mkpol Zgłoś #61 Napisano 27 Czerwca 2016 Chcesz się dowiedzieć, czy się wymądrzasz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suhotnik Zgłoś #62 Napisano 27 Czerwca 2016 To gdzie są te śruby w kombi ? Jutro chcę to zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #63 Napisano 27 Czerwca 2016 Jak podniesiesz podłogę bagażnika to zobaczysz dwa wgłębienia tu na zdjęciu je bardzo ładnie widać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xcszuwar Zgłoś #64 Napisano 5 Lutego 2017 WItam wszystkich Mam dokładnie takie objawy jak opisane poniżej. Odkopię temat ponieważ nie znalazłem jednoznacznej opdowiedzi a za 4 dni mam przegląd samochodu Objawy : 1. Po zamknięciu klapy bagażnika B6 variant tli się trzecie światło stopu tak z mocą 30 % pełnego zapalenia. Diagnoza: 1. otwarcie klapy powoduje zgaśniecie światła stop (prawidło zapala sie lampka w bagażniku ) 2. zamknięcia klapy lub zmiana położenia dźwigni w zamku na zamkniętą powoduje zapalenie światła 3. odpięcie kostki od zamka powoduje zapalenie światła stop "trzeciego" 4. Światło trzecie stop prawidłowo zapala się ( z pełną mocą) po naciśnięciu hamulca. 5. siłownik i mikroskładnik otwarcia (klamka) pracują prawidłowo tzn reagują zamek się otwiera i zamyka oraz słychać kliknięcie mikro-przełącznika. Proszę o podpowiedź od czego zacząć ( tapicerka rozebrana czarna) peszel z przewodami nienaruszony z zewnątrz. Przegląd tuż tuż, po podpięciu do kompa brak błędów. może ktoś sie z czymś takim spotkał z góry dzieki Witam,Kilka godzin szukania.. i nic nie znalazłem.. Otóż mój problem polega na klapie tylnej bagażnika w B7. Cały czas tli mi się trzecie światło stop.. Nawet jak auto zamknięte, nie wyskakują żadne kontrolki z błędami, otwieranie i zamykanie klapy działa normalnie, wszystko ok. Dziwne.. Jak otwieram klapę stop przestaje świecić, jak naciskam pedał hamulca świeci normalnie. Nadmienie, że kilka miesięcy temu miałem problem jak opisywany wyżej- po zamknięciu bagażnika wyskakiwało info na MFA o niezamkniętym bagażniku (który de facto był zamknięty). Problem po paru godzinach sam zniknął. Ktoś ma jakiś pomysł co z tym faktem poradzić? Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #65 Napisano 22 Lipca 2017 (edytowane) Mam problem, przestała mi się wyświetlacz otwarta klapa na liczniku, zauważyłem że mam dziurawy prawy peszel idący z klapy do samochodu. Odpiąłem listwę końcową podsufitki, odgiąłem ją trochę, pociągnąłem za kable i na chwilę znowu zapaliła się klapa na liczniku, więc kabel pewnie jest przerwany. Chciałem się do niego dostać, ale kable są w jakieś plecionce i nie da rady się do nich dostać. Poszukałem trochę na alledrogo i znalazłem wiązki klapy po 40-50pln przy okazji bym zmienił ten dziurawy peszel. Czy wtyczka wiązki prawej klapy znajduje się pod prawym boczkiem? Jak zdjąć plastikowy trzpień od boczku? Miałby ktoś schemat wiązki klapy z elsy, bo nie mam do niej dostępu. Edytowane 23 Lipca 2017 przez rainman777 Przeniesiony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagnesB6 Zgłoś #66 Napisano 4 Września 2017 Mam pytanie z serii dziwnych... Czy zdemontowna klapa kombi zmiesci sie do bagaznika kombi? Ktos probowal to przewiezc? Chce kupic na wymiane a nie wiem czy bede potrzebowal przyczepe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Crayo Zgłoś #67 Napisano 21 Września 2017 Witajcie, mam problem z klapą w B7 kombi. Po uruchomieniu silnika wyświetlacz wskazuje, że klapa jest otwarta (świecą się światła na podsufitce, nie działa wycieraczka tylnej szyby) ale jak nacisnę na pedał hamulca wszytko wraca do normy. Po zdjęciu nogi z hamulca znowu mam komunikat o otwartej klapie. Testowałem na postoju więc nie są to przeciążenia podczas jazdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #68 Napisano 21 Września 2017 Pewnie zwarcie w instalacji. Sprawdź wiązki w peszlach przy zawiasach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Crayo Zgłoś #69 Napisano 22 Września 2017 Znalazłem powód: mam mokrą podsufitkę z prawej strony po użyciu spryskiwacza - czy ktoś wie jak się dobrać to przecieku ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter5 Zgłoś #70 Napisano 23 Września 2017 Witam wszystkich forumowiczów, też mam problem z tylna klapą z tym , że u mnie jest na odwrót. .klapa poprostu nie chce się otworzyć, bezpieczniki sprawdzone a tak przy okazji od momentu kupna ( jakieś 4 miesiące temu ), nigdy nie działał przycisk otwierania tylnej klapy umieszczony na boczku kierowcy obok otwierania wlewu i stad pytanie czy to tylko w jakichś wersjach ma to działać czy od początku było coś nie tak ? Klapa otwierała się normalnie po wyłączeniu alau i otwarciu samochodu pilotem, może ktoś miał podobna historię, może ktoś zna warsztat w Warszawie gdzie mają o tym pojęcie a nie będą się uczyć i wymieniać wszystko po kolei..z góry dzięki .Jeszcze jedno jak juz tu jestem jaki interface diagnostyczny używacie , polecacie w rozsądnej cenie bo coś mi się wydaje , że w tym samochodzie bez tego się nie obejdzie.. Pssat B6 kombi 1.6 Tdi 2010 rok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Crayo Zgłoś #71 Napisano 23 Września 2017 (edytowane) Dnia 22.09.2017 o 10:15, Crayo napisał: Znalazłem powód: mam mokrą podsufitkę z prawej strony po użyciu spryskiwacza - czy ktoś wie jak się dobrać to przecieku ? Leci z "peszla" pomiędzy klapą a karoserią - jak się można "dobrać" do tego miejsca ? Edytowane 23 Września 2017 przez Crayo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mestoor Zgłoś #72 Napisano 16 Października 2017 Dnia 21.09.2017 o 09:57, Crayo napisał: Witajcie, mam problem z klapą w B7 kombi. Po uruchomieniu silnika wyświetlacz wskazuje, że klapa jest otwarta (świecą się światła na podsufitce, nie działa wycieraczka tylnej szyby) ale jak nacisnę na pedał hamulca wszytko wraca do normy. Po zdjęciu nogi z hamulca znowu mam komunikat o otwartej klapie. Testowałem na postoju więc nie są to przeciążenia podczas jazdy. U mnie dokładnie to samo. W serwisie VW powiedzieli, że może to być wiązka przewodów, cena za usługę 1500 zł. Dlatego chciałem dowiedzieć się czy warto pojechać z tym do innego mechanika? Może ma ktoś kontakt telefoniczny albo inny z użytkownikiem Crayo? Jestem ciekawy jak on sobie z tym poradził? Pisałem mu na PW ale nie odpisuje i nie odczytał wiadomości jeszcze. Nie wiem co robić...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radol Zgłoś #73 Napisano 18 Października 2017 Witam Forumowiczów, może ktoś pomoże,otóż mój problem polega na tym,że klapa reaguje tylko na przycisk w drzwiach a co najdziwniejsze przy włączaniu świateł zamek wariuje bez przerwy i wtedy niestety jeżdżę z odbezpieczoną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silver7777 Zgłoś #74 Napisano 16 Listopada 2017 Witam I mnie dopadł problem z klapą bagażnika(kombi), cały czas otwierał się. Jeszcze zanim sprawdziłem błędy w kompie wymieniłem zamek ale to nie dało efektów. W vcdsie pokazuje zwarcie klamki klapy bagażnika. Oczywiście wymontowałem tą klamkę z podświetleniem i o dziwo po sprawdzeniu miernikiem ten mikrostyk działa poprawnie. Ale po podpieńciu kostki zamek od razu zaczyna wariować. Nawet wpinając się w kostkę na krótko zamek działa poprawnie. Mój dylemat polega na tym że wszystko wskazuje na klamkę, ale dlaczego na mierniku ten mikrostyk zwiera poprawnie? Może ktoś pomoże albo miał podobnie bo nie chce niepotrzebnie kupować kolejnej części. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mestoor Zgłoś #75 Napisano 17 Listopada 2017 niestety nie pomogę ;( Natomiast dodam, że ja swój problem rozwiązałem i była to wiązka przewodów klapy bagażnika z prawej strony. Prawdopodobnie przetarł się wężyk w niej i zalewał kostki co doprowadzało do zwarcia i pojawiał się komunikat o otwartej klapie. Naprawę wykonałem w serwisie VW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtek123 Zgłoś #76 Napisano 6 Grudnia 2017 male pytanie Czy jest możliwość otwarcia bagażnika na zapalonym silniku ? u mnie niestety to nie działa.... Cytuj By motomouse, 6 Grudnia 2017 Przeniosłem do właściwego forum/tematu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #77 Napisano 6 Grudnia 2017 Z zewnątrz nie. Ze środka przyciskiem powinno działać o ile sam przycisk i instalacja są sprawne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtek123 Zgłoś #78 Napisano 7 Grudnia 2017 przyciskiem również nie działa.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #79 Napisano 7 Grudnia 2017 A jak rozblokujesz zamki przyciskiem na drzwiach? Jak rozumiem po zgaszeniu auta w drzwiach przyciskiem działa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol12 Zgłoś #80 Napisano 22 Grudnia 2017 On 10/16/2017 at 1:42 PM, mestoor said: U mnie dokładnie to samo. W serwisie VW powiedzieli, że może to być wiązka przewodów, cena za usługę 1500 zł. Dlatego chciałem dowiedzieć się czy warto pojechać z tym do innego mechanika? Może ma ktoś kontakt telefoniczny albo inny z użytkownikiem Crayo? Jestem ciekawy jak on sobie z tym poradził? Pisałem mu na PW ale nie odpisuje i nie odczytał wiadomości jeszcze. Nie wiem co robić...? Pisałem o tym w innym wątku, więc tu krótko - najprawdopodobnie jest to problem ze zwarciem w wiązce spowodowanej przetartym przewodem spryskiwacza tylnej klapy. Peszel jest plastikowy i po pewnym czasie pęka. Ja ten temat właśnie ćwiczę drugi raz, objawy różne, wpierw niedziałający spryskiwać, teraz kontrolka niezamkniętej klapy, po pewnym czasie brak pracy wycieraczki, klapy i w końcu dym z prawego tylnego słupka. w podsufitce mokre przewody od płynu spryskiwacza. Ja będę stosować inny przewód do spryskiwacza, oryginalny się przeciera po pewnym czasie i wariuje elektryka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach