Skocz do zawartości

AD41AN

  • Liczba zawartości

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O AD41AN

  • Urodziny 11.12.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Adrian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Luton-UK/Mazury

Samochód

  • Generacja
    B6 CC
  • Silnik
    B6 CC 2.0 TDI 170KM (CBBB)
  • Rok produkcji
    2009
  1. AD41AN

    Lampy HID PL E1

    ...to tez mnie zastanawia bo przez pierwsze 2 lata przeglady robilem w rygorystycznym garazu Kwik Fit i dopiero teraz garaz TyreCity dopatrzyl sie takiego mankamentu. Faktycznie nawet strzalki wskazuja kierunek.... coz po swietach podskocze do ASO i zapytam czy jest mozliwosc sprawdzenia z jakimi lampami zjechal z tasmy... bedzie duza ciekawostka jezeli faktycznie to blad fabryki. Napisze co wyszlo po wizycie. Dzieki za czas
  2. AD41AN

    Lampy HID PL E1

    Wojtek podrzucam pare zdjec. Ogromnie jestem zdziwiony. Auto kupilem zaraz po gwarancji wiec wlasciciel przez pierwsze trzy lata nie robil tu przegladu.... to ja jestem tym pierwszym ktory przez ostatnie 3 lata zglaszal sie na diagnoze (MOT). Wczoraj pokazano mi na sprzecie i wykresie ze wiaska swiatla odpowiada europejczykowi. Doswietla os jezdni a nie pobocze. Uskok na wykresie jest dla auta z kierownica po lewej stronie. Przy zakupie bacznie przygladalem sie czy ktos grzebal i rozkrecal przod auta. Zero oznak np typu naruszone lub obdarte sruby, przesuniecia lub nowe elementy, pekniecia, spawanie itp nawet blacharka miernikiem sprawdzona i trzyma wszedzie rowno 120.
  3. Witam Czy jest ktos kto moglby rozwiazac lub logicznie wytlumaczyc ta zagadke? Posiadam to auto juz 3 lata kupione od pierwszego wlasciciela (firma Culina Logistics)... przed zakupem nie zalowalem grosza zeby sprawdzic auto w bazach danych. Przebieg i ksiazka zweryfikowana w ASO. Bezwypadkowe 100% auto. Dzisiejszy przeglad (MOT) wprawil mnie i diagnoste w oslupienie. Dopatrzono sie lamp Europejskich PL E1 Co tu jest grane :sciana
  4. Poloz auto na stol operacyjny Smialo sciagnij te dywany z klapy... sprawdz instalacje miernikiem wykrec zamek przesmaruj a przedewszystkim tak jak mi ARNAU doradzal.... auto ma czkawke wiec podepnij VCDSa i dowiesz sie co jest grane.
  5. Co to za rozmiar tych felg i opon? Zerknij dokladnie na opone bo jezeli obciera o elementy nadwozia/zawieszenia to na 100% jakies slady musisz zauwazyc. Chrobotanie przy skrecie hmmm wielu stawialo by tu na przeguby... masz sporo na forum o tym.
  6. Mam rozumiec ze wciaz reaguje na klucz i przycisk z panela na drzwiach? a swiatla na tyle dzialaja bez zarzutu?
  7. Kupilem VCDSa, miernik, browarek i faktycznie to pomoglo! VCDS dokladniej powiedzial co sie dzieje a miernik potwierdzil ze gdzies sa przerwane kable.... Oszukala mnie ta otulina z materialu. Nie widzac na niej otarc czy rozerwania postanowilem zostawic ta wiazke i szukac dalej... gdy wpadl mi w rece miernik jeszcze raz sprawdzilem ta felerna wiazke i strzal w dziesiatke. Rozcinam otuline a tam na 10 kabli 3 rozerwane 3 naderwane. Wiazka przechodzi przez rame w klapie na koncu wpieta w taki klips ma tak malo luzu ze gdy zamykamy klape powstaje takie naprezenie ze powoli rozrywa kable... tym razem przymocowalem tak zeby przy otwieraniu/zamykaniu klapy wiazka nie byla poddawana napieciu.
  8. Witam i o rade pytam 3 tygodnie wstecz sporadycznie wyskakiwala kontrolka informujaca o spalonej od wstecznego zarowce jednak po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu owa informacja juz sie nie pojawiala jak i gasla kontrolka... po kilku dniach dolaczyla kolezanka czyli zablokowana klapa bagaznika Zero reakcji na klucz jak i przycisk z panela na drzwiach. Nurkuje i otwieram recznie... Problem znika tak szybko jak sie pojawil az do ostatniego weekendu... buuum info o przepalonej zarowce i klapa zero odzewu ale tym razem juz na amen. Co zrobilem do tej pory: szukalem myszy pod dywanem moze gdzies przetarte kable... wypruta klapa jak i lewa strona bagaznika... wiazki cale az po modul pod kierownica... Kumpel przeskanowal jakims prostym kompem wynik na zdjeciu. Bledy wracaja zaraz jak tylko wlacze zaplon Bede wdzieczny za rade co jeszcze zrobic bo obawiam sie najgorszego ze winny jest ten modul J519 Vehicle Electrical System Control Module.
  9. 100% satysfakcj daje ten CR.... przebieg stan dzisiejszy 102000 mil... na kartach historii serwisowej zapisana jedynie ta usterka - Throttle valve housing (electric fault) Brak ubytku oleju, wymiana co 8-9 tys mil. Olej Castrol 5w-30 norma 507. Spalanie jak widac na zdjeciu, po autostradzie przepisowo bez zbednego "deptania" cieszy oko, miasto po za godzinami szczytu mozna osiagnac 45mpg. Jednym slowem dbac kontrolowac wymieniac na czas to co trzeba a motor odwdziecza sie tym samym.
  10. Temat dosyc powazny i porusza kwestie ktora juz dawno powinna byc madrze zaplanowa i wprowadzona w zycie. Musimy przyznac otwarcie ze wysokosc mandatow jest zbyt niska czesto nieadekwatna i smieszna do przewinienia jaka popelnil kierowca. Czytajac juz na wstepie artykul chyba kazdy zauwazyl dowcip roku 2013: GUS i jego 3,6 tys zlotych.... Odniesienie sie do sredniej krajowej bylo by niesprawiedliwe mysle ze dla ogromnej liczby ludzi ktorzy dostaja do reki grubo mniej niz 2 tys zlotych. Plusem jest pozbawienie strazy miejskiej mozliwosci kontroli fotoradarowej.
  11. Dosyć ciekawe rozwiązanie przy wymianie i bez kompa Podobnie musiał zrobić Kamilek1307 a tu z VCDSem
  12. ....o to absurd chyba największy tego lotniska, którego sens istnienia nie umiem sobie logicznie wytłumaczyć... Gładko lądujemy i dobijamy pod budynek lotniska (połowa ze 180 osób klaszcze :hehe ) Drzwi otwierają się i wszyscy wybiegają w pośpiechu na rozgrzaną płytę lotniska wprost do czekającego autobusu... jest duszno i tłoczno... czekamy przy otwartych drzwiach aż autobus wypełni się ludźmi... czekamy.... przy okazji wlewają się do środka spaliny.... czekamy.... czekamy... iiiiii jest ruszył sukces :marecek Wielu myśli że odprawa paszportowa musi znajdować się dosyć sporo od samolotu skoro tak upycha nas się w ten że autobus..... nagle szok i niedowierzanie... salwy śmiechu jaki i w moim przypadku poczucie wstydu bo znam tą przypadłość nie od dziś.... :wstyd PRZEJECHALIŚMY MAX 100M!!!!! i STOP :doh przystanek ODPRAWA PASZPORTOWA. Byłem już na kilku lotniskach i w takich przypadkach jedna lub dwie osoby z obsługi rozstawiała taśmę wzdłuż której kierowała ruchem do wejścia. Dodam że na płycie lotniska nie było nikogo poza tym jednym samolotem. Widzi ktoś z Was jakiś głębszy sens tej sytuacji? Pytam tak na wszelki bo będę wiedział co mam odpowiedzieć dla obcokrajowca, gdy taki kiedyś może mi się trafi :fajny
  13. AD41AN

    Pomoc - powódź

    JACU paypalem do boomaxxa poleciało trochę funta. Trzym się tam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności