz biorąc jeśli znasz wtyczkę wiązkę idąca od licznika do bezpieczników co gdzie to na pewno dasz radę.Gdzieś na forum jest który kabelek za co odpowiada.
  13. A sprawdziłeś wszystkie bezpieczniki te na górze powyżej przekaźników też?.W lepiej wyposażonych wersjach Passata oprócz bezpieczników na dole skrzynki bezpiecznikowej są bezpieczniki na górze deski.
  14. Panowie żeby sobie podłączyć lampkę tą dużą ze ściemniaczem oraz lub lampki z tyłu nad drzwiami trza mieć instalację do takiej lampki idą w niej 4 kable a nie 3 jak ma to miejsce w małej lampce.Wtyczka znajduje się z lewej strony pod deską koło skrzynki bezpieczników brązowa wtyczka 4 przewodowa i tu jeśli jest lampka 3 przewodowa idą 3 kabelki jeden zostaje we wtyczce a jeśli 4 no to 4.Od lampki środkowej idzie instalacja na wtyczki na tylne lampki.Nie wiem czy jeśli jest lampka duża to czy nie ma zostawionych wtyczek czy występuje tylko zestaw przód duża i lampki tylne.Krótko mówiąc pakiet oświetlenia przód i tył
  15. hehhe kolego uchwyty do navi za 300zł są wszystkie takie same tak jak same urządzenia.Larka oglądałem oraz GOCLEVER i tez jest kiszka z wyświetlaczem jak również MIO.Tylko drogie modele mają szkło zamiast pleksi na wyświetlaczu ale czy warto przepłacać przecież w tym kraju przez 9 miesięcy nie ma słońca tylko zimno i pada.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności