GURAL Zgłoś #41 Napisano 2 Września 2010 Napisałem tylko o jednej pompce ale to samo jest na wszystkich lub czasem nie na wszystkich tylko trzech dwóch A to bardzo zmienia postać rzeczy. No nie wiem o co biega Wszystkie wtyczki przeglądnąłeś czy gdzieś nie przyśniedzały piny?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil2021 Zgłoś #42 Napisano 7 Września 2010 Witam mam problem z kontrolką ESP gdy jadę tak 60-90 km/h i skręcam lekko w prawo to zapala się lampka a gdy już minę łuk to przestaje pompo wtryskiwacze są dobre, co się może dziać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qweluke Zgłoś #43 Napisano 23 Września 2012 Panowie, potrzebuje waszej pomocy. Oto co mi sie dzieje: Jade autem, gdy silnik jeszcze nie jest nagrzany zaczyna delikatnie szarpac, gdy to przeczekam jadac powoli i silnik nagrzej sie do 90* jest ok, jednak gdy go w tym momencie przegazuje to zapala mi sie kontrola ESP, silnik traci moc a auto zaczyna szarpac, silnik jakby chodzil na 3? cylindry, zaczyna szarpac, trząść TUtaj diagnostyka VAG VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 GL Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1495 Coding: 00002 Shop #: WSC 00028 WVWZZZ3BZ3P346891 VWZ7Z0C6807735 1 Fault Found: 18077 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 4 (N243): Electrical Malfunction P1669 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 614 517 G Component: ABS/ESP front 1728 Coding: 04255 Shop #: WSC 00028 2 Faults Found: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal to Low - Intermittent Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 3B1 907 044 H Component: CLIMATRONIC B5GP 0009 Coding: 17000 Shop #: WSC 00028 4 Faults Found: 00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) 35-10 - - - Intermittent 01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) 35-10 - - - Intermittent 01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70) 35-10 - - - Intermittent 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 35-10 - - - Intermittent Skipping Address 15-Airbags Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 1J0 907 487 B Component: Lenkradelektronik 0002 Coding: 00008 Shop #: WSC 00028 No fault code found. Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 3B0 920 847 E Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08 Coding: 21115 Shop #: WSC 00000 WVWZZZ3BZ3P346891 VWZ7Z0C6807735 No fault code found. Address 19 ------------------------------------------------------- Controller: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001 Coding: 00006 Shop #: WSC 00028 No fault code found. Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 1C0 959 799 B Component: 03 Komfortgerát HLO 0003 Coding: 00259 Shop #: WSC 00028 No fault code found. Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 1J0 035 186 E Component: Radio BNO 0006 Coding: 04403 Shop #: WSC 00028 No fault code found. End ------------------------------------------------------- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #44 Napisano 23 Września 2012 potrzebuje waszej pomocy. Zacznij od tego Kliknij tu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qweluke Zgłoś #45 Napisano 23 Września 2012 (edytowane) ok, wtyczki podociskalem. zobaczymy jutro. dzis jechalem nim i bylo ok dam znac czy pomoglo [+] Kurde, niesamowite jak ręką odjął :} Autko znów płynnie działa, nie szarpie, jakby dostało mocy i mam wrażenie że silnik się szybciej nagrzewa. p.s. faktycznie, ostatnia wtyczka była luźna (latała na boki, chociaż trudno było ją wyjąć). Dla pewności podociskałem wszystkie wtyczki, żeby potem nie musieć drugi raz tego robić. Jak narazie gra gitara, drugi dzień i zero problemów Edytowane 24 Września 2012 przez qweluke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HAHA Zgłoś #46 Napisano 24 Marca 2013 witam mam problem jadąc zaczyna mi delikatnie szarpac po zapaleniu sie ESP tak mocniej jednak pazazer tego nie odczuwa tak jak ja kierowca. Po zgaszeniu i odpalenia wszystko jest okey. czytalem wszystkie posty jednak nie bylo wzmiani jaki bledy byly na sterowniku silnika. Mi wyskoczyl : -zawor pompy wtryskowej, cylinder 2: przekroczony limit -nieciagly . prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #47 Napisano 24 Marca 2013 prosze o pomocDognij konektorki wtyczek pompowtrysków. Problem prawdopodobnie zniknie. Czytaj posty w tematach ! Np. wypowiedź powyżej Twojej.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HAHA Zgłoś #48 Napisano 28 Marca 2013 zrobilem wszystko jak bylo opisane dogielem (zdjecie : zaznaczone na czerwono) niestety nie pomoglo zrobilem 20-30km pojawilo sie znow. Pojawia sie to jak silnik bedzie mial 90st. Są jakies jeszcze pomysly ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #49 Napisano 28 Marca 2013 (edytowane) zrobilem wszystko jak bylo opisane dogielem (zdjecie : zaznaczone na czerwono) niestety nie pomoglo zrobilem 20-30km pojawilo sie znow. Pojawia sie to jak silnik bedzie mial 90st. Są jakies jeszcze pomysly ???Z tej miniaturki nic nie widać !Czy wyjmowałeś konektorki i doginałeś je ? Są jakies jeszcze pomysly ???Wymiana wiązki pompowtryskiwaczy. Edytowane 28 Marca 2013 przez tomnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HAHA Zgłoś #50 Napisano 28 Marca 2013 (edytowane) toche glupio sie przyznac ale tylko wsadzilem srubokret i dogielem a jak to rozebrać z tego plastiku ? dogielem wszystko tak jak powinna byc ale bez jakiejkowiek roznicy . Co prawda jeszcze nie wykasowalem bledow . Są jeszcze jakies koncepcje ? Edytowane 4 Maja 2013 przez HAHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartheezzzz Zgłoś #51 Napisano 8 Sierpnia 2013 Witam! Proszę o pomoc w naprowadzeniu/odszukaniu usterki w moim passacie. Objawy są takie: Jadą w dłuższą trasę, gdzie dodaje się powoli gazu i potem trzyma w jednym położeniu, po jakimś czasie auto zaczyna szarpać - jakby nie dostawał paliwa, w tym momencie miga (jak stroboskop) kontrolka ESP (trójkącik z wykrzyknikiem) i z okolic przekaźników słuchać "tykanie" przekaźników od ESP. W momencie nagłego wciśnięcia pedału gazu szarpanie zanika, ESP nie mruga. Jak odłączę ESP poprzez wciśnięcie przycisku, objawy znacznie albo w ogóle ustępują. Gdy włączę tempomat bez względu czy jest wyłączone ESP czy włączone nie ma tego problemu, przynajmniej tak to zauważyłem. Pytanie co jest przyczyną, gdzie jej szukać. Podłączyłem auto pod PolskiVAG 4.9 ale nie chce mi wejść w ASR/ESP/ABS, nawiązuje połączenie ale nie daje się połączyć - tykają przekaźniki i zaświecają się kontrolki od ABS i ESP i to wszystko - nie mogę wejść zobaczyć jakie są błędy. W inne sterowniki daje się połączyć np. moduł komfortu, silnik, poduszki powietrzne itd. Podłączając się pod silnik wyskakuje tylko jeden błąd sporadyczny związany z układem chłodzenia. Proszę o porady, jeśli to pompo wtryski to dla czego załącza się ESP? Dla czego po wyłączeniu ESP nie szarpie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #52 Napisano 8 Sierpnia 2013 Proszę o porady http://forum.vw-passat.pl/threads/16556-Szarpanie-kontrolka-ESP?p=1876769&viewfull=1#post1876769 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aszmbk Zgłoś #53 Napisano 15 Września 2013 Witam! Od kupna mam problem z błędem czujnika świateł STOP. Po wymianie czujnika dalej co jakiś czas zapala mi się kontrolka od ESP i szarpie przy zmianach biegu. Na VAGu mam błąd czujnika STOP lub zwarcie do innego czujnika. Czujnik sprzęgła OK. Czy padła może jakaś wiązka od czujnika hamulca, sprzęgła? Macie może jakieś schematy od komputera silnika? Brak tempomatu, silnik 2.0 20v ALT. Dzięki z góry! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aszmbk Zgłoś #54 Napisano 18 Września 2013 Problem rozwiązany! Brak przejścia od ECU pin 3 do czujników sprzęgła i hamulca.Po wymianie przewodu wszystko działa! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rufio2005 Zgłoś #55 Napisano 8 Stycznia 2014 witam mam problem z passat 1.9 tdi 130 km silnik awx , otóz problem pojawia sie przewazne gdy jade powyzej 100km zapali siekontrolka ESP lekko szarpnie autem , problem znika po zgaszeniu auta mysłalem ze to pompowtryskiwacz którys nie domaga ale czemu na wolnych obrotach nie wyczuwam usterki u mechanika po podłaczeniu do kompa mechanik powiedział ze przekroczona górna granica regulacji co to moze oznaczac a stwierdził tez zeby ustawic kąt wtrysku za pomoc będe wdzieczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #56 Napisano 8 Stycznia 2014 witam mam problem z passat 1.9 tdi 130 km silnik awx , otóz problem pojawia sie przewazne gdy jade powyzej 100km zapali siekontrolka ESP lekko szarpnie autem , problem znika po zgaszeniu auta mysłalem ze to pompowtryskiwacz którys nie domaga ale czemu na wolnych obrotach nie wyczuwam usterki u mechanika po podłaczeniu do kompa mechanik powiedział ze przekroczona górna granica regulacji co to moze oznaczac a stwierdził tez zeby ustawic kąt wtrysku za pomoc będe wdzieczny Kolego, otworz pokrywę zaworow, wypnij wtyczki od PD i wyczyść blaszki oraz lekko je podoginaj. Będzie ok bo miałem ten sam problem. Zaufaj mi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radarrr Zgłoś #57 Napisano 15 Listopada 2014 Trochę odgrzeję temat. Teraz przerabiam problem z szarpaniem i kontrolką ESP. Na vagu mam błąd 3 PD, zamierzam się zabrać za czyszczenie styków, tylko teraz mam pytanie w jaki sposób numeruje się PD patrząc od przodu auta(od rozrządu)? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #58 Napisano 15 Listopada 2014 (rozrząd) 1 | 2 | 3 | 4 (grodź). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tody1987 Zgłoś #59 Napisano 15 Listopada 2014 WITAM SERDECZNIE ! Mam problem z moim passatem B5 Auto pierwsze 30-40 minut jedzie elegancko, można przycisnąć i wszystko wporządeczku. Po tym czasie, w granicach 2000-2500 tysiąca obrotów przy biegu 3-4 auto rwie(przerywa) i po pewnym czasie zapala się ESP i niekiedy włącza się tryb awaryjny. Trasa którą pokonuje to jakieś 200km jednorazowo 6 razy w miesiącu. Akcje z szarpaniem zaczynają się po ok 30 km. Zazwyczaj jadę sobie wolno tj. do 100km/h i jest spokojnie. Poczatkowo myślałem że to może coś z paliwem, po zmianie stacji, na której tankowałem dłuższy czas (gdzies 2 tygodnie temu) auto przejechało 200km bez problemów( wyciskałem sobie 140-160 km/h na nie było żadnego objawu) Myślałem, że problem się rozwiązał.... niestety teraz wracając do domu znowu działo się to samo tj. przy 110km/h włączył mi się tryb awaryjny i rwało. Byłem na kompie i mechanik powiedział że to prawdopodobnie: "Listwa od wtrysków" -czy coś takiego (listwa wtryskowa) oraz czujnik poziomu temp do wymiany Powiedział też ze tą listwe ciężko dostać nową, i trzeba kupić używaną po ok 250 zł..... ( znalazłem jedną nowa po 300zł) http://allegro.pl/listwa-wtryskowa-tiguan-passat-jetta-06j133317ab-i4802759358.html I stąd moje pytanie, czy będzie dobra ? Czy możliwe że to właśnie od tego tak się dzieje? Czy warto wpierw poruszać tymi wtyczkami i je od nowa powkładać ? Nie biorę się za to od ręki bo nie mam tu zadnych narzędzi, gdzieś za tydzień będę w domu . Z góry dziękuję! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aggressive Zgłoś #60 Napisano 29 Grudnia 2016 Przejrzałem kilka tematów na forum o tej tematyce ale identycznego przykładu nie spotkałem. Sprawa wygląda tak, iż podczas w zasadzie każdej (9/10 przypadków) jazdy pojawi mi się chociaż raz kontrolka ESP i mruga ona przez ok 2-3 sek. W czasie jej migania czuć jakby delikatne szarpnięcie i auto nie reaguje zbytnio na pedał gazu. Po tym jak ona już zniknie wszystko wraca do normy i nie ma żadnego problemu. Nie wiem co może być przyczyną takiego zachowania, ponieważ pojawienie się tego błędu nie mogę przypisać do żadnej konkretnej czynności którą w tym momencie wykonuję tzn. nie dzieje się to ani przy danej prędkości, ani nie jest zależne od obrotów itp. powiedziałbym raczej, że to jest "losowe" zachowanie. Nie chce was wprowadzać w błąd ale wydaje mi się jedynie, że podczas mokrej nawierzchni problem pojawia się częściej co by było raczej logiczne, ale na pewno nie ma na to wpływu jakość opon czy coś w tym stylu. Kontrolka potrafi zaświecić się na prostym odcinku przy stałej prędkości. Przychodzi wam coś do głowy sensownego ? Czy przy podpięciu pod komputer pokaże on jak często owa kontrolka się świeciła i co było ew. powodem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach