Skocz do zawartości
tcyzio

Szarpanie + kontrolka ESP

Rekomendowane odpowiedzi

Napisałem tylko o jednej pompce ale to samo jest na wszystkich lub czasem nie na wszystkich tylko trzech dwóch

A to bardzo zmienia postać rzeczy. No nie wiem o co biega :( Wszystkie wtyczki przeglądnąłeś czy gdzieś nie przyśniedzały piny??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z kontrolką ESP gdy jadę tak 60-90 km/h i skręcam lekko w prawo to zapala się lampka a gdy już minę łuk to przestaje pompo wtryskiwacze są dobre, co się może dziać? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, potrzebuje waszej pomocy.

 

Oto co mi sie dzieje:

Jade autem, gdy silnik jeszcze nie jest nagrzany zaczyna delikatnie szarpac, gdy to przeczekam jadac powoli i silnik nagrzej sie do 90* jest ok, jednak gdy go w tym momencie przegazuje to zapala mi sie kontrola ESP, silnik traci moc a auto zaczyna szarpac, silnik jakby chodzil na 3? cylindry, zaczyna szarpac, trząść

 

TUtaj diagnostyka VAG

 

VAG-COM Version: Release 311.2-N

 

 

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58

 

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 GL

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1495

Coding: 00002

Shop #: WSC 00028

WVWZZZ3BZ3P346891 VWZ7Z0C6807735

1 Fault Found:

18077 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 4 (N243): Electrical Malfunction

P1669 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

 

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 614 517 G

Component: ABS/ESP front 1728

Coding: 04255

Shop #: WSC 00028

2 Faults Found:

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-10 - - - Intermittent

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal to Low - Intermittent

 

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 3B1 907 044 H

Component: CLIMATRONIC B5GP 0009

Coding: 17000

Shop #: WSC 00028

4 Faults Found:

00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)

35-10 - - - Intermittent

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

35-10 - - - Intermittent

01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)

35-10 - - - Intermittent

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

35-10 - - - Intermittent

 

Skipping Address 15-Airbags

 

Address 16 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 907 487 B

Component: Lenkradelektronik 0002

Coding: 00008

Shop #: WSC 00028

No fault code found.

 

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 920 847 E

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08

Coding: 21115

Shop #: WSC 00000

WVWZZZ3BZ3P346891 VWZ7Z0C6807735

No fault code found.

 

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 00028

No fault code found.

 

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 959 799 B

Component: 03 Komfortgerát HLO 0003

Coding: 00259

Shop #: WSC 00028

No fault code found.

 

Address 56 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 035 186 E

Component: Radio BNO 0006

Coding: 04403

Shop #: WSC 00028

No fault code found.

 

End -------------------------------------------------------

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
potrzebuje waszej pomocy.

Zacznij od tego -&gt;Kliknij tu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok, wtyczki podociskalem. zobaczymy jutro. dzis jechalem nim i bylo ok :) dam znac czy pomoglo

 

[+]

Kurde, niesamowite :D jak ręką odjął :}

Autko znów płynnie działa, nie szarpie, jakby dostało mocy i mam wrażenie że silnik się szybciej nagrzewa.

 

p.s.

faktycznie, ostatnia wtyczka była luźna (latała na boki, chociaż trudno było ją wyjąć).

Dla pewności podociskałem wszystkie wtyczki, żeby potem nie musieć drugi raz tego robić.

Jak narazie gra gitara, drugi dzień i zero problemów

Edytowane przez qweluke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem jadąc zaczyna mi delikatnie szarpac po zapaleniu sie ESP tak mocniej jednak pazazer tego nie odczuwa tak jak ja kierowca. Po zgaszeniu i odpalenia wszystko jest okey. czytalem wszystkie posty jednak nie bylo wzmiani jaki bledy byly na sterowniku silnika. Mi wyskoczyl :

-zawor pompy wtryskowej, cylinder 2: przekroczony limit

-nieciagly .

 

prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
prosze o pomoc
Dognij konektorki wtyczek pompowtrysków.

Problem prawdopodobnie zniknie.

 

Czytaj posty w tematach ! Np. wypowiedź powyżej Twojej....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrobilem wszystko jak bylo opisane dogielem (zdjecie : zaznaczone na czerwono) niestety nie pomoglo zrobilem 20-30km pojawilo sie znow. Pojawia sie to jak silnik bedzie mial 90st. Są jakies jeszcze pomysly ???2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zrobilem wszystko jak bylo opisane dogielem (zdjecie : zaznaczone na czerwono) niestety nie pomoglo zrobilem 20-30km pojawilo sie znow. Pojawia sie to jak silnik bedzie mial 90st. Są jakies jeszcze pomysly ???
Z tej miniaturki nic nie widać !

Czy wyjmowałeś konektorki i doginałeś je ?

160173-2.JPG

 

 

Są jakies jeszcze pomysly ???
Wymiana wiązki pompowtryskiwaczy. Edytowane przez tomnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

toche glupio sie przyznac ale tylko wsadzilem srubokret i dogielem zs6.3gz.jpg

a jak to rozebrać z tego plastiku ?

 

 

 

dogielem wszystko tak jak powinna byc ale bez jakiejkowiek roznicy .

Co prawda jeszcze nie wykasowalem bledow .

Są jeszcze jakies koncepcje ?

Edytowane przez HAHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Proszę o pomoc w naprowadzeniu/odszukaniu usterki w moim passacie.

 

Objawy są takie:

 

Jadą w dłuższą trasę, gdzie dodaje się powoli gazu i potem trzyma w jednym położeniu, po jakimś czasie auto zaczyna szarpać - jakby nie dostawał paliwa, w tym momencie miga (jak stroboskop) kontrolka ESP (trójkącik z wykrzyknikiem) i z okolic przekaźników słuchać "tykanie" przekaźników od ESP. W momencie nagłego wciśnięcia pedału gazu szarpanie zanika, ESP nie mruga. Jak odłączę ESP poprzez wciśnięcie przycisku, objawy znacznie albo w ogóle ustępują. Gdy włączę tempomat bez względu czy jest wyłączone ESP czy włączone nie ma tego problemu, przynajmniej tak to zauważyłem.

Pytanie co jest przyczyną, gdzie jej szukać. Podłączyłem auto pod PolskiVAG 4.9 ale nie chce mi wejść w ASR/ESP/ABS, nawiązuje połączenie ale nie daje się połączyć - tykają przekaźniki i zaświecają się kontrolki od ABS i ESP i to wszystko - nie mogę wejść zobaczyć jakie są błędy. W inne sterowniki daje się połączyć np. moduł komfortu, silnik, poduszki powietrzne itd.

Podłączając się pod silnik wyskakuje tylko jeden błąd sporadyczny związany z układem chłodzenia.

 

Proszę o porady, jeśli to pompo wtryski to dla czego załącza się ESP? Dla czego po wyłączeniu ESP nie szarpie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Od kupna mam problem z błędem czujnika świateł STOP. Po wymianie czujnika dalej co jakiś czas zapala mi się kontrolka od ESP i szarpie przy zmianach biegu. Na VAGu mam błąd czujnika STOP lub zwarcie do innego czujnika. Czujnik sprzęgła OK. Czy padła może jakaś wiązka od czujnika hamulca, sprzęgła? Macie może jakieś schematy od komputera silnika? Brak tempomatu, silnik 2.0 20v ALT.

Dzięki z góry!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany! Brak przejścia od ECU pin 3 do czujników sprzęgła i hamulca.Po wymianie przewodu wszystko działa!FOTO 1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

mam problem z passat 1.9 tdi 130 km silnik awx , otóz problem pojawia sie przewazne gdy jade powyzej 100km zapali siekontrolka ESP lekko szarpnie autem , problem znika po zgaszeniu auta mysłalem ze to pompowtryskiwacz którys nie domaga ale czemu na wolnych obrotach nie wyczuwam usterki u mechanika po podłaczeniu do kompa mechanik powiedział ze przekroczona górna granica regulacji co to moze oznaczac a stwierdził tez zeby ustawic kąt wtrysku za pomoc będe wdzieczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

 

mam problem z passat 1.9 tdi 130 km silnik awx , otóz problem pojawia sie przewazne gdy jade powyzej 100km zapali siekontrolka ESP lekko szarpnie autem , problem znika po zgaszeniu auta mysłalem ze to pompowtryskiwacz którys nie domaga ale czemu na wolnych obrotach nie wyczuwam usterki u mechanika po podłaczeniu do kompa mechanik powiedział ze przekroczona górna granica regulacji co to moze oznaczac a stwierdził tez zeby ustawic kąt wtrysku za pomoc będe wdzieczny

 

 

 

Kolego, otworz pokrywę zaworow, wypnij wtyczki od PD i wyczyść blaszki oraz lekko je podoginaj. Będzie ok bo miałem ten sam problem.

Zaufaj mi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę odgrzeję temat.

Teraz przerabiam problem z szarpaniem i kontrolką ESP.

Na vagu mam błąd 3 PD, zamierzam się zabrać za czyszczenie styków, tylko teraz mam pytanie w jaki sposób numeruje się PD patrząc od przodu auta(od rozrządu)?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(rozrząd) 1 | 2 | 3 | 4 (grodź).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WITAM SERDECZNIE !

 

Mam problem z moim passatem B5

 

Auto pierwsze 30-40 minut jedzie elegancko, można przycisnąć i wszystko wporządeczku.

 

Po tym czasie, w granicach 2000-2500 tysiąca obrotów przy biegu 3-4 auto rwie(przerywa) i po pewnym czasie zapala się ESP i niekiedy włącza się tryb awaryjny.

 

Trasa którą pokonuje to jakieś 200km jednorazowo 6 razy w miesiącu. Akcje z szarpaniem zaczynają się po ok 30 km.

 

Zazwyczaj jadę sobie wolno tj. do 100km/h i jest spokojnie.

 

Poczatkowo myślałem że to może coś z paliwem, po zmianie stacji, na której tankowałem dłuższy czas (gdzies 2 tygodnie temu) auto przejechało 200km bez problemów( wyciskałem sobie 140-160 km/h na nie było żadnego objawu)

 

Myślałem, że problem się rozwiązał.... niestety teraz wracając do domu znowu działo się to samo tj. przy 110km/h włączył mi się tryb awaryjny i rwało.

 

Byłem na kompie i mechanik powiedział że to prawdopodobnie:

 

"Listwa od wtrysków" -czy coś takiego (listwa wtryskowa) oraz czujnik poziomu temp do wymiany

 

 

Powiedział też ze tą listwe ciężko dostać nową, i trzeba kupić używaną po ok 250 zł..... ( znalazłem jedną nowa po 300zł)

http://allegro.pl/listwa-wtryskowa-tiguan-passat-jetta-06j133317ab-i4802759358.html

 

 

I stąd moje pytanie, czy będzie dobra ?

 

Czy możliwe że to właśnie od tego tak się dzieje?

 

Czy warto wpierw poruszać tymi wtyczkami i je od nowa powkładać ?

 

Nie biorę się za to od ręki bo nie mam tu zadnych narzędzi, gdzieś za tydzień będę w domu .

 

Z góry dziękuję!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przejrzałem kilka tematów na forum o tej tematyce ale identycznego przykładu nie spotkałem.

Sprawa wygląda tak, iż podczas w zasadzie każdej (9/10 przypadków) jazdy pojawi mi się chociaż raz kontrolka ESP i mruga ona przez ok 2-3 sek. W czasie jej migania czuć jakby delikatne szarpnięcie i auto nie reaguje zbytnio na pedał gazu. Po tym jak ona już zniknie wszystko wraca do normy i nie ma żadnego problemu. Nie wiem co może być przyczyną takiego zachowania, ponieważ pojawienie się tego błędu nie mogę przypisać do żadnej konkretnej czynności którą w tym momencie wykonuję tzn. nie dzieje się to ani przy danej prędkości, ani nie jest zależne od obrotów itp. powiedziałbym raczej, że to jest "losowe" zachowanie. Nie chce was wprowadzać w błąd ale wydaje mi się jedynie, że podczas mokrej nawierzchni problem pojawia się częściej co by było raczej logiczne, ale na pewno nie ma na to wpływu jakość opon czy coś w tym stylu. Kontrolka potrafi zaświecić się na prostym odcinku przy stałej prędkości. Przychodzi wam coś do głowy sensownego ?

Czy przy podpięciu pod komputer pokaże on jak często owa kontrolka się świeciła i co było ew. powodem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności