daro44 Zgłoś #21 Napisano 25 Stycznia 2014 A jaki jest numer katalogowy tego zamka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol_1ek Zgłoś #22 Napisano 25 Stycznia 2014 4F5827505D wymiana zamka 5 minut Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro44 Zgłoś #23 Napisano 26 Stycznia 2014 Dziex a jak myslicie kupic nowy czy skusic sie na uzywany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol_1ek Zgłoś #24 Napisano 26 Stycznia 2014 Kolego za nowy w serwisie zapłaciłem 220 zł wiec nie ma co kombinować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekzks Zgłoś #25 Napisano 26 Stycznia 2014 Tu jest za 170zl z wysyłka : http://allegro.pl/audi-a4-a6-a6-a5-zamek-klapy-tyl-4f5827505-d-nowy-i3867117086.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro44 Zgłoś #26 Napisano 26 Stycznia 2014 Racja nie ma co kombinowac to ma sluzyc jeszcze pare ladnych lat przynajmniej w moum przypadku pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro44 Zgłoś #27 Napisano 30 Stycznia 2014 Dosyc obficie popryskalem wd 40 i narazie wszystko ok mimo mrozow ....poczekamy zobaczymy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ARNAU Zgłoś #28 Napisano 31 Stycznia 2014 Kolego cały zamek możesz rozebrać łącznie z bebechami. Tam praktycznie nic nie ma silniczek zębatki mikro styk i obudowa.Rozkręcisz to zobaczysz na 99% przeczyścisz i będzie działał lepiej jak nówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro44 Zgłoś #29 Napisano 31 Stycznia 2014 (edytowane) Poczekam na plus i przeczyszcze A czy moglbym poprosic o info jak go zdemontowac i przydatne porady dotczace tegoz zameczka. Edytowane 31 Stycznia 2014 przez daro44 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ARNAU Zgłoś #30 Napisano 31 Stycznia 2014 Zdejmujesz tapicerkę klapy odpinasz kostkę elektr.od zamka odkręcasz chyba 3 śrubki chyba 10-tką i zamek masz w ręku.Uważaj przy rozbieraniu już samego mechanizmu zamka na zatrzaski są bardzo kruche. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro44 Zgłoś #31 Napisano 31 Stycznia 2014 Ok. Dzieki ARNAU!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ARNAU Zgłoś #32 Napisano 31 Stycznia 2014 udanej naprawy i kasy w kieszeni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AD41AN Zgłoś #33 Napisano 21 Marca 2014 (edytowane) Witam i o rade pytam 3 tygodnie wstecz sporadycznie wyskakiwala kontrolka informujaca o spalonej od wstecznego zarowce jednak po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu owa informacja juz sie nie pojawiala jak i gasla kontrolka... po kilku dniach dolaczyla kolezanka czyli zablokowana klapa bagaznika Zero reakcji na klucz jak i przycisk z panela na drzwiach. Nurkuje i otwieram recznie... Problem znika tak szybko jak sie pojawil az do ostatniego weekendu... buuum info o przepalonej zarowce i klapa zero odzewu ale tym razem juz na amen. Co zrobilem do tej pory: szukalem myszy pod dywanem moze gdzies przetarte kable... wypruta klapa jak i lewa strona bagaznika... wiazki cale az po modul pod kierownica... Kumpel przeskanowal jakims prostym kompem wynik na zdjeciu. Bledy wracaja zaraz jak tylko wlacze zaplon Bede wdzieczny za rade co jeszcze zrobic bo obawiam sie najgorszego ze winny jest ten modul J519 Vehicle Electrical System Control Module. Edytowane 21 Marca 2014 przez AD41AN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ARNAU Zgłoś #34 Napisano 22 Marca 2014 Witam ten programik to trochę lipa jak masz możliwość podpięcia się pod VCDS-a i z niego pokazać wyniki skanów trochę by nam to rozjaśniło sytuację - na razie to wróżenie z fusów na zasadzie "może to a może tam to" VCDS-prawdę Ci powie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AD41AN Zgłoś #35 Napisano 24 Marca 2014 (edytowane) Witam ten programik to trochę lipa jak masz możliwość podpięcia się pod VCDS-a i z niego pokazać wyniki skanów trochę by nam to rozjaśniło sytuację - na razie to wróżenie z fusów na zasadzie "może to a może tam to" VCDS-prawdę Ci powie Kupilem VCDSa, miernik, browarek i faktycznie to pomoglo! VCDS dokladniej powiedzial co sie dzieje a miernik potwierdzil ze gdzies sa przerwane kable.... Oszukala mnie ta otulina z materialu. Nie widzac na niej otarc czy rozerwania postanowilem zostawic ta wiazke i szukac dalej... gdy wpadl mi w rece miernik jeszcze raz sprawdzilem ta felerna wiazke i strzal w dziesiatke. Rozcinam otuline a tam na 10 kabli 3 rozerwane 3 naderwane. Wiazka przechodzi przez rame w klapie na koncu wpieta w taki klips ma tak malo luzu ze gdy zamykamy klape powstaje takie naprezenie ze powoli rozrywa kable... tym razem przymocowalem tak zeby przy otwieraniu/zamykaniu klapy wiazka nie byla poddawana napieciu. Edytowane 24 Marca 2014 przez AD41AN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #36 Napisano 24 Marca 2014 Mam taki problem w kombi że czasami ciężko otworzyć bagażnik. Tak jakby ten przycisk w klapie nie łączył. Trzeba cały zamek wymieniać czy sam przycisk? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AD41AN Zgłoś #37 Napisano 24 Marca 2014 Mam taki problem w kombi że czasami ciężko otworzyć bagażnik. Tak jakby ten przycisk w klapie nie łączył. Trzeba cały zamek wymieniać czy sam przycisk? Mam rozumiec ze wciaz reaguje na klucz i przycisk z panela na drzwiach? a swiatla na tyle dzialaja bez zarzutu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #38 Napisano 25 Marca 2014 Mam rozumiec ze wciaz reaguje na klucz i przycisk z panela na drzwiach? a swiatla na tyle dzialaja bez zarzutu? nie mam klapy elektrycznej więc nie ma co reagować na klucz i przycisk na drzwiach. Naciskam przycisk w klapie, słyszę klikanie, ale nie mogę podnieść klapy- otworzyć bagażnika- dzieje się tak czasami 1, 2 razy w tygodniu. Tak jakby sygnał z przycisku nie docierał do zamka. Miał tak ktoś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AD41AN Zgłoś #39 Napisano 25 Marca 2014 Poloz auto na stol operacyjny Smialo sciagnij te dywany z klapy... sprawdz instalacje miernikiem wykrec zamek przesmaruj a przedewszystkim tak jak mi ARNAU doradzal.... auto ma czkawke wiec podepnij VCDSa i dowiesz sie co jest grane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SlawkoW Zgłoś #40 Napisano 9 Września 2014 Niestety ale nie znalazłem interesującego mnie tematu, więc zmuszony jestem napisać w tym wątku. Moje pytanie dotyczy listwy krawędzi bagażnika (tej gdzie znajduje się rygiel zamka tylnej klapy) w kombi. Jest tam coś w rodzaju ruchomej maskownicy rygla zamka. Ostatnio przy sprzątaniu zauważyłem że ta maskownica wpadła o środka. Udało mi się ją wyjąc bez demontażu listwy i składa się ona z kawałka plastiku, sprężynki i drucika metalowego. Czy może ktoś wie jak to powinno być poprawnie zamontowane. Pewnie bez zdjęcia listy się nie obędzie. Będę wdzięczny za pomoc (fajnie jak by były zdjęcia). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach