DarekS Zgłoś #321 Napisano 12 Stycznia 2012 (edytowane) Może i w aukcji nic nie pisze, ale taka informacje otrzymałem przez telefon jak swojego czasu szukałem wtrysków - nie mam na to potwierdzenia w postaci jakiegoś papierku i nie jestem kolegą sprzedającego. Edytowane 12 Stycznia 2012 przez DarekS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LOCUTUS Zgłoś #322 Napisano 12 Stycznia 2012 (edytowane) Witam wszystkich , to mój pierwszy post na forum . A co sądzicie na temat tych wtryskiwaczy ? http://allegro.pl/wtryski-216-nowe-tuning-i2044319592.html Gość pisze że są to BOSCH , na zdjęciu samej końcówki widnieje prawidłowy nr. części DSLA 150 P764 ??? Edytowane 12 Stycznia 2012 przez LOCUTUS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LOCUTUS Zgłoś #323 Napisano 13 Stycznia 2012 Jak podaje sprzedawca końcówki wtrysków to Bułgarskie SDR , czy są one warte uwagi ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #324 Napisano 13 Stycznia 2012 To jest gość z forum, Byku. Uważaj na niego bo różnie z nim bywa. To co sprzedaje na allegro a nie na forum wymaga szczególnej uwagi. Piszę z doświadczenia. Lepiej odpuść i poszukaj innych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dadutm Zgłoś #325 Napisano 13 Stycznia 2012 Panowie, a zwracając uwage na samą pompę to czy taki motyw wypali, bo kolega arcicha1 wymieniał bebechy pompy gdyż jak juz wcześniej kilka osob wspominało w praktyce jest ona mało wydajna, ale czy nie łatwiej przełożyć całą pompę od AFNa ? tu akurat nie jestem w temacie, nie wiem czy ona pasuje plug & play. Może jest ktoś, kto przerabiał podobny temat? Pompa 11mm nie wchodzi w grę, mam juz 0,216 no i dostęp/cena. Druga sprawa to jak jest z katem w AHU ? Ponoć, w przypadku suszarki VNT wyraźnie odetchnie, a jak jest z WG ? Jest jakikolwiek sens usuwanie katalizatora w tym motorze? Kolejna sprawa, to juz ogolne pytanie na co warto jeszcze zwrocic uwagę w przypadku AHU ? Zamierzam niebawem zawitać do Goodhope w Pleszewie i szczerze ucieszyłby mnie fakt wyplucia 135 - 140 KM. Czy jest to w praktyce realne, bez ingerencji w suszare? (pojawia się wiele tematów że ciężko jest to uzyskać w aucie ponad 10 letnim z przebiegem 260 kkm) Co z fabrycznym IC'kiem, wiem ze jest cholernie mały ale powinien dac rade, czy jest zatem sens ładowania wiekszego do AHU? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LOCUTUS Zgłoś #326 Napisano 13 Stycznia 2012 Co sądzicie ot tej firmie tuningowej czy warto robić w niej modyfikacje ? http://diesel-tuning.pl/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaj Zgłoś #327 Napisano 14 Stycznia 2012 Witam! robilem w tej firmie auto passata 1.9 tdi AFN po programie wyszlo mi 135 KM. Gosciu zna sie na tym polecam autko robilem u niego 3 lata temu i do tej pory nie ma z nim problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #328 Napisano 16 Stycznia 2012 Druga sprawa to jak jest z katem w AHU ? Ponoć, w przypadku suszarki VNT wyraźnie odetchnie, a jak jest z WG ? Jest jakikolwiek sens usuwanie katalizatora w tym motorze? Co z fabrycznym IC'kiem, wiem ze jest cholernie mały ale powinien dac rade, czy jest zatem sens ładowania wiekszego do AHU? Jak katalizator może odetchnąć? chyba wycięty na skupie.Jaki układ by nie był to zawsze kat stanowi przeszkode dla spalin, a taki po przebiegu 260Kkm to już w ogóle-rada wycinać,patroszyć,pozbywać się.ICek fabryczny nie da rady,auto w lato po paru butach spuchnie i z super zchipowanej rakiety będzie 1,6 D -bo tak będzie jechał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dadutm Zgłoś #329 Napisano 16 Stycznia 2012 Jak katalizator może odetchnąć? chyba wycięty na skupie.Jaki układ by nie był to zawsze kat stanowi przeszkode dla spalin, a taki po przebiegu 260Kkm to już w ogóle-rada wycinać,patroszyć,pozbywać się.ICek fabryczny nie da rady,auto w lato po paru butach spuchnie i z super zchipowanej rakiety będzie 1,6 D -bo tak będzie jechał. Co odetchnie ja mialem na myśli samą suszarkę kolego słyszałem pewną rzecz jak ktoś wspominał tą kwestie co dotyczyła turbawek VNT, ale nie byłem do końca przekonany. Ogólnie przydała mi się Twoja wypowiedz, jednak pojawiają się nowe drobne wątpliwości - Goodhope "mowi" że do osiągnięcia przedział 125 - 130 KM i że wspomniane klamoty są niepotrzebne, wiec jak jest na fakcie? Na forum kilka osób pisze że fabryczny IC do 150 KM wystarczy, mi także wydaje się to troche dziwne. Już kolega Daron wyjaśnił mi kilka kwestii i jestem prawie zdecydowany na wyrżnięcie Kata i rozglądam się za ICkiem od A5. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #330 Napisano 17 Stycznia 2012 Większy icek to zimniejsze powietrze a więc więcej powietrza,więcej powietrza to można dać więcej paliwa,mniejsze dymienie,mniejsze egt,brak gotowania się silnika przy wyższych temp zew itd,generalnie duży fmic=same plusy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #331 Napisano 20 Stycznia 2012 Witam wszystkich , to mój pierwszy post na forum . A co sądzicie na temat tych wtryskiwaczy ? http://allegro.pl/wtryski-216-nowe-tuning-i2044319592.html Gość pisze że są to BOSCH , na zdjęciu samej końcówki widnieje prawidłowy nr. części DSLA 150 P764 ??? lepiej brac wtryski od olek_wroc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #332 Napisano 21 Stycznia 2012 Witam wszystkich , to mój pierwszy post na forum . A co sądzicie na temat tych wtryskiwaczy ? http://allegro.pl/wtryski-216-nowe-t...044319592.html Gość pisze że są to BOSCH , na zdjęciu samej końcówki widnieje prawidłowy nr. części DSLA 150 P764 ??? No to się nazywa niezgodność z zasadami allegro czyli manipulacja słowami kluczowymi, oraz świadome wprowadzanie w błąd kupującego. A jak dokładnie doczytać w aukcji to "Wtryski Boscha są po regeneracji"- czyli używane korpusy boscha bo innych nie ma, a "z nowo założonymi końcówkami" to jakieś chińskie tanie końcówki i obok włoskich końcówek to one nawet na półce nie leżały. PS już kilku "włoskich" producentów końcówek znalazłem w chinach tylko jeszcze z krzaczkowatymi napisami ale z tym samym logiem co przepakowywane w europie w pudelka z włoskimi czy angielskimi napisami i błyszczącymi hologramami Co do wtrysków to zasada jest prosta: Same końcówki Bosio to koszt ok 620zł; bosch 1000-1100zł do tego należy doliczyć sprawne korpusy na których trzeba zrobić wtryski + podkładki + ew. zaworki w wypadku bosio + regulacja ciśnień + podatek + i inne dodatkowe koszty poniesione przy ich zrobieniu. Wiec nad czym się zastanawiać widząc gotowe wtryski poniżej ceny samych dobrych końcówek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek15l Zgłoś #333 Napisano 29 Stycznia 2012 ja mam pytanie odnosnie moich wtryskow . mam zamiar na dniach wymieniac koncowki i mam zwiazane z tym pytanie czy da rade do 90 wsadzic koncowki od AFN 110km i czy pompa to pociagnie?z gory dzieki za odp i jakiej firmy sa optymalne nie chce kupic jakiejs chiny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #334 Napisano 29 Stycznia 2012 Pompa da radę nawet 230tki obsłużyć,ale większych już nie polecam na 10tce ładować. Jednak,żeby efekt był jeszcze lepszy,to kup sobie pompę z afn-a,jest wydajniejsza. Wtedy 140 na większych końcówkach osiągniesz. A kupuj tylko boscha,koszt około 800 zeta za nowe,ale nic lepszego nie kupisz,no chyba,że 216tki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #335 Napisano 29 Stycznia 2012 [quote name=maniek15l i jakiej firmy sa optymalne nie chce kupic jakiejs chiny[/quote] Fratelli bosio od olek_wroc to będzie optymalne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek15l Zgłoś #336 Napisano 29 Stycznia 2012 to raczej beda 216 skoro pompa pociagnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #337 Napisano 29 Stycznia 2012 to raczej beda 216 skoro pompa pociagnie To na pewno najbardziej optymalne rozwiązanie dla 1Z. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
derbi013 Zgłoś #338 Napisano 29 Stycznia 2012 wtryski od afn w 1z poprawia jego dynamike ? ile może wzrosnąc spalanie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kliperross Zgłoś #339 Napisano 31 Stycznia 2012 dla znawców tematu chciałbym się dowiedzieć czy jest realne osiągnąć taki wynik jak na poniższym zdjęciu, dziś odwiedziłem hamownię w celu sprawdzenia auta.Passat B5 Kombi 1.9 TDI AHU 90KM Powiem że nic w mapach nie grzebałem, taki wynik osiągnąłem zmieniając wtryski na 110-ki od AFN-a, zmieniłem dawkę paliwa na 3,5mg (nastawnikiem) i ustawienie pompy na 50-55. Minka się uśmiechnęła jak zobaczyłem wynik . Gość co robił mi pomiar to twierdzi że to nie możliwe żeby taki wynik osiągnąć bez robienia tuningu elektronicznego i że zmiana dawki i wtrysków takiego efektu nie da, a jednak . Mój błąd że wcześniej nie odwiedziłem hamowni, ale powiem tak że na co dzień jeżdżę tym autem i wiem że po tym zabiegu dostało sakramęckiego kopa i dlatego zrobiłem ten test. Nie chcę odbierać tunerom chleba ale taki zabieg jeszcze przeprowadzę u znajomego w B4 z tym samym silnikiem i jeżeli efekt będzie taki sam to nieomieszkam się pochwalić . Wynik to 125KM i 310Nm przy 2100obr/min :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #340 Napisano 31 Stycznia 2012 Wynik to 125KM i 310Nm przy 2100obr/min Pokaż log 001 i 011 razem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach