Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

sam rdzeń ok57cm x 14cm x 6.5cm. Wymiar zew. ok 95cm szerokości bo rury w rzeczywistości są dłuższe niż jest to pokazane na rysunku.

A resztę macie na rys.

efde42df56e4520a.jpg

Edytowane przez olek_wroc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w takim razie grubość rdzenia jest taka sama jak IVEcO natomiast pozostałe dane.. 490mmx190mm to tak dla potomnych :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Właśnie jestem świeżo po shamowaniu vw-ika. I chciałem pokazać efekt końcowy mojego tuningu.

wykres_passat.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W takim razie co ostatecznie sprawilo przyrost 20KM? Wymiana pompy czy zmiana hamowni? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie to wymiana samych "bebechów" pompy. (Z niskiej fali na wysoką). Bo pompa nie pasowała by bez przerabiania bo miałem pompę z golfa. Hamownia została ta sama.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na forum Vento jest przypadek AHU z turbo BRD, ktore wyplulo tez okolice 160KM i pompa seryjna ("od nowosci").

Jak sie podliczy koszty przerabiania tego wszystkiego to masakra. Swap na ARLa z wirusem chyba taniej by wyszedl :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Właśnie jestem świeżo po shamowaniu vw-ika. I chciałem pokazać efekt końcowy mojego tuningu

napisz proszę jakie miałes koła załozone - podaj dokładny rozmiar felgi i rozmiar gumy ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

" Na forum Vento jest przypadek AHU z turbo BRD, ktore wyplulo tez okolice 160KM i pompa seryjna ("od nowosci").

Jak sie podliczy koszty przerabiania tego wszystkiego to masakra. Swap na ARLa z wirusem chyba taniej by wyszedl "

 

 

No faktycznie taniej

 

Silnik jakies 5 ,6 kola + skrzynia i inne pierdoły ? Mechanik który to sklei.

 

W 8- 9 tyś byś się pewnie zmiescił + chip = 10 tyś

 

Nie wiem czy w takim wypadku nawet awx by sie opłacało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozmawiajcie z panem Jaruckim :) ma chyba BRD w AHU , i ogólnie inne fajne rzeczy :D hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

noooo ma :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ma chyba BRD w AHU ,

 

Nie tylko ON :P co prawda nie w ahu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a widzisz Olek, to się nie liczy, bo to temat o AHU :D a tym masz AFNa :D:D:D:

 

HAHAHAH hiii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość don Pałczano

Kompletne wtryski 216 można montować bezpośrednio bez żadnego strojenia u pompiarza ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te pompki jak się nie myle już sa wystrojone

 

Ew. w pózniejszym czasie tylko na korekte softu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam w temacie, Panowie, chcę z 1Z wycisnąć ile się da, ale tylko przy użyciu softu i innych wtrysków. Czy jest sens kupować ASV czy wystarczą AFN? Czy w lubelskim ktoś zrobi dobry program, a jeśli nie, to kto najbliżej i za jakie pieniądze? Jestem zdecydowany na zabieg, więc jestem otwarty na konkretne propozycje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paweł w lubelskim program zrobią Ci dwie osoby!

Ceglarz i CTV napisz do nich albo zadzwoń!

znam jeszcze dwóch ale oni ładują jedynie gotowce, więc nie ogarną zmiany wtryskiwaczy!

 

jeśli chodzi o wybór ASV vs. AFN to wtryski z ASV będą teoretycznie w lepszym stanie niż AFNowskie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kompletne wtryski 216 można montować bezpośrednio bez żadnego strojenia u pompiarza ???

 

Jak pompiarz ma wiedzę jak wyregulować wtryski i sprzęt do tego to wystarczy je zamontować i ew. korygować kąt wtrysku albo dawkę. Ale to sporadycznie.

 

Kompletne wtryski 216 można montować bezpośrednio bez żadnego strojenia u pompiarza ???

 

216tki to nie są pompki;) i można jeździć bez korekty softu choć fajnie jest wykorzystać programem ich potencjał;)

 

Czy jest sens kupować ASV czy wystarczą AFN?

 

Z wymianą na 205tki z afn'a + soft to za bardzo nie poszalejesz;) No ale powinno przybyć dodatkowe 5-10km:)

Co do tego jakie wtryski- afn czy asv to z takim samym ciśnieniem jak w 1z masz wtryski afn. Asv mają 220/300bar więc będziesz musiał kąt wtrysku korygować.

Co do wydajności to mają takie same dziurki 0.205mm.

A z tym, które powinny być w lepszym stanie to wszystko zależy od tego co poprzedni użytkownik wlewał do zbiornika;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
znam jeszcze dwóch ale oni ładują jedynie gotowce, więc nie ogarną zmiany wtryskiwaczy!

 

gotowca to kazdy potrafi wsadzić :P

Edytowane przez VirusAlfa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gotowca to kazdy potrafi wsadzić

tylko trzeba mieć jeszcze do tego graty Sam Kabel nic nie da :P

Koniec OT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności