Skocz do zawartości

bartheezzzz

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bartheezzzz

  • Urodziny 18.07.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wałbrzych

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Witam! Proszę o pomoc w naprowadzeniu/odszukaniu usterki w moim passacie. Objawy są takie: Jadą w dłuższą trasę, gdzie dodaje się powoli gazu i potem trzyma w jednym położeniu, po jakimś czasie auto zaczyna szarpać - jakby nie dostawał paliwa, w tym momencie miga (jak stroboskop) kontrolka ESP (trójkącik z wykrzyknikiem) i z okolic przekaźników słuchać "tykanie" przekaźników od ESP. W momencie nagłego wciśnięcia pedału gazu szarpanie zanika, ESP nie mruga. Jak odłączę ESP poprzez wciśnięcie przycisku, objawy znacznie albo w ogóle ustępują. Gdy włączę tempomat bez względu czy jest wyłączone ESP czy włączone nie ma tego problemu, przynajmniej tak to zauważyłem. Pytanie co jest przyczyną, gdzie jej szukać. Podłączyłem auto pod PolskiVAG 4.9 ale nie chce mi wejść w ASR/ESP/ABS, nawiązuje połączenie ale nie daje się połączyć - tykają przekaźniki i zaświecają się kontrolki od ABS i ESP i to wszystko - nie mogę wejść zobaczyć jakie są błędy. W inne sterowniki daje się połączyć np. moduł komfortu, silnik, poduszki powietrzne itd. Podłączając się pod silnik wyskakuje tylko jeden błąd sporadyczny związany z układem chłodzenia. Proszę o porady, jeśli to pompo wtryski to dla czego załącza się ESP? Dla czego po wyłączeniu ESP nie szarpie?
  2. Dzięki, na innym forum (golf) wyczytałem jedno konkretne zdanie niejaki Vito1988: (...) Jeżeli błąd brzmi: ZBYT MAŁA OPORNOŚĆ - trzeba zdjąć poduszkę, odpiąć żółtą kostkę 4 pinową z kierownicy, następnie igłą podwadzić małą fioletową zaślepkę i podociągać (igłą najlepiej) wszystkie metalowe wsuwki tak żeby nie było luzu, żeby nie wychodziły, ja zalałem je kropelką. Z tego wynika ten błąd, że nie ma dobrego styku na pinach. Poźniej skasowanie przez VAG i błąd już nie wróci. ZBYT DUŻA OPORNOŚĆ - niestety trzeba wymienić taśmę poduszki (koszt ok 100-150zł) Mam nadzieję, że to Wam pomoże. (...) Kupiłem taśmę (koszt 124zł) - teraz tylko umówię się z mechanikiem, bo sam się nie podejmę - boję się, że coś urwę itd... chyba, że ktoś byłby w stanie mi opisać (bo już to przerabiał) jak to zrobić, bo słyszałem od jednego mechanika, że nie jest trudno, ale... Mam nadzieję, że będzie efekt w postaci spokoju Dam znać
  3. bbbb Dziękuję za informację, i że ktoś w ogóle się odezwał, nie zwróciłem uwagi, że to jest dział B6, no ale w dziale B5 nie ma lub nie udało mi się znaleźć informacji o taśmie w kierownicy od poduszki powietrznej, wyszukiwarka naprowadziła mnie tutaj, więc napisałem. Co do zwracania się o pomoc do peugeota... poco skoro kupiłem - o zgrozo - passata? To było jedynie porównanie.
  4. Ja też czekam na odpowiedź już kilka dobrych dni i nikt nie chce pomóc, swoją drogą dziwne, bo takie forum na tyle jeżdżących użytkowników tych samochodów, a nikt nie pomaga. Dziwne forum, dziwni "koledzy" Na forum peugeot 406 pomagali bez problemu, zaczynam żałować tej przygody z passatem.
  5. Witam, a mi zapala się co jakiś czas kontrolka Airbag, kod błędu 588 zapłonnik poduszki powietrznej kierowcy N95 zbyt duża oporność BŁĄD SPORADYCZNY. Program VAG 4,9 Po skasowaniu kilka dni i znowu się pojawia błąd. Jeden raz miałem błąd w silniku związany z Airbagiem (zrzuty poniżej) Co to dokładnie znaczy i jak to wyeliminować? Auto nie było na 100% bite, raczej nic nie było ruszane. Po zakupie tylko ruszałem kolumnę kierownicy aby ustawić kierownicę w dogodnym położeniu, czy to mogło mieć jakiś związek?
  6. Dzięki więc to nie problem z tym, że auto odmawia połączenia tylko program? Sorki za takie pytania ale pierwszy raz łączę się z komputerem samochodu, więc wszystko u mnie jest na zasadzie zdziwienia
  7. Koledzy mam już kabel OBD II KKL ale po zainstalowani VAG 2.5 oraz 4.9 (w 2.5) wchodzi mi tylko w radio, natomiast w 4.9 wchodzi ledwo w poduszki, silnik, radio w resztę elementów nie chce wchodzić - w czym problem? za słaby program w sensie za stary (mam passata B5 2002r. modelowo 2003) - jaki jeszcze program polecacie?
  8. Jeszcze nie dostałem a chciałem zapytać czy to dobry program i czy łatwo się go obsługuje
  9. Witam, zaświeciła mi się kontrolka poduszki. W związku z tym postanowiłem kupić kabel z programem aby sprawdzić sobie błąd i go wykasować. Kupiłem, taki: http://allegro.pl/show_item.php?item=3230374030 Pytanie: Czy na tym kablu z tym programem ktoś już pracował? Czy jest ten program łatwy w obsłudze? Polski VAG 2.5 Ostatnie pytanie proszę krok po kroku o informację jak uruchomić ten program aby zaczął współpracować z autem (instalacja, konfiguracja, kiedy podłączyć kabel, czy włączyć silnik itd...)?
  10. Dzięki bardzo - 14 zawiniła A jeszcze tak przy okazji, wszystkie oświetlenia są sprawne poza jednym - tym w drzwiach od pasażera z przodu, nie podaje napięcia, lub niekiedy (bardzo rzadko) o połowę niższej wartości (około 5, 6V). Co mogę zrobić? gdzie szukać przyczyny? Napomnę tylko, że jak otwieram te drzwi - oświetlenie wewnątrz auta zapala się.
  11. Odświeżę temat, mam problem i pytanie w związku z tym. Dzisiaj chciałem odłączyć lampkę w drzwiach od str kierowcy (po prostu ją wyciągnąć) i niestety przez przypadek zrobiłem zwarcie i coś "tykło" - żaróweczka cała, a oświetlenia nie mam, ani w drzwiach, ani w bagażniku, ani w środku. Na dodatek szyby el. nie działają ani z przodu ani z tyłu no i zamek w klapie z tyłu zamknął się i nie mogę otworzyć. Proszę o poradę, gdzie znajdę skrzynkę bezpieczników i jakie bezpieczniki odpowiadają za ten stan? Mam nadzieję, że to tylko bezpieczniki
  12. Podjechałem do mechanika i powiedział, że to sprężarka od klimy stawia za duży opór po włączeniu, więc może to ten napinacz, a może sprężarka...? Pasek wydaje się nowy i nie jest za luźny, w razie czego wymienię na nowy i zobaczę, jak nie to wymienię napinacz, no i w ostateczności sprężarkę... Czy sprężarkę da redę wymontować bez demontażu przodu? W woli dokończenmie mojego problemu. Dokupiłem do kompletnego rozrządu SKF (z pompą) napinacz klimatyzacji (Ruvelle) + pasek Continental - po wymianie gdy włączam klime... ciszszszszaaaa. Teraz inny problem, kontrolka AirBag się zapaliła (wilgoć pod dywanikam), pewnie zaśniedziały styki...
  13. Dzięki za informację, a może pomożesz jeszcze w zdiagnozowaniu co tak piszczy? (filmik powyżej)? Zamawiając rozrząd od razu zamówię paski klinowe i ten element, który piszczy - tylko jaki?
  14. Dzięki za szybką odpowiedź, jeszcze pytanie co mam dokupić do tej całej "operacji" bo mi piszczy jak włączam panel klimatyzacji (jak jest wyłączona OFF, nie piszczy) załączam (jakby piszczała jakaś rolka) proszę o zdiagnozowanie jeśli się uda. http://www.youtube.com/watch?v=zj58__OvUl8&feature=youtu.be Sprzedający na aukcji allegro napisał, że nie mam tego tłumika drgań. Poniżej tekst: Witam, W Pana samochodzie / passat 2003 1,9tdi 130km/ nie ma tłumika drgań, były one motowane do numerów 3B-2-500 000 http://allegro.pl/skf-rozrzad-pompa-audi-seat-skoda-vw-1-9-2-0-tdi-i3195388913.html Powyżej link do aukcji rozrządu z pompą wody. Tylko ten passat to rocznik 2002 a nie 2003
  15. Witam, mam pytanie - odnośnie wymiany rozrządu. Z góry przepraszam za temat, jeśli nie na miejscu ale jeszcze nie potrafię się odnaleźć na tym forum. Mam passata B5 z tą tabliczką: Wydzwaniając po serwisach - mechanicy mówią coś o amortyzatorze drgań rozrządu lub o napinaczu z tłumikiem drgań - że rozrządy w całości wykonują tylko firmy Contitech . Szukając na allegro (bo taniej) natknąłem się na te rozrządy, które mnie zainteresowały: 1. http://allegro.pl/rozrzad-pompa-skf-vw-passat-b5-fl-b6-1-9tdi-2-0tdi-i3202314182.html 2. http://allegro.pl/ina-rozrzad-tlumik-drgan-audi-a3-a4-a6-1-9-tdi-i3157921551.html I teraz porównując je - jeden ma ten tłumik, amortyzator, czy jak to się nazywa (INA), a drugi zestaw nie ma (SKF). Pytanie do doświadczonych użytkowników znających temat, jaki do mojego auta będzie pasował?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności