-
Liczba zawartości
19 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O s4e
- Urodziny 08.01.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Puławy
Samochód
-
Silnik
B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
-
Rok produkcji
1994
-
s4e obserwuje zawartość → Turbina - czyszczenie kierownic, Podłączenie immo AFN i Z 1Z zrobiłem AFN - immo
-
Chodzi o element nr 23 na wklejonym schemacie? Mam, z nim czy bez nie widzę żadnej różnicy.
-
Padnięte, po podaniu napięcia z zewnątrz nie otwierają się ani nie zamykają. Rozebrać i wyczyścić? Gdzieś poczytałem że ponoć tak się robi. Kurde, biednemu zawsze wiatr w oczy... Skoro już mam tego kompa to lepiej wrzucić do niego soft ze 110 i zrobić wirusa. Szkoda tylko niepotrzebnie wydanej kasy wcześniej... Kto w normalnych pieniądzach może przeprogramować ten sterownik?
-
Ok, pozbyłem się immo. Ale chyba strzeliłem sobie ostro w kolano i zamieniłem siekierkę na kijek... Komp jest owszem, aluminiowy, ale raczej z 90KM... Po złożeniu wszystkiego do kupy auto jeździ wyraaaźnie lepiej, ale turbina dziwnie się zachowuje. Pompuje ciśnienie do zadanego przez komputer i nagle zbija do 0,5 bara po czym znów ciągnie do góry i znów zbija. Powyżej 0,5 bara widać falowanie ciśnienia. O co chodzi? Pojechałem na szrot do auta-dawcy komputera a tam... Zwykła turbina z WG Były 110KM z taką turbiną? Rozumiem, że teraz muszę znów szukać sterownika albo do tego wgrać mapę 110KM? Ktoś się tego podejmie? Dodam, że turbinę steruję zaworkiem metalowym z 1Z, bo to co zdobyłem od AFNów (i mój od egr) są padnięte, nie mam też elementu nr 28 z tego schematu, ale to chyba zwykły łącznik:
-
Tzn temat jest trochę przykry. Samochód mam 1994, szczep komputera z osprzętem silnika AFN z audi A4 1996 rok. Ale to chyba jedno i to samo elektrycznie będzie... Tylko mój pasek fabrycznie nie miał immo.
-
Potrzebuję schemat podłączenia immobilajzera w silniku AFN ale na sterowniku z jedną dużą wtyką... Tzn wiem, ze sterownik immo podłączam do 61 pinu ECU i na tym kończy się moja wiedza... Co dalej?
-
Nie mogę podłączyć się VAGiem z immobilajzerem. Z tego co udało mi się ustalić, to jest coś takiego jak sterownik immobilajzera, wygląda na to, że muszę go mieć i dopiero wtedy ruszyć z vagiem. Ale też niebardzo wiem jak poprawnie...
-
Nie, nie, nie. Piszę przecież, że immo nie ma. Silnik wraz z instalacją sam przełożyłem z passata b4 do innego auta, nie było immo, alarmu itp a samochód jeździł przeszło rok. Teraz dołożyłem graty z AFN, na starym kompie odpala, pracuje, na AFNowym gaśnie po sekundzie i VAG krzyczy błąd immo.
-
Siemano, Do mojego 1Z wrzuciłem graty z AFNa, mam kompa na jedną, dużą wtykę (jak "czarna skrzynka" tylko aluminiowy ). Wszystko gra, poza tym, że blokuje mnie immobilajzer. W swoim samochodzie nie miałem, wygląda, że dawca (audi A4) miał. Jak obejść, co z tym zrobić?
-
Czy jest sens "ostrzyć" łopatki wirników?
-
endriu210 A co zrobiłeś z komputerem?
-
Wymienił turbo na afnowskie? A jak je wysterował?
-
Czy przepływomierz został z 1Z? Komputer wstawiliście taki?
-
Witam w temacie, Panowie, chcę z 1Z wycisnąć ile się da, ale tylko przy użyciu softu i innych wtrysków. Czy jest sens kupować ASV czy wystarczą AFN? Czy w lubelskim ktoś zrobi dobry program, a jeśli nie, to kto najbliżej i za jakie pieniądze? Jestem zdecydowany na zabieg, więc jestem otwarty na konkretne propozycje.
-
Czy do kompletnego słupka 101KM (nie wiem jakie oznaczenie, wiem tylko, że z passata z 2003r) dam radę założyć swój osprzęt, tj kolektory i zdaje się pompę z wtryskiwaczami z 1Z, bo w tym nowszym są chyba pompowtryskiwacze? Mogę kupić taki kompletny silnik z uszkodzoną turbiną, słupek byłby zawsze świeższy niż moje 1Z...
-
Moc ma raczej w normie, z płynem się niepokojące rzeczy nie dzieją. Dym ma ostry zapach, z nieprzepalonego paliwa... Zauważyłem dziś, że na wolnych obrotach nawet po zagrzaniu delikatnie puszcza chmurkę.