Skocz do zawartości
Gość down_hill

Problem z klapą bagażnika

Rekomendowane odpowiedzi

A jaki jest numer katalogowy tego zamka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4F5827505D wymiana zamka 5 minut

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziex a jak myslicie kupic nowy czy skusic sie na uzywany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego za nowy w serwisie zapłaciłem 220 zł wiec nie ma co kombinować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Racja nie ma co kombinowac to ma sluzyc jeszcze pare ladnych lat przynajmniej w moum przypadku pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dosyc obficie popryskalem wd 40 i narazie wszystko ok mimo mrozow ....poczekamy zobaczymy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego cały zamek możesz rozebrać łącznie z bebechami. Tam praktycznie nic nie ma silniczek zębatki mikro styk i obudowa.Rozkręcisz to zobaczysz na 99% przeczyścisz i będzie działał lepiej jak nówka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczekam na plus i przeczyszcze

A czy moglbym poprosic o info jak go zdemontowac i przydatne porady dotczace tegoz zameczka.:)

Edytowane przez daro44

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdejmujesz tapicerkę klapy odpinasz kostkę elektr.od zamka odkręcasz chyba 3 śrubki chyba 10-tką i zamek masz w ręku.Uważaj przy rozbieraniu już samego mechanizmu zamka na zatrzaski są bardzo kruche.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok. Dzieki ARNAU!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

udanej naprawy i kasy w kieszeni ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam i o rade pytam ;)

3 tygodnie wstecz sporadycznie wyskakiwala kontrolka informujaca o spalonej od wstecznego zarowce jednak po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu owa informacja juz sie nie pojawiala jak i gasla kontrolka... po kilku dniach dolaczyla kolezanka czyli zablokowana klapa bagaznika :galy: Zero reakcji na klucz jak i przycisk z panela na drzwiach. Nurkuje i otwieram recznie... Problem znika tak szybko jak sie pojawil az do ostatniego weekendu... buuum info o przepalonej zarowce i klapa zero odzewu ale tym razem juz na amen. Co zrobilem do tej pory: szukalem myszy pod dywanem moze gdzies przetarte kable... wypruta klapa jak i lewa strona bagaznika... wiazki cale az po modul pod kierownica... Kumpel przeskanowal jakims prostym kompem wynik na zdjeciu. Bledy wracaja zaraz jak tylko wlacze zaplon :(

Bede wdzieczny za rade co jeszcze zrobic bo obawiam sie najgorszego ze winny jest ten modul J519 Vehicle Electrical System Control Module.photo.jpg

Edytowane przez AD41AN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ten programik to trochę lipa jak masz możliwość podpięcia się pod VCDS-a i z niego pokazać wyniki skanów trochę by nam to rozjaśniło sytuację - na razie to wróżenie z fusów na zasadzie "może to a może tam to"

 

VCDS-prawdę Ci powie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam ten programik to trochę lipa jak masz możliwość podpięcia się pod VCDS-a i z niego pokazać wyniki skanów trochę by nam to rozjaśniło sytuację - na razie to wróżenie z fusów na zasadzie "może to a może tam to"

 

VCDS-prawdę Ci powie ;)

 

Kupilem VCDSa, miernik, browarek i faktycznie to pomoglo! VCDS dokladniej powiedzial co sie dzieje a miernik potwierdzil ze gdzies sa przerwane kable.... Oszukala mnie ta otulina z materialu. Nie widzac na niej otarc czy rozerwania postanowilem zostawic ta wiazke i szukac dalej... gdy wpadl mi w rece miernik jeszcze raz sprawdzilem ta felerna wiazke i strzal w dziesiatke. Rozcinam otuline a tam na 10 kabli 3 rozerwane 3 naderwane. Wiazka przechodzi przez rame w klapie na koncu wpieta w taki klips ma tak malo luzu ze gdy zamykamy klape powstaje takie naprezenie ze powoli rozrywa kable... tym razem przymocowalem tak zeby przy otwieraniu/zamykaniu klapy wiazka nie byla poddawana napieciu. photo 4.jpg

photo 1.jpg

photo 2.jpg

photo 3.jpg

Edytowane przez AD41AN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem w kombi że czasami ciężko otworzyć bagażnik. Tak jakby ten przycisk w klapie nie łączył.

Trzeba cały zamek wymieniać czy sam przycisk?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam taki problem w kombi że czasami ciężko otworzyć bagażnik. Tak jakby ten przycisk w klapie nie łączył.

Trzeba cały zamek wymieniać czy sam przycisk?

Mam rozumiec ze wciaz reaguje na klucz i przycisk z panela na drzwiach? a swiatla na tyle dzialaja bez zarzutu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam rozumiec ze wciaz reaguje na klucz i przycisk z panela na drzwiach? a swiatla na tyle dzialaja bez zarzutu?

 

nie mam klapy elektrycznej więc nie ma co reagować na klucz i przycisk na drzwiach.

Naciskam przycisk w klapie, słyszę klikanie, ale nie mogę podnieść klapy- otworzyć bagażnika- dzieje się tak czasami 1, 2 razy w tygodniu. Tak jakby sygnał z przycisku nie docierał do zamka. Miał tak ktoś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poloz auto na stol operacyjny ;) Smialo sciagnij te dywany z klapy... sprawdz instalacje miernikiem wykrec zamek przesmaruj a przedewszystkim tak jak mi ARNAU doradzal.... auto ma czkawke ;) wiec podepnij VCDSa i dowiesz sie co jest grane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale nie znalazłem interesującego mnie tematu, więc zmuszony jestem napisać w tym wątku. Moje pytanie dotyczy listwy krawędzi bagażnika (tej gdzie znajduje się rygiel zamka tylnej klapy) w kombi. Jest tam coś w rodzaju ruchomej maskownicy rygla zamka. Ostatnio przy sprzątaniu zauważyłem że ta maskownica wpadła o środka. Udało mi się ją wyjąc bez demontażu listwy i składa się ona z kawałka plastiku, sprężynki i drucika metalowego. Czy może ktoś wie jak to powinno być poprawnie zamontowane. Pewnie bez zdjęcia listy się nie obędzie. Będę wdzięczny za pomoc (fajnie jak by były zdjęcia).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności