HAHA
-
Liczba zawartości
14 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O HAHA
- Urodziny 01.01.1990
Informacje osobiste
-
Imię
andrzejj
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
radzyń
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
-
Rok produkcji
2003
-
HAHA obserwuje zawartość → Poradniki i instrukcje
-
musisz pociagną jedynie. Ale w razie czego pozwaz srobokretem do zegarkow od strony pompowtryskow ;]
-
chcesz moge Ci sprzedać nowy nieuzywany http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSQpADJn4QGa3zgcq7cou3y9cgRhEX95eDCjFnlNp8yGSV7XcHG kupilem na jesien ale nie mialem czasu podłączyć modul kable instrukcja
-
toche glupio sie przyznac ale tylko wsadzilem srubokret i dogielem a jak to rozebrać z tego plastiku ? dogielem wszystko tak jak powinna byc ale bez jakiejkowiek roznicy . Co prawda jeszcze nie wykasowalem bledow . Są jeszcze jakies koncepcje ?
-
zrobilem wszystko jak bylo opisane dogielem (zdjecie : zaznaczone na czerwono) niestety nie pomoglo zrobilem 20-30km pojawilo sie znow. Pojawia sie to jak silnik bedzie mial 90st. Są jakies jeszcze pomysly ???
-
witam mam problem jadąc zaczyna mi delikatnie szarpac po zapaleniu sie ESP tak mocniej jednak pazazer tego nie odczuwa tak jak ja kierowca. Po zgaszeniu i odpalenia wszystko jest okey. czytalem wszystkie posty jednak nie bylo wzmiani jaki bledy byly na sterowniku silnika. Mi wyskoczyl : -zawor pompy wtryskowej, cylinder 2: przekroczony limit -nieciagly . prosze o pomoc
-
z tego co wiem to ruvile jest tylko dystrybutorem posredniczącym pomiedzy fabryka a kupującymi bo ruville tylko pakuje i daje swoja naklejke np. jest pompa wody INA a jest w opakowaniu i naklejka ruvilla i to moze byc jakas inna firma tylko ma ``naszywke`` ruvilla. ale nie wiem w 100% co do tego wiec niech sie wypowiedza inni. mimo tego to tez mam dobre zdanie o tej firmie.
-
to ona roznie ja mozna nazywac ja ja nazywam hydrauliczna np. ale chyba ona nazywa sie samonapinajaca czy jakos tak.
-
w sobote wymianialem kompletny rozrzad w pasku z takim samym silnikiem i rokiem . Wyniosl mnie 1100zl + robocizna . wszystko wymianilem oprocz tej hydraulicznego napinacza ktory kosztowal 415zl . Ale byla jeszcze ok . wszystkie paski i rolki termostat pompa wody oleje i 1100zl . i w miare dobrych firm INA Gatsa mysli ze pochodzi jeszcze .
-
tzn na postoju nie widac 4300k ze maja nibieska poswite. ale na dolkach widac. To zalezy u kogo kupisz ja kupilem autolight.pl 10000k i w dzien byly zielonkawe a w nocy blekit a natomiast koledze zamowilem a allegro tez 10000k i mial niebiesko/fioletowe ale tez ladne . Mimo tego ze byly takie same czyli chinskie HID. Tylko widocznosc lipna bo 4300k elegancko widac no tylko ze juz nie ma tej aury samochod na kolorowych ladnie sie prezentuje ale cos za cos.
-
najlepiej 4300k bo mialem 1000 i 8000 k to malo co widac... ;]
-
WItam. mam taki sam modol i mam problem z tym .... polega on na tym ze nie wiem jak topodłaczyc jest tutaj wszystko opisane ale nie wiem jak polaczyc i czy tu wogole laczyc te kable. jesli mamy np. kabel zolty i zol./czar. czy je laczyc do jednej strony halogenow czy je wogole laczyc i nie wiem czemu jest 2x -12v (impuls cent. zamka) 2x +12 (----//----) i nie wiem czy laczyc (- i -) czy jakas inna kombinacja . wytlumaczcie mi to polaczenie kazdy kabel pod co ma isc. najlepiej niech wypowie sie ten kto to podlaczal. lewa lampa - zolt/czar. wlacznik swiatla - zolty masa - czarny +12v - czerwony wl. światla - pomaranczowy prawa lampa - pom./czar. -12v - impuls cent. zamka - niebieski -12v - --//-- - niebieski +12v - --//-- - brazowy +12v - --//-- - brazowy
-
nie dochodzące paliwo do filtra paliwa
HAHA odpowiedział pawelvw → na temat → Układ paliwowy, wydechowy
jeszcze wracajac do tematu jak mialem a4 bo byla podobna sytuacja i tez paliwo sie cofalo wiec odkrecilem korek wlewu paliwa i bylo okey. tylko ze to bylo tak ssak paliwa byl uszkodzony wiec wymianilem ssak tylko ze od a6 i byl problem bo tam gdzie byl full paliwa to byla rezerwa na odwrot pokazywalo i mnie to denerwowalo wiec postanowilem zrobic stary i dalej bylo to samo przejade 3km i stoje w polach wiec wlasnie odkrecilem korek wlewu paliwa bo robila sie proznia w baku . Czyli wyssalo to co bylo w wezach i koniec . wiec mozesz zakrecic sie gdzies pozyczyc nowy ssak w baku albo dokladnie sparwdzic ten i jezdzic na odkreconym korku paliwa. to taka moja mala sugesia nie wiem czy pomoze ewentualnie moze masz czos z filtrem moze gdzies jes zapchany albo jakis inny . Zaloz stary jak masz. bo moim zdaniem pompa jest dobra jesli ciagnie palowo z banki . -
nie dochodzące paliwo do filtra paliwa
HAHA odpowiedział pawelvw → na temat → Układ paliwowy, wydechowy
nie prosciej wziasc bezposrednio nalac paliwa w jakas butelke litrowa i odpiac przewod od filtra paliwa (obejsc filtr paliwa) i czy pociagnie paliwo jesli tak to znaczy ze cos ze ssakiem w baku a jesli nie to pompa ;] -
WIec tak panowie mialem ten problem i polega on na tym ze jak macie np. na srednim spalaniu w rogi mala cyfre 1 powinno sie ja zmienic na 2 a robi sie to tak przycisk reset jest ona tam jak zmieniacie funcje komputera pod spodem manetki od wycieraczek nalezy przekrecic zaplon i przytrzymac go 3 sek az wartośâc sie zmieni z 1 na 2 i juz macie spalanie rzeczywiste.
-
Jak przechowywać pompowtryskiwacze ?
HAHA odpowiedział Seaquest → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
w ropie najlepiej wtedy nie beda rdzeiec